Sämsta kundsupport kan inget vet inget, ringer kundsupport han vet inget, hänvisar till kundtjänst??? Frågar om inte är kundsupport är samma som kundtjänst, öhhh jo det är det väl, hänvisar sedan till konsernledning ber om att bli kopplad dit, det går inte…. Ett jävla skämt! Företaget har 1 EN anställd! Försöker låtsas att dem är big company! Det blir anmälan till ARN.
TrainPlanet AB
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0
2 omdömen om TrainPlanet AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
TrainPlanet AB
Skrev om
TrainPlanet AB
Sämsta kundservice jag någonsin stött på. Samarbetar med Interrail.se som var för sig skyller på varandra. Säljer interailpass med en tillhörande planeringsverktyg som är allt annat än uppdaterad. När planerad resa ej är genomförbar efter två timmar i mobilen med deras usla kundsupport krävs man på bokningsavgift och avbokningsavgift. Total avsaknad av ansvar och god kundpolicy.