Tollberg Bygg & Inredning

Tallskogsgränd 19, 165 76 Hässelby — Visa karta

Välkommen till Tollberg Bygg & Inredning!

Vi tror att du som kund tycker det är skönt att inte bara ha en duktig hantverkare utan en samarbetspartner som kan ta hand om hela ditt byggprojekt. Vi kan hjälpa dig med allt från Garderobsinredning, Platsbyggd köksförvaring och Källarlägenhet till Walk in closet, Bygga altan, Insynsskydd eller varför inte en vinkällare? Att leverera det vi lovar i tid är något som vi på Tollberg Bygg & Inredning värderar högt. För att inga överraskningar ska uppstå under stundande projekt så stämmer vi löpande av så att alla kostnader stämmer. Med kvalitet och hållbarhet tar vi ditt projekt i mål, från början till slut. Varmt välkommen till oss på Tollberg Bygg & Inredning!

Läs vad 25 kunder tycker om Tollberg Bygg & Inredning

• 2020-05-12

ANNICA K skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Nu är mina föräldrars altan färdig. Den blev mycket snygg och proffsigt gjord. Kan verkligen rekommendera dom. Det är så man vill att ett hantverk ska se ut. Läs mer
  • 2020-05-09

Lars L skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Vi är mycket nöjda med vår altan. Pålitliga,noggranna och måna om våra önskemål så vi är mycket nöjda med både processen och resultatet. Därför kan vi också varmt rekommendera dem Läs mer
  • 2020-05-05

Mathias T skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Vi anlitade Tollberg Bygg & Inredning för att bygga ett större trädäck på vår tomt. Vi anlitade dem efter tips och rekommendation från en granne. Vi har blivit mycket proffsigt bemötta både inför och under arbetets gång. De har hjälpt till med råd, tips och förslag på hur trädäcket kunde utformas på bästa sätt utifrån förutsättningarna på vår tomt. Vi har också tillsammans hittat bra lösningar under arbetets gång. Vi tycker att de har levt upp till våra förväntningar på kvalitet på arbetet och slutprodukten samt bemötande och överenskomna tids- och kostnadsramar. Vi är mycket nöjda med arbetet som de gjort hos oss och vi skulle gärna anlita dem igen för liknande projekt framöver. Läs mer
  • 2020-05-03

Siv J skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Jag tog kontakt med Tollberg Bygg & Inredning för att bygga en altan. Ett par av mina grannar hade anlitat dem för att bygga sina altaner och jag tyckte att resultatet såg mycket bra ut. Tillsammans med Tollberg Bygg & Inredning planerades arbetet och jag fick flera värdefulla tops och råd inför bygget. Efter ett väl utfört grundarbete lades trädäcket på plats med ett jättefint resultat. Allt arbete gick snabbt och de höll de tider som gjorts upp.
    Alla som var involverade i altanbyggandet var mycket professionella och trevliga att ha att göra med. Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet och kan varmt rekommendera dem.
    Siv Junback Läs mer
  • Ylva L

2020-04-30

Ylva L skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som kund skulle bli nöjda med slutresultatet.Noggranna och kommunicerade under hela arbetets gång. De har hållit både tidplan och offert.

Lugna,trevliga personer och slutresultaten blev långt bättre än förväntat!

Tack Tollbergs! Läs mer
  • 2020-04-29

EVA A skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Vi fick personligt bemötande och Magnus såg till att arbetarna utförde arbetet noggrant, inom utlovad tidsram och proffsigt! Läs mer

Tina M skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollberg Bygg och Inredning har rivit vår gamla altan och byggt en ny på 50 kvm. De var snabba att svara på förfrågan. Offert stämde överens av vad vi fick. De kunde komma igång snabbt, var i tid under arbetets gång och gav kontinuerlig återkoppling under byggeta gång. Och kom även med tips och ideer. Vi är mycket nöjda, det blev ett fint snickeri och vi kan varmt rekommendera Tollberg Bygg och Inredning. Läs mer

Kari R skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Vi anlitade Tollberg Bygg & Inredning för altanbygge. Vi fick mycket bra bemötande och de var lyhörda för våra önskemål. De var mycket tydliga i sin kommunikation , lyhörda för våra önskemål. De var snabba att påbörja, bygget och slutförde arbetet i tid. Det blev väldigt snyggt och vi är mycket nöjda. Vi i Västerort Läs mer

Linnea H skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Vi fick hjälp med att bygga ett förråd med belysning under trappen i vår källare av Tollberg bygg & Inredning. De har från första kontakt varit trevliga och hjälpsamma. De har varit lyhörda för våra idéer och kommit med förslag på lösningar där vi själva gått bet. Vi är otroligt nöjda med deras arbete och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2020-04-27

IRINA V skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Jättevarning!! Sämsta någonsin! Avslutade inte jobbet och stack på semester, drog ut på tiden när de kom tillbaka från semestern, projektet är fortfarande inte klart!! De har också förstört vår privata egendom etc, delar av jobbet otroligt dåligt utfört såsom dålig målning, de spar pengar på elektriker och utför el-jobb som de inte är certifierade att göra. Otroligt inkompetenta, kom tomhänta (utan någon dokumentation, vatten och el-intyg på slutbesiktning och såg ut som ett frågetecken (en av dem, den andra hade stuckit på semester). Som sagt, akta er och om ni anlitar dem, se gärna till att utföra besiktning efteråt, ni kommer garanterat upptäcka stora brister! Läs mer
  • 2020-03-22

Thomas H skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Magnus Tollqvist är mycket bra på att kommunicera och lyhörd för våra behov och önskningar. Samtidigt gav han tips som gjorde att resultatet blev bättre än vi tänkt oss. Han städade också efter sig. Läs mer
  • Gita L

2020-03-20

Gita L skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Fantastiskt fint och personligt bemötande och arbete utfört inom utlovad tidsram och noggrannhet! Läs mer
  • 2020-03-20

Johan B skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Anlitade Tollberg Bygg för en utbyggnad av vårt radhus (kök). Byggprocessen gick bra och vi blev mycket nöjda med resultatet. Jag har upplevt några renoveringar med andra firmor men Tollberg utmärkte sig genom att faktiskt komma när de sagt att de skulle komma och göra vad de sagt att de skulle göra:). Det har varit lätt att kommunicera med företaget och de har varit tillmötesgående och flexibla då vi som köpare också ändrat oss under processen. Jag kan lätt rekommendera Tollberg Bygg & Inredning till andra och kommer själv gärna att anlita dom igen. Läs mer
  • 2020-03-20

Bo B skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Mycket trevliga och snyggt blev det. Läs mer
  • 2019-04-08

Aino W skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollbergs byggde om en walk-in-closet till en hall med garderob, lådsektioner och byrå. De gjorde också flera el-arbeten och fixade taket i toalettrummet.
    Jag blev mycket bra bemött - de svarade alltid snabbt på mina frågor och höll leveranstiderna.
    De överträffade mina förväntningar - lösningarna blev fantastisk bra. Läs mer
  • 2019-03-23

Anders H skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    De löste ett problem i vår lägenhet, för förvaring, på ett smidigt, snabbt och snyggt sätt. Läs mer
  • 2019-03-23

Jan E skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    De ger bra tips och idéer. Upplever dem mycket ärliga, öppna i samtalen och trovärdiga.
    De kommer och levererar på utsatt tid. En mycket positiv erfarenhet att ha anlitat dem. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-22

Barbro A skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Arbetet gällde viss renovering av villa från 1970 talet:
    lägga nya parkettgolv och heltäckningsmatta, målning av väggar och tak samt byte av element i samtliga rum.
    Jag är mycket nöjd med arbetet, killarna är noggranna och pålitliga och dessutom trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-03-22

Elin M skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Jag fick hjälp att bygga en altangrind och jobbet utfördes snabbt och snyggt precis enligt tidsplan. Trevliga och hjälpsamma i kontakten! Läs mer
  • annika h

2019-03-22

annika h skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollberg gjorde en walk-in closet till oss. Snabbt, effektivt o med fint resultat. Vi är nöjda med service och effektivitet. Vänligt bemötande och proffsigt genomfört arbete. Läs mer
  • Irmeli A

2019-03-20

Irmeli A skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Nöjd med bemötandet, hjälpsamheten och utförandet av arbetet med installationen av mitt nya garderobssystem. Njuter av resultatet varje dag!
    👍😀 Läs mer

Sonya S skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Tollberg Bygg & Inredning did a great job of building a 2 tier timber deck for us with ballustrades and a stairs between them. The detailing was really nice with the timber set on an angle and hidden fixings. They also did a nice job of securing our existing balcony with a safety barrier. The job was done quickly and to a really great standard. We would definitely recommend them and use them again. Thanks Tollberg ! Läs mer

Jonas Henrik F skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Mkt professionellt bemötande. Tollbergs bygg är tydliga och väldigt kompetenta. Läs mer

Joakim M skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    Monteringen och målningen av våra plank skötes på utsatt tid inom förutbestämda kostnadsramar med utmärkt resultat. Mycket trevligt bemötande också.
    Vi kommer anlita Tollberg igen nästa gång vi ska göra något med huset/trädgården.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Jonas H skrev om Tollberg Bygg & Inredning
    1: Omfattning av arbete: Staket, altan och måleriarbeten
    2: Snabbt och bra bemötande samt uppföljning
    3: Bra slutfinish och kommer att anlita Tollberg igen.

Tack för ett väl utfört arbete. Läs mer

Tallskogsgränd 19, 165 76 Hässelby