Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Toyland.se

Toyland.se

Postgatan 26-32, 411 06 Göteborg — Visa karta

Toyland.se - Din leksaks- och babyaffär på nätet!

Övriga företag nära Toyland.se:

Box 8020, Göteborg
Välkommen till ett familjeföretag med mycket erfarenhet och engagemang inom snic... Läs mer ›
Torbjörn W:
Anlitade Gehman bygg för att byta fasad och bygga till vårt hus. Fick kontakten via Offerta och blev övertygade om att vi skulle välja dem r...

Läs vad 1 kund tycker om Toyland.se

• Anja N
    Anja N skrev om Toyland.se
    Jag hade köpt en vagn där hjulet gått sönder efter några promenader. Jag mailade och frågade om jag får ett nytt hjul på garantin?! Fick till svar från Katrin på Toyland

"Jag har mailat ditt ärende vidare till ansvarig hos leverantören och de skickar ut ett nytt hjul till dig.
    Återkommer när jag vet mer om när detta sker då jag har fått svar ifrån dem ang. det.
    Trevlig helg!
    Mvh Katrin, toyland.se"

I nästa mail skrev hon att hon fått svar från leverantören att hjulet kostar 279:-. Jag skrev att jag blivit lovad ett hjul så det är vad jag förväntar mig att få.
    Då skrev hon att det hon egentligen menade och skulle skrivit var

"Det som egentligen skulle stå i malet var: "Jag har mailat ditt ärende vidare till ansvarig hos leverantören och skall se om de kan skicka ut ett nytt hjul till dig." Därefter skulle jag återkomma till dig om hur läget låg till.

Hela situationen är ju så pinsam då hon begått ett uppenbart misstag och inte vill erkänna det. Till slut skrev hon att hon skickar en innerslang och en ventil. Men jag förväntar mig fortfarande det hon sagt att jag ska få.

Jag är så jäkla missnöjd och tycker inte att ett så pass stort företag ska ha sådana människor att ta hand om kunderna och sådana ärenden...

Kan väl tycka att det är synd att tycka att företaget är uselt när det egentligen är Katrin på kundtjänst som inte kan sitt jobb.

Postgatan 26-32, 411 06 Göteborg