Transport Cars Flytt & Städ

• BadgeSevenYears
1 008
Call 08-509 239 43 Share

About company

Välkommen till Transport Cars Stockholm AB! Flera års erfarenhet med mer än 20 000 utförda flytt. När du ger oss förtroendet för din flytt får du en professionell flyttfirma som arbetar med noggrannhet och effektivitet. Genom att planera din flytt tillsammans med dig säkerställer vi att du får en bra och kostnadseffektiv lösning....

1008 omdömen om Transport Cars Flytt & Städ

Sedan starten hos Reco 2018

Eva E
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

helnöjd bra killar . lyssnade var samarbetsvilliga

Per Ö
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Grabbarna som kom för att flytta mitt bohag var trevliga och snabba. Det gick snabbare än jag trodde. Flytten gick bra och snabbt men vi flyttade bara c:a 100m vi hade bara beställt flytt.

Ulf N
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Bra bemötande och trevlig, hjälpsam personal

Senija S
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket bra bemötande, trevlig och duktig personal.De gjorde allt utifrån mina förväntningar i samband med flyttning. Jag skulle vilja rekomendera företaget till mina vänner och alla andra . Tack

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Senija ! Under alla dessa år vi funnits i branschen har vi tagit till oss att ärlighet , vänlighet och erfarenhet tar dig mycket längre som företag. Det skapar nämligen en trygghet och tacksamhet från båda sidor, kund gentemot företag och tvärtom! Därav är vi tacksamma för rekommendationen , och såklart kommer vi vara där så fort du eller dina vänner är i behov av våra tjänster. Tack ! Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Monica B
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket effektiva trevliga och snabba..kan varmt rekomendera..

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Monica ! Effektivitet , vänlighet och noggrannhet är några av våra ledord vi strävar till att leva upp till dag för dag. Vi är tacksamma för din rekommendation Monica , samt är glada att du hade tillit för oss och våra tjänster. Varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Berit R
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jag flyttade från södra Skåne till Södertälje. Bra bemötande, snabba och försiktiga med mina saker. Bra pris och inga extra kostnader som tillkom. Bra och tydlig info och lätt att ringa för frågor. Höll överenskomna tider. Mycket nöjd.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej igen Berit ! Vi hoppas ditt nya äventyr här i Stockholm har varit bra. Vi är glada att läsa din bedömning av hur din resa varit från Skåne upp till Stockholm. Det är just dessa typer av recensioner som driver oss framåt , och motiverar oss till att fortsätta erbjuda kvalitativa tjänster till rätt prissättning. Vi finns såklart här i Stockholm också , när du eller någon anhörig till dig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Marina B
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Flexibla, med att ändra datum, som jag bokat. Två duktiga killar som kom och hjälpte till med flytten. Tyvärr var de tre planerade timmarna lite väl snålt om tid. Men killarna fortsatte tills flytten var klar vilket tog 1½ timme extra, men det var det värt.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Marina ! Tanken är att göra flytten så stressfritt som möjligt dig. Vi tror starkt på att om man gör ett bra jobb , och engagerar sig i varje detalj, resulterar till att kunna slutföra uppdraget utan vidare anmärkningar samt med en nöjd kund som dig. Stort tack för toppbetyget Marina och du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Ali E
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Bra bemötande, flexibelt och noggrant genomförande.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Ali ! Serviceminded och strukturering är några av våra fundamentala ledord vi strävar till. Detta möjliggör att minimera olyckliga stunder samt på så sätt erbjuda en kvalitativ tjänst till rätt prissättning ! Du är givetvis varmt välkommen åter Ali till oss , när du eller någon anhörig till dig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Carl Gustav Rickard A
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Toppen hjälp med vår flytt, trevliga, snabba och väldigt proffsiga! Otroligt nöjda!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Carl Gustav ! Kundnöjdhet är en av våra främsta mål. Det är detta som driver oss framåt både kollektivt och personligt. Stort tack för toppbetyget samt tiden du tar dig vid för att ge oss en bedömning av ditt upplevelse hos oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Erik L
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Billigaste offerten. Gjorde en långdistansflytt inklusive packning. Snabba, trevliga, och extremt effektiva. Packade ett helt hus utan krångel, levererade och bärde upp. Precis som en tjänst ska vara: Smidig, prisvärd och bekymmersfri!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Erik ! Vi hoppas allt går för er i erat fina nya bostad. Att kunna erbjuda flytt inom hela Skandinavien har gjort att vi dragit till oss tillräckligt mycket med erfarenhet under alla dessa år , för att kunna strukturera en sådant flytt lik din , och samtidigt kunna erbjuda detta till rätt prissättning! Stort tack och ni är varmt välkomna åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Hans L
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Snabba, lyhörda, bra pris, dom ringer och frågar om jobbet och informerar sina kunder på ett tydligt sätt

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Hans ! Ja du , en av våra koncept bygger på att vara så tydligt och klar som möjligt. Detta har under alla dessa år lett till att kunder skapar en tillit , samt känner sig betydlig mer trygga med tjänsterna vi erbjuder. Därav är det motiverande för oss att läsa om hur du upplevde vår flytt och städ firma. Vi är tacksamma för toppbetyget och önskar dig all lycka i ditt nya bostad. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Anders B
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Bra kommunikation, snabb hantering!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Anders ! Det är viktigt för oss att ha kompetent personal som kan förmedla våra koncept på rätt sätt. Vi är tacksamma för att du valde oss och det gläder oss att vi levde upp till dina förväntningar. Du är givetvis varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Judit G
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Bra bemötande, jobba snabbt och bra

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Judit ! Det gäller att vara effektiv i varje uppdrag man får. För att kunna göra detta ser vi därför till att strukturera flytten i förväg , och på så sätt maximera effektiviteten under själva flyttdagen. Stort tack för topp betyget Judit. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Helene G
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Otroligt snälla, flexibla och bra samarbetspartners! Tack för båda smidigt flytt och fin städning

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Helene ! Tack för att du tar av din tid för att skriva denna positiva omdöme om oss, det är även vi som är tacksamma för tilliten du hade för våra tjänster vi erbjöd dig som var både flytt och städ. Du är varmt välkommen åter till oss när du eller någon anhörig till dig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Mika E

Bra service! Bra bemötande! Anlitar dom gärna igen

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Mika ! Tack för toppbetyget samt rekommendationen. Vi hoppas allt går bra i din nya hushåll och önskar dig varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Tobias H
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Det var ett tag sedan jag behövde hjälp med flytt. Efter att ha efterfrågat offert på fredagen och behövde snabb hjälp inom en vecka blev jag uppringd redan på helgen. Utifrån mina grunduppgifter kring bohagets volym stämde vi av över telefon och jag fick en tydlig offert hemskickad på mail som jag accepterade. Flytten gick utmärkt och min dotter som tog emot bohaget på annan ort var jättenöjd över hur trevlig personalen var och hur smidigt allt gick. Allt fungerade perfekt. Tack för en bra upplevelse!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Tobias ! Det gläder oss att din och din dotters upplevelse har varit positiv. Vi uppskattar tilliten för oss och våra tjänster , och strävar konstant till att kunna följa våra kunders uppdrag i detalj. Detta möjliggör att kunna minimera onödiga händelser som kan komma upp , när en flytt inte är väl strukturerad. Ni är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Rebecca F
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jag tyckte det var Duktiga flytt personer som var snabba och bra packat Trevliga var de också Kom i tid och vi hannmed allt som var planerat

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Rebecca ! Det är viktigt med strukturering och punktlighet. Detta leder till en trygg och säkert flytt. Vi är tacksamma Rebecca för tilliten du hade för våra tjänster och önskar dig all lycka i ditt nya bostad ! Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Barbara K
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Väldigt nöjd med företaget. Snabbhet, punktualitet och trevligt bemötande. Jag köpte en tjänst

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Barbara ! Följande ord du nämner ovan är några av våra ledord som vi konstant strävar till att leva upp . Det gläder oss att du haft en positiv upplevelse av våra tjänster. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Julia J
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Har anlitat Transport Cars flytt och städ under många år både privat och åt mitt företag. Dom utför ett fantastiskt och mycket prisvärt arbete och har aldrig gjort oss besvikna. Vi kommer fortsätta med det och rekommenderar dom så gärna. Julia, Smink&Perukmakar'n

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Julia ! Vi är tacksamma för tilliten ni gett oss under dessa år , både privat och för erat företag. Det visar oss att vi är på god väg , samt att återkommande kunder är något vi värdesätter stort. Räkna alltid med oss , och vi önskar er all gott ! Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Anne A
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Trevliga, flexibla, snabba, prisvärda med stora hjärtan

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Anne ! Vi värderar tiden du har tagit för att skriva hur din upplevelse var hos oss. Vi strävar konstant till att kunna erbjuda en hög kvalitativ tjänst , till rätt prissättning. Att vi hjälper dig hjärtlig ingår bara i tjänsten , då vi ser till att vi alla som jobbar här ska brinna för att hjälpa kunder att flytta. Tack för din tid hos oss Anne. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Eva M
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket trevligt bemötande, duktiga och effektiva. Tredje gången jag anlitar dem och är alltid lika nöjd.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Eva ! Det bästa marknadsföringen vi känner till är när det kommer från våra egna kunder Eva. Det är vi som tackar dig för en fortsatt tillit för oss och våra tjänster. Det är alltid lika kul också att det inte spelar någon roll vilken personal som hjälper , och ändå får du en så positiv upplevelse. Du är varmt välkommen åter även en fjärde gång såklart när du är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Ulf H
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Allt fungerade perfekt! Vänliga och 'mycket hjälpsamma.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Ulf ! Tack för toppbetyget samt din rekommendation. Perfektion är alltid något vi strävar efter, sen så är det upp till våra kunders upplevelser som avgör hur nära vi kommit ditt ! Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Lars L
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Allt funkade, snabb och noggrann lyttning, ett par repor på ett bord, det var allt. Städningen var hellt Om enl de som flyttade in i vårt hus.Priset var också OK Lars Erik Läck

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Lars ! Vi tackar för tiden du tar dig för att skriva en omdöme om oss samt ge oss betyg enligt din upplevelse hos oss. Vi är glada att du är nöjd med samtliga uppdrag som var flytt och städning. Ni är givetvis varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Maryan M
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jätte trevliga. Rekommenderar verkligen.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Maryan ! Vi fokuserar på att ha en " serviceminded " tänkande från att kunden kommer i första kontakt med oss tills att uppdraget är slutfört. Vi är tacksamma för din rekommendation , och vill passa på att önska dig varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Sven D
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket snabba och arbetsvilliga.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Sven ! Vi tackar för tiden samt tilliten du hade för oss och våra tjänster. Vi strävar konstant till att kunna erbjuda våra kunder en effektiv tjänst , med rätt inställning då det gläder oss att du haft en sådan upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss när du eller någon anhörig till dig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Leif A
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Vi är supernöjda med vår flytt. Proffsig och vänlig personal. Kommer absolut att rekommendera dem! STORT tack till Trsnsport Cars 😄

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Leif ! Vår målsättning är att kunna uppnå kundnöjdhet. Därav blir vi motiverade av din rekommendation och det är vi som tackar dig för din tillit för oss och våra tjänster. Givetvis är du varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Nahom T
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jag anlitade Transport Cars för flytthjälp och kunde inte blivit en bättre upplevelse. Supertrevliga, lösningsorienterade och punktliga. 10/10

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Nahom ! Vi värderar tiden du har tagit för att skriva hur din upplevelse var hos oss. Punktlighet är grunden för att kunna påbörja ett uppdrag på rätt sätt . Att vara trevlig är en självklarhet för att kunna hjälpa våra kunder med rätt attityd , och att kunna komma med lösningar är en vardag för att kunna fortsätta utvecklas som företag för oss. Vi är inget annat än tacksamma för detta , och du är varmt välkommen åter till oss när du eller någon anhörig till dig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Krister C
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Proffsigt och snabbt bemötande och hantering av det som skulle flyttas.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Krister ! Vi uppskattar hur du beskriver din upplevelse hos oss från stunden du kom i kontakt med vår kundservice , tills dess att uppdraget i sig blev slutfört. Det är just det vi vill att våra kunder ska uppleva då vår koncept bygger bland annat på att göra det så stressfritt som möjligt för alla våra kunder ! Du är varmt välkommen åter Krister. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Lilian L
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

De gjorde ett bra jobb och jag nöjda med jag rekommenderar transport cars flytt för en någon vill flytta.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Lilian ! Tack för rekommendationen du ger för att flytta med oss. Vi hoppas allt går bra i ditt nya hushåll och du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Per M
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jävligt bra, bra pris, schyssta killar som flyttade och det gick supersmidigt

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Per ! Tack för toppbetyget. Vi strävar konstant till att kunna erbjuda en kvalitativ service till rätt prissättning. Vi är glada att allt gick smidigt för er , samt att ni är nöjda med uppdraget i sig. Ni är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Jessica E
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Vi bokade flytthjälp via Transport Cars och de var supertrevliga, effektiva och hjälpsamma!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Jessica ! Det gläder oss att läsa om din positiva upplevelse hos oss. Vi värdesätter våra kunders omdöme , och tackar dig för tilliten för oss och våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Marie B
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jag har nyligen flyttat från Stockholm till Skåne och var lite orolig över hur en så stor flytt skulle fungera. Men allt fungerade mycket bra helt utan problem. Från första telefonsamtalet har det känts tryggt och jag fick svar på mina frågor under resans gång och även information som jag inte själv tänkt på. Pga den långa flytten behövdes en flexibilitet som det inte var några problem med. Allt har fungerat mycket professionellt. Att de är försäkrade i Sverige var betryggande. Killarna som genomförde flytten var fantastiska,...

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Marie ! Vi vill börja med att tacka dig för tilliten du hade för oss och våra tjänster. Vi är glada att läsa hur nöjd du är med både flytten ner till Skåne samt flyttstädningen här uppe i Stockholm. Vi kommer vidarebefordra dina rekommendationer till vår personal och passar på att önska dig all gott i ditt nya bostad. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Derya A
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Bra flytten gick bra de var ganska försiktiga med möblerna! Städningen var bra ganska nöjd

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Derya ! Tack för betyget samt din beskrivning av ditt upplevelse hos oss med både flytt och städ. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Eva Marie B
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jag flyttade nyligen från Stockholm till Skåne. Var orolig för hur allt skulle fungera men från första telefonsamtalet har allt fungerat tryggt, personligt och professionellt. De hade koll på allt och jag fick bra svar på mina frågor och även information om sådant jag själv inte tänkt på. Killarna som skötte flytten var väldigt trevliga, ordentliga, hjälpsamma och flexibla. Allt har fungerat så mycket bättre än jag trodde och inte en enda sak var skadad eller sönder. Företaget skötte även städningen i frånflyttande lägenhet...

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Eva ! Vi vill börja med att tacka dig för tilliten för oss och våra tjänster, och därmed kunna hjälpa dig med flytten ner till Skåne, samt flyttstädningen här i Stockholm. För oss är det viktigt med att kunna förmedla en trygghet hos alla våra kunder. Vi strävar konstant till att kunna ha en personlig service, så som vi hade med dig och därmed minska flyttstressen man kan komma att känna innan en flytt. Vi kommer även vidarebefordra dina rekommendationer till ansvarig personal som hjälpte dig under din flytt, och...

Mats-Anders G
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Leverans av städ och flyttjänst helt enligt förväntan. 100% utfall.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Mats-Anders ! Tusen tack för din fina rekommendation gällande både flytt och städhjälp. Vi ser framemot att hjälpa dig igen när du eller någon anhörig till dig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Pär Ö
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Allt va kanon från början till slut.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Pär ! Det gläder oss att läsa om din positiva upplevelse hos oss från stunden du kom i kontakt med oss till dess att uppdraget var slutfört. Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Helén P
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket nöjd med flyttfirman. Allt gick smidigt och snabbt. Har anlitat dem vid två tillfällen, lika nöjd båda gångerna.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Helén ! Det bästa marknadsföringen vi känner till är när det kommer från våra egna kunder. Vi är tacksamma för din fortsatta tillit för oss och våra tjänster. Du är alltid varmt välkommen åter till oss även för en tredje flytt i framtiden. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Nio A
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

En del missar i komunikationen, beställde packhjälp, men när dom kommpå plats så var dom inte tillräckligt många för att kalara det på tid så jag fick hjälpa till med ned packandet

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej ! Tack för att ha valt oss och våra tjänster. Vi värdesätter samtliga omdöme ,och likaså har vi gått genom ditt ärende i detalj. Det vi kan ta härifrån är att vi har som vana att alltid ringa alla våra kunder en dag innan flytten sker , för att kunna gå genom allt i detalj och på så sätt minska stressen som vi vet kunden kan känna när flytten börjar närma sig. Därav ringde vi er en dag innan , och konstaterade att det var för lite personal och gav rådgivningen att vi borde skicka en till person då vi av erfarenhet vet...

Andreas O
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Vi fick en fantastisk service av de två killarna som assisterade oss med vår flytt. De påbörjade arbetet klockan 08:00 och var färdiga runt 11:30. Trots att det var ett omfattande flyttlass, var de otroligt effektiva. De gjorde även ett stopp för att hämta en stor soffa och ett matbord. Jag kan inte annat än att ge dem 5 av 5 stjärnor och en stor eloge. Utan deras hjälp hade flytten inte gått så snabbt och smidigt. Inget gick sönder under flytten och allt flöt på smidigt, trots mindre gynnsamma väderförhållanden. Tyvärr...

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Andreas ! Vi vill först och främst börja med att tacka dig för att du tar av din tid för att beskriva din positiva upplevelse hos oss i detalj. Vi kommer vidarebefordra era rekommendation till respektive flyttpersonal som hjälpte er under flytten. Givetvis är ni likaså varmt välkomna åter till oss när ni eller någon anhörig till er är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Ylva L
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Helt fantastiskt på alla sätt från första kontakt!! Proffesionella, punktliga (på minuten🙂), superbra bemötande, måna om att det ska bli bra. Vi rekommenderar, från hjärtat, detta företag gällande er flytt!!!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Ylva ! Det är dessa typer av rekommendation som driver oss framåt starkare och ger oss vilja till att fortsätta utvecklas under dessa tider. Vi är tacksamma för er tillit Ylva , och ni är varmt välkomna åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Malin E
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Rekommenderar verkligen! Snabba, noggranna och trevliga!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Malin ! Våra ledord är noggrannhet , serviceminded och ändå effektiva. Så det gläder oss att du haft den här positiva upplevelse hos oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Irina K
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Snabba och professionella, mitt flytt gick väldigt smidigt 👍

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Irina ! Tack ska du ha för din toppbetyg. Det är precis så en flytt ska vara , smidigt och tryggt ! Du är varmt välkommen åter till oss Irina ! Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Elisabeth Ö
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Trevligt bemötande både i telefon och på flyttdagen. Flyttgubbarna jobbade på nonstop tills allt var klart! Så nöjd!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Elisabeth ! Vi värderar våra kunders omdöme , och inte minst när det är motiverande rekommendationer som dina. Vi strävar konstant till att vara serviceminded , och samtidigt ha kompetent personal som brinner av att hjälpa andra människor. Du är varmt välkommen åter när du eller någon anhörig är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Catarina S
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket nöjd med offertförfarandet, kontakterna med Dennys inklusive påminnelsesamtalet dagen innan, packningen av mitt kök, flytten som utfördes av trevliga och effektiva killar i värsta snöstormen och sen städningen med Marcia och hennes gäng. Fakturan efteråt tydligt specificerad och lätt att stämma av mot offerten. Supernöjd 🤩 och kan verkligen rekommendera Transport Cars Flytt & Städ.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Catarina ! Vi blir så glada här av att läsa på din motiverande och fina rekommendation. Vi har även sett till att vidarebefordra detta till Marcia och resterande team som hjälpte er med samtliga uppdrag. Vi tänker att man alltid ska göra det bästa ur en situation och brinner för att hjälpa andra. Vi önskar er all gott i erat nya bostad, och ser framemot att stå till er tjänst inom en snar framtid. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Lena D
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Supertrevliga flyttkillar som var varsamma med mina grejer. Bra service och bra prisnivå

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Lena ! Tack ska du ha för toppbetyget samt beskrivningen av din positiva upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Tomas W
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Punktliga, trevliga i kontakt. Hyfsat prisvärda.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Tomas ! Tack för din tid med oss. Vi vill verkligen leva upp till våra professionella värderingar där punktlighet , serviceminded och till rätt prissättning ska vara det som kännetecknar oss som företag. Ni är alltid v armt välkomna åter till oss. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Megmeet S
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

The company helped us move the lab facilities to our office in Germany. The moving process went smoothly and the staff handled everything carefully. Super good!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hello Megmeet ! Thank you for taking the time to describe your experience with us when we helped you move down to Germany. We constantly strive to be able to maintain relationships with our existing customers, so it makes us happy to read how satisfied you are with the move. Greetings Transport Cars Stockholm AB

Siv S
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Mycket trevliga och snabba flyttkillar. Jag rekommenderar dem till 100procent. Vid telefonkontakt alltid tillmötesgående.Flytt mellan Krokom och Skogås. Bästa flyttfirman. Kramar från Siv.🥰🥰🥰

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hejsan Siv ! Tack ska du ha för rekommendationen. Vi tror starkt på att vara " serviceminded " , då det bidrar till en tryggare relation med våra kunder , både innan och efter att uppdraget är slutfört. Du är varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Attila K
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jättebra! Hjälpsamma och snabba!

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Attila ! Det blir jo enklare att vara nämnda punkter du skrivit ovan , när man har personal som brinner för att hjälpa andra. Stort tack Attila för toppbetyget samt rekommendationen. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB

Viveka B
Wrote about Transport Cars Flytt & Städ

Jag anlitade företaget för bohagsflytt från Skåne till Stockholm. Killarna som kom var trevliga, positiva, kunniga och varsamma med bohaget. De får högsta betyg. Likaså personalen på kontoret. Trevliga, lätta att nå. Även de får högsta betyg. Detta är andra gången jag anlitar detta företag och skulle ytterligare flytt bli aktuell kommer jag anlita dem igen. Jättenöjd! Rekommenderas.

Svar från Transport Cars Flytt & Städ

Hej Viveka ! Först och främst vill vi börja med att tacka er för tilliten , samt önska er all lycka i erat nya äventyr här i Stockholm. Vi värderar även tiden ni tagit för att skriva er upplevelse med oss, och önskar er varmt välkommen åter när vi är i behov av våra tjänster. Med vänliga hälsningar Transport Cars Stockholm AB