Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Tryckt Reklam & Fasadflaggor

Vi hjälper dig att synas!

Från vår produktion i Bjurholm levererar vi trycksaker, flaggor, kläder med tryck och brodyr, banderoller, dekaler, beachflaggor, give aways och många fler produkter som hjälper dig i din marknadsföring.

Vi har även ett stort sortiment av fasadflaggor på lager för Sveriges allla landskap, även olika regionsflaggor samt mer än 120 olika nationers fasadflaggor för omgående leverans och sorimentet ökar hela tiden. Prova oss vi lovar att göra vårt yttersta för att ni skall bli nöjda. MVH. Ari & Arne med personal

Läs vad 109 kunder tycker om Tryckt Reklam & Fasadflaggor 2

2021-06-11
    Några dagar efter att beställningen var gjord ringde jag för att fråga när min produkt skulle komma. Jag fick ett mycket fint bemötande i telefon, inte svar direkt, men kort därefter blev jag uppringd och fick svar på min fråga.
    2021-06-10
    Beställt spansk fasadflagga den 2/6, har inte kommit! Är betald
    Tack för ditt omdöme och betyg Rolf, ledsen att det inte funkar som planerat för oss ibland, men har kontaktat dig via mail och även gett dig en liten kompensation för försening och strul. Hoppas du får din flagga under dagen. Trevlig helg. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-09
    Enkelt att beställa. Snabb leverans. valfritt betalsätt. toppen !
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Saila. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-07
    Gjorde beställning på nätet, snabb leverans, bra kvalitet på varorna 👍
    Tack Kenth för ditt fina betyg och omdöme. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-07
    Sökte efter små billiga flaggor utan resultat, men i Bjurholm fanns dom till rätt kurs.
    Vänligt och bra bemötande, snabbt korrektur och leverans.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Kristian. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-03
    Allt var mycket bra, trevlig flagga. Snabb leverans.
    Tack för ditt fina betyg och Omdöme Bo. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-03
    Tack så mycket very nice really I like this much
    Tack Walid för ditt fina omdöme och betyg och kul att du gillade flaggan. Mvh. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    Köpt Italiensk fasadflagga.

Utmärkt kvalitet.

Tack så mycket.
    Tack Bo för ditt fina omdöme och betyg. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-02
    Fasad flaggor, bra bemötande men kunde inte välja billigare frakt för privatpersoner vilket var ett minus.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Torbjörn. Vi har lite funderingar kring frakterna och håller på att se över detta, man kan redan idag handla med billigare frakt på någon av våra sidor som är mer anpassade för privatpersoner så som landskapsflaggor.com, nationsflaggor.com och regionsflaggor.se, när man köper endast fasadflaggor men tyvärr så är frakterna ett problem när det kommer till fasadflaggor med stång då dessa blir skrymmande. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-06-02
    Fäste som gör sitt jobb. Känns gediget.
    Tack Anders för ditt fina omdöme och betyg. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-29
    Snabb service och leverans som var väl inpackad.
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Stefan. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Göran D
    2021-05-25
    Beställde via nätet, i brevlådan nästa dag. Kan inte bli bättre!
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Göran. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-24
    Fasadflagga Lappland
    Bra bemötande
    Inga förväntningar, Bra.

De har fina flaggor måste ha fler
    Tack Karl-Gustaf för ditt fina omdöme och betyg. Trevligt att höra att du gillar våra flaggor och vill ha fler, du är så välkommen tillbaka. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Sune A
    2021-05-18
    Bra service, allt fungerade perfekt förutom betalningen som jag gjort, men fick ändå en ny felaktig faktura som jag protesterade mot. Jag fick ett ursäkta mail och allt är ok nu, tycker dock att jag kan få någon rabatt som ursäkt på min ev. nya beställning.
    Tack Sune för ditt fina omdöme och betyg. Ber om ursäkt för strulet med betalningen, även om vi löste det direkt du hörde av dig, blev ju tyvärr en miss från oss då ni hade ett speciellt betalnings önskemål och fick en rabatt på er stora flaggorder och då detta inte var standard och fungerade automatiskt utan krävde manuellt handhavande och där missade vi tyvärr. Men kontakta oss på mail eller telefon så skall vi nog kunna hitta en lämplig nivå även på en kommande order. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-16
    köpte fasadflagga, köpt sån förut..de håller bra
    snabb leverans
    Alltid roligt med återkommande kunder och tack så jättemycket för ditt fina omdöme och betyg Rosmari. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-16
    Bra kvalitet och snabb leverans.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Daniel och kul att du uppskattar vår kvalitet och våra snabba leveranser. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-12
    Beställde fasadflagga med egen logga. Gick fort att få den och den blev bra.
    Enda nackdelen är att stången är kort, så vi får förläng själv.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Pernilla. Vad det gäller stången så har vi längre stänger, jag kontaktar dig på mail kring detta. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-11
    Jättefina flaggor. Och bra service. TACK!
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Ramtin. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-11
    Fasadflaggor. Allt fungerade perfekt.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Boine. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-07
    Fasadflagga
    Bra förväntningar
    Tack Jan för ditt fina betyg och omdöme. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-05-05
    Väldigt proffsiga och hjälpsamma.
    Tack Stefan för ett fint omdöme och betyg. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-23
    Pålitliga , proffesionella och prisvärda!
    Tack för fint omdöme och betyg Markus. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-13
    Jag köpte 2st Jämtlands flaggor.
    Bra bemött med snabb leverans.
    Så helhetsintrycket på företaget är väl godkänt.
    Rekommenderar verkligen folk att vända sig till er.
    Tack Ann-Charlotte för ert fina betyg, omdöme och rekommendation och hoppas ni få mycket glädje av era Jämtlandsflaggor. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Einar A
    2021-04-13
    En trevlig köpupplevelse vid köp av en fasadflagga
    Tack för ert fina omdöme och betyg Einar och hoppas fasadflaggorna kommer väl till användning. Mvh. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-09
    Mycket fin kvalitet på trycket.
    Tack Masami för det fina betyget och omdömet och kul att ni är nöjd med trycket. Mvh. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-06
    Köpte två USA fasadflaggor (dock ej levererade ännu, märkligt??)

Deras hemsida något svårnavigerad.

Hade väl inga förväntningar annat än att finna den vara jag ville ha, och det gjorde jag - men som sagt, fortfarande inte levererad.

Väntar på mina flaggor
    Tack för ditt betyg och omdöme Kenneth, jag ser att din order är skickad men fastnat hos DHL av någon anledning vi inte styr över, men skall ringa DHL och se vad som hänt och återkommer med besked till dig. Ledsen att det dröjt och att DHL strulat. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-04
    Cxxxxxxxxxcccccccccccccccccccccccccc
    Tack för ditt betyg Lina. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-03
    Snabb leverans, bra kvalitet.
    Djrbhjjfsryjbcetkjfsdrhgfweyjfwe5yjhf
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Ola och kul att du uppskattar vår kvalitet och snabba leveranser.. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-04-03
    Köpte fasadflagga (nations paket) med 130 cm stång och fäste. Detta var andra paketet och tredje flaggan. Snabbt och enkelt att beställa och kvaliteten är bra. (håller färgen i två somrar vid användning 24-7).
    Kommer att fortsätta handla av dem.
    Tack Magnus för ditt fina betyg och omdöme och kul att ni uppskattar vår kvalitet på flaggor. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-26
    Jag behövde en logo till företaget och Tryckt ordnade det med bravur. Snabbt, smidigt och mycket prisvärt! Nu ska vi beställa dekaler också. Rekommenderas!!
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Jörgen och välkommen åter när ni behöver dekalerna eller hjälp med något annat. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-23
    Jag köpte en fasadflagga med Hälsigebocken. Komplett paket med allt. Snabbt och effektivt hanterat
    Tack för ditt omdöme och betyg Marianne. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-20
    Kanonprodukter! Rekommenderas varmt!
    Tack Per för ditt fina omdöme och betyg. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Claudia G
    2021-03-19
    Bra kvalitet- snabb leverans - väldig nöjd
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Claudia och kul att du uppskattar vår kvalitet och service. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-19
    Jag beställde affischer som jag själv hade designat.
    Bra och proffsigt bemötande. Fick mina affischer inom några dagar.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Veronica. Alltid lika roligt att höra att ni är nöjd med våran service. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Viggo L
    2021-03-18
    Fasagflaggor med stång. Ok bemötande.Dom glömde att skicka med fot till stången. Kom några dagar senare.
    Tack för ditt betyg och omdöme Viggo, ledsen att det blev en miss i lagret när din order skickades och väggfästet missades, men bra att du fått det nu. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-16
    Snabb leverans och bra kvalitet på fasadflagga.
    Tack Erik för ditt fina betyg och omdöme och alltid trevligt när kunderna uppskattar vår ambition att leverera snabbt och med bra kvalitet. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-15
    Fasadflagga. Önskade snabb leverans och det fick jag.
    Tack för det fina omdömet och betyget Eva och kul att vi kunde leverera snabbt enligt dina önskemål. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-09
    Bra info om flaggan,snabb leverans Bara positivt
    Tack Lisbeth för det fina omdömet och betyget. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Kattis A
    2021-03-06
    Beställde flaggan som är tryckt med nagolsalong, den var precis som jag förväntade mig.
    Snabb leverans med, det gillas!
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Kattis. Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-03-04
    Enkelt, snabbt och bra! Vad mer kan man begära? 😊
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Sofie. Mvh. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-02-28
    Köpte två fasadflagga, allt fungerade enligt förväntningarna.
    Tycker dock att presentation av priserna på flaggorna borde vara inklusive moms.
    Tack för ditt fina omdöme och betyg Olof. Förstår att det kan vara lite knepigt med priser utan moms för privatpersoner men på sidan kan man enkelt välja med eller utan moms uppe i högra hörnet och sidan ni hittat in på är i huvudsak gjord för företag därav priser ex.moms, skulle ni önska beställa fler gånger så kan ni välja någon av våra privatpersons sidor istället så blir det enklare och där visas priserna inklusive moms. https://www.nationsflaggor.com/ , https://www.regionsflaggor.se/ , https://landskapsflaggor.com/ MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-02-24
    Tränings kläder och munskydd trevligt bemötande jag var mycket nöjd med det jag hade beställt
    Tack Pirkko-Liisa för det fina betyget och omdömet. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-02-21
    Hej
    Köpte Bosnisk fasadsflagga.Jätte nöjd med produkten,snabb leverans,hela processen gick hur bra som helst ingen krångel alls,världsklass helt enkelt.Kommer beställa mer produkter vid senare tillfälle.Mvh
    Nöjd kund
    TACK Emir för det fina betyget och omdömet. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-02-20
    Snabb och korrekt leverans! Tackar!
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Annica. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-01-29
    Professionell och kvalitet
    Tack
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Inna. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • Elin N
    2021-01-29
    Bra bemötande och service på plats! Blev några missar i beställningen men de rättades till väldigt snabbt.
    Tack för ditt fina betyg och omdöme Elin, ledsen att det blivit fel vid din beställning men hoppas vi löste det på bästa sätt till slut och ni vill återkomma som kund även framöver. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
  • M F
    2021-01-28
    Hej flaggan var jätte fin men den kom utan fäste som man sätter på vägen .
    Undrar var man ska köpa .
    Blev Litte förvånad över.
    Hej MF tack för ditt fina betyg och omdöme, va trevligt att ni gillade flaggan, väggfästena köper man till som ett tillbehör till våra flaggor och finns på länken här https://www.fasadflaggor.nu/fasadflaggor/flagg-tillbehor/ i lite olika modeller, är ni osäker på vilken modell ni behöver så kontakta oss så hjälper vi till. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-01-21
    Har jobbat med tryckt ett antal år och har alltid haft ett gott samarbete
    Tack Rolf för ditt fina omdöme och betyg och tack för ett mångårigt samarbete som vi hoppas fortsätter även i framtiden. Tack. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-01-19
    Trevlig, snabb service och svar, snabb frakt! Riktigt nöjd
    Tack för fint betyg och omdöme Jamie. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor
    2021-01-18
    Snabb respons och leverans.
    Bra kvalitet.
    Tack Lars för ditt fina betyg och omdöme och kul att du gillade vår kvalitet och att vi håller våra snabba leveranser. MVH. Ari Tryckt Reklam & Fasadflaggor