Alla kategorier Resebyrå Uppsala Uppsala Travelpartner

Travelpartner

Magnus Ladulåsgatan 63A, 118 27 Stockholm — Visa karta

Sök och jämför samt boka billiga hotell och flygbiljetter eller hela charter resor online. Även restresor och sista minuten resor.

Läs vad 5 kunder tycker om Travelpartner

• johan a skrev om Travelpartner
    Lägger på avgifter som man valt bort när man bokar hos RyanAir
    ett helsike att få bort de felaktiga tillvalen, blev svindyrt för mig Läs mer
  • Jojje L
    Jojje L skrev om Travelpartner
    Billigt ja kanske det, men till vilket pris? En kundtjänst som inte svarar på mejl eller i telefon. Travelpartner bokade om min tid för hemresa utan mitt godtycke. När jag sen försöker få tag i dem för att ändra tiden är det helt omöjligt. Kanske skall pröva att skriva ett vanligt brev men risken är nog liten att jag får något svar. En sak som jag har upptäckt det är att Travelpartner har samma kundtjänst som Seat24, SuperSaver, Budjet, Travelstart och flygvaruhuset. Därför råder jag Er att undvika dem om du av någon anledning behöver få tag i kundtjänsten. Läs mer
  • Ylva G skrev om Travelpartner
    :Jag hade ett presentkort för att utnyttja detta måste jag ligga ute med pengarna för en resa. För 2 veckor sedan skickade jag in presentkortet. Inga pengar ännu. Tänker de lura mig? Läs mer
  • Alexander M skrev om Travelpartner
    Företaget tar lika mycket i ombokningsavgifter (utöver som man betalar till flygbolaget) som flygbolaget och det framgår inte på deras hemsida i ombokningsregler Läs mer
  • alejandra X
    alejandra X skrev om Travelpartner