Marpes AB

Linnégatan 78, 413 08 Göteborg — Visa karta

Hos Texas Longhorn på Linnégatan 78 i Göteborg står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!

Restauranger nära Marpes AB:

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 8 kunder tycker om Marpes AB

• H N
    H N skrev om Marpes AB
    Usel service! visst var maten god men inte ens den ljuvaste entrecote kan väga upp det sura bemötande som tanten som serverade oss uppvisade!

Gå inte dit!
  • Anders K
    Anders K skrev om Marpes AB
    Grymt bra steakhouse! Bemötandet från personalen är kanon, även vid en stressig fredagslunch eller liknande. En bra miljö där det passar riktigt bra att käka biff. Men det bästa med stället är absolut maten, dels att den lagas i öppet kök så man kan se hur den lagas om man så vill och sedan när den kommer ut så smakar den riktigt, riktigt bra. Det är en klar femma!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Marpes AB
    Bästa stället för köttälskare, både bra och dåligt att man vet exakt vad man får (vid frekventa besök), men alltid gott! Servicen utmärkt.
  • Rado M
    Rado M skrev om Marpes AB
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Marpes AB
    Riktigt bra steakhouse, alltid extremt bra kvalitet och perfekt tillagat. Deras faijita är helt super och den varma chokladbrownie desserten med glass är värd att gå hit för bara den. Inget för vegetarianen, absolut nada.
  • Anna A
    Anna A skrev om Marpes AB
    Verkligen bra! Av de 10-talet gånger jag har varit där är det endast 1 gång som köttet varit av mindre bra kvalite. Kan starkt rekommedera alla köttälskare att gå dit!
  • Anders G
    Anders G skrev om Marpes AB
    Stans bästa steakhouse som nästan tävlar sig med amerikanska mått. Jättefint kött, visserligen lite dyrt men prisvärt och goda tillbehörigheter. Kom i tid på fredagar o helger om ni vill få plats. Perfekt med nya stället vid Heden också, nära fotbollen, bion samt hockeyn.
  • Malin S
    Malin S skrev om Marpes AB
    Underbart ställe med härlig atmosfär trots sin "litenhet" och mycket god mat!
    Kan rekommendera att sitta vid "baren" där man kan se hur kocken tillreder maten.
    Prisvärt och MYCKET gott!

Linnégatan 78, 413 08 Göteborg