Tickster AB

Tickster AB

2.2

13 omdömen om Tickster AB

Alicia hanna bianca G

Bokade 2 konsertbiljetter, råkade då boka 2 rullstolsplatser istället för vanliga men allt jag behövde göra var att skriva i chatten till tickster och dom ändrade till vanliga. Så bra!!

Hans Anders F
Skrev om Tickster AB

Usel hemsida, svarar inte i chatten

Ellinor A
Skrev om Tickster AB

Skulle köpa biljetter till en barnföreställning.Prövade först 2 ggr fick upp felmeddelande att köpet inte gått igenom pga tekniskt fel på deras sida. Väntade en stund och försökte igen och det gick bra.Debiterades för alla bokningar.Omöjligt att få pengarna tillbaks BLÄ

Daniel B
Skrev om Tickster AB

Tickster var obehjälpliga när mina biljetter inte kom fram. Hade tur och fick pengarna tillbaka av seriös konsertarrangör. Tickster är bara en mellanhand som har en dålig teknisk tjänst och står helt utan ansvar om något skulle strula.

JONAS K
Skrev om Tickster AB

Efter en flyttad konsert mailade jag Tickster att vi ej kunde komma det nya datumet. Dagen efter fick jag både pengarna tillbaks och mailsvar. Snabbt smidigt och enkelt. Trevliga i sitt svar också, så full pott från mig Tickster. Fortsätt så!

JOHANNA J
Skrev om Tickster AB

Nu är det en hel vecka som vi har försökt komma i kontakt med detta företag. Gällande ett evenemang som inte blir av heller detta år. Vi har mejlat. Vi har ringt. Vi har bett dem ringa upp. Vi har skickat meddelande på deras sida Men ack nej. Vi har bett att få pengarna tillbaka. Men det verkar inte vara så enkelt. Så här lång tid ska det inte ta att svara på meddelande eller telefonsamtal. Aldrig mer Tickster.

INKAN H
Skrev om Tickster AB

Service vet företaget inte vad det är. Bollar frågor till andra och skyller helt ifrån sig. Många många många minus - - - - - - Uppdatering................ Har fortfarande inte fått tillbaka pengar från en sak jag köpt. Man svarar inte på mejl. Ger kalle anka svar tilllbaka. Läser inte mejlen överhuvudtaget. Är allmän ickekundvänliga. ALDRIG ALDRIG ALDRIG detta företag!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

KERSTIN BIRGITTA H

Har ingenting gott att säattomTickster Har betalat 2520 kronor för biljetter +mat till Grease Ingen kan lastas för Corona kaoset men att inte ha andra besked än Just nu är det många som ringer att komma med är uselt

SANJIN P
Skrev om Tickster AB

Hej Vi köpte biljetter för konsert som skulle hålla hus på Eriksbo i någon konsert hall. Adressen ändrades och konsert var i en bilverkstad utan värme . Sen hänvisar detta bolag till arangörer. Vet inte ens vilka de är. Fruktansvärd dåligt bemötande på reklamation

David C
Skrev om Tickster AB

Jag skulle köpa 1 biljett men något gick fel och jag fick ingen bekräftelse. Försökte då lite senare och råkade välja 2 st biljetter, nu har jag fått 3 stycken biljetter och dem vägrar annulera den andra beställningen. Allt deras kundservice gör är att hävda att köpet är bindande. Väldig okundvänligt och jag hade köpt deras tänk om det hade varit kort tid kvar till aragemangrt men när det är över 1,5 månad så tycker jag att det är otroligt dåligt.

Mats W
Skrev om Tickster AB

Ur arrangörssynpunkt är Tickster helt fenomenala! Vi hade tidigare Ticnet vilket gav mycket att önska, sen vi bytte till Tickster har allt gått mycket smidigare och vi har kunnat minska biljettadministrationen med ca 80%. Eftersom det är ett relativt nytt och litet företag är dem extremt flexibla och har specialutvecklat en del funktioner åt oss. Och arrangörssupport dygnet runt är ju super!

Anton A gillar detta
Elin H
Skrev om Tickster AB

Mycket nöjd med denna sida, allt gick snabbt och enkelt och jag fick mina biljetter snabbt. Rekommenderas

Anton A gillar detta
Miki E
Skrev om Tickster AB

Jag fick aldrig mina biljetter från Tickster till Imogen Heaps konsert på Nalen i Stockholm via mejl. Upptäckte detta kl. 19 på konsertkvällen. När jag ringde dem efteråt (deras kundtjänst stänger kl. 18) vägrade de att betala tillbaka mina 570 kr. Jag blev blåst både på konserten och på pengarna. Jag pratade med VD:n Erik Lindholm som hävdade att det inte var deras ansvar att kolla om mejlet kommit fram (jag hade angivit rätt mejladress och de kunde se att min betalning hade kommit in) och vägrade att ersätta mig för biljettpengarna. Skandal att detta kan vara möjligt. Snålt, grinigt och hänsynslöst.