Marpes AB

Linnégatan 78, 413 08 Göteborg — Visa karta

Hos Texas Longhorn på Linnégatan 78 i Göteborg står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!

Restauranger nära Marpes AB:

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Richard F:
Linnestadens absolkut mysigaste häng, underbar mat med varm och hemtrevlig inredning. Sjukt trevlig och kunnig personal. En riktigt pärla!

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Martina V:
Härligt bemötande fantastisk mat i en känsla av en lada. Super trevligt

Geijersgatan 12, GÖTEBORG
Välkommen till Meet! Årets köttkrog både 2013 och 2014. Kom in till oss och avnj... Läs mer ›
Niklas B:
Utmärkt service, Ttevlig och kunnig personal och världens bästa kött!

Arkivgatan 9, GÖTEBORG
Välkommen till oss på Pivo Bar & Kök! Hos oss får du restaurang, bar, after work... Läs mer ›
Carin L:
Bra service och god mat. Mycket trevlig uteservering.

Läs vad 8 kunder tycker om Marpes AB

• H N
    H N skrev om Marpes AB
    Usel service! visst var maten god men inte ens den ljuvaste entrecote kan väga upp det sura bemötande som tanten som serverade oss uppvisade!

Gå inte dit!
  • Anders K
    Anders K skrev om Marpes AB
    Grymt bra steakhouse! Bemötandet från personalen är kanon, även vid en stressig fredagslunch eller liknande. En bra miljö där det passar riktigt bra att käka biff. Men det bästa med stället är absolut maten, dels att den lagas i öppet kök så man kan se hur den lagas om man så vill och sedan när den kommer ut så smakar den riktigt, riktigt bra. Det är en klar femma!
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Marpes AB
    Bästa stället för köttälskare, både bra och dåligt att man vet exakt vad man får (vid frekventa besök), men alltid gott! Servicen utmärkt.
  • Rado M
    Rado M skrev om Marpes AB
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Marpes AB
    Riktigt bra steakhouse, alltid extremt bra kvalitet och perfekt tillagat. Deras faijita är helt super och den varma chokladbrownie desserten med glass är värd att gå hit för bara den. Inget för vegetarianen, absolut nada.
  • Anna A
    Anna A skrev om Marpes AB
    Verkligen bra! Av de 10-talet gånger jag har varit där är det endast 1 gång som köttet varit av mindre bra kvalite. Kan starkt rekommedera alla köttälskare att gå dit!
  • Anders G
    Anders G skrev om Marpes AB
    Stans bästa steakhouse som nästan tävlar sig med amerikanska mått. Jättefint kött, visserligen lite dyrt men prisvärt och goda tillbehörigheter. Kom i tid på fredagar o helger om ni vill få plats. Perfekt med nya stället vid Heden också, nära fotbollen, bion samt hockeyn.
  • Malin S
    Malin S skrev om Marpes AB
    Underbart ställe med härlig atmosfär trots sin "litenhet" och mycket god mat!
    Kan rekommendera att sitta vid "baren" där man kan se hur kocken tillreder maten.
    Prisvärt och MYCKET gott!

Linnégatan 78, 413 08 Göteborg