Trainshop AB

Stationsvägen 29, 141 40 Huddinge — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Trainshop AB

• Norbert B
    Norbert B skrev om Trainshop AB
    Superbutik! Är en gammal och inbiten Märklinist. Besökte butiken första gången, hjälp så mycket de har från Märklin. Fick även en liten tur på lagret, man blir salig av allt som de har!

Fick en utomordentlig hjälp och service vid beställande av den ny CS3:an.

Här kommer jag fortsättningsvis handla min tåg och allt där omkring. Har tidigare varit kund i en butik på Östermalm, varför har jag missat Trainshop, säkert 30% billigare och bättre service!
  • Sten V
    Sten V skrev om Trainshop AB
    Den sämsta kundservicen jag någonsin varit med om. Personalen/ägaren verkar tycka att de ev kunder som hittar dit ska vara tacksamma för att butiken finns och beter sig otrevligt och nedvärderande. Kommer aldrig någonsin handla i denna butik igen. En förnedrad och väldigt besviken kund.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Trainshop AB
    Vilket utbud, nog det största jag sett i Sverige. De tog sig tid och hjälpte en återfallsrallare, dyrt blev det men det var det värt!

Härligt med butiker som inte ser ut som stormarknader, där man istället sätter kunskap och service i första rummet!
    Abbe D gillar detta
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Trainshop AB
    Oj, vad mycket de har. Tyvärr finns inte allt med i webshopen, Deras lager är nog det största jag sett efter en rundvandring av butiken med innehavaren. Kan jag inte säga att jag är imponerad!
    Spänner över 50 år av modelltåg!

Jag handlade tidigare hos en annan handlare i centrala Stockholm. Faktiskt mycket lättare och bättre att ta sig till Stuvsta än vad gäller sortimentet, här finns inte bara Märklin!

Klart värt en resa och en omväg!
  • Thommy E
    Thommy E skrev om Trainshop AB
    Kanon fin butik med suverän personal som verkligen tar sig tid med kunderna. jag är numera stammis med återkommande inköp. har besökt en massa butiker i Sverige, det finns både riktigt bra och riktigt usla.
    Abbe D gillar detta
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Trainshop AB
    Kan tyvärr INTE rekommendera Trainshop.

Häromdagen åkte min son och jag till Trainshop och blev katastrofalt dåligt bemötta av butiksägaren. Vi parkerade bilen på en av de tomma platserna vid butiken och innan vi gick in i så beställde vi sushi vid hålet i väggen, alldeles nära Trainshop (tog max 2 min), för att slippa stå och vänta när vi var klara på Trainshop. När vi ska gå in i butiken så står butiksinnehavaren utanför butiken. När han ser att vi går in efter honom i butiken så vänder han sig om och börjar gorma: "När ni parkerar här går ni in i min butik FÖRST!!"

Jag förklarade att vi bara hade beställt sushi innan vi gick in för att slippa stå på sushistället och vänta när vi var klara med våra inköp i hans butik men han fortsatte att gorma och var väldigt aggressiv och hotfull. Han ställde sig så nära han kunde och verkligen SKREK! Då ska tilläggas att jag är kvinna, talade med vanlig samtalsröst OCH hade min 10-åriga son med mig. Även om man är trött på parkerade bilar och hade en dålig dag så är det ingen ursäkt att attackera kunder.

Vi kommer att handla i stan istället, fortsättningsvis!

Stationsvägen 29, 141 40 Huddinge