Trädfällarlaget Nord AB

Trädfällarlaget Nord AB

tradfallarlaget.se
  • Badge2024
4.3

Med många års erfarenhet är vi Stockholms främsta och mest betrodda trädfällarföretag. Vi utför uppdrag inom trädfällning för bra priser och alltid med hög professionalitet. Vår ambition är att alla privatpersoner får ett avklarat uppdrag inom de närmaste arbetsdagarna från bokning. Utöver fällning erbjuder vi tjänster som...

243 omdömen om Trädfällarlaget Nord AB

Lasse H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Ignorerar fullständigt "Ej reklam" skyltar utan fortsätter dela ut sitt skräpreklam även trots flertalet beslut från RO.

Jan L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Även i år har Trädfällarna levt upp till förväntningarna. Buskar och träd kapades enligt överenskommelse och transporterades bort utan lämna några större spår efter sig. Personalen var trevlig och kunnig och svarade på våra frågor på ett professionellt sätt. Det finns alltså förutsättningar för att nästa års order på beskärning mm i trädgården går till Trädfällarlaget. Bra jobbat Hälsningar Jan Lundblad

John A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra personal, trevligt bemötande och fläckfritt arbete!

Anders B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Levererade vad som utlovats snabbt och professionellt. Ansade och fällde träd samt transporterade bort. Hade blivit full pott men lämnade några löv och grenar i en rabatt

Katarina G
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Mycket kometenta och dessutom tillmötesgående.

Kurt H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Väl organiserat proffsigt väldigt trevligt att ha göra med

Jennifer B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Dålig kommunikation. Riset togs inte bort samma dag, fast jag var tydig med att datum för arbete skulle ta hänsyn till detta. Arbetet genomfördes på en kläm dag, ingen ris hämtning. Två andra träd fälldes, men varken rensning eller uppsågning. Han som utförde arbete var sur och ovanlig. När ett gäng kom för att avsluta arbete, sågades träd i så pass stora bitar att jag inte kunde lyfta dem. Fick be grannar att såga upp. Aldrig mer kommer jag att anlita det företaget!

Karl Johan Anders H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Skickar bluffakturor. Använder sig av massutskick. Öppna inte mail från denna adress.

Barbro O
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

De utförde uppdraget bra, men var hopplösa att nå då jag ansåg att fakturan inte stämde med offerten. Jag ringde och mejlade, utan resultat.

Sven T
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra gjort. Bemötande, ett extra träd, borttransport.

Ulla W
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Jag fick ett trevligt bemötande. Först kom de ut och tittade på vad jag önskade få hjälp med. Vi förde en diskussion och jag fick ett kostnadsförslag. Vi bestämde datum när de skulle utföra arbetet. Jag fick den hjälp vi hade avtalat. Det gick snabbt och de städade upp efter sig. Vi pratades vid under hela arbetet då jag var hemma under tiden. Det kändes tryggt. Jag är nöjd med arbetet och med alla som utförde arbetet. Jag fick hjälp med att beskära en tujahäck, beskära en annan häck, rensa i en stor rabatt och rensa bland plattor. Nu har jag fint hemma i min trädgård och jag är väldigt nöjd.

Ida E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabbt och mycket bra utfört arbete. Rekommenderas

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Ida för din tid och rekommendation, du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver vår hjälp framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Kerstin K
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Utförde det arbete vi förväntat oss. Fräste bort en stubbe.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Kerstin, vi är glada att vi levt upp till dina förväntningar och att du är nöjd. Vänligen Trädfällarlaget.

Bo K
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabbt o effektivt o professionellt

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tusen tack för fint omdöme, du är varmt välkommen tillbaka Bo när du kan behöva vår hjälp igen framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Lars W
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trevlig och kunnig personal, gäller både arboristen och de som hämtade grenriset

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Lars för din tid och omdöme, vi är glada över att du är nöjd med hela upplevelsen, välkommen åter. Vänligen Trädfällarlaget.

Anita R
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Klippning av en förvuxen cypresshäck.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Anita för din tid och omdöme, du är varmt välkommen tillbaka när du behöver vår hjälp igen. Vänligen Trädfällarlaget.

Anders L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Plockade ner träd nära huset och en genomrutten flaggstång. Enkelt och snabbt, trevligt bemötande hela vägen. Kommer vara självklara valet vid nästa trädfällning. Top-notch, rekommenderas!

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tusen tack Anders för ett trevligt uppdrag och för det fina omdömet, du är så välkommen att höra av dig med nya utmaningar framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Hans T
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

En mycket trevlig och effektivt herre kom som han skulle. Allt blev precis gjort som vi kommit överens om. Vi rekommenderar Er till andra behövande av hjälp👍 2 st nedsågade äppelträd och uppsågat i stubbar på 30 cm. 👍

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Hans, tack för du tog dig tid att lämna omdöme och fin recension här, vi är glada över att du är nöjd med vår insats hela vägen det är precis så det ska vara, vi tackar även för att du rekommenderar oss till andra som är i behov av våra tjänster, du är varmt välkommen tillbaka framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Conny A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Dem som beskärda träden var super vänlig och hjälpsam!

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Vi är tacksamma över din tid och omdöme Conny, våra medarbetare är otroligt lyhörda och trevliga vi är stolta över vårat proffsiga team ute hos kund. Vänligen Trädfällarlaget.

Linus E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

De skulle räta upp ett 5 år gammalt äppelträd som missades helt. De kapade huvudstammen på ett av de unga äppelträden, många snittytor var raka och inte diagonala vilket föranlett att trädet fått stillastående vatten på dessa. Man kan helt enkelt konstatera att de var inga arborister iaf. Det persikoträd som var beräknas för beskärning vågade man sig inte på då de var för ”osäkra” på hur man skulle göra.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Linus, det är väldigt tråkigt att din upplevelse av det beställda arbetet blev så negativt men vi uppskattar att få all sorts feedback och framförallt sådan där det kan finnas brister så vi kan undersöka om det finns delar i våra tjänster som kan behöva förbättringar så vi tackar för din upplysning. Vänligen Trädfällarlaget.

Zilpah M
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

1) Vi mottes på ett Professional sätt. 2) Vi förväntade oss ett proffs job. Dem upfyllde det. Vi blev jätte nöjda

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Zilpah, vi uppskattar att du tog dig tid att skriva och lämna positivt omdöme här, vi hjälper dig gärna med framtida uppdrag. Vänligen Trädfällarlaget.

Eva P
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabbt besök efter kontakt per telefon för offert. Offerten fick jag också väldigt fort. Arbetet utfördes snabbt och professionellt. Så jag är väldigt nöjd.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Eva för ett toppen omdöme, vi är glada över att vi levde upp till dina förväntningar hela vägen, du är varmt välkommen med nya uppdrag framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Sven A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Hög servicegrad. Trevligt bemötande. Professionellt utförande av beställt arbete

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tusen tack Sven för din tid och den positiva recensionen. Vänligen Trädfällarlaget.

Terhi E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabbt, bra och snyggt. Massor med thuja och hur mycket klipp-skräp som helst från höga thujor. Allt fixat på några timmar.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Terhi för att du tog dig tid och lämna detta fina omdöme, vi är glada över att du är nöjd med insatsen hela vägen. Vänligen Trädfällarlaget.

Olle L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trevligt o proffessionellt bemötande. Utförde arbetet på ett snabbt o effektivt sätt. Kan rekommendera detta bolag.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Olle för rekommendationen, du är varmt välkommen att höra av dig med nya uppdrag framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Rolf S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Proffsig och bra hantering. Bra bemötande och snabbt utfört arbete

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Vi är glada över att ha levt upp till dina förväntningar, tack Rolf och du är så välkommen med nya intressanta uppdrag framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Göran B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Fick ett trevligt och bra bemötande. Hjälp snabbt med offert och utfört arbete. Nöjd kund.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Göran för din feedback. Vi ser fram emot att hjälpa er vid nästa tillfälle. Vänligen Trädfällarlaget.

Lars G
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra och trevlig killar, proffsigt.. 👍🏻

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Lars för din tid och en fin rekommendation. Vänligen Trädfällarlaget.

Jan S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Besöket när uppdraget gicks igenom och offerten gavs, var mycket väl genomfört. Själva arbetet var snabbt utfört, men i efterhand upptäckte jag att det satt kvistar och små grenar kvar på ett antal av kutsingarna. De flesta av kutsingarna höll utlovad längd, med ett dussintal var betydligt längre,. Dessa brister gör att det bara blev ett medelbetyg, annars hade det blivit en fyra.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Jan, vad tråkigt att du inte blev nöjd med arbetet i sin helhet, jag är osäker på vart i ledet det kan ha blivit fel i ditt fall, vi ser såklart till att eventuella brister som påtalas till oss rättas till på bästa tänkbara sätt, vi tackar för din feedback här. Vänligen Trädfällarlaget.

Leif Thomas S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Väldigt kompetenta inom sitt område. Snabb och bra service. Rekommenderas varmt!

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Leif, tack för din fina rekommendation vi uppskattar att du tog dig tid att skriva här, våra duktiga medarbetare har mångårig erfarenhet av sitt yrke vilket gör dom väldigt professionella och dessutom kan utföra arbetet på kort tid. Vänligen Trädfällarlaget.

Per H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra service, trevligt bemötande, trädfällarlaget levde upp till förväntningarna.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Per för din tid och det fina omdömet, vi är glada över att vi levde upp till dina förväntningar precis så ska det vara, du är varmt välkommen att höra av dig igen när du behöver vår hjälp med nya uppdrag. Vänligen Trädfällarlaget.

Eva B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabb offert och respons och bra utfört arbete. Tackar!🌟

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Stort tack för rekommendationen Eva, det gläder oss att du är nöjd med allt i sin helhet. Vänligen Trädfällarlaget.

Carsten P
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Jag beställde häckklippning.Fick ett rimligt pris och arbetet utfördes till belåtenhet, men jag fick påminna lite om höjden på häcken.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Carsten, tack för du tog dig tid och lämnade omdöme här, bra att arbetet var till belåtenhet och vi tackar för att du fanns tillhands och kunde påminna om höjden på häcken. Vänligen Trädfällarlaget.

Mats Henry B
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trevliga och professionella, snabb städning och bortfrakta efter avklarad trädfällning. Rekommenderas till alla.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Mats, tack för rekommendation samt omdöme vi uppskattar att du tog dig tid att skriva här. Vänligen Trädfällarlaget.

Annika A
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Jag uppskattar att Trädfällarbolaget talade om för mig att jag först skulle kontakta mitt försäkringsbolag, innan de gav mig någon offert. Dessutom tog de bort ett träd gratis. Det blev en dyr faktura, men jag behövde bara betala självrisken., som blev en lättnad för mig. De som utförde arbetet, utförde det bra dessutom.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Annika för omdömet och trevlig feedback, vi är glada över att vi kunde hjälpa dig och att försäkringsbolaget trädde in så det endast blev självrisk för dig att betala, vi tackar för ditt förtroende och du är varmt välkommen att anlita oss igen framöver om behovet uppstår. Vänligen Trädfällarlaget.

Jan H
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

God service, i tid och till avtalat pris.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tusen tack Jan för din tid och ett toppen omdöme. Vänligen Trädfällarlaget.

Berta S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Snabba, välorganiserade. Två stora tallar och en mindre gran försvann inom 4-timmar (fält, klövt samt forslat bort allt skräp).

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Berta, stort tack för den fina rekommendationen. Du är varmt välkommen att höra av dig för framtida trädprojekt. Vänligen Trädfällarlaget.

KLAS A

Artigt. Snabbt och effektivt ! Professionella och Hjälpsamma

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Klas, tack för det fina omdömet vi uppskattar att du tog dig tid att skriva här. Vänligen Trädfällarlaget.

Kerstin E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra bemötande. Trevliga träfällarre och stubbfräsare.Bortforslingen av det fälda trädet gjordes riktigt bra..

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Kerstin för ett fint omdöme och feedback, vi är så stolta över våra trevliga och professionella medarbetare dom gör ett otroligt bra jobb ute hos kund. Vänligen Trädfällarlaget.

Jan L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Jobbet utfördes snabbt och effektivt. Tyvärr tycker jag att dom lämnade kvar en alldeles för hög stubbe. Den borde enligt mitt tycke blivit lägre. Det var också kanske den enklaste arbetsuppgiften.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Jan, tack för du tog dig tid och lämnade omdöme samt feedback om oss här vi uppskattar det, om kunden inte är nöjd med någon del av utförandet är det väldigt viktigt för oss att få den vetskapen så vi kan rätta till det eventuella felet på bästa sätt, så tack igen Jan för upplysningen. Vänligen Trädfällarlaget.

Anders E
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra bemötande, och proffsig personal

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tusen tack Anders för din tid och ett toppen omdöme samt feedback. Vänligen Trädfällarlaget.

Eva L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Fint jobb o trevligt bemötande

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Eva, tack för omdöme och feedback, vi är glada över att din upplevelse är bra i sin helhet det är precis så vi vill att våra kunder ska känna efter avslutat arbete. Vänligen Trädfällarlaget.

Lars N
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Superbra och proffsigt med hög kompetens till rimliga priser

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Lars, tack för ett bra omdöme och den fina feedback du lämnar här, du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen när behovet uppstår framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Leila M
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra trädbeskärning. Förutsättning för stubbfräsning var inte bra! Bristfällig information för både mig som kund liksom för utförare.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Leila för att du tog dig tid att lämna omdöme/feedback här vi uppskattar det, tråkigt att du inte känner dig helt nöjd det är väldigt viktigt för oss med kommunikation och information så vi tar detta med oss framöver som något vi kan förbättra. Vänligen Trädfällarlaget.

Johan S
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Bra, snabbt och bra utfört samt avstängt efteråt.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Johan och tack för det fina omdömet samt feedback vi uppskattar att du tog dig tid att skriva här vi tackar för ditt förtroende du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen framöver om behovet uppstår. Vänligen Trädfällarlaget.

Britt L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Vi köpte tjänsten att beskära våra fruktträd. Jag fick beskriva vad jag ville ha gjort. Under arbetets gång o efteråt fick jag höra varför de gjorde vad. Mycke bra som jag aldrig tänkt på

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Britt vi tackar för din tid och ett fantastiskt omdöme, våra medarbetare har många års erfarenhet och kunskap inom sitt yrke vi är otroligt tacksamma över att ha ett så stort och professionellt arbetslag, tack för förtroendet med dina fruktträd vi hjälper dig gärna igen när behovet uppstår framöver. Vänligen Trädfällarlaget.

Majken M
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Trädfällarlaget arbetar med kunskap och noggrannhet i botten. De är också snabba och lyhörda. Mvh Majken Manstad

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Majken, tack för fin rekommendation vi uppskattar att du tog dig tid att svara här. Du för varmt välkommen att höra av dig i framtiden för nya projekt vi tackar för ditt förtroende. Vänligen Trädfällarlaget.

Eva L
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Beskärning av två fruktträd.. Bra utfört arbete. Det ser bra ut.

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Hej Eva, tack för förtroendet med dina fruktträd du är varmt välkommen att höra av dig framöver när du behöver vår hjälp med diverse träd och trädgårdstjänster. Vänligen Trädfällarlaget.

Marita L

Nöjd med jobbet. Trevlig personal

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tack Marita för fint omdöme och feedback, vi är otroligt stolta över vår kunniga och trevliga personal vi har ett stort team av skickliga medarbetare vilket är grunden till alla våra nöjda kunder. Vänligen Trädfällarlaget.

Eugen R
Skrev om Trädfällarlaget Nord AB

Mycket bra utfört arbete! Trevlig bemötande

Svar från Trädfällarlaget Nord AB

Tusen tack Eugen för din tid och det fina omdömet. Vänligen Trädfällarlaget.