Torpets Trädvård AB

Torpets Trädvård AB

www.torpetstradvard.se
  • BadgeThreeYears

Torpets Trädvård AB grundades 2021 av Anton och Mathias, en fusion mellan Climb Solutions och Kärrtorps Trädvård. Torpets Trädvård AB erbjuder lösningar inom avancerad trädfällning, beskärning för långsiktig hållbarhet, stubbfräsning, plantering m.m. Vi är inte billigast, vi är inte heller dyrast. Vi har yrkesstolthet och nöjda...

103 omdömen om Torpets Trädvård AB

Sedan starten hos Reco 2021

Miriams T
Skrev om Torpets Trädvård AB

Jag anlitade Torpets trädvård som underleverantör i ett uppdrag. Så proffsiga och trevliga personer! De hjälpte till att stamma upp en lindallé och det kändes effektivt, säkert och väl utfört genom hela projektet. Första men inte sista gången jag samarbetar med dom. / Miriams Trädgårdar Enskede AB

Folke B

Allt bra! Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Hilkka H
Skrev om Torpets Trädvård AB

Proffsigt och gediget jobb. Klättrare gjorde jobbet. Vi slapp få gräsmattorna förstörda av skyliftbilen. Brf Fredrik 5

Bostadsrättsföreningen
Skrev om Torpets Trädvård AB

Bra kontakt med Anton. Väl utfört arbete och extra plus att det märks att han verkligen vill att träden också skall ha det bra.

Nicklas J
Skrev om Torpets Trädvård AB

Allt funkade bra, från första kontakt till uppdatering av vad som händer och arbetet utfördes inom och på kort tid!

Nina W
Skrev om Torpets Trädvård AB

Mycket bra bemötande, bra tips och råd vid besök innan själva fällningen. Snabb och smidigt utförande och bortforsling av riset. Kan verkligen rekommendera dem!

Anna L
Skrev om Torpets Trädvård AB

Hjälp med avverkning av döda träd och grenar. Personligt engagemang och gav proffessionella råd och tips. Utförde sitt arbete precis som utlovat. Utförde avverkning med yrkets stolthet och proffsighet! Fantastiskt hjälp med bortforsling av större stammar/grenar och städning av trädgård. Mycket nöjd med Torpets arbete.

Bromsbodavillornas S
Skrev om Torpets Trädvård AB

Mycket trevligt bemötande av alla. De är kunniga och genomförde ett väl utfört arbete under några dagar i vår samfällighet. Kan verkligen rekommendera Torpets Trädvård

Maria W
Skrev om Torpets Trädvård AB

Mycket bra och trevliga! Hjälpte till att ge råd om hur jag borde göra med träden också, och utförde jobbet snabbt och effektivt.

Johan S
Skrev om Torpets Trädvård AB

Bra, positivt och proffessionellt bemötande. Vårt gamla körsbärträd håller på och delar på sig och behöver en hjälpande hand för att inte braka samman och dö. Torpets Trädvård har tagit fram en plan för trädet och har genomfört en första avlastande beskärning. Vi ser framemot att se hur trädet svarar på denna initiala beskärning. De har lyssnat in till våra önskemål och kommit med förslag på åtgärder. De arbetade metodiskt och effektivt. Kan varmt rekommendera dem.

Giulia R
Skrev om Torpets Trädvård AB

Vi fick hjälp att beskära flera träd i trädgården samt ta ned ett par träd som inte mådde bra. Superfint och proffsigt bemötande av Mathias och väldigt väl genomfört arbete helt enligt offert och överenskommelse. Vi kommer utan tvekan anlita Torpets Trädvård igen när vi behöver hjälp nästa gång.

Birgitta B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Utmärkt utfört arbete. Kommer med glädje rekommendera dem.

Annika F
Skrev om Torpets Trädvård AB

mycket professionellt arbete samt hänsyn till omvärdsmiljön. inte bara kapa och gapa utan behåll för framtiden.

Camilla Ö
Skrev om Torpets Trädvård AB

Kunnig. Proffsig. Tydlig. Trevlig. Pålitlig.

Susanne Elisabeth L
Skrev om Torpets Trädvård AB

Trevlig, kunnig och proffsig. Kan verkligen rekommenderas

Mattias B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Mycket bra, skickliga och trevliga. Har anlitat dem tidigare med samma utfall. Vet inte vad ni menar med "upplevelse", men arbetet de utförde var alldeles utmärkt! Mvh Mattias B.

Peter P
Skrev om Torpets Trädvård AB

Blev bra bemött, arbetet utfördes bra på mitt träd men jag tycker de va dyrt

Bernt H
Skrev om Torpets Trädvård AB

Vi får alltid fantasktiist bemötande från torpedom är alltid dom är alltid suverena på allt vad dom gör och deras uppträdande år suverräna de dom gör är suveränt- Bland annat formklipper dom en hög gran Vi kan inte annat än att tycka om De som jobbar för torpet och hoppas att vi kan få dom tillbaka nästa är

Kickie B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Professionella, snabba och lämnade snyggt efter sig med grenarna i samlade i högar.

Emilia F
Skrev om Torpets Trädvård AB

Skickkig och omsorgsfull beskärning av tidigare försummade äppelträd, tack!

Simon L
Skrev om Torpets Trädvård AB

Ordentlig nedskärning av två aplar som vuxit sig oregerliga. Supernöjda!

Dragana G
Skrev om Torpets Trädvård AB

Otroligt duktiga och trevliga killar !!! Har anlitat de flertal gånger och kommer göra det igen!!

Pernilla C
Skrev om Torpets Trädvård AB

Väldigt kunniga och jag litar på att de gör det bästa för träden i min trädgård. Och framför allt väldigt trevliga! Jag är glad att kunna använda ett lokalt företag. Kan verkligen rekommenderas.

Harriet H
Skrev om Torpets Trädvård AB

Som alltid är vi mycket nöjda med deras jobb.Dessutom väldigt lättsamma att samarbeta med.

Chatarina S

Snabba pålitliga och trevliga

Magnus D

Utmärkt expertis och genomförande. Rekommenderas! /Magnus

Anna W
Skrev om Torpets Trädvård AB

Tydlig kommunikation och leverarades enligt överenskommelse

Erik S
Skrev om Torpets Trädvård AB

Vänligt bemötande. Proffsigt arbete.

Jan Peter Lennart S
Skrev om Torpets Trädvård AB

Kunnig och bra att ha att göra med

Per D
Skrev om Torpets Trädvård AB

Vi behövde akut hjälp och Mathias på Torpets Trädvård var absolut toppen från första samtal på morgonen tills allt var klart samma eftermiddag - trots sommarledigheter! kan rekommendera till 100%

Ylva L
Skrev om Torpets Trädvård AB

Bra kommunikation. Utmärkt rådgivning.

Johan M
Skrev om Torpets Trädvård AB

Väldigt bra killar, kom i tid och utförde det dom skulle. Snyggt och prydligt när det va klart. Kan varmt rekommendera

Amanda P
Skrev om Torpets Trädvård AB

Kompetent och trevlig personal. Dem klippte vår 3,5 meter höga avenbok och gav oss råd för fortsatt skötsel.

Magdalena G
Skrev om Torpets Trädvård AB

Vi är mycket nöjda med Torpets trädvård AB, allt från bemötande till hur de tog ner vår stora tall och ordnade grenar i en stor hög efter överenskommelse. Vi har tidigare anlitat dem bl.a. för att beskära en större kastanj och var lika nöjda då. Kan varmt rekommendera Torpets trädvård AB.

Anna B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Det är tredje gången vi anlitar Torpets trädvård.Vi kan varmt rekommendera Anton och Mattias. De gör snygga jobb snabbt och effektivt .

Hanna N
Skrev om Torpets Trädvård AB

Snabba på att svara, professionell bedömning och snabbt utfört arbete. Mycket nöjd!

Marc B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Toppklass på allt! Bemötande, utförande, allt. rekommenderas!

Anders B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Jättenöjd. Kan verkiligen ta hand om äppelträd. Snabbt genomfört och 7 stycken träd vackert klippta.

Kristina V
Skrev om Torpets Trädvård AB

Varsamt utfört arbete och allt enligt plan. Prydliga högar att ta hand om då vi ej valt bortforsling. Kanon!

Catharina S
Skrev om Torpets Trädvård AB

Kunniga och Serviceminded.Kommer att anlita dom fler gånger.

Ingrid H
Skrev om Torpets Trädvård AB

Jag är mycket nöjd med Torpets trädvård. De hjälpte oss med träd och buskar som blivit skadade av tung blötsnö i november 2022. Trevligt bemötande och företaget levde verkligen upp till mina förväntningar och lite till. Kan varmt rekommendera dem,

Laila M

Jätte nöjd som vanligt Det var Mattias som gjorde jobbet Mycket proisionellt

Kristina F
Skrev om Torpets Trädvård AB

Vi hade en bra dialog om hur vår över 30 år gamla hägg skulle kronbeskäras på bästa sätt, för att leva ytterligare några år. Jag blev jättenöjd med resultatet och skulle garanterat anlita dessa kunniga och trevliga killar igen. Kristina F.

Stefan E
Skrev om Torpets Trädvård AB

Fick ett mycket trevligt bemötande vid bokning och planering av arbetet som utfördes mycket professionellt och helt enligt vår överenskommelse. Kan varmt rekommendera Torpets Trädvård.

Lars-olof L

Kunniga, trevliga, tydliga, prisvärda

Åsa E
Skrev om Torpets Trädvård AB

Bra bemötande och håller utlovade datum och tider.

Louise B
Skrev om Torpets Trädvård AB

Superproffsigt gäng. Anlitar gärna igen!

Bostadsrättsförening F
Skrev om Torpets Trädvård AB

blev väl bemött, uppdraget utfördes snabbt och till belåtenhet till lägre kostnad än annan utförare. Bortförsling av grenar etc efter storm samt kapning av farligt hängande grenar.

Carl- Axel K
Skrev om Torpets Trädvård AB

Bra service och väl utfört arbete till en rimlig kostnad.

Kristina E
Skrev om Torpets Trädvård AB

De är mycket trevliga och lätta att diskutera och boka arbeten med. De är noggranna och väldigt strukturerade och slutför arbetena till punkt och pricka, precis som överenskommits. Vi har köpte två fällningar av träd som stod nära vårt hus, vid två olika tillfällen, och vi har varit lika nöjda varje gång. Vi kommer tveklöst att anlita dem igen om behov uppstår.