Tollberg Bygg & Inredning

Tallskogsgränd 19, 165 76 Hässelby — Visa karta

Välkommen till Tollberg Bygg & Inredning!

Vi tror att du som kund tycker det är skönt att inte bara ha en duktig hantverkare utan en samarbetspartner som kan ta hand om hela ditt byggprojekt. Vi kan hjälpa dig med allt från Garderobsinredning, Platsbyggd köksförvaring och Källarlägenhet till Walk in closet, Bygga altan, Insynsskydd eller varför inte en vinkällare? Att leverera det vi lovar i tid är något som vi på Tollberg Bygg & Inredning värderar högt. För att inga överraskningar ska uppstå under stundande projekt så stämmer vi löpande av så att alla kostnader stämmer. Med kvalitet och hållbarhet tar vi ditt projekt i mål, från början till slut. Varmt välkommen till oss på Tollberg Bygg & Inredning!

Läs vad 11 kunder tycker om Tollberg Bygg & Inredning

• 2019-04-08

Aino W skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollbergs byggde om en walk-in-closet till en hall med garderob, lådsektioner och byrå. De gjorde också flera el-arbeten och fixade taket i toalettrummet.
    Jag blev mycket bra bemött - de svarade alltid snabbt på mina frågor och höll leveranstiderna.
    De överträffade mina förväntningar - lösningarna blev fantastisk bra. Läs mer
  • 2019-03-23

Anders H skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    De löste ett problem i vår lägenhet, för förvaring, på ett smidigt, snabbt och snyggt sätt. Läs mer
  • 2019-03-23

Jan E skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    De ger bra tips och idéer. Upplever dem mycket ärliga, öppna i samtalen och trovärdiga.
    De kommer och levererar på utsatt tid. En mycket positiv erfarenhet att ha anlitat dem. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-22

Barbro A skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Arbetet gällde viss renovering av villa från 1970 talet:
    lägga nya parkettgolv och heltäckningsmatta, målning av väggar och tak samt byte av element i samtliga rum.
    Jag är mycket nöjd med arbetet, killarna är noggranna och pålitliga och dessutom trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-03-22

Elin M skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Jag fick hjälp att bygga en altangrind och jobbet utfördes snabbt och snyggt precis enligt tidsplan. Trevliga och hjälpsamma i kontakten! Läs mer
  • annika h

2019-03-22

annika h skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollberg gjorde en walk-in closet till oss. Snabbt, effektivt o med fint resultat. Vi är nöjda med service och effektivitet. Vänligt bemötande och proffsigt genomfört arbete. Läs mer
  • Irmeli A

2019-03-20

Irmeli A skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Nöjd med bemötandet, hjälpsamheten och utförandet av arbetet med installationen av mitt nya garderobssystem. Njuter av resultatet varje dag!
    👍😀 Läs mer

Sonya S skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollberg Bygg & Inredning did a great job of building a 2 tier timber deck for us with ballustrades and a stairs between them. The detailing was really nice with the timber set on an angle and hidden fixings. They also did a nice job of securing our existing balcony with a safety barrier. The job was done quickly and to a really great standard. We would definitely recommend them and use them again. Thanks Tollberg ! Läs mer

Jonas Henrik F skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Mkt professionellt bemötande. Tollbergs bygg är tydliga och väldigt kompetenta. Läs mer

Joakim M skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Monteringen och målningen av våra plank skötes på utsatt tid inom förutbestämda kostnadsramar med utmärkt resultat. Mycket trevligt bemötande också.
    Vi kommer anlita Tollberg igen nästa gång vi ska göra något med huset/trädgården.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Jonas H skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    1: Omfattning av arbete: Staket, altan och måleriarbeten
    2: Snabbt och bra bemötande samt uppföljning
    3: Bra slutfinish och kommer att anlita Tollberg igen.

Tack för ett väl utfört arbete. Läs mer

Tallskogsgränd 19, 165 76 Hässelby