Travelpartner

Travelpartner

Ring 0770-45 77 41 www.travelpartner.se
2.0

Sök och jämför samt boka billiga hotell och flygbiljetter eller hela charter resor online. Även restresor och sista minuten resor.

5 omdömen om Travelpartner

johan a
Skrev om Travelpartner

Lägger på avgifter som man valt bort när man bokar hos RyanAir ett helsike att få bort de felaktiga tillvalen, blev svindyrt för mig

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Jojje L
Skrev om Travelpartner

Billigt ja kanske det, men till vilket pris? En kundtjänst som inte svarar på mejl eller i telefon. Travelpartner bokade om min tid för hemresa utan mitt godtycke. När jag sen försöker få tag i dem för att ändra tiden är det helt omöjligt. Kanske skall pröva att skriva ett vanligt brev men risken är nog liten att jag får något svar. En sak som jag har upptäckt det är att Travelpartner har samma kundtjänst som Seat24, SuperSaver, Budjet, Travelstart och flygvaruhuset. Därför råder jag Er att undvika dem om du av någon anledning behöver få tag i kundtjänsten.

Ylva G
Skrev om Travelpartner

:Jag hade ett presentkort för att utnyttja detta måste jag ligga ute med pengarna för en resa. För 2 veckor sedan skickade jag in presentkortet. Inga pengar ännu. Tänker de lura mig?

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

ALEXANDER M
Skrev om Travelpartner

Företaget tar lika mycket i ombokningsavgifter (utöver som man betalar till flygbolaget) som flygbolaget och det framgår inte på deras hemsida i ombokningsregler

Alejandra X
Skrev om Travelpartner

Inget krångel alls. Mycket bra. Användarvänlig hemsida.