Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Texas Longhorn Sundbyberg

Texas Longhorn Sundbyberg

Järnvägsgatan 36, 172 35 Sundbyberg — Visa karta

Hos Texas Longhorn på Järnvägsgatan 36 i Sundbyberg står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Texas Longhorn Sundbyberg:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 4 kunder tycker om Texas Longhorn Sundbyberg

• Roger M
    Roger M skrev om Texas Longhorn Sundbyberg
    OK mat men inte mer. Sanslöst dyrt är det dock. Billigaste maträtten var 185 kr för en Revbensspjäll m majskolv o bakad potatis. Ribbsen var goda men grillsåsen gör jag bättre själv.
    Sedan var väl servicen ingen höjdare. Bättre å mkt billigare på Olearys på samma gata
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Texas Longhorn Sundbyberg
    Best texas long horn ribs I have eaten in Stockholm ~~ I thought the one in flemingsgatan was the best (quantity), but this one is even better (quality&quantity).
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Texas Longhorn Sundbyberg
    Sämst i Sverige!
    Har aldrig någonsin blivit så dåligt bemött på en restaurang. Vi var ett sällskat på åtta personer varav sju hade kommit och den åttonde på väg. Vi fick därför ej sätta oss vid bordet trots att restaurangen var tom med undantag av två tvåor. Till detta kom kommentarer från personalen som "Hur skulle du tycka om någon sa till dig hur du ska göra ditt jobb, här bestämmer vi..." eller när en av de äldre i sällskapet satte sig vid bordet "Förstår du dåligt, jag bad er vänta i baren till hela sällskapet kommit. Behöver knappast nämna att vi lämnade restaurangen utan mat och att vi aldrig kommer att återvända.
  • Heidi
    Heidi skrev om Texas Longhorn Sundbyberg
    Man blir aldrig besviken när man går till Texas Longhorn och äter. Börja med en nachokorg med 4 diper och ta sedan en kötträtt med bakad potatis/pommes och valfri sås. Du blir garanterat nöjd, mätt och belåten! Personalen är trevlig, ett minus dock för att man inte kan boka bord. Stället är väldigt poppis så man kan få vänta ett tag på ett bord, så ha inte bråttom när du går hit.

Järnvägsgatan 36, 172 35 Sundbyberg