Toska Entreprenad AB

Toska Entreprenad AB

toskaentreprenad.se

Välkommen till Toska Entreprenad AB! Vi hjälper dig som privatperson, bostadsrättsförening eller företag med diverse byggprojekt. Vi har många års erfarenhet inom branschen och kan det mesta inom renovering. Allt från att renovera badrum till att renovera kök och bygga altaner. Våra tjänster: Totalrenoveringar, renovera badrum,...

13 omdömen om Toska Entreprenad AB

Suman S
Skrev om Toska Entreprenad AB

Super happy and satisfied with Altan, Fence and Pergola at our front side of the house. Work has been finished with committed time, easy interacting to understand the need and very much communicative on everything. Fatjon is very nice and friendly guy at his work and interaction. Highly recommend him and the company.

Anders B

Smidigt, snabbt och enkelt hanterat av Toska Entreprenad

Svar från Toska Entreprenad AB

Tack så jättemycket Anders ,ni är välkommen :)

Caroline M
Skrev om Toska Entreprenad AB

Snabb och bra leverans av arbetet. Lätta att kommunicera med.

Hej Caroline , Tack så mycket :) Med vänlig hälsning Fatjon

Johanna P
Skrev om Toska Entreprenad AB

Blev supernöjd med mina 2 altaner, fram och baksida samt renovering av förrådsvägg. Arbetet utfördes snabbt och effektivt. Fatjon är trevlig att ha och göra med. Kommer att anlita igen. Rekommenderar företaget.

Hej Johanna! Tack så jättemycket :) Med vänlig hälsning Fatjon

Anders B
Skrev om Toska Entreprenad AB

Torska kom och gjorde ett snabbt och bra jobb när de tätade taket till vårt uterum innan det värsta regnandet började.

Hej Anders! Tack så jättemycket . Hälsningar Fatjon

Piero G
Skrev om Toska Entreprenad AB

Mycket duktiga och noggranna vid utförande av vår altan det nlev jätte fin 👍 Vi rekommendera verkligen Toska Entreprenad !!!

Hej Piero,Tack så jättemycket 😊😊. Bästa hälsningar Fatjon

SARA P
Skrev om Toska Entreprenad AB

Lyssnar ej på uppdraget och det blir därmed inte bra alls. Han tar betalt i förväg och vägrar sen göra klart arbetena. Är ej seriös.

Svar från Toska Entreprenad AB

Att få ett negativt Ömdome när man gör ett dåligt jobb är det våran ansvar att fixa jobbet rätt. Men att man få ett negativt Ömdome för att kunden har ändrats sig efter 4 månader efter jobbet är klart och godkänd och fakturan betald sedan 4 månader tillbaka och nu efter 4 månader kunden kommer på att gränsen är inte där. Det är inte vårt fel,vi gör vad vi blir tillsagd.

Karin A

Utmärkt. Bra utfört jobb. Trevliga att ha att göra med

Tack så jättemycket Karin 👋 Bästa hälsningar Fatjon

Miriam Å
Skrev om Toska Entreprenad AB

Jättetrevliga och problemlösande. Att de var kunniga på området och det levde de upp till. De skulle utföra markarbete och sätta L-stöd på närmare 2 ton st 21 st. Går som en dans. Rekommenderar företaget och kommer använda dom själv flera gånger i framtiden hoppas jag.

Tusen tack Miriam,ni är välkommen 🙏 Bästa hälsningar Fatjon

Fredrik E
Skrev om Toska Entreprenad AB

Toska allservice hjälpte oss att bygga en kallmur. Resultatet blev väldigt bra! Trevliga hantverkare och bra kommunikation.

Tack snälla för ett fantastiskt fint omdöme! Bästa hälsningar Fatjon

Simon J
Skrev om Toska Entreprenad AB

Snabb återkoppling, vänligt bemötande och fantastiskt bygge till ett väldigt bra pris. Varma rekommendationer.

Svar från Toska Entreprenad AB

Vilket fantastiskt fint omdöme Simon, vad glada vi blir! Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Bästa hälsningar Fatjon

Selcuk U
Skrev om Toska Entreprenad AB

Väldigt trevligt bemötande samtidigt som det var ett snabbt och proffsigt utfört arbete!

Svar från Toska Entreprenad AB

Tack Selcuk, vilket fint omdömen! Vi är jätteglada att höra att du är nöjd med oss. Bästa hälsningar Fatjon

Ulrika A
Skrev om Toska Entreprenad AB

Väldigt nöjda med deras arbete av staket, pergola och trappa. Snabba och serviceminded.

Svar från Toska Entreprenad AB

Stort tack Ulrika för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Det värmer att få sådan fin respons! Hälsningar Fatjon