Privatpersonskund
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 79 Läs vad Privatpersonskund

• Peter A skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2020-02-26

Mycket fint utfört jobb. Kom dock något senare än utlovat men sådan är branschen generellt. Läs mer
  • Gun A skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2020-02-20

Toppenbra arbete utfört,både kompetens av yrket och trevligt bemötande!
    Vill verkligen rekommendera till andra kunder!
    Hälsningar
    Gun Läs mer
  • Christoffer B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-12-27

Bra kontakt med Timblads, från offert och hela vägen till klart resultat. Gillade att få offerten uppdelad i olika delar för att kunna bedöma alternativen. Arbetet var proffsigt gjort och klart i tid.

Tycker även om att de stöttar Läkare utan gränser. Läs mer
  • Stefan M skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-11-01

Takmålning, bra bemötande. Kom på utsatt tid och var klara på utsatt tid. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Andreas S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-07-01

Anlitade Timblads för målning av vårt hus utvändigt. Snabb och bra respons vid offertförfrågan. Konkurrenskraftigt pris. Började till och med före utlovad tid och vi fick en skicklig och trevlig målare som gjorde jobbet snabbare än beräknat och med jättefint resultat. Timblads hanterade tilläggsbeställningar på ett smidigt sätt och de höll snyggt och städat under målningen.
    Sammanfattningsvis upplevde jag Timblads som mycket smidiga att anlita och de höll vad de lovade och till ett rimligt pris. Jag kan absolut rekommendera TImblads. Läs mer
  • Jonas O skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-05-14

Vi hade gjort en helrenovering av lägenhet, och tog in Timblads måleri för att göra alla ytskikt (bredspackling, fogning och målning), både väggar, lister och tak. Vi är helnöjda! Målaren Bernt som var hos oss var otroligt skicklig, noggrann, professionell men också ödmjuk genom att han delade med sig av sin yrkeskunskap och kom med bra råd och idéer. VI kände oss väldigt trygga genom hela processen, och det var en fröjd att komma hem på kvällarna och se vad som hänt under dagen!

Vi hittade Timblads via Reco, och läste då recensioner som denna. Det var svårt att tro på dem, men nu sitter vi här och skriver en likadan själva :) 5 av 5 fläckiga målarradioapparater! Anlita dem, sluta leta! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-27

Efter två försök så blev resultatet fortfarande dåligt. Kan inte rekommendera denna firma. Läs mer
  • Niclas I skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-27

Utmärkt kontakt, genomförande och uppföljning. Bara positiva erfarenheter. Läs mer
  • Hans S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-21

Jag blev trevligt bemött. Varför jag väljer Timblads måleri dels att dom är kunniga snabba ock bra priser. Stort Tack till Timblads måleri från Brf geten 28 på Tulegatan 45-47 i Stockholm Ordförande geten 28. Hans Peter Sjöberg Läs mer
  • Sara Y skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-18

Målning och tapetsering på offert med tidsram. Allt var perfekt! Läs mer
Privatpersonskund
BRF & Förvaltare