Målare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Timblads Målerifirma Privatpersonskund
Privatpersonskund
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 65 kunder tycker om Privatpersonskund

• Jakob R
    Jakob R skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-01-09

Jättebra hanterat från offert, planering och målning. Det viktigaste är resultatet och deras målare får högsta betyg för jobbet de gjorde som var snabb och väldigt bra gjort.
    Tack Timblads för måleriarbetet. Läs mer
  • Ann i skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-01-08

Jag är helnöjd! Fick tips om Timblads från en bekant. Vi ville måla om alla väggar och tak i vår nyinköpta vindslägenhet samt slipa alla golv. Projektledaren och golvsliparen kom tillsammans innan de lämnade offert, hade mycket värdefulla idéer om färger och produktval. Offerten var rimlig, de höll tiden, höll oss hela tiden informerade, och resultatet blev perfekt. Jag kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Sven K
    Sven K skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-01-04

Fantastisk yrkesarbetare vet vad han gör Läs mer
  • Axel O skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-01-03

Väldigt professionella och duktiga! Läs mer
  • Anna G skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-01-03

Bra kommunikation och fantastiskt duktig och trevlig målare. Läs mer
  • Erik G skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-01-03

Anlitade Timblads för målning och tapetsering av lägenhet samt slipning av golv. Mycket bra slutresultat! Mycket bra kommunikation och tillgänglig projektledare, bolaget höll även tider utmärkt och priset i nivå med offerten. Inget käbbel med andra ord. Rekommenderas! Läs mer
  • Lisa S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2018-11-16

Vi målade om stora delar av vårt hus invändigt inklusive en del snickerier. vi är väldigt nöjda på alla sätt då de är trevliga, hjälpsamma, i tid, ger en tips osv. Arbetet blev jättebra och kav verkligen å de varmaste rekommendera Timblads. Offerten vi fick innan stämde nästan på kronan också!
    Lisa i Stureby Läs mer
  • Anna M skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2018-11-15

De tvättade och målade om hela vårt hus. Så bra kontaktperson och projektledare, tydlig och trevlig. Byggställningarna kom upp och ner på ett effektivt sätt. Målarna gjorde ett jättebra jobb! Vi blev rekommenderade Timblads av en granne och har nu i vår tur rekommenderat dem vidare till en annan granne :-) Läs mer
  • Helene A
    Helene A skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2018-11-14

De ansvariga på kontoret var bra på att tydliggöra saker när jag ställde tusen frågor. Jag fick den information som jag löpande sökte.

Målare Erik, som var hos mig och målade i två veckor, var mycket trevlig. Han arbetade flitigt, kom alltid i tid och kontrollerade alltid med mig när han började ett nytt "moment".
    -Är det så här du vill ha det?
    Han var även trevlig att prata med - fast det gjorde han bara i de korta fikapauser som han tog. Det påverkade inte hans jobb.

Och arbetsledare Fredrik var noga med att regelbundet komma förbi och kolla läget, se hur arbetet framskred. Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2018-11-14

Timblads måleri var toppen och kan varmt rekommenderas.
    De målade och tapetserade och fixade så att köksluckor lackades och att dörrar sattes igen.

Det var lätt och smidigt att komma i kontakt med dem och de var bra på att lägga upp arbetet och hålla tider.

Jag har redan rekommenderat dem till vänner och bekanta. Läs mer
Privatpersonskund
BRF & Förvaltare