Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Ring 0932-14 52 89 www.tryckt.se
4.2

Vi hjälper dig att synas! Från vår produktion i Bjurholm levererar vi trycksaker, flaggor, kläder med tryck och brodyr, banderoller, dekaler, beachflaggor, give aways och många fler produkter som hjälper dig i din marknadsföring. Vi har även ett stort sortiment av fasadflaggor på lager för Sveriges allla landskap, även olika...

489 omdömen om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Lars W
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Företaget varken betalar sina fakturor eller levererar beställda varor. Rekommenderar starkt att undvika detta företaget!!

Monica J
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Lade en order den 29/8 och swishade, har fortfarande 15/9 varken fått orderbekräftelse eller leverans. Går inte att få tag i dem varken via mail eller telefon.

Patrik J
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har väntat i totalt 19 dagar, har skickat 2 mail utan svar och fortfarande ingen leverans! Helt värdelöst!

Johan S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb leverans. Bra kontakt med mig som kund när de förstod att jag hade gjort en delvis felbeställning. Mycket bra!

Raymon E

Fortsätt som ni gör Kanonbra allt Raymon

Thomas H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jag fick fel produkt. Och ingen återkoppling när jag påpekade felet

Björn J
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra och snabb service! Ett proffsigt bemötande!

Alexander S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Leverans bra, Bra förpackat. Känslan kring flaggan är välsydd och oerhört god kvalitet - att den var dyrare pga. ovanligheten förstod jag, men att kvaliteten skulle vara så god trodde jag inte.

Jan L
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jättebra flaggor, hyfsat pris, snabb expeditiering , snabb leverans ,tyvärr inte sista gången. Det tog säkert 10 dagar för speditören att leverera

Marie B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra kvalitet. Snabb leverans.

Jan-Erik E

Lättillgänligt. Bra produkter.

Britta Elisabet B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra information om semestern vilket försenade leveransen lite, dock inget problem för mig. Vi ville ha en snygg flagga för att visa vår bakgrund i Norrbotten. Vi är nu stolta över den fina flaggan!

Kennert S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

har fortfarande inte fått efter flera veckor. hoppas kvaliteten är bättre än leverans

Inga-Lill N
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Mycket lätt att kommunicera med R&F, positivt bemötande, allt fungerade mycket bra.

Roger B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Snabb service och leverans! Utmärkt kvalitet på prdukten (banderoller)! Kommer att anlita dem igen!

Ola T
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Man bör ta bort artiklar på hemsidan som utgått ur sortimentet. Bespara kunderna felaktiga förväntningar

Anders W
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra hemsida lätt att hitta produkter snabb leverans

Michael T
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jag har vänner från Ukraina, så jag beställde en Ukrainsk fasadflagga för att visa min respekt, och när jag öppnade försändelsen blev jag riktigt positivt överraskad. Jag har köpt Svenska fasadflaggor tidigare från t.ex. Jula och Biltema, men dessa har varit i en så usel kvalitet och svaga färger. Fasadflaggan från Tryckt Reklam & Fasadflaggor jag blev positivt överraskad av har en kvalitet som jag inte sett tidigare. Färgerna i flaggan är de som är i en Ukrainska flagga, klara och destinkta. Jag kommer definitivt fortsättningsvis...

Daniel L
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Hej jag köpte en fasadflagga som aldrig kommer hoppas jag inte blivit blåst på pengarna

Gullmar M
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Det var inga problem att beställa och jag fick det jag beställde. Leveranstiden var lång, 22 dagar

Bo Å
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Det är lite svårt att sätta betyg eftersom det enda sö hänt är att jag har betalat för en flagga som jag inte sett till

Dennis G

Mycket bra kvalité. Snabb leverans

Jessica J
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Kan verkligen rekommenderas, kanon service och bra återkoppling. Kommer använda Tryck och reklam igen vid nästa beställning.

Barbro S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Allt fylle vår förväntan. Fin flagga .

Peer B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Fine landskapsflagg med fine farger! Morsomt med Bohuslän landskapsflagg som fra gammelt av var byvåpnet til Kunghelle/Kungälv da Bohuslän var norsk.

Håkan P
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Svarar inte på mejl och lång leveranstid. Handlar nog hos konkurrenterna istället. Men flaggan var det inget fel på.

Annalena E
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Mycket bra service och trevligt bemötande.

Carin E
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jag köpte två fasadflaggor, en estnisk och en spansk. Fick en snabb offert, och en snabb uppföljning efter min beställning, och flaggorna kom bra paketerade. Både flaggorna och servicen levde absolut upp till mina förväntningar.

Gunnar I
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Allt har fungerat helt perfekt

Ulf F
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra kvalité bättre än förväntat

Peter Bengt F
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Tyvärr så tog det otroligt lång tid innan jag fick beställt tryck. Jag fick stöta på flera gånger och när jag till slut annullerade jag ordern efter ca 2 månaders väntan så va grejorna helt plötsligt på väg. Trycken var det inga fel på. Mvh Peter

Fredrik T
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Utmärkt när dom kom tog lite tid bara:)

Bengt Å
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jag har beställt en fasadflagga Småland men den har ännu inte kommit. Vad har hänt? Mvh Bengt Åhman Granvägen 4 575 98 Hjältevad

Ola O
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Som förväntat varken mer eller mindre. Dock kul att de hade fasadflaggor för Österlen

Berit B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Jag beställde en svensk flagga, en norsk flagga och en Prideflagga. Allt till belåtenhet förutom att det blev trassel med leveransen. Kan vara jag som skrivit fel mobilnummer.

Johanna B
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Leveransen tog lång tid. Jag fi k påminna efter en ve ka.

Anna S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har fortfarande inte fått flaggan jag har beställt och inte heller på mailet jag skickade och frågade efter min beställning

Catarina V
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Rekommenderar inte!! Uselt, efter att väntat i 2- veckor fick jag återbetalning! Bra det iaf…

Marita I
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har inte fått min flagga än, kanske inom ett par dagar. De säger att snabb leverans men det stämmer inte. Beställde flaggan och hade önskat den till min födelsedag men det gick inte. Hoppas att kvalitén är bra iaf.

Devoted A
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

2 veckor efter beställd fasadflagga har den ännu inte dykt upp. Emailade för att fråga om status och har inte fått något svar. Blir spännande å se när den dyker upp.

Mats W
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Det har inte kommit någon produkt ännu och information har jag själv behövt höra av mig för att få information. Fortfarande har jag inte fått någon leveransinformation.

Ragnar E
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Bra kvalitet och bra information

Esa R
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Förmodar att ni är det, inte fått min flagga än 🙂

Sture
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

I did find on Internet. A very positive surprise. The flag I ordered was extremely good performed. The delivery was swift. I recommend them.

Nilsson S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Svårt att bedömma nåt jag inte fått leverans på ännu. Efter många mail där jag undrar vart min leverans är så får jag till slut att flaggorna är slut i lager och kommer dröja.

Per W
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Kanonbra. Köpte en Öländska fasadflaggan med stång. Är jättenöjd.

Mats K
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Stort sortiment, bra kvalite och problemfri leverans

Leif A
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Helt ok återkommer säkert och det jag fick är rätt och bra kvalitet

Dan S
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har inte fått varan ännu. Lång leveranstid och svarar inte på mejl. Beställde 7 fasadflaggor från olika länder. Men eftersom jag inte fått varan kan jag inte uttala mig om produkaten.

Martin H
Skrev om Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Har inte fått den än... Vet ej om det är bra eller dåligt...