BRF & Förvaltare

32 omdömen om BRF & Förvaltare

Sedan starten hos Reco 2015
Erik K
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Bra och trevligt bemötande. Snabb service och väl utfört arbete

Brf Nya Klara B
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Vi har anlitat Timblads i många år och är mycket nöjda med både bemötande och kvalitén på deras arbete. Professionellt och personligt.

Rb Brf Qvarnen I Nacka R

Leverans och kvalitet = toppen!

Brf Furiren 7 B
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Företaget har seriösa och skickliga hantverkare. Att arbeta i en miljö som innebär daglig interaktion med lägenhetsinnehavare kräver diplomati och anpassning , samtidigt som ett hantverk skall utföras som innebär påfrestningar för de boende. Detta klarar Timblads.

Brf Rosen 20 B
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Pålitliga och allting enligt offert, genomtänkt och erfaren struktur. skötte aviseringar helt själva samt schema läggning och mycket annan hantering.

Svar från BRF & Förvaltare

Tack för ert fina omdöme Brf Rosen! Kjelle och Fredrik är proffs på planering och upplägg. Vi är stolta över våra målares yrkeskunskap.

Brf Vakteln 7 B
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Bättringsmåleri i trapphus med mycket gott resultat. Punktliga och seriösa. Rekommenderas!

Brf Pistongen 5 B
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Snabba, noggranna, flexibla och oerhört bra på att hålla iordning på allt under vår totala ytrenovering av våra källarlokaler. Genomarbetad information och mycket erfarna råd vid kulörbestämningen av ytorna. Utmärkt projekledning. Rekommenderas i högsta grad.

Brf Åkermannen 35 B

Otroligt fin marmoreringslagning.

Svar från BRF & Förvaltare

Tack Brf Åkermannen! Imponerande hur våra skickliga hantverkare kan ta sig an ytor och efterlikna befintlig utsmyckning. På vår hemsida finns många exempel på det.

Hsb Brf Finnboda Hamnplan H

Vi är en bostadsrättsförening som beställde oljning/lasering av skiljeplank och insynsskydd av trä. De utförde arbetet till full belåtenhet. Jag blev väl bemött av målaren. Hälsningar!

Svar från BRF & Förvaltare

Roligt att få höra att ni är nöjda med vårt arbete! Bostadsrättsföreningar är en viktig kund för oss. Har ni andra målningsbehov framöver hoppas vi på Timblads höra ifrån er igen.

Rolf A
Skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma

Snabbt och bra utfört målerijobb. Lyhörda för synpunkter.