Tineks Allstäd

Ring 070-578 22 34 www.tineksallstad.se

9 omdömen om Tineks Allstäd

Fredrik L
Skrev om Tineks Allstäd

Bra bemötande. Köpte toalett-/WC-städ. Inga konstigheter. Dock upp strax före utsatt tid och jobbade på bra. Överlag nöjd med resultat och bemötande

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Inger T
Skrev om Tineks Allstäd

Fick ett mycket gott bemötande av Kristina Ek på Tineks Allstäd. Lätt att komma i kontakt med och lyssnade på synpunkter och enkelt att göra överenskommelser om tid mm. Det jag köpte var en flyttstädning och firman rekommenderades av Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Tineks Allstäd

Tack Inger för fina ord . Önskar dig lycka till i ditt nya boende 😊/ Kristina Ek

Monica E
Skrev om Tineks Allstäd

Mycket trevligt bemötande. Lägenheten var som ny efter dom varit där . Stort tack 🤩

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Tony H
Skrev om Tineks Allstäd

Proffsigt, bra pris och smidigt.

Solveig M
Skrev om Tineks Allstäd

Mycket bra och noggrant Kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är Rekommenderar dom .

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Helena E
Skrev om Tineks Allstäd

Gör det man kommit överens om. Kort sagt bra,

Birgit L
Skrev om Tineks Allstäd

Städning av golv m.m. det blev skinande blankt. Mycket bra bemötande, Som en kompis jag tycker det är bra att jag bara behöver säja: ta det du ser behöver göras så blir det bra. Det blev bra.. Trevligt att se hur rent o fint det blir och att det doftar så fräscht utan parfymer.. Bra!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 214 omdömen 4.2 av 214 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Ulrika L
Skrev om Tineks Allstäd

Fungerar bra, mycket bra service, flexibelt.

Helena E
Skrev om Tineks Allstäd

Pålitlig och noggrann. Lätt att få kontakt med. Fint bemötande. Har alltid mött mig på ett positivt sätt. Jag har alltid fått det utfört som vi kommit överens om. De få gånger något missats har det fixats omgående. Sammantaget rekommenderar jag Tineks Allstäd. Bra företag,

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 713 omdömen 4.8 av 713 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P