Totalflytt Sverige AB

Totalflytt Sverige AB

totalflytt.se
  • BadgeThreeYears

Totalflytt Sverige AB är inte som ditt vanliga flyttbolag. Vi erbjuder våra kunder totallösningar för att göra din flytt trygg och säker. Vi erbjuder uthyrning av flyttlådor, ner- och uppapackning av ditt bohag, flyttstäd, magasinering, flytt av ditt bohag och montering av möbler. Vi vill att våra kunder ska vilja flytta igen...

402 omdömen om Totalflytt Sverige AB

My F

Superbra!!!!!! Rekommenderas varmt

Agneta N
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Så bra bemötande och utförande från första kontakt till flyttlasset var inburet dit jag ville ha det. Flyttade från Göteborg till Skåne, inkluderat packning. Allt var inkluderat i det fasta priset, som var lägre än ett par andra flyttfirmor som jag jämförde med. Rekommenderar Totalflytt varmt!

Amra S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vår flytt blev smidig tack vare totalflytt, vi rekommenderar dem varmt. De var effektiva och duktiga! De hantera våra saker med försiktighet som var viktigt för oss.

Lennart T
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag köptr packning, flytt, flyttstäd och magasinering. Allt flöt på helt enligt. Bohaget nu magasinerat, den sidta delen alltså flytten till nya bostaden återstår men det kommer säkert att gå likabra. Lätt att komma i kontakt med firman

Petra P
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Nogranna, effektiva, varsamma med bohaget och trevliga- från första kontakt gällande offert tills att ytterdörren stängdes och vi sa hejdå!

Annica B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket trevliga och proffsiga killar!

Ceca P
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Flytten gick snabbt, duktiga killar.

Hej Ceca! 'Tack för ditt omdöme om till oss på Totalflytt. Mvh Karin Karlsson

Louise G
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Lätt, smidigt, snabbt och väldigt trevliga.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Louise för att vi fick äran att hjälpa er med detta uppdrag. Mvh Karin Totalflytt

Anders L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

TotalFlytt hjälpte oss att flytta från Linköping till Rydebäck med ett extra stopp i Helsingborg. Allt gick smidigt och enligt vad vi hade kommit överens om på förhand. Väldigt trevliga och professionella.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Hej Anders! Vi tackar så mycket för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme kring din upplevelse. Mvh Karin Totalflytt

Håkan B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Lätt att kommunicera inför flyttplaneringen. Därefter gick hela flytten smidigt.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Håkan för att vi fick äran att hjälpa er med detta uppdrag och lycka till i ert nya boende. Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Björn S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Anlitade Totalflytt Sverige AB när vi flyttade från Skåne till Östergötland. Flytten genomfördes utan några problem! Kontaktpersonen är mycket effektiv och löste alla frågor och småproblem vi hade inför flytten, mycket trevligt! Personalen som utförde själva flytten var otroligt effektiv och hjälpsamma!! Kan inte tänka mig ett bättre utförd flytt än vad Totalflytt presterade! Hjärtligt tack!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Hej Björn! Vi tackar otroligt mycket för att vi fick äran att utföra denna flytt, lycka till i nya staden och med ert nya boende. Mvh Karin Totalflytt

Rezan K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra jobbat, väldigt njöd. Duktiga personal

Tack tack:) Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Lisa N
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Fantastiskt bemötande och support från Karin. Flyttkillarna effektiva, trevliga.

Tack Lisa! För dina fina ord om oss. Mvh Karin Totalflytt

Britt Marie B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevlig personal. Gick snabbt med flytten. Hjälpte dessutom till med att flytta tungt föremål i det nya boendet som inte hade med flytten att göra.

Tack tack Britt-marie. Önskar er en trevlig helg! Mvh Karin Totalflytt

Jenny T
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt effektiv och duktig flytthjälp!

Vi tackar för ditt omdöme . Mvh Karin Totalflytt

Marina V
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag är mycket nöjd. Trevlig och hjälpsam personal, lätt att ha och göra med. Gör lite extra utan att gnälla. Snabba. Kommer att använda de i framtiden

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack tack Marina för ditt fina omdöme:) Du är välkommen åter. Mvh Karin Totalflytt

Rene E
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Imponerad. I tid, trevliga, service inriktade. Hjälpte till med extra emballering av tv samt lånade ut 2 kartonger. Emballerade mitt piano och 2 personer jobbade som 2 soldater och tömde hela bohaget plus pianot utan en skråma på möblerna.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vi är glada över att din upplevelse med oss är så positiv, soldaterna tackar för godiset och du är välkommen åter om du i framtiden behöver vår hjälp. Mvh Karin Totalflytt

Victoria S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra kommunikation . Inget strul. Duktiga och bra bemötande både Karin via telefon och killarna som utförde flyttningen. Rekommenderar starkt!

Tack Victoria för din rekommendation:) Mvh Karin Totalflytt

Anna-Karin P
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Totalflytt har fått omdöme så förväntningarna var höga när de skulle flytta från vårt stora hus till en lägenhet på 100 kvadratmeter. Och vårt gamla fina tunga piano. Men de var ännu bättre. Otroligt proffsiga i allt från bemötande till själva flytten. De packade allt ömtåligt och inget gick sönder. Inte en repa på något. När vårt bord och soffa inte gick in i hissen skruvade de isär och så ihop . Rekommenderar verkligen Totalflytt om man vill ha en proffsig flyttfirma med trevligt bemötande.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack så mycket, det värmer att höra hur er upplevelse med oss varit. Mvh Karin Totalflytt

Karin L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Kom i tid, packade och lastade både snabbt, försiktigt och noggrant. Överlag ett väldigt professionellt bemötande - väldigt nöjd!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Karin för ditt fina omdöme om vår personal som utförde er flytt , jag önskar er en fortsatt trevlig helg! Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Paula U
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Grymt bra arbete med min mormors flytt. Snabba och noggrana

Vi tackar så mycket för ditt omdöme:) Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Suzzana L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt pålitligt företag o samma dag som flytten gick var allt upplockat o dessutom till ett väldigt bra pris Kan varmt rekommenderas!! Väldigt trevliga att ha att göra med

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack så mycket Suzzana för att vi fick äran att utföra din flytt, Jag önskar dig all lycka till i ditt nya boende. Trevlig helg! Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Carl Björn-Erik T
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vi är jättenöjda! Bra bemötande vid bokning, smidig flytt och bra kommunikation med personalen på plats. De jobbade snabbt och effektivt. Jag kan definitivt rekommendera Totalflytt.

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Mvh Karin Karlsson Totalflytt

Agnes M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket pålitliga, bra service, mycket bra kundservice, mycket prisvärd.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Agnes för dina fina ord, lycka till i ditt nya boende. Mvh Karin Totalflytt

Sabina K

Fantastiska och profesionella

vi tackar så mycket:) Mvh Karin Totalflytt

Marit A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Vi köpte flytt av en hel lägenhet og fikk supergod service. Trevlig personal, som var lösningsorienterat og fleksibla. Vi är jättenöjd!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack för att vi fick hjälpa er och för ditt fina omdöme/Karin Totalflytt

Annika H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

TotalFlytt flyttade mitt bohag. Vilka otroliga grabbar! Jag är verkligen verkligen genuint imponerad av dem. Starka som oxar, snabba och effektiva och samtidigt så otroligt försiktiga och rädd om varenda grej. Trevliga och sociala och bara så himla bra på alla vis. Jag kan varmt rekommendera er flyttfirma till alla jag känner. Grabbarna gjorde ett fantastiskt jobb. Och då var jag ändå 2:a flytten för dagen och det hade varit mer än förståeligt om de varit trötta och slitna. Men av det märktes inte ett dugg. Jag är verkligen så himla nöjd på alla vis.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vad roligt att höra att du är så nöjd med din upplevelse med Totalflytt, Vi tackar för att vi fick äran att utföra denna flytt för dig och lycka till i ert nya boende:) Mvh Karin Totalflytt

Karl Per Magnus T
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Punktliga, tydliga och galet effektiva. Om det blir flytt igen så är detta val nr 1

Tack för ditt omdöme! /Karin Totalflytt

Anneli R
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevligt bemötande och arbetet utfördes snabbt och utan problem. Kan rekommenderas

Tack Anneli och lycka till i ditt nya boende:) /Karin Totalflytt

Louise L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Behövde hjälp att flytta en tung byrå. Fick ett mycket trevlig bemötande från start. Riktigt kunniga killar som kom o byrån flyttades varsamt till sin nya plats av 2 killar som verkligen vet vad de gör! Imponerad över insatsen och tacksam för hjälpen! Kommer definitivt använda mig av Totalflytt Sverige AB om behovet finns i framtiden och kommer gladeligen rekommendera de till andra! Stort tack från nöjd kund!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vad kul att du är så nöjd Louise , tack för att du rekommenderar oss och välkommen åter när behovet finns. :) MVH Karin Totalflytt

Emanuel D
Skrev om Totalflytt Sverige AB

The service was absolutely excellent and my expectations were met within the short notice for the job. The staff are professional in discharging their duties and the service passed a control test.

Tack så mycket för ditt omdöme! Mvh Karin Totalflytt

Kristen V
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Väldigt bra flyttfirma! Helt enkelt ingenting att klaga på. Smidigt och pålitligt. Perfekt kundtjänst som gjorde oss att känna sig trygga och säkra.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Kristen för dina fina ord och tack för att vi fick äran att utföra er flytt:) Mvh Karin Totalflytt

Tobias K
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Dem var trevliga. Tyckte dem missat lite i lägenheten, men i övrigt bra.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack för ditt omdöme, Är man som kund inte på plats själv på adressen och har en anhörig där som visar oss vad som ska med så hade vi inte kunnat göra annorlunda, utan tar med det den anhöriga visar:) Lycka till i ditt nya boende:) Mvh Karin Totalflytt

Christina M
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Tjänstvilliga, tillgängliga och trevliga varenda en vi hade kontakt med. Mycket nöjda med all hjälp.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme , och tack för att vi fick äran att hjälpa er med packning+flytt+flyttstäd. Mvh Karin Totalflytt

Per S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra bemötande och flytten fungerade utmärkt

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Per ,vi på Totalflytt är glada över att vi fick hjälpa er med detta uppdrag! Mvh Karin Totalflytt

Natalie S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra kundservice. Vänliga och snabba flyttkillar.

Hej Nathalie! Vi bockar och bugar för ditt fina omdöme:) Mvh Karin Totalflytt

Ingrid H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra! Billiga, smidigt och kändes tryggt!

Tack Ingrid:) Mvh Karin Totalflytt

Lisa A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket professionellt Trevligt bemötande. Bästa flyttfirma jag har anlitat. Alltså: högsta betyg.

Wow vad glada vi blir, tack tack:) Mvh Karin Totalflytt

Mia H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Jag la en offert på Offerta och föll för detta företag direkt, med deras varma och professionella bemötande. Två anställda kom på dagen och allt blev kanonbra. Dom var väldigt rädd om våra möbler. Vi kommer att använda Titalflytt igen och rekommendera det till folk som ska flytta. Tack för allt.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vi blir så glada över din fina beskrivning av din upplevelse med oss, Vi hoppas vi hörs i framtiden igen när ni behöver vår hjälp:) Mvh Karin Totalflytt

Christian A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Trevligt bemötande, professionell attityd. Bra på alla sätt. Respektfull hantering av flyttgods och fastigheter

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Christian för dina fina ord om din upplevelse med Totalflytt. Mvh Karin Totalflytt

Max A
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Bra flyttpersonal, snabba, effektiva. Städningen gick också bra, godkänd av hyresvärden. Lätt att få kontakt med flyttfirman.

Tack Max, lycka till i ert nya boende. Mvh Karin Totalflytt

Anette H

Snabba och effektiva, trevliga

Tack tack:) Mvh Karin Totalflytt

Albin H
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Pålitliga och snabba flyttgubbar. Måna om att allt blev gjort på rätt sätt och var otroligt lösningsorienterade. .

Tackar för ditt omdöme:) Mvh Karin Totalflytt

Lena N
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Hej Jag är helnöjd. Så smidigt och skönt fören själv,slippa bara på tunga möbler. Ett xtra plus var att i flyttade min Julgran klädd o allt som den stod 😄

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Lena och vad skönt att vi kunde underlätta din flytt med våra starka killar:) Mvh Karin Totalflytt

Christina J
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Flytten gick snabbt och smidigt.

Tack för ditt omdöme. Mvh Karin Totalflytt

Malin L
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Beställde flytthjälp från villa till lägenhet. Supernöjd! Två starka flyttkillar som tömde hela huset, körde och ställde in i lägenheten på tre timmar. Inga repor eller något som gick sönder, allt var helt och rent. Jättetrevliga och hjälpsamma killar. Första gången jag beställde flytthjälp och kan varmt rekommendera Totalflytt!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Vilken fin beskrivning av din upplevelse med oss. Önskar dig en fin dag:) Mvh Karin Totalflytt

Andreas O
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket seriösa killar som hjälpte oss att flytta till Malmö från Jönköping. Rekommenderas!

Svar från Totalflytt Sverige AB

Tack Andreas för att vi fick äran att utföra er flytt från Jönköping-Malmö. Mvh Karin Totalflytt

Fredrik S
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Själva bokningen var otroligt smidig och digital signering gör det enkelt. Killarna tog kontakt innan de kom, väldigt professionella och skötte flytten smidigt. Jag är en nöjd kund.

Svar från Totalflytt Sverige AB

Härligt att du är en nöjd kund, det är vårt mål & vår vision. Lycka till i framtiden. Mvh Karin Totalflytt

Sandra O
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Super på alla sätt. Trevliga, punktliga, snabba. Skönt med ett fast pris. Reklamerat er till vänner. Allt gick jätte smidigt o enkelt.

Härligt, att du upplevde er flytt med oss så positiv, Mvh Karin Totalflytt

Karl B
Skrev om Totalflytt Sverige AB

Mycket bra service och lösta allt utan problem. Rekommenderas starkt

Tackar för din beskrivning om din upplevelse med oss. Mvh Karin Totalflytt