Alla kategorier Resebyrå Uppsala Uppsala Travelpartner

Travelpartner

Magnus Ladulåsgatan 63A, 118 27 Stockholm — Visa karta

Sök och jämför samt boka billiga hotell och flygbiljetter eller hela charter resor online. Även restresor och sista minuten resor.
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Läs vad 4 kunder tycker om Travelpartner

• Jojje L
    Jojje L skrev om Travelpartner
    Billigt ja kanske det, men till vilket pris? En kundtjänst som inte svarar på mejl eller i telefon. Travelpartner bokade om min tid för hemresa utan mitt godtycke. När jag sen försöker få tag i dem för att ändra tiden är det helt omöjligt. Kanske skall pröva att skriva ett vanligt brev men risken är nog liten att jag får något svar. En sak som jag har upptäckt det är att Travelpartner har samma kundtjänst som Seat24, SuperSaver, Budjet, Travelstart och flygvaruhuset. Därför råder jag Er att undvika dem om du av någon anledning behöver få tag i kundtjänsten.
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Travelpartner
    :Jag hade ett presentkort för att utnyttja detta måste jag ligga ute med pengarna för en resa. För 2 veckor sedan skickade jag in presentkortet. Inga pengar ännu. Tänker de lura mig?
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Travelpartner
    Företaget tar lika mycket i ombokningsavgifter (utöver som man betalar till flygbolaget) som flygbolaget och det framgår inte på deras hemsida i ombokningsregler
  • alejandra X
    alejandra X skrev om Travelpartner
    Inget krångel alls. Mycket bra. Användarvänlig hemsida.

Magnus Ladulåsgatan 63A, 118 27 Stockholm