Alla kategorier Övrigt Värmland Arvika Tickster AB

Magasinsgatan 8, 671 31 Arvika — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Tickster AB

• David C
    David C skrev om Tickster AB
    Jag skulle köpa 1 biljett men något gick fel och jag fick ingen bekräftelse. Försökte då lite senare och råkade välja 2 st biljetter, nu har jag fått 3 stycken biljetter och dem vägrar annulera den andra beställningen. Allt deras kundservice gör är att hävda att köpet är bindande. Väldig okundvänligt och jag hade köpt deras tänk om det hade varit kort tid kvar till aragemangrt men när det är över 1,5 månad så tycker jag att det är otroligt dåligt.
  • Mats W
    Mats W skrev om Tickster AB
    Ur arrangörssynpunkt är Tickster helt fenomenala! Vi hade tidigare Ticnet vilket gav mycket att önska, sen vi bytte till Tickster har allt gått mycket smidigare och vi har kunnat minska biljettadministrationen med ca 80%. Eftersom det är ett relativt nytt och litet företag är dem extremt flexibla och har specialutvecklat en del funktioner åt oss. Och arrangörssupport dygnet runt är ju super!
  • Elin H
    Elin H skrev om Tickster AB
    Mycket nöjd med denna sida, allt gick snabbt och enkelt och jag fick mina biljetter snabbt. Rekommenderas
  • Miki E
    Miki E skrev om Tickster AB
    Jag fick aldrig mina biljetter från Tickster till Imogen Heaps konsert på Nalen i Stockholm via mejl. Upptäckte detta kl. 19 på konsertkvällen. När jag ringde dem efteråt (deras kundtjänst stänger kl. 18) vägrade de att betala tillbaka mina 570 kr. Jag blev blåst både på konserten och på pengarna. Jag pratade med VD:n Erik Lindholm som hävdade att det inte var deras ansvar att kolla om mejlet kommit fram (jag hade angivit rätt mejladress och de kunde se att min betalning hade kommit in) och vägrade att ersätta mig för biljettpengarna. Skandal att detta kan vara möjligt. Snålt, grinigt och hänsynslöst.

Magasinsgatan 8, 671 31 Arvika