Företagskund

Företagskund en del av Timblads Målerifirma

10 omdömen om Företagskund

Sedan starten hos Reco 2015
Konstakademien K

Vi blev bra bemötta från det att vi bad om offert till att arbetet utfördes. Då detta jobb var det första som vi använde oss av Timblads har vi inget motsvarande arbete att jämföra med men allt flöt på bra och det blev klart i tid, trots pressat tidsschema. Arbetet är dock inte slutfört än så något slutgiltigt omdöme kan inte ges. Vi köpte måleritjänst.

Svar från Företagskund

Tack Helen! Ni valde väldigt fina kulörer till salarna. Vi syns igen V9 då vi återställer allt.

Thomas Åke M
Skrev om Företagskund en del av Timblads Målerifirma

Bra bemötande och snabbt utfört med ett kanonresultat! Rekommenderas varmt!

Svenska Militäriskt Bibliotek S

Kjell - liksom Fredrik - är mycket kompetenta, arbetena flyter bra och resultatet förstklassigt! Jag har anlitat Timblads sedan 1980-talet när jag ägde en fastighet under många år. Alltid bra jobb! Lennart Uller

Svar från Företagskund

Tack Lennart! Timblads Måleri firade 90 år i år och det är glädjande att du varit nöjd kund här i över 40 år.

Arninge Golf Ab A

Vi är mycket nöjda! Proffsigt flexibelt snabbt och enkelt. Vi ger timblads våra varmaste rekommendationer! Lars Tingvall, VD Arninge Golfklubb

Svar från Företagskund

Tack för det Lasse! Kul att vi fick förtroendet att måla om ert fina klubbhus. Nu matchar kvalitén på banan och klubbhuset :)

Bdl David Giese B

Mycket noggrann och skicklig målare, vackert resultat!

Cook'n Bloom Ab C

Målning av väggar i vår nya lokal. Vi fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande vid första kontakten. När arbetet skulle utföras kom en erfaren målare som gjorde ett 100% arbete. Vi är mycket nöjda md resultatet och rekommenderar O.Timblads Målerifirma varmt.

Daniel G
Skrev om Företagskund en del av Timblads Målerifirma

Seriösa och pålitliga. Har anlitat dem flera ggr.

Allt i bygg
Skrev om Företagskund en del av Timblads Målerifirma

Hej jag trivs bra med Timbladsmåleri

Fab sollentuna centrum

Löpande bättrings målning i centrum anläggningen. Samarbetet fungerar bra och ni löser ofta snabbt och smidigt.

Svenska läkarrekrytering

Trevlig och kompetent avdelningschef som gjorde en kostnadsfri bedömning av vad som behövdes göras. Duktig på att svara både i telefon och på mail, vilket ledde till en effektiv arbetsgång. Vi målade om ett 170kvm stort kontor, både väggar och andra småsaker samt slipade golvet. Timblads höll sig inom utlovad tidsram och levererade ett bra resultat. Smakar det så kostar det ju dock självklart, men för resultaten vi fick var det väl spenderade pengar. Har ingenting negativt att säga.