Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Snittbetyg
4.1
Ring 019-554 14 07 Dela

Om företaget

Trolltinas Allservice i Stockholm är ett städföretag som jobbar i hela Örebro län. Vi lägger stort fokus på kvalité, service och miljö. Vi har nästan 300 hemstädningskunder och runt 35 företag som vi städar hos från Askersund till Nora. Med ett kundfokus i högsta kvalité och gediget hårt arbete så fortsätter vi växa i Örebro...

322 omdömen om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 322 omdömen med 4.1 i snittbetyg
Florence A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Mycket trevlig personal. Har anlitat Trolltinas Allservice i många många år. Det säger väl allt! Rent, snyggt och det där lilla extra!

Inga R
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

I stort sett bra förutom att de bör kunna bättre svenska o samma personal så mycket det går så de lär känna kundens önskemål som oftast är lika varje gång så man slipper beskriva rutinerna varje gång. Angående ekonomin saknar E-faktiura

Hans H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Upplever att man utför det ska på ett bra sätt. Man håller tider och lämnar efter sig ett gott resultat. Lämnar gärna rekommendationer.

Marcus S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Anlitade Trolltinas för flyttstäd av lägenhet. Gick igenom besiktningen utan anmärkningar, kan varmt rekommendera Trolltinas!

Stephan J
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra bemötande och trevlig personal men ibland slarvas det och det är inte ok när man betalar för en tjänst.

Tomas K
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Har använt städning av "trollen" vid flera tillfällen och är jätte nöjd.

Roger O
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevlig personal och ett fint bemötande av kunnig personal

Stefan S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Mkt bra och trevlig person, kan slarvas med städningen ibland. Men över lag mkt bra.

Magnus P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Det fungerar mycket bra, vid avvikande dagar med städning blir man kontaktad om ny tid. Bra städning!

Magda K
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra service. Kontakta i förväg när det uppstår problem vid sjukdom och leverera varje gång. Har 3 timmar städning varje månad. Tack

Linda O
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

De är proffsiga i sitt utövande med städningen och håller hög service i kontakt med kundtjänst.

Conny N
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Fantastiskt service, mycket noggrant utfört arbete, trevligt uppförande och allt är OK!

Mia T
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har varit med från början genom ägarbyten och tycker att Trolltinas först var väldigt bra, sedan inte så bra och idag bra igen. Vi har städning i hemmet och är nöjda, både med bemötande, de gånger vi är hemma, och själva städningen. Kanske skulle jag önska att de som städar inte alltid var fokuserade på det de ska göra utan ex kunde städa bort ev. spindelväv som hänger ner från taket.

Roger V
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Snabb och utmärkt survis väldigt trevligt bemötande och väldikt tillmötesgående

Lars-Erik J
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

bra, både arbete och bemötande, är nöjd tv

Elin B
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har använt oss av trolltinas i 5 år nu. Vi har alltid blivit bemötta med bra service. Vi är så otroligt nöjda med att få samma städare vid varje tillfälle som vet precis hur vi vill ha det. Älskar att komma hem varannan onsdag när det är nystädat. Vi behöver aldrig själva damma eller skura golv, då det alltid blir ordentligt städat när trolltinas har varit här. Bara bra att säga!

Elektra A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Väldigt bra kundservice och bästa städningen vi haft, mycket nöjda!

Elisabeth J
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Städning var fjärde vecka och storstädning i december. I stort sett nöjd. Två synpunkter: jag skulle villa ha ett mer bestämt klockslag när de kommer t ex fm eller em ( inte exakt klockslag men t ex 10-11). De skulle också kunna skicka ett sms dagen före om hur dags de kommer. Jag plockar undan en hel del innan de kommer, drar fram sängar och byråer mm och det tar sin tid. Men jag hoppas att det underlättar för fem. Önskade samma tjejer- en av tre brukar ha varit här tidigare.

Inga R
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Hemstädning. Svårt att få till ordentlig städning med att damma av alla hyllor och dyl trots utökad tid. Men oftast flexibla med tider och tillmötesgående för övrigt.

Gert S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra och snabbt bemötande när jag bad om offert för flyttstädning. Bra kommunikation fram till städdagen. Utmärkt utförd städning. Mvh Gert Sävhammar

Ingemar A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Toppen, bra jobb och trevlig personal

Tove H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Haft hemstäd i ett par år och är alltid nöjd med resultatet. Svarar snabbt på mail och är flexibla vid sena avbokningar pga t ex sjukdom.

Demolering &
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi köper kontorsstädning 2 ggr/månad. Allt funkar kanon.

Ulrika W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Mkt bra bemött vid ett första samtal. Bokad städning inför jul och vi var mer än nöjda.

Jimmie S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi köpte en storstäd. Supernöjda med ugnen och fogarna i badrummet samt sopskåpet som vi hade önskat ta en extra titt på. Guldstjärna! Lite damm kvar i hörnen när städningen var klar. Utan den missen hade vi satt högsta betyg.

Kenneth S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Är lätta att ha och göra med.

Jonas A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Städningen var på acceptabel nivå. Inget märkvärdigt, men dyrt med åtanke på resultatet. Min medicin var försvunnen efter städningen, men efter mailkontakt så fick jag svaret att "vi kan inte göra någonting åt det". Jag förstår att jag får skylla mig själv som inte gömt undan medicinen, men det känns ändå surt att det ska behövas. Göm värdesaker och mediciner m.m. före städning.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michael R

Super nöjd ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sara S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi är nöjda med städningen och kontakten med Trolltinas administration var enkel och okomplicerad. Vi rekommenderar denna städfirma.

Rolf-erik P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Snabb återkoppling vid förfrågan och tydlig prissättning. Bra städat.

Pernilla L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Funkar bra! Är flexibla och lätta att kommunicera med.

Daniella A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Utförliga och trevliga. Jättenöjda med vårt hemstäd

Harri W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Inte alls bra. Många fläckar kvar på fönstren

Helene L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bästa städarna! Snabb service, trevligt bemötande! Pålitliga!

Ingeborg W
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevlig och bra personal som gör sitt jobb bra så det blir rent och fint . Städning en gång i månaden av hela lägenheten . Tips är att i den mån det går få någon personal som man känner igen , då det oftast är två som kommer.

Mattias P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Superbra! Vi köpte flyttstäd då vi hade hört gott om dem innan och förväntningarna möttes upp med råge. Vi är jättenöjda från början till slut. Kan varmt rekommendera Trolltinas

Therese H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra bemötande har aldrig haft så rena fönster.

Göta B

Vi tycker dom gjorde ett bra jobb MVH Birgitta

Ingela A
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevliga och duktiga. Mycket nöjd.

Ester B
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Jag tror min pappa är nöjd med er service, han ser ju välldigt dåligt och jag bor långt ifrån så jag vet inte hur det är när de är på plats.så det blir svårt för mig som dotter att sätta betyg.

Ethel D
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vänligt och professionellt bemött både vid bokning och av fönsterputsarna. Utmärkt putsning av alla fönster och avtorkade fönsterbrädor. Kom punktligt och färdiga inom planerad tid.

David S
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Otroligt snabba och effektiva! Rent och snyggt! Rekommenderas varmt!

Kenneth H
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Bra än så länge. Håller med dammsugare.

Åsa O
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Trevligt bemötande. Det levde upp till mina förväntningar. 4 tim hemstäd. Är mycket nöjd!

Linus L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Vi har köpt tjänsten hemstäd av Trolltina. Första mötet med Trolltina var med hjälp av vår granne som hade dom, som var väldigt nöjd, som senare ledde till en första möte (Startmöte). Vi är väldigt nöjda med Trolltina.

Helena F
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Ett seriöst och proffsig bemötande. De har verkligen levt upp till våra förväntningar. Personalen arbetar snabbt och effektivt. Jag har under ca ett års tid prenumererat på Trolltinas städtjänst var fjärde vecka och är supernöjd med deras arbete.

Christer Lennart E
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Blev inte klara i tid trots en månads förberedelse.

Carina N
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Jag var i stor akut att få min flytt städning ordnad och Trolltina hjälpte mig på kort varsel och gjorde ett bra jobb. De var till stor hjälp och trevliga och mycket bra service och bemötande. Jag är så tacksam. Bästa betyg till dem. Mvh Carina Nielsen .

Ivan P
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Har bara gott att säga om bemötande och ett bra jobb blev utfört vi tycker att företaget skall ha ett gott betyg.

Annelie L
Skrev om Trolltinas Allservice i Stockholm AB

Tack för att ni gjorde ett superbra jobb med storstädningen inför vår visning. Gott bemötande och städningen motsvarade våra förväntningar. /Annelie&Torsten

Filtrera omdömen