Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Tres Jolie

Roskildegatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Tres Jolie

• Anna N
    Anna N skrev om Tres Jolie
    Varning för detta ställe! Började med att de var drygt 1 timme försenade vilket jag fick reda på när jag kom dit. Ingen brydde sig ens om att ringa och meddela mig detta. När jag väl får påbörja min behandling får jag inte ens ett hej och ännu mindre en ursäkt för förseningen. Blir "nedkastad" i stolen och tillsagd vad jag ska göra. Inga frågor om önskemål etc. Jag nämner dock specifikt att jag inte vill ha en viss färg men när jag ser mig i spegeln är det just den färgen jag fått. Möts bara av massa otroligt otrevlig attityd när jag försöker att påpeka detta. Skulle även fått mina ögonbryn plockade vilket jag betalat för men det blev inte gjort och trots detta fick jag inga pengar tillbaks.
    När jag var "klar" blev jag i stort sett utkastad utan vare sig ett leende eller hej då.
    Så för att sumera mitt besök: Ytterst otrevlig och inkompetent personal som borde gå en kurs eller två i kundbemötande och service.
    Efter denna upplevelse kommer jag verkligen ALDRIG gå dit mer samt även säga till andra att lägga benen på ryggen när Tres Jolie nämns.

Roskildegatan 4, 252 21 Helsingborg