Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

129 omdömen om Privatpersonskund

Sedan starten hos Reco 2015
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Ommålning fasad villa utvändigt.

Trevlig kommunikation från bokning till utförande. Mycket bra arbete utfört av skickliga målare. Strålande resultat.
    Tack Lina! Att känna att man får ett jobb utfört utefter önskemål och förväntningar beror på skickliga hantverkare men också en tydlig kommunikation. Glädjande att vi lyckas med våra egna, högt ställda förväntningar. Privatpersonskund
  • 2022-06-05 Insamlad av företaget
    Perfekt jobb, snabb och fint målat!
    Tack för ert fina omdöme! Perfekt, snabbt och fint,. Bästa möjliga kombo. Privatpersonskund
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Väldigt bra intryck överlag. Fick ett platsbesök där vi gick igenom allt och hur de skulle lägga upp det. Nöjda med resultatet, Nöjda med priset.
    Tack Max!
    Fredrik tillsammans med Kjelle och målarna är en proffsig kombination.
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Timblads Målerifirma för att riva ner gamla tapeter, bredspackla samt måla om min lägenhet. Är väldigt nöjd med resultatet! Proffsiga, trevliga, snabba och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera Timblads Målerifirma för alla som letar efter bra målare i Stockholm!
    Tack Rosa!
    Det är kanske det som är mest motiverande som målare. Att se förvandlingen gammalt till nytt, före/efter.
    Ett omfattande arbete som resulterade i en "ny" lägenhet.
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Trevliga, håller tiden och städer efter sig:)
    kanske första hantverkarerfarenhet där man höll tiderna
    Tack!
    Kul att vi kunde visa att alla hantverkare är inte stöpta i samma form. Att hålla rent efter sig och hålla tiderna borde vara en självklarhet.
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    Proffsigt, nöjd från början till fullt färdigt arbete.

Väl mött från Alla jag har mött på företaget.

Ommålning och uppgradering av befintligt kök.
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Anlitade Timblads för målning av hela vårt hus, fönster, trappuppgång, förråd, carport etc. Vi är oerhört nöjda med resultat och hade ett mycket bra samarbete med målarna på plats samt ledningen. Timblads jobbade mycket professionellt och inom given tidsram och pris. Kan bara ge Timblads våra allra bästa rekommendationer.
    Mogens
    Tack för att ni gav oss förtroendet Mogens! När ni senast målade om så gjorde jag själv jobbet. Nu 15? år senare när jag fick din förfrågan och jag gått från att pensla till att vara administrativ, gjorde några av våra duktiga målare jobbet. Tack för ert fina omdöme. Allt gott // Arne Privatpersonskund
    2022-01-31 Insamlad av företaget
    Jag tog in tre offerter för att måla om mitt sovrum inkl väggar, tak, snickerier och element. Jag valde till sist Timblads för att de verkade seriösa, skickliga och skulle ordna med allt, t ex fixa material. De skötte allt, jag behövde bara tömma rummet innan målning och vänta på resultatet. Toppenbra kommunikation från start. Hjälp med tips kring färgval. Resultatet är så fint! Slutpriset blev exakt enligt offert. Jag är så glad över mitt nya hem!
    Tack Ylva och kul med ditt kulörval. Privatpersonskund
  • 2022-01-29 Insamlad av företaget
    Vi ville lyfta vår nyinköpta bostadsrätt till lite varmare och mer ombonat. Offerterna från de olika firmorna var minst sagt både högt och lågt, men när magkänslan fick bestämma så kändes det helt rätt att Timblads skulle får hjälpa oss (till näst intill bästa pris dessutom).

5 dagar var beräknad tid, och då målarna inte kunde börja förrän på tisdagen, så flaggades för att eventuellt behöva även nästkommande måndag. 3 1/2 dag senare, fredag lunch, fick vi åter nyckeln i hand, och allt var klart - och så himla fint det blev!

Om/när det blir dags igen i något annat projekt, så vet vi vem vi ska ringa. Lyfter på hatten, och säger - tack!
    Tack Pär! "Ja det är lite av en nål i en höstack" när man ska bestämma vilket företag man ska välja. Magkänslan brukar vara ganska tillförlitlig. Omdömena på Reco är också ett riktmärke. Att ni blev nöjda är viktigt för oss,. Tack! Privatpersonskund
    2022-01-28 Insamlad av företaget
    Mkt nöjd! Väl utfört arbete, tidsramen höll och utomordentligt trevliga killar som var här och gjorde jobbet.
    Tack Helene! Vi är glada att våra yrkesstolta målare gör våra kunder nöjda med både ett kvalitativt utfört arbete men också med ett trevligt bemötande. Privatpersonskund