Alla kategorier Postorder Stockholms län Värmdö Thebrownpaperbag AB

Tottkällevägen 8, 139 34 Värmdö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Thebrownpaperbag AB

• Anki B
    Anki B skrev om Thebrownpaperbag AB
    Beställde en Vuittonväska på nätet, det stod att den var i mycket bra skick. Väskan var så torr i lädret att axelremmen gick sönder direkt. Hela väskan var i så dåligt skick och de nämnde inte heller i beskrivningen att den hade sprickor vid locket, inga bilder på detta heller. Jag reklamerade såklart men de hänvisade mig till Vuitton??... . Jag hänvisade till lagen för handel med begagnat och deras ansvar, då fick jag inget mer svar!
    5000 kronor åt skogen.
    Varning för att man kan få en vara som inte motsvarar beskrivningen och att man är helt maktlös inför detta. Skitföretag som inte tar sitt ansvar. Läs mer
  • Rendas  S
    Rendas S skrev om Thebrownpaperbag AB
    Riktigt dålig stil av företaget, sökte efter min favoritbutik "Affordable Luxury" och klickade på alternativet som kom högst upp. Plötsligt är jag istället inne på eran hemsida? FALSK marknadsföring! Företaget är löjligt och oprofessionellt, finns flera andra vintage butiker, bl.a. AFL som säljer nästan alla sina varor i nyskick. Jättefräscha saker säljer AFL och ni utger er för att vara dom. Trist att ni inte kan fånga in kunder på annat sätt än att lura dit dom från ett annat företag.

Beställde en plånbok ifrån Chanel och Lv, Louis Vuitton plånboken visade sig vara oäkta. Håll er borta från dessa bluffare!!! Läs mer
  • Nicolina S skrev om Thebrownpaperbag AB
    Helt ok men lite tråkigt utbud. Bra om man vill ha klassiska saker men tomt på variation Läs mer