Texas Longhorn Sundbyberg

Texas Longhorn Sundbyberg

Ring 08-28 68 99 www.texassmokehouse.se
3.4

Hos Texas Longhorn på Järnvägsgatan 36 i Sundbyberg står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!

5 omdömen om Texas Longhorn Sundbyberg

Vincent A
Skrev om Texas Longhorn Sundbyberg

Riktigt bra mat och perfekt tillagad entrecôte. Vi va ett stort sällskap som möttes av trevlig och glad personal vi är supernöjda med besöket. rekommenderar starkt. Leif

Roger M
Skrev om Texas Longhorn Sundbyberg

OK mat men inte mer. Sanslöst dyrt är det dock. Billigaste maträtten var 185 kr för en Revbensspjäll m majskolv o bakad potatis. Ribbsen var goda men grillsåsen gör jag bättre själv. Sedan var väl servicen ingen höjdare. Bättre å mkt billigare på Olearys på samma gata

Ningjing C
Skrev om Texas Longhorn Sundbyberg

Best texas long horn ribs I have eaten in Stockholm ~~ I thought the one in flemingsgatan was the best (quantity), but this one is even better (quality&quantity).

Fredrik B
Skrev om Texas Longhorn Sundbyberg

Sämst i Sverige! Har aldrig någonsin blivit så dåligt bemött på en restaurang. Vi var ett sällskat på åtta personer varav sju hade kommit och den åttonde på väg. Vi fick därför ej sätta oss vid bordet trots att restaurangen var tom med undantag av två tvåor. Till detta kom kommentarer från personalen som "Hur skulle du tycka om någon sa till dig hur du ska göra ditt jobb, här bestämmer vi..." eller när en av de äldre i sällskapet satte sig vid bordet "Förstår du dåligt, jag bad er vänta i baren till hela sällskapet kommit....

Heidi
Skrev om Texas Longhorn Sundbyberg

Man blir aldrig besviken när man går till Texas Longhorn och äter. Börja med en nachokorg med 4 diper och ta sedan en kötträtt med bakad potatis/pommes och valfri sås. Du blir garanterat nöjd, mätt och belåten! Personalen är trevlig, ett minus dock för att man inte kan boka bord. Stället är väldigt poppis så man kan få vänta ett tag på ett bord, så ha inte bråttom när du går hit.