Tierp Boservice AB

Tierp Boservice AB

tierpboservice.se
  • Badge2023

Välkommen till Tierp Boservice AB – Din Partner i Vardagen Sedan 2015 har Tierp Boservice AB, under ledning av Rickard Engvall, varit synonymt med pålitlig och jordnära service. Som vårt motto säger så vill vi kunna hjälpa er som kund med allt som gäller din bostad eller fastighet. Det vi inte gör själva ser vi till att någon...

14 omdömen om Tierp Boservice AB

Rebecca E
Skrev om Tierp Boservice AB

Tierp Boservice har varit vårt självklara val av fastighetsskötsel med allt vad det innebär under flera år. Med dem som leverantör vet man att både vi och våra hyresgäster alltid får ett både professionellt och trevligt bemötande, hög servicenivå och arbete utfört enligt överenskommelse. Rekommenderar Tierp Boservice varmt.

Ann-Christine B
Skrev om Tierp Boservice AB

Vi kontaktade Tierp Boservice ursprungligen för montering av en takskjutsport. Har sedan fått hjälp med gräsklippning, snickerier, tillsyn fastigheter, mm. Kan inte vara mer nöjd. Här får man personlig och proffsig service varje gång.

Christine C
Skrev om Tierp Boservice AB

Företaget Tierps Boservice AB arbetar med stor integritet, ansvar, arbetsglädje, respekt för kunden, finns alltid till hands, och slutförda arbeten är alltid till full belåtenhet. Christine Camée

Svar från Tierp Boservice AB

Tack Christine för de fina utlåtandet! Hoppas att allt är bra med dig och att vi ses snart igen. /Rickard, Tierp Boservice

Lena-Britt Z
Skrev om Tierp Boservice AB

Mycket nöjda!!! Blir snabbt kontaktade och lika snabbt har vi fått den hjälp vi bett om! Senast krånglande garderobsdörrar. Tätat regnläckage på vårt gamla torp. Flera tillfällen med klippning av trädgårdsväxt. Plus bra bemötande! Proffesionellt skött!

Svar från Tierp Boservice AB

Tack Lena-Britt och Jan för den blandade kompotten av uppdrag ni anförtrott till oss. På återseende!

Annika Å
Skrev om Tierp Boservice AB

Mycket serviceinriktade, flexibla och trevliga. Städningen var mycket bra, besiktningen av min lägenhet gick kanon.

Svar från Tierp Boservice AB

Tack för trevligt betyg och roligt att överlämnandet gick så bra!😁 /Rickard

Camilla S
Skrev om Tierp Boservice AB

Bra kommunikation, pålitliga, väl utfört arbete, bra pris.

Svar från Tierp Boservice AB

Vad roligt att du blev nöjd! På återseende😀

Rebecka R
Skrev om Tierp Boservice AB

Lätt att komma i kontakt med och supertrevlig. Väldigt nöjd över städningen också!

Emma E
Skrev om Tierp Boservice AB

Väldigt bra, snabb och trevlig kontakt!

Doris N
Skrev om Tierp Boservice AB

Bra bemött. Jag hade förhoppning om att få hjälp när jag inte orkar längre. Alla mina önskemål har genomförts med mycket gott resultat. Lugna och service duktiga killar.

Svar från Tierp Boservice AB

Tack Doris för det fina betyget! Så roligt att vi har kunnat hjälpa dig med det mesta😀

Annica B
Skrev om Tierp Boservice AB

Väldigt nöjd, alltid bra service och Rebecca är fantastisk

Britt E
Skrev om Tierp Boservice AB

Jag är väldigt nöjd med detta städbolag de uppfyller alla mina förväntningar! Jag "köpte" städning av min lägenhet 71 kvm.

Svar från Tierp Boservice AB

Vad roligt att höra! Tack så jättemycket för ett gott betyg! 🙏🏼 Vi ses! /Rebecca

Per H
Skrev om Tierp Boservice AB

Mycket trevligt bemötande och väl utförda arbeten.

Svar från Tierp Boservice AB

Tack Per🙏🏼 Alltid lika roligt att se vad ni hittar på åt oss nästa gång😀 På återseende 2024!

Christina B
Skrev om Tierp Boservice AB

Jag har anlitat företaget för gräsklippning, grästrimning, bortforsling av diverse sopor, montering av hängrännor nu i år 2023. De har snabb återkoppling och trevligt bemötande vid beställningar. De är effektiva och utför uppdragen med professionalitet och servicekänsla. Jag är mycket nöjd med Tierps Boservice! Tina Bengtsson, Tierp

Svar från Tierp Boservice AB

Tack så jättemycket för omdömet Tina!😀

Lina E
Skrev om Tierp Boservice AB

Rebeccas hemstädning är det bästa som hänt på länge. Att komma hem från jobbet till ett skinande rent hus gör oss så glada och det är aldrig några problem med bokning, kontakt eller resultat. Tack Rebecca!!

Vad kul att höra Lina! Tack snälla för omdömet 🌟 /Rebecca