BRF & Förvaltare
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 19 Läs vad BRF & Förvaltare

• Brf Danviksparken B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-07-03

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Bf Smedjan 9 Och 10 B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-07-01

Fönstermålning samt viss reparation av dessa.
    Skickliga, bra bemötande mot kund samt flexibla.
    Kände inte till bolaget tidigare, men gjorde en del efterforskningar
    och de överträffar våra/kundens förväntningar.
    Skulle gärna rekommendera dem, eftersom vi har en mycket positiv erfarenhet av dem. Läs mer
  • Brf Pilen B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-04-23

Vi anlitade Timblads måleri för renovering av våra två trapphus och är mycket nöjda med dialogen under projektets gång samt slutfört arbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Brf Magelungen B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-04-16

Målning av 42 st trapphus.
    Bra bemötande, utmärkt arbete. Läs mer
  • Dalénums Ägarlägenheter D skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-03-13

Målning av dörrar och golv. Gott bemötande från företaget. Uppdraget motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Ola A skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-01-09

Snabb och smidig kommunikation. Tog även kontakt med oss efteråt när ett felaktig omdöme givits och erbjöd sig att åtgärda om ett jobb blivit dåligt.

Jobbet var bra utfört och jag uppskattar att de tog kontakt med oss efteråt för att reda upp en situation som inte ens fanns! Mycket bra service. Läs mer
  • Brf Östhammaren B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-01-07

Målning av trapphus, källare och cykelrum och klinker i cykelrummet, i vår fastighet på Östhammarsgatan 75-77, september-oktober 2018
    Mycket bra och trevligt bemötande, mycket duktiga målare:
    Angelina och Ellinor, mycket bra samarbete med dem och med deras chef/projektledaren Kjell Norlin på Timblads
    Ja, vi tycker att de med råge infriade våra förväntningar. Vi blev mycket nöjda med vårt fina nymålade trapphus i en ljus funkisgrön färg samt väldigt fina siffror i våra trapphus på respektive våningsplan. Dessa förstärker husets ålder, byggt 1944, på ett mycket fint sätt.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Timblads Måleri till andra för målningsuppdrag! Läs mer
  • Brf Montebello 6 B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-01-05

Vi beställde bättringsarbete efter radiatorbyte. Dvs spackling o målning.
    Vi blev mycket väl bemötta och offerten stämde med slutfakturan och jobbet gjordes perfekt inom tidsramen.
    Vi är helnöjda. Läs mer
  • Brf Svanen B
    Brf Svanen B skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2019-01-05

Uselt och trasigt! Skit! Oseriöst beteende! Läs mer
    2019-01-10 Kjell H svarar Brf Svanen B
    Reco fick fel mejladress av oss till kunden på BRF Svanen och det var din mejladress. Timblads Måleri AB har inte målat hos dig men du gav oss ett omdöme som var olyckligt. Vi hoppas våra riktiga kunder kan ha överseende med detta omdöme.
    Det går inta att ta bort omdömen från systemet så därför ligger den kvar.
  • Gunilla O skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

2018-08-28

Målning av entréer. Underhållsmålning av ett flertal trädgårdsgrupper. Bemötandet har alltid varit mycket bra.
    De har överträffat våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
Privatpersonskund
BRF & Förvaltare