Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Timblads Målerifirma

Timblads Målerifirma

Strandbergsgatan 53, 112 51 Stockholm — Visa karta

Idag har vi på Timblads samlat på oss över 80 år av erfarenhet och kunskap när det gäller måleri av alla de slag.
Oavsett om du bara vill måla om en vägg hemma, ska renovera villan eller bygga ett helt lägenhetshus - vi målar stort som smått!

Vi är gärna med tidigt i ditt projekt för att kunna ge råd, räkna på kostnader och komma med konkreta prisförslag. Vårt långsiktiga syn på arbetet gör att vi värnar om att du som kund blir nöjd, men också om miljön, därför är vi både kvalitets- och miljöcertifierade sedan år 2000.

Hör av dig när du ligger i startgroparna inför ditt nästa projekt. Vi ser fram emot att få vara en del i att förverkliga din dröm!

Läs vad 58 kunder tycker om Timblads Målerifirma

• Per J
    Per J skrev om Timblads Målerifirma
    Mycket bra och proffsigt bemötande både från verkade och målare. Kommer rekommendera till fler av vänner och kollegor
  • Sven S
    Sven S skrev om Timblads Målerifirma
    Proffsigt Bemötande, förstklassigt arbete, hög kvalitet, leverans enligt tidtabell, priset skäligt
  • Fanny A
    Fanny A skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Otroligt duktiga målare och lyhörd projektledare!
  • Anette A
    Anette A skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Fick snabbt svar från företaget och en målare kom och kollade på vårt hus. Fick väldigt bra intryck av målaren som var mycket kompetent och noggrann i sin översyn av vad som skulle göras. Och dessutom supertrevlig!
    Kort efter fick vi offert och allt som lovats föll perfekt ut. Otroligt välplanerat och välgenomfört arbete med stor omsorg och snabbhet!
    Vi är sååå glada och nöjda med Timblads.
  • Anders E
    Anders E skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Jag anlitade Timblads för att måla om vårt hus som ligger i en sluttning. Jag hade bett om offerter från flera andra målarfirmor men hade inte fått någon bra känsla för de andra. Timblads kom ganska omgående efter min förfrågan och hade konkreta ideer och förslag och gav därefter en offert snabbt. Jobbet gjordes väldigt proffsigt och målarna var verkligen trevliga och personliga samtidigt som vi knappt märkte dem när de kom på mornarna. Jag anlitar dem gärna för framtida jobb igen!
  • Ulla-britt J
    Ulla-britt J skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Jag tyckte de utförde det de kan på ett utmärkt sätt. Jag rekommenderar dem gärna
  • Mathilda W
    Mathilda W skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Snabb service och respons. Att ha en dedikerad projektledare är ett stort plus. Överlag väldigt bra kvalitet på målningen och eventuella åtgärdspunkter åtgärdades snabbt.
  • Malin J
    Malin J skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Från första kontakt till färdigt resultat har Timblad agerat utmärkt! Vi fick hjälp av Jesper som målade och tapetserad vår lägenhet med strålande resultat på utsatt tid och till överenskommet pris.
    Jag har redan rekommenderat Timblad vidare till bekanta och kommer anlita Timblad nästa gång.
    De har varit flexibla med våra ändringar, lyssnat på önskemål och bidragit med idéer och lösningsförslag. Helt igenom en utmärkt upplevelse!
  • Erik E
    Erik E skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Anlitade på rekommendation av min bror, supernöjd med resultatet! Bra hjälp då det behövdes kompletteras.
  • Peter B
    Peter B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Bra bemötande, målning av hall och vardagsrum. Förväntningarna levde Timblads upp till.
    Betyg:Utmärkt
  • Annika J
    Annika J skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Vi använde Timblads i vår bostadrättsförening för att måla vårt hiss- och trapphus om totalt sex våningar med mycket gott resultat.
    Lätta och smidiga att ha att göra med (både i beställarled och utförarled), vänliga, snabba och med hög servicegrad. Arbetet levererades inom angiven tid och budget. Vi kan varmt rekommendera Timblads för liknande målningsarbeten!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Timblads har lagt klinkergolv, tapetserat och målat tak i hall och vardagsrum. Bra bemötande under hela processen och profesionellt utfört arbete. Vi är mycket nöjda.
  • Marie H
    Marie H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Vi är supernöjda med servicen pch resultatet. Noggranna, kunniga och trevliga. Snabba och effektiva, planerar arbetet på bästa sätt.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Hej,

Mycket bra och professionella.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Superproffsiga! Allt var möjligt och väldigt bra bemötande. Ordning och reda.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Målning av hus. Mkt bra!

---------------------
  • Anna F
    Anna F skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Hej, Jag är mycket nöjd med allt från företaget. Från första kontakt, offert, samt genomförande av allt målningsarbete. Utomhus väldigt noggrant och väl genomfört med bra personal. Innomhus tak och väggar i hela huset. trevligt bemötande, bra rådgivning och väldigt fint och proffsigt genomfört. Micke och hans medhjälpare (flicka) får högsta betyg.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Proffsigt, väl utfört arbete, trevlig personal, tidsplan som alltid optimistisk
  • Brf Taljan
    Brf Taljan skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Det var lätt att få kontakt med Timblads. Bra utförande med bra och trevlig personal. Lätt att få förtroende för Timblads.
  • Karl Erik R
    Karl Erik R skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Vi beställde tapetsering och målning av 2 st. rum samt läggning av plastmatta i ett rum och en liten gång. Vidare slipning och lackning av parkettgolv.
    Alla kontakter med företaget samt alla hantverkare har varit proffsiga på alla sätt.
    Kan bara uttrycka att vi är helnöjda och rekommenderar Timblads till alla andra vi känner
  • Jan S
    Jan S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Jag fick hjälp med putsning och målning av en rund fönstersmyg i trapphall och arbetet gjordes på ett mycket professionellt och bra sätt.
  • Christian O
    Christian O skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Otroligt bra bemötande, väldigt professionella. Överträffade alla förväntningar.
  • Berit P
    Berit P skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Anlitat Timblads upprepade gånger.
    Alltid trevligt bemötande och väl utfört arbete.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Företag en del av Timblads Målerifirma
    Seriösa och pålitliga. Har anlitat dem flera ggr.
  • Bodil T
    Bodil T skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Trevligt bemötande och bra utförd målning och tapetsering av vår lägenhet.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Jättenöjd med både arbete och hantverkarna ( målarna). Proffsigt och noga. Kan varmt rekommendera Timblads måleri.
  • Annika H
    Annika H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Perfekt utfört jobb och väldigt trevliga och professionella målare.
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Mycket bra från början till slut! Nöjda med allt :)
  • Brf Göken 28
    Brf Göken 28 skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Proffsigt företag, både bemötande och arbetsmässigt. Timblads målade och la ny armeringsmatta i tak på min vind efter vattenskada. Gjorde också jobbet snabbare än uppskattad tid. Brukar inte skriva omdömen om företag men vill definitivt rekommendera företaget! Per Kungsholmen
  • Eva C
    Eva C skrev om Timblads Målerifirma
    Vi har fått hjälp med målning av inneväggar och tak, samt tapetsering.
    Bemötandet har varit snabbt och professionellt. Tydlig avstämning vid offertskrivning vad som skulle ingå och inte. Genomgång både med projektledare och målare innan arbetets start och bra avstämningar med målaren under arbetets gång. Vi kan varm rekommendera Timblads.
  • Parfums Christian Dior Ab
    Parfums Christian Dior Ab skrev om Timblads Målerifirma
    Målning av kontorslokal, väggar och tak.
    Trevligt bemötande, professionella, snabba och vänliga. Arbete utfört enligt överenskommelse och mer där till. Bra uppföljning och slutprodukt.
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Timblads Målerifirma
    Jag är supernöjd, förutom ett riktigt bra resultat var de snabbare än vad som utlovats. Dessutom höll de mig informerad om aktiviteter och när de skulle komma och gå, mycket bra.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Timblads Målerifirma
    Återigen mycket bra bemötande och utförande. Andra gången jag tar hjälp av Timblads. Tydlig offert, lätt att få tag på kontaktperson och målare. Trevliga helt enkelt.
    Arbetet inte helt klart, men de ska komma tillbaka och slutföra.
  • Christian T
    Christian T skrev om Timblads Målerifirma
    Snabb och enkel offertförfarande. Utfördes enligt önskemål och enligt uppgivet pris och tid.
  • Jens D
    Jens D skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Toppen, överträffar alla förväntningar.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Bra administration och "sekertariat", målaren var okej men målade inte enligt mina anvisningar. Han målade med fel färg och var inte särskilt noggrann... Det skraapades inte innan snickerier målades, det har runnit färg på flera ställen och det tapetserades på den gamla tapeten trots att den gamla tapeten ej satt fast ordentligt. Men som sagt service och sekertariat var bra!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Toppenbra bra. Kjell Holmin är klippa att ha göra med lyhörd , bra att prata men fixar det mesta och snabbt.
    Betyg 10 av 10. Det så här man vill att det ska fingerats när man renoverar.
  • Hans T
    Hans T skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Alla tider hölls och arbetet klanderfritt.
    Inget att anmärka på!
  • Joao M
    Joao M skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Bra utfört arbete, trevlig personal. Förväntningar infriades och lite till.
    Kan varmt rekommenderas
  • Anna B
    Anna B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Över lag mycket nöjd. Underarbetet kunde vi ha önskat mer av på någon vägg, fortfarande gamla tapetskarvar som syns. Projektledningen var superbra, dock kan förtydliganden behöva göras om vad som ingår och ej i en offert. Vi bad om offert på samtliga snickerier i fyra rum (hall, vardagsrum och två sovrum) men när arbetet utfördes målades inte vissa saker (insida badrumsdörr). Detta för att vi inte skulle måla badrummet i övrigt. Badrum nås från hall, hallen skulle målas och för mig är en dörr en enhet, alltså ska allt målas. Småsaker att anmärka på men vi är väldigt nöjda med resultatet!
  • Lars H
    Lars H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Mycket nöjd med bemötande och utförande. Både målarna på plats och arbetsledningen var mycket engagerade och hjälpsamma!
    Bistod med råd om glans/kulörer och provmålning på ett mycket bra sätt!
    Kommer välja dem igen om det blir aktuellt.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Fantastiskt bra utfört måleriarbete. Kommer absolut att rekommendera vidare till andra och återkomma i framtiden.
  • Jens P
    Jens P skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Snabbt genomförande och utan att någon i hushållet stördes
  • Fasth. Bolaget Stockholmia
    Fasth. Bolaget Stockholmia    skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Jag anlitar ofta Timblads och kan inte minnas vilket arbete ni åsyftar. Anledningen till att jag anlitar dem är såklart att jag aldrig är missnöjd...
  • Förvaltnings Ab Kilen
    Förvaltnings Ab Kilen skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Timblads måleri ställer alltid upp när det behövs och kan förutom målning även erbjuda kringtjänster såsom snickare, golvläggare och elektriker och slutresultatet blir alltid bra.
  • Brf Plogen
    Brf Plogen skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Har jobbat med Timblads många år.
    Tillsammans har vi målat och renoverat trapphus, källare, fönster, balkonger mm mm.
    Mycket nöjd...
  • Allt I Bygg
    Allt I Bygg skrev om Företag en del av Timblads Målerifirma
    Hej jag trivs bra med Timbladsmåleri
  • Fab Sollentuna Centrum
    Fab Sollentuna Centrum skrev om Företag en del av Timblads Målerifirma
    Löpande bättrings målning i centrum anläggningen.
    Samarbetet fungerar bra och ni löser ofta snabbt och smidigt.
  • Svenska Läkarrekrytering
    Svenska Läkarrekrytering skrev om Företag en del av Timblads Målerifirma
    Trevlig och kompetent avdelningschef som gjorde en kostnadsfri bedömning av vad som behövdes göras. Duktig på att svara både i telefon och på mail, vilket ledde till en effektiv arbetsgång. Vi målade om ett 170kvm stort kontor, både väggar och andra småsaker samt slipade golvet. Timblads höll sig inom utlovad tidsram och levererade ett bra resultat. Smakar det så kostar det ju dock självklart, men för resultaten vi fick var det väl spenderade pengar. Har ingenting negativt att säga.
  • Hannah C
    Hannah C skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Bra bemötande och bra utförande. Vi kommer kontakta Timblads igen.

Strandbergsgatan 53, 112 51 Stockholm