Målare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Timblads Målerifirma Privatpersonskund
Privatpersonskund
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 59 kunder tycker om Privatpersonskund

• Lisa S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Vi målade om stora delar av vårt hus invändigt inklusive en del snickerier. vi är väldigt nöjda på alla sätt då de är trevliga, hjälpsamma, i tid, ger en tips osv. Arbetet blev jättebra och kav verkligen å de varmaste rekommendera Timblads. Offerten vi fick innan stämde nästan på kronan också!
    Lisa i Stureby Läs mer
  • Anna M skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    De tvättade och målade om hela vårt hus. Så bra kontaktperson och projektledare, tydlig och trevlig. Byggställningarna kom upp och ner på ett effektivt sätt. Målarna gjorde ett jättebra jobb! Vi blev rekommenderade Timblads av en granne och har nu i vår tur rekommenderat dem vidare till en annan granne :-) Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    De ansvariga på kontoret var bra på att tydliggöra saker när jag ställde tusen frågor. Jag fick den information som jag löpande sökte.

Målare Erik, som var hos mig och målade i två veckor, var mycket trevlig. Han arbetade flitigt, kom alltid i tid och kontrollerade alltid med mig när han började ett nytt "moment".
    -Är det så här du vill ha det?
    Han var även trevlig att prata med - fast det gjorde han bara i de korta fikapauser som han tog. Det påverkade inte hans jobb.

Och arbetsledare Fredrik var noga med att regelbundet komma förbi och kolla läget, se hur arbetet framskred. Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Timblads måleri var toppen och kan varmt rekommenderas.
    De målade och tapetserade och fixade så att köksluckor lackades och att dörrar sattes igen.

Det var lätt och smidigt att komma i kontakt med dem och de var bra på att lägga upp arbetet och hålla tider.

Jag har redan rekommenderat dem till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anna E skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Snabb respons, trevliga killar, perfekt utfört arbete. Läs mer
  • Stig Y skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Målning av villa.

Utmärkt och trevligt bemötande, både på företaget och på plats.

Man levererade tjänsten både på tid och med utmärkt resultat. Alla avtalade löften infriades.

Kort sagt: vi är helnöjda. Läs mer
  • Stefan H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Vi är helt klart nöjda. Om du är noggrann (pedantisk?) och vill ha ett proffsigt resultat men inte orkar måla själv så kan Timblads rekommenderas! Läs mer
  • Björn B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Timblads har målat vårt hus på Sländstigen i Sollentuna. Ett utmärkt utfört arbete. Offerten och dess bekräftelse på uppdraget kunde ha hanterats smidigare och tydligare, dock. Läs mer
  • Jennie S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Stort tack för vänlig, snabb och professionell hjälp m målning och tapetsering! Läs mer
  • Sofia H skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma
    Beställning och utförande gick utan problem. Målade om en 90kvm lägenhet väggar och tak. Gick fort på några dagar och utan problem. Smidigt, skulle använda dem igen. Läs mer
Privatpersonskund
BRF & Förvaltare