Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trolltinas Allservice i Stockholm AB

trolltina.se
  • BadgeFourYears
4.1

Trolltinas Allservice i Stockholm är ett städföretag som jobbar i hela Örebro län. Vi lägger stort fokus på kvalité, service och miljö. Vi har nästan 300 hemstädningskunder och runt 35 företag som vi städar hos från Askersund till Nora. Med ett kundfokus i högsta kvalité och gediget hårt arbete så fortsätter vi växa i Örebro...

336 omdömen om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2021

Marianne W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Hej! 3 St som kom 45 minuter senare än bestämt utan att meddela. Det var en storstädning men inte städat bakom vissa möbler vilket jag påpekade och fick då avdrag på fakturan . Bra bemötande av kontors personal. Jag är dotter till Ann-Marie. Mvh Marianne

Linda H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Jag har städning varannan vecka och det funkar bra :)

Ninni N
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Alltid bra bemötande! Har alltid utfört städning o fönsterputs till vår belåtenhet. Tjejerna som kommer är alltid glada o positiva!

Tova N
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Fick prata med flera, lite dålig kommunikation. Men vart iallafall trevligt bemött .

Malin A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Nöjd men tjänsten. Svarar snabbt vid ändringar. Ställer alltid upp!

Carl-Johan A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevlig personal som gör ett bra jobb. Skönt att ha ett välstädat hem! Kundservicen är också bra, snabba att svara i telefonen och är flexibla när man har särskilda önskemål. Drar av en poäng för att det ibland slarvas en del, som att golvet under soffan inte är rengjort, skrivbordet kan ibland enbart vara fläckvis avtorkat etc. Ibland har personalen varit oförsiktiga och jag har kommit hem och märkt att vattenkokaren är på, utan vatten i. Jag måste påminna mej att dra ur kontakten innan jag åker hemifrån på morgonen.

Chariklia L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra och trevlig personal Bra arbete

Per F
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Positivt och flexibelt vad gäller avbokningar.

Stephan S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har haft städning från Troll Tina i mer än tio år. Det har alltid varit bra personal och det blir rent varje gång. Rekommenderar starkt!

Kenny L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har sedan flera år haft Trolltina som hemstäd, något som vi är mycket nöjda med. Vi har höga krav på resultatet och vi har alltid varit nöjda.

Nils-Eber N
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

De som utför städningen är noggranna och duktiga samt har ett trevligt bemötande.

Anna S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Jag är nöjd och kommer att beställa städning igen Mvh Anna

Lena L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

- Inte bra/inte dåligt - Vi har hemstädning. Uppfattar det som att vissa av dem som kommer och städar hos oss gör ett jättebra jobb. Andra gör inte det utan mycket glöms bort. Har informerat (tagit kort och skickat med beskrivning). Har vid flera tillfällen sagt att föremål får lyftas på för att kunna torka, men det syns att det inte görs. När jag själv städar golven blir vattnet jag använt väldigt svart och smutsigt vilket inte är förväntat efter att ha haft städning. Torkas golven bara med torr mopp? Kanske behövs vatten...

Lise-lott P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Blev bra bemött. Har hemstäd och förväntningarna är att det ska bli rent och det är ok.

Florence A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Mycket trevlig personal. Har anlitat Trolltinas Allservice i många många år. Det säger väl allt! Rent, snyggt och det där lilla extra!

Inga R
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

I stort sett bra förutom att de bör kunna bättre svenska o samma personal så mycket det går så de lär känna kundens önskemål som oftast är lika varje gång så man slipper beskriva rutinerna varje gång. Angående ekonomin saknar E-faktiura

Hans H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Upplever att man utför det ska på ett bra sätt. Man håller tider och lämnar efter sig ett gott resultat. Lämnar gärna rekommendationer.

Marcus S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Anlitade Trolltinas för flyttstäd av lägenhet. Gick igenom besiktningen utan anmärkningar, kan varmt rekommendera Trolltinas!

Stephan J
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra bemötande och trevlig personal men ibland slarvas det och det är inte ok när man betalar för en tjänst.

Tomas K
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Har använt städning av "trollen" vid flera tillfällen och är jätte nöjd.

Roger O
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevlig personal och ett fint bemötande av kunnig personal

Stefan S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Mkt bra och trevlig person, kan slarvas med städningen ibland. Men över lag mkt bra.

Magnus P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Det fungerar mycket bra, vid avvikande dagar med städning blir man kontaktad om ny tid. Bra städning!

Magda K
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra service. Kontakta i förväg när det uppstår problem vid sjukdom och leverera varje gång. Har 3 timmar städning varje månad. Tack

Linda O
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

De är proffsiga i sitt utövande med städningen och håller hög service i kontakt med kundtjänst.

Conny N
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Fantastiskt service, mycket noggrant utfört arbete, trevligt uppförande och allt är OK!

Mia T
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har varit med från början genom ägarbyten och tycker att Trolltinas först var väldigt bra, sedan inte så bra och idag bra igen. Vi har städning i hemmet och är nöjda, både med bemötande, de gånger vi är hemma, och själva städningen. Kanske skulle jag önska att de som städar inte alltid var fokuserade på det de ska göra utan ex kunde städa bort ev. spindelväv som hänger ner från taket.

Roger V
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Snabb och utmärkt survis väldigt trevligt bemötande och väldikt tillmötesgående

Lars-Erik J
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

bra, både arbete och bemötande, är nöjd tv

Elin B
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har använt oss av trolltinas i 5 år nu. Vi har alltid blivit bemötta med bra service. Vi är så otroligt nöjda med att få samma städare vid varje tillfälle som vet precis hur vi vill ha det. Älskar att komma hem varannan onsdag när det är nystädat. Vi behöver aldrig själva damma eller skura golv, då det alltid blir ordentligt städat när trolltinas har varit här. Bara bra att säga!

Elektra A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Väldigt bra kundservice och bästa städningen vi haft, mycket nöjda!

Elisabeth J
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Städning var fjärde vecka och storstädning i december. I stort sett nöjd. Två synpunkter: jag skulle villa ha ett mer bestämt klockslag när de kommer t ex fm eller em ( inte exakt klockslag men t ex 10-11). De skulle också kunna skicka ett sms dagen före om hur dags de kommer. Jag plockar undan en hel del innan de kommer, drar fram sängar och byråer mm och det tar sin tid. Men jag hoppas att det underlättar för fem. Önskade samma tjejer- en av tre brukar ha varit här tidigare.

Inga R
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Hemstädning. Svårt att få till ordentlig städning med att damma av alla hyllor och dyl trots utökad tid. Men oftast flexibla med tider och tillmötesgående för övrigt.

Gert S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra och snabbt bemötande när jag bad om offert för flyttstädning. Bra kommunikation fram till städdagen. Utmärkt utförd städning. Mvh Gert Sävhammar

Ingemar A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Toppen, bra jobb och trevlig personal

Tove H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Haft hemstäd i ett par år och är alltid nöjd med resultatet. Svarar snabbt på mail och är flexibla vid sena avbokningar pga t ex sjukdom.

Demolering &
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi köper kontorsstädning 2 ggr/månad. Allt funkar kanon.

Ulrika W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Mkt bra bemött vid ett första samtal. Bokad städning inför jul och vi var mer än nöjda.

Jimmie S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi köpte en storstäd. Supernöjda med ugnen och fogarna i badrummet samt sopskåpet som vi hade önskat ta en extra titt på. Guldstjärna! Lite damm kvar i hörnen när städningen var klar. Utan den missen hade vi satt högsta betyg.

Kenneth S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Är lätta att ha och göra med.

Jonas A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Städningen var på acceptabel nivå. Inget märkvärdigt, men dyrt med åtanke på resultatet. Min medicin var försvunnen efter städningen, men efter mailkontakt så fick jag svaret att "vi kan inte göra någonting åt det". Jag förstår att jag får skylla mig själv som inte gömt undan medicinen, men det känns ändå surt att det ska behövas. Göm värdesaker och mediciner m.m. före städning.

Michael R

Super nöjd ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sara S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi är nöjda med städningen och kontakten med Trolltinas administration var enkel och okomplicerad. Vi rekommenderar denna städfirma.

Rolf-erik P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Snabb återkoppling vid förfrågan och tydlig prissättning. Bra städat.

Pernilla L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Funkar bra! Är flexibla och lätta att kommunicera med.

Daniella A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Utförliga och trevliga. Jättenöjda med vårt hemstäd

Harri W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Inte alls bra. Många fläckar kvar på fönstren

Helene L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bästa städarna! Snabb service, trevligt bemötande! Pålitliga!

Ingeborg W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevlig och bra personal som gör sitt jobb bra så det blir rent och fint . Städning en gång i månaden av hela lägenheten . Tips är att i den mån det går få någon personal som man känner igen , då det oftast är två som kommer.

Mattias P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Superbra! Vi köpte flyttstäd då vi hade hört gott om dem innan och förväntningarna möttes upp med råge. Vi är jättenöjda från början till slut. Kan varmt rekommendera Trolltinas