Målare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Timblads Målerifirma BRF & Förvaltare
BRF & Förvaltare
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 10 kunder tycker om BRF & Förvaltare

• Gunilla O skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Målning av entréer. Underhållsmålning av ett flertal trädgårdsgrupper. Bemötandet har alltid varit mycket bra.
    De har överträffat våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik N skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Har fått ett trevligt bemötande och ett jobb utfört enligt önskan. Läs mer
  • Gunilla O skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Jag har bara positiva erfarenheter av Timblads Målerifirma.
    Mycket professionella och serviceinriktade. Läs mer
  • Fanny A skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Otroligt duktiga målare och lyhörd projektledare! Läs mer
  • Annika J skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Vi använde Timblads i vår bostadrättsförening för att måla vårt hiss- och trapphus om totalt sex våningar med mycket gott resultat.
    Lätta och smidiga att ha att göra med (både i beställarled och utförarled), vänliga, snabba och med hög servicegrad. Arbetet levererades inom angiven tid och budget. Vi kan varmt rekommendera Timblads för liknande målningsarbeten! Läs mer
  • Brf Taljan skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Det var lätt att få kontakt med Timblads. Bra utförande med bra och trevlig personal. Lätt att få förtroende för Timblads. Läs mer
  • Brf Göken 28 skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Proffsigt företag, både bemötande och arbetsmässigt. Timblads målade och la ny armeringsmatta i tak på min vind efter vattenskada. Gjorde också jobbet snabbare än uppskattad tid. Brukar inte skriva omdömen om företag men vill definitivt rekommendera företaget! Per Kungsholmen Läs mer
  • Jag anlitar ofta Timblads och kan inte minnas vilket arbete ni åsyftar. Anledningen till att jag anlitar dem är såklart att jag aldrig är missnöjd... Läs mer
  • Förvaltnings Ab Kilen skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Timblads måleri ställer alltid upp när det behövs och kan förutom målning även erbjuda kringtjänster såsom snickare, golvläggare och elektriker och slutresultatet blir alltid bra. Läs mer
  • Brf Plogen skrev om BRF & Förvaltare en del av Timblads Målerifirma
    Har jobbat med Timblads många år.
    Tillsammans har vi målat och renoverat trapphus, källare, fönster, balkonger mm mm.
    Mycket nöjd... Läs mer
Privatpersonskund