Målare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Timblads Målerifirma Privatpersonskund
Privatpersonskund
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 75 Läs vad Privatpersonskund

• Andreas S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-07-01

Anlitade Timblads för målning av vårt hus utvändigt. Snabb och bra respons vid offertförfrågan. Konkurrenskraftigt pris. Började till och med före utlovad tid och vi fick en skicklig och trevlig målare som gjorde jobbet snabbare än beräknat och med jättefint resultat. Timblads hanterade tilläggsbeställningar på ett smidigt sätt och de höll snyggt och städat under målningen.
    Sammanfattningsvis upplevde jag Timblads som mycket smidiga att anlita och de höll vad de lovade och till ett rimligt pris. Jag kan absolut rekommendera TImblads. Läs mer
  • Jonas O skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-05-14

Vi hade gjort en helrenovering av lägenhet, och tog in Timblads måleri för att göra alla ytskikt (bredspackling, fogning och målning), både väggar, lister och tak. Vi är helnöjda! Målaren Bernt som var hos oss var otroligt skicklig, noggrann, professionell men också ödmjuk genom att han delade med sig av sin yrkeskunskap och kom med bra råd och idéer. VI kände oss väldigt trygga genom hela processen, och det var en fröjd att komma hem på kvällarna och se vad som hänt under dagen!

Vi hittade Timblads via Reco, och läste då recensioner som denna. Det var svårt att tro på dem, men nu sitter vi här och skriver en likadan själva :) 5 av 5 fläckiga målarradioapparater! Anlita dem, sluta leta! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-27

Efter två försök så blev resultatet fortfarande dåligt. Kan inte rekommendera denna firma. Läs mer
  • Niclas I skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-27

Utmärkt kontakt, genomförande och uppföljning. Bara positiva erfarenheter. Läs mer
  • Hans S skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-21

Jag blev trevligt bemött. Varför jag väljer Timblads måleri dels att dom är kunniga snabba ock bra priser. Stort Tack till Timblads måleri från Brf geten 28 på Tulegatan 45-47 i Stockholm Ordförande geten 28. Hans Peter Sjöberg Läs mer
  • Sara Y skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-18

Målning och tapetsering på offert med tidsram. Allt var perfekt! Läs mer
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-18

Väldigt bra. Snabbt och mycket bra utfört arbete. Trevlig och kunnig personal. Läs mer
  • Sofia W skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-04-16

Vi anlitade TImblad för att måla om ett flertal rum i en nyköpt lägenhet. Vi är oerhört nöjda med det jobb som de utförde. Personen som hjälpte oss var något utöver det extra, han var lösningsorienterad, serviceminded och väldigt trevlig. De uppfyllde alla våra förväntningar och lite till.

Vi kan varmt rekommendera Timblad och kommer definitivt använda dem igen för liknande uppdrag! Läs mer
  • Veronique L skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-03-11

Målade om hela lägenheten (med en hel del grundarbete, ta ner tapeter, spackla mm), slipade golv och gjorde en del snickerijobb, vi är jättenöjda.
    Hela processen med Timblads var supersmidig. Att offerten som jag fick var mycket billigare än andra och de fått bra rekommendationer gjorde att valet föll på Timblads. Arbetsledaren kom samma dag som vi fick tillträde till lägenheten och spenderade två timmar med oss för att välja kulörer. Redan nästa morgon var resten av teamet på plats, de var noggranna, snabba och duktiga. Och trevliga, även när vi bad dem byta kulörer. Arbetsledaren var lätt att få kontakt med, hjälpsam och snabb på att svara. Hela lägenheten (trea) var klar på lite drygt 2v, inkl slipning av golv.
    Fakturan stämde väl överens med offerten. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Tine B skrev om Privatpersonskund en del av Timblads Målerifirma

2019-03-11

Super trevligt bemötande, proffesionell målare och snabb och noggrann. Jätte nöjda och rekommenderar varmt Timblads Måleri! Läs mer
Privatpersonskund
BRF & Förvaltare