Topcell AB

Topcell AB

4.5

Välkommen till TopCell AB! Vi tillverkar träfiberisolering i Söderbärke, Dalarna. Vår isolering NATURA 100 är en unik träfiberisolering och har som enda träfiberisolering högsta bedömningsklass hos de Svenska branchorganisationer. Vårt material består av 98,5 ren träfiber med den minsta mängden tillsatser (1,5%) på marknaden....

13 omdömen om Topcell AB

Jan Gunnar S
Skrev om Topcell AB

Fick isolering med Topcell för ett par dagar sen gjord av Isoleringslandslaget. Förhoppningsvis spar vi en del på uppvärmingskostnaden framöver. Mitt bekymmer nu är bara att det luktar kraftigt i huset. Jag anar att själva materialet avger denna doft. Den har inte avtagit något än och jag är orolig för att detta aldrig kommer försvinna. Vi har undertryck i huset vilket jag har förstått är bra i fukthänseende. Men jag anar att detta också kommer bidra till att lukten kommer fortsätta spridas i huset under lång tid framöver....

Mikael H
Skrev om Topcell AB

Trevlig personal som jobbade på hårt trots varmt och trångt på vinden.

Johan H
Skrev om Topcell AB

Snabbt och smidigt! Helnöjd med topcells arbete! :)

Svar från Topcell AB

Tack för ditt omdöme Johan, kul att höra att du är nöjd med arbetet och resultatet! Allt gott! ☀️

Hans Ö
Skrev om Topcell AB

Bra service. Tyvärr så luktar isoleringen fortfarande ganska mycket fem månader efter installation. Huset har stått med underhållsvärme under vintern. Hoppas att lukten avtar under de varmare månaderna.

Daniel F
Skrev om Topcell AB

Är grymt nöjd med Topcell riktigt bra bemötande genom hela projektet. Stugan blev varm och gosig, och känns bra att materialet är naturligt och närproducerat. Kan varmt rekommendera!

Svar från Topcell AB

Tack för ditt omdöme Daniel! Glatt att höra att du trivs i stugan! Trevlig helg! 😊

Kristoffer P
Skrev om Topcell AB

Bra bemött och snabba puckar, Fick ett pris, och det blev priset. Priset hälften av de två andra företagen jag hade på offert, Själv var jag ute på Luffen när jobbet blev gjort, Blev glad att var klart när jag kom hem. Rent och snyggt jobbat av Topcell AB.

Carina B
Skrev om Topcell AB

Isolerade vinden. Allt gick snabbt och smidigt. Trevligt bemötande av alla som utförde arbetet. Rekommenderas.

Per W
Skrev om Topcell AB

Lösisolering av stort garagevind. Inga problem med arbetet eller material!

Carl-Fredrik J
Skrev om Topcell AB

Stor hjälp och kunskap för att möta våra önskemål och om sin produkt. Ett bra och proffsigt bemötande i såväl planering som utförande Allt löpte friktionsfritt och bra

Jennie G
Skrev om Topcell AB

Positivt bemötande och Arbetar snabbt och bra

Stefan S
Skrev om Topcell AB

Allt har fungerat jättebra. Fantastiskt att få så fin isolering i huset. 😃

Johan J
Skrev om Topcell AB

Lätt och smidigt samarbete med en bra produkt

Magnus Ö
Skrev om Topcell AB

Superbra service och trevlig personal. Gott resultat på utfört arbete.