Privatpersonskund

Privatpersonskund

Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

Läs vad 114 Läs vad Privatpersonskund

2021-07-20
    Timblads var helt igenom professionella från offertsvar till leverans. Väldigt nöjd med resultatet av målning och tapetsering samt att tidplanen hölls. Kan varmt rekommenderas!
    2021-07-20
    Jagblev bemött jättebra.Företaget och Jesper som målade,kunde inte vara bättre.Målning av villa och garage.Vi har redan rekommenderat Timblads till vänner.Det var en fröjd att se Jesper måla.Tack så mycket.Hälsningar Siv -Britt.
    2021-07-17
    Vi valde mellan att måla fram- och baksidan av vårat hus eller ett helt byta till ny panel. Efter dialog med Timblads kom vi fram till att enbart måla panelen och byta ut de delar som var dåliga.
    Vi hade hela tiden bra kommunikation och blev bemötta på ett professionell sätt. Målaren och snickaren var mycket duktiga, snabba och noggranna.
    2021-07-04
    Bra bemötande och fokus på att kunden skall vara nöjd. Kanske inte billigaste, men värt det.
    2021-06-13
    Svarade på offertförfrågan redan samma dag, kunde komma och börja jobba dagen efter. Gjorde ett bra jobb med att riva ner tapeter och måla om ett rum med fondvägg. Ett par små misstag åtgärdades inom ett par dagar. Kan rekommendera.
    Här kan vi prata om snabb service! Vi försöker vara snabba med att återkoppla på förfrågningar och komma igång med arbetet så snart som möjligt. Tyvärr så kan väntetiderna bli längre om förfrågningarna sammanfaller med högsäsong. Privatpersonskund
    2021-06-11
    Snabbt och proffsigt bemötande från start till mål. Inga tveksamheter någonstans.

Målningen utfördes med yppersta fackmannamässiga kunnande och en stor portion känsla och omsorg om detaljer.

Jag hade höga förväntningar, men resultatet överträffade ändå det jag hade hoppats på.
    Att lyckas överträffa högt ställda förväntningar är svårt men Timblads måleriservice gör det igen. Tack! Privatpersonskund
    2021-06-11
    Toppen service - i enlighet med överenskommet - snyggt resultat - trevliga hantverkare.
    Det låter som att vi lever upp till våra högt ställda mål! Tack!! Privatpersonskund
    2021-05-03
    Tapetsering av fyra rum. Trevligt bemötande och bra utfört arbete.
    Tack Bengt! Roligt att höra att ni är nöjda :) Privatpersonskund
    2021-04-28
    Vid ommålning, slipning och infärgning av golv i vår lägenhet gjorde Timblads ett fantastiskt jobb, på tid och med mycket hög kvalitet. Från första kontakt med Kjell till sista penseldraget fick vi ett extremt trevligt och proffesionellt bemötande, med svar på alla våra frågor och ideér till lösningar. Våra förväntningar var höga efter första kontakten med Kjell och trots detta överträffades förväntningarna mycket! Jag kommer rekommendera Timblads så fort jag hör vänner behöva målningshjälp.
    Tack för ert fina omdöme! Kjelles kontaktnät med duktiga hantverkare ger oss möjligheter att åta oss totalentreprenader med många fler yrkesgrupper utöver vår egen specialité. Privatpersonskund
  • 2021-04-27
    Vi beställde målning av trägolv och socklar och blev mycket nöjda med resultatet. Trevligt bemötande av företaget och lyhört inför våra önskemål.
    Tack Marianne! Målade golv är både snyggt och praktiskt ! Privatpersonskund