Trädfällarlaget Nord AB

Snittbetyg
3.9
Ring 08-798 52 21 Dela

Om företaget

Med många års erfarenhet är vi Stockholms främsta och mest betrodda trädfällarföretag. Vi utför uppdrag inom trädfällning för bra priser och alltid med hög professionalitet. Vår ambition är att alla privatpersoner får ett avklarat uppdrag inom de närmaste arbetsdagarna från bokning. Utöver fällning erbjuder vi tjänster som...

77 omdömen om Trädfällarlaget Nord AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 77 omdömen med 3.9 i snittbetyg
Henrik T
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Enkel kommunikation, bra pris och trevliga att ha att göra med.

Brf U
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trevlig och proffsig personal. Jobbar snabbt och effektivt. Vi har anlitat dem flera gånger och kommer att välja dem igen när det blir aktuellt om några år. Rimligt pris också.

Anders B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Kom när de skulle. Gjorde jobbet. Ok pris. Bra!

Rolf E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Det var enkelt och smidigt. De utförde jobbet som överenskommet och vi är mycket nöjda.

Agneta H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra bemötande och väl utfört jobb

Agneta D
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Jag fick påminna en gång om att jag önskade få offert, men efter beställningen fungerade allt enligt plan. Vi tog ned två träd på två fastigheter, inklusive bortforsling av material och stubbfräsning. Bra pris och bra service.

Anders M
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Proffsigt arbete . De tog bort en stor häng pil på tomten samt gjorde även stubbfräsning. Forslade bort allt från tomten.

Annika C
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Mycket bra bemötande och bra utfört arbete med reducering sv ett stort körsbärsträd

Rolf S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Kom i tid, gjorde ett bra jobb och utförde bortförsel på ett korrekt sätt

Anders M
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Gjorde exakt vad vi hade kommit överens om, precis som vi önskade. Kan inte bli bättre!

Bengt J
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Hej, Det utförde sitt uppdrag enligt överenskommelse. Jag tog kontakt med dem och träffade en arbetsledare på plats som gav mig pris på jobbet och gav mig information om att det skulle ta ca två veckor innan uppdraget skulle utföras. Någon/några dagar innan trädet skulle fällas fick jag information om vilken dag de planerade fälla förutsatt att vädret tillät.. Det fällde på utsatt dag. Jag hade gärna velat vara hemma då det skedde och bad att få ett samtal kanske 30 min-1 timme innan fällning så jag skulle kunna komma från jobbet. Det funkade inte, Annars allt helt enligt överenskommelse.

Karin B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Allt har fungerat mycket bra. Tack!

Annmarie T
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Skickliga, snabba och bra prissättning! Kan varmt rekommendera Trädfällarlaget om man vill ha proffs.

Inger A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Klippning av granhäck. Den som kom och tittade på vad som skulle göras han lyssnade, men de som utförde arbetet slarvade särskilt på utsidan av häcken där de lämnat decimeterlånga kvistar som stack ut och slyet i häcken var inte borttaget som vi kommit överens om.

Jan H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Vi anlitade Trädfällarlaget för vård av träd och buskar på tomten. Väl på plats så hade vi en jättebra dialog och fick förslag på hur beskärningen kunde utföras. Dessutom fick vi helt oväntat en lika bra dialog om hur vi kunde fixa till en riktigt bra gräsmatta på två sidor om huset. Allt arbete utfördes på bästa proffsigaste sätt, alla som jobbade med träd och buskar, markfix och nyanläggning av gräsmatta var väldigt lyhörda och måna om att stämma av under arbetets gång så att allt blev som vi ville. Så nu har vi kvarterets finaste träd och gräsmatta. Och till ett bra pris också! :-)

Christian R
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Beskärning av två höga träd, vars grenar växte in mot husfasaden. Bra kundkontakt. Fin service. Snabbt och smart utfört. Konkurrenskraftigt pris.

Erik E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Teamet jobbade hårt/effektivt- mycket välstädat efter utfört uppdrag. Lätt att kommunicera- och få relevanta råd (om vad som bäst för träden) Arbetet utfördes på proffsigt/säkert sätt. Dom kontrollerade att jag var nöjd- innan dom gav sig iväg.

Yacob K
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Professionella! Fixade våran Ek så fint. Jag är Jätte!! Nöjd! Rekommenderar de definitivt. 👍🏼👍🏼

Lars J
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Ni gjorde ett jättebra jobb, från början till slut. Fällning, röjning/städning och bortforsling av riset gjordes snabbt och proffsigt.

Sten D
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Mycket bra kom snabbt och till ett bra fast pris

Bengt O
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trädfällning och beskärning av fruktträd bra. Hämtning av grenar blev något fördröjt.

Johanna W
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Den initiala kontakten och identifiering av uppdraget var till belåtenhet. Själva trädfällningen utfördes också väl och inom rimlig tid, även om det drog ut på tiden och inte så snabbt som utlovats. När det sedan kom till upphämtning av ris samt vedklyvning tog det mycket lång tid innan detta gjordes. I flera veckor var vår trädgård i ett stort kaos utan att något arbete utfördes. Det krävdes ett tydligt påtalande av detta för att arbetet skulle fortsätta och uppdraget i sin helhet avslutas. Hela processen präglades av ett...

Jannecke Helena A S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabbt och bra. Och välstädat efter trädfällningen. Rekommendera varmt..

Hans S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Blev bra bemött och de utförde det jag beställt plus fick lite extra hjälp. Beställde trädbeskärning av 3 fruktträd och bortforsling av 2 kbm gamla stockar som förra husägaren sparat för vedeldning. Var 5 kbm från början.

Anneli A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Vår kontaktperson på trädfällarlaget = superproffsig. Ett trevligt gäng kom ut och inom kort var alla träd nere och allt var städat och fint. Ett plus för att företaget också ägnar sig åt en social insats med arbetsträning. Alla var väldigt trevliga och serviceinriktade. Vi anlitar gärna trädfällarlaget igen.

Petra S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Hej Arbetet med klippning av vår stora syrenhäck gick snabbt och effektivt. även bortforsling av alla grenar gjordes i anslutning till arbetet. Avstämning gjordes innan arbetet påbörjades på hur hög häcken skulle bli. Extra bra att det även forslade bort gamla grenar vi hade i en hög på tomten. Enda missen var att grenar föll och krossade våra kompost lådor vilket de inte sa något om.

Ronny E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Lite bättre kunskap om att beskära, uppsamling och bortforsling av kvistar o grenar alldeles utmärkt. Snabbt och effektivt.

John E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bemötandet okej. Förväntade mej jämnare ”klot” på fyra av fem klotlönnar. Ganska nöjd inte helt.

Christina H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Effektiva, trevliga, informativa och pålitliga!

Danny G
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

De kom i tid. De gjorde jobbet snabbt och säkert. De städade upp efter sig på ett alldeles utmärkt sätt. Dessutom var de trevliga att ha att göra med. Alla!

Eva D
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Proffsiga. Utförde uppdraget väl. Trädfällning och beskärning.

Eva K
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

omfattande trädfällning i flera dagar -schysta killar med mycket humor. Snyggt och krattat syntes inte ett spår av allt arbete när allt var borta.

Ann K

Snabbt vänligt och välgjort! Tack

Thomas F
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Vi har anlitat Trädfällarlaget flera gånger. Varje gång mycket proffsiga och tillmötesgående. Först ett möte på plats med råd om vad som kan göras. Sedan genomförandedagen, snabba och proffsiga, gör det som är överenskommet och lite till. Tvekar inte att använda dem igen!!

Ami J
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Proffsiga, trevliga och seriösa är min upplevelse av Trädfällarlaget. Jag har fått hjälp med att ta ner en stor gammal björk och beskärning och vård av äppel och päronträd. Kommer absolut att vända mig till dit igen när jag behöver hjälp.

Ingrid A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Jag är supernöjd med bemötande av alla jag varit i kontakt med. Väldigt nöjd med jobbet och priset och tänker anlita Trädfällarlaget igen.

Nils N
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trevligt och sakligt bemötande. Hittade bra lösningar på problem. I stora drag jättenöjd med gräsmattan de la ut.

Monica V
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Fick rätta till några saker och fick ett bra bemötande.

Lars S

Bra bemötande. Lång väntetid För dyrt

Karin E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trevliga, snabba, kompetenta. Bra logistik. Lite rörigt att jag fick fel faktura (grannens) men det löste sig med ett telefonsamtal.

Peter D
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabbt svar och snabbt personligt möte.

Eva N
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Yrkesskickliga. Snabba att fälla, missade att ta med allt, men kom fort och hämtade det sista när vi påminde.

Ältahöjdens S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Mycket profsigt pch säkert jobb.Trevligt gäng med engagerat bemötande. Efterstädmingen välgjord. Absolut inget att klaga på. Rekommenderas varmt!

Ove S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Fällde snöskadade träd proffsigt till ett rimligt pris.

Wernmark Tommy Valdemar W
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Kan bara säga en sak, " så jobbar proffs "

Curt L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra bemötande. Kunniga och engagerade arbetare. Jobbade snabbt och noggrant.

Bengt Conny B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Gjorde ett bra jobb och det gick snabbt . Kommunikation kunde har varit ngt bättre men är Överlag jättenöjd.!

Fredrik A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Vi behövde ta ned några träd och fick snabbt hjälp. Jobbet utfördes proffsigt och tomten städades ordentligt efteråt. Mycket nöjda!

Bo T
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snyggt, säkert, noggrant och snabbt!

Fredrik B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Vänligt och proffsigt bemötande. Kort väntetid. Väl utfört arbete.

Filtrera omdömen