Väldigt duktiga och trevliga killar . Snabba och skickliga .väldigt trevlig tjej som hade hand om kund kontakten , väldigt hjälpsam och bra service ! Rekommenderar dom verkligen.
Trygg Flytt & Städservice AB
Om företaget
Välkommen till Trygg Flytt & Städservice AB, dina erfarna flyttexperter i Norrköping! Att flytta är en omfattande process, och vårt mål är att underlätta processen och avlasta dig denna stress. Våra tjänster erbjuds till såväl privatpersoner som företag och kan anpassas för att passa dina specifika behov. Vi erbjuder ett brett...
233 omdömen om Trygg Flytt & Städservice AB
Sedan starten hos Reco 2024
Hej Malin, Stort tack för dina fina ord! Det värmer verkligen att läsa att du är nöjd med både flytten och bemötandet från vårt team. Vi strävar alltid efter att göra hela processen så smidig och trygg som möjligt, så det betyder mycket för oss att höra att du haft en positiv upplevelse. Vi kommer självklart att hälsa killarna och vår kundservice om din fina feedback, de kommer att bli väldigt glada. Tack för förtroendet och för att du rekommenderar oss. Vi önskar dig all lycka i ditt nya hem och finns gärna här om du...
Toppenstäd. Lite svåra att få tag i men annars var allt jättebra
Hej Anna, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du blev nöjd med städningen. Vi tar till oss din synpunkt om tillgängligheten och ska arbeta för att bli lättare att nå framöver. Välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Trygg Flytt & Städservice AB
Flytten gick väldigt bra. Vi hade god kontakt med kontoret och de två starka killarna som kom skötte möblerna varsamt och packade 20 m³-bilen mycket effektivt. De var trevliga och arbetade snabbt. Vi fick betala lite extra eftersom avståndet mellan dörren och bilen var 60 meter i stället för 20 meter, vilket vi hade missat att ange. Dessutom rymde inte 20 m³-bilen alla våra saker, men det hade vi nästan räknat med och hade därför en skåpbil som backup. Städningen däremot blev inte som utlovat. Det skulle komma två personer...
Hej Thomas, Vi har tagit del av ditt omdöme och har genomfört en noggrann genomgång av våra system, bokningar och kundregister. Efter denna kontroll kan vi inte identifiera någon bokning, kundrelation eller något utfört uppdrag som stämmer överens med de uppgifter du beskriver. De händelser du redogör för avseende flytt, städning, bemanning, arbetstider, betalningsvillkor och kontakt med vårt kontor överensstämmer inte med någon tjänst som har beställts eller utförts av oss. Mot denna bakgrund finns det anledning att...
Flytten gick jättebra men städningen skedde inte som överenskommet. Den skedde en helt annan dag vilket gick helt emot vad vi kommit överens om. Jag fick heller ingen information alls om detta. Det här ledde till enorma problem logistiskt och när jag ringde er för hjälp hade ni själva ingen aning om vad ni skulle göra.
Bra Trevlig personal Hjälpsamma flyttgubbar..........
Hej Marina, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det gläder oss att höra att du uppskattade vår trevliga personal och våra hjälpsamma flyttmedarbetare. Tack för förtroendet, och varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Det gick fort att få en offert, städningen utfördes utan anmärkning. Smidigt helt enkelt!
Tack så mycket för ditt fina omdöme, Marie! Vad roligt att höra att du är nöjd med både offertprocessen och städningen. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Att det känns smidigt och enkelt för våra kunder är precis det vi vill uppnå. Tack för förtroendet och varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver vår hjälp i framtiden! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Ok snabb leverans enligt avtal
Tack för ditt omdöme, Anders! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad bra att leveransen gick snabbt och enligt överenskommelse. Tack för förtroendet och varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Trevliga o tillmötesgående. Killen som utförde jobbet gjorde det jättebra👍 Supernöjd🤗
Tack så mycket för ditt fina omdöme, Carin! Vad roligt att höra att du är supernöjd med vårt arbete. Vi blir särskilt glada över att höra att du upplevde oss som trevliga och tillmötesgående, och att arbetet utfördes på ett så bra sätt. Tack för ditt förtroende och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Trevlig kontorspersonal som man har första kontakten med. Snabba och trevliga flytt killar. Suverän städning. Jag är jätte nöjd med utfört arbete. Jag visste inte att en flytt kunde vara så smidig.
Stort tack för ditt fantastiska omdöme, Maria! Det värmer verkligen att läsa att du är så nöjd med hela upplevelsen. Från första kontakten till sista momentet med flytt och städning strävar vi efter att göra processen så enkel och trygg som möjligt för våra kunder. Att du beskriver flytten som smidig och lyfter fram både vårt kontorsteam, flyttpersonalen och städningen betyder mycket för oss. Det är precis den känslan vi vill att våra kunder ska ha när allt är klart. Tack för ditt förtroende och för att du valde oss....
Verksamheten utvecklas snabbt och servicen blir bara bättre och bättre. Jag har anlitat dem tre gånger och ser tydliga förbättringar varje gång. Vänliga administratörer och personal, de har genomfört både flytt och städning utan anmärkningar vid samtliga tillfällen, trots de utmaningar som ofta uppstår vid flytt. Dessutom har de erbjudit det bästa och lägsta priset jag har fått. Rekommenderar 👌
Tack för ditt fina omdöme, Karina! Det betyder mycket för oss att du har valt att anlita oss vid flera tillfällen och att du upplever att vår service fortsätter att utvecklas. Vi uppskattar dina vänliga ord om både våra administratörer och vår personal. Att vi har kunnat hjälpa dig med både flytt och städning på ett smidigt och professionellt sätt är precis det vi strävar efter. Stort tack för ditt förtroende och din rekommendation. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när behovet uppstår! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Bra service, snabba och trevliga.
Tack för ditt omdöme, Imran! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service och att du upplevde oss som både snabba och trevliga. Tack för förtroendet och varmt välkommen att anlita oss igen i framtiden! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Mycket bra och prisvärt!!!!!!!
Stort tack för ditt omdöme, Tuva! Vad roligt att höra att du är nöjd och att du upplever oss som både bra och prisvärda. Tack för att du valde oss och varmt välkommen igen när du behöver hjälp! Vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Så fin och trevlig bemötande. Allt gick så fint från början till slut. Jätte trevlig tjej som svarade på alla frågor som jag hade. Flytten gick så smidig och bra. Trevliga killar som jabbade snabbt och professionellt. Jag kan varmt rekommendera Trygg Flytt & Städ service AB. Min betyg är 10 .
Hej Sanja, Stort tack för ditt fantastiska omdöme och dina fina ord! Det gläder oss att höra att du är nöjd med både bemötandet och flytten. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, så det betyder mycket för oss att du uppskattade vårt arbete. Tack för ditt förtroende och för din varma rekommendation. Vi önskar dig all lycka i ditt nya hem! Med vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Vilket jobb de gjorde med flyttstädningen och fönsterputsen. Godkänd med beröm från hyresvärden på första utförandet. Stort tack!
Snabb kontakt, smidigt organiserat, väl genomförd stödning
Toppenfirma! Använt dom 2 gånger till både flytt och städ, allt gick smidigt och bra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jag tyckte att dom var bra .skulle tänka mig att ha dom flera gånger. Och är så nöjd med trygg flytt och städservice ab
Hej Jenny, Stort tack för dina fina ord! Vi är verkligen glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att du kan tänka dig att anlita oss igen. Det betyder mycket för oss. Du är varmt välkommen tillbaka till Trygg Flytt & Städservice AB när du behöver hjälp nästa gång! Vänliga hälsningar, Trygg Flytt & Städservice AB
Första intrycket var att det var för bra för att vara sant. När de sedan skulle utföra min beställning visade sig att dels kom de en timme tidigare än avtalat, vilket gjorde att jag fick rusa igenom min frukost. Dels att flyttgubbarna inte förstod mycket svenska, vilket gjorde det nästan omöjligt att prata med dem.. Men till deras fördel måste sägas att de utförde beställningen utan anmärkning, även om kommunikationen var lite hackig. Så om ni vill ha en väl utförd tjänst utan för mycket prat så ska ni absolut anlita dem.
Jag upplevde Trygg Flytt & Städservice AB som professionella, punktliga och trevliga att ha att göra med.
Jag fick ett mycket trevligt bemötande av deras kundtjänst. Jag ifrågasatte deras tidigare dåliga omdömen och fick då ett professionellt bemötande och förklaringar till dessa utlåtandena. Vi gjorde upp en plan och de garanterade att det inte skulle hända oss - vilket det heller inte gjorde. Vår flytt gick smidigt, flyttpersonalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Allt flöt på i snabb takt, inget gick sönder eller blev förstört på något sätt. De plastade våra ömtåliga möbler och hade filtar så att inget skulle bli smutsigt. Tack för ett bra jobb!
Punktliga och varsamma om möbler . Mycket nöjd
Tack, Maria, för att du tog dig tid att dela din upplevelse. Att arbeta noggrant och varsamt är en självklarhet för oss, och det är glädjande att det märktes. Du är varmt välkommen att anlita oss igen.
En jättebra upplevelse. Trevligt bemötande, tillmötesgående. Flytt och städpersonal gjorde ett kanonjobb. Vi är jättenöjda
Snabbt, smidigt och bra.
Tack för din fina recension, Loqman! Vi är glada att höra att du upplevde det snabbt, smidigt och bra. Det betyder mycket för oss!
Trevliga personaler, bra service, bra pris!
Tack för din fina recension, Bolor! Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva och är glada att du är nöjd med både service och bemötande.
Nöjd med allt. Förutom att dom skulle återkomma när dom var klara, vilket dom inte gjorde
Tack för din recension, Pierre! Vi beklagar att vi inte återkom som utlovat. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva och tar till oss din feedback för att förbättra vår kommunikation framöver.
Bästa firma i hela Sverige. Jag REKOMMENDERA verkligen.
Tack för din fina recension, Samer! Vi uppskattar verkligen att du rekommenderar oss och är glada att du är nöjd med vår service.
Mycket bra, noggranna , väldigt proffsigt utfört
Tack Karin, för dina ord. Vi är glada att vårt arbete motsvarade dina förväntningar och att du upplevde det som professionellt. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen.
Professionellt företag! Bra kommunikation och allt var smidigt.
Tack Curtis, för din återkoppling. Vi är glada att vår kommunikation och service motsvarade dina förväntningar. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka.
Anlitade företaget för ett flyttstäda. Flexibla med datum och städet var utan anmärkning!
Tack för din fina recension, Jonna! Vi är glada att du uppskattade vår flexibilitet och att städningen blev helt utan anmärkning. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen.
Jag är tyvärr inte nöjd med min upplevelse. Städarna hade inte genomfört en noggrann städning utan flera saker hade missats. Bland annat diverse damm på och bakom elementen, smulor på köksbänken, en tydlig fläck på fönstret, enbart en av tre ugnsplåtar var rengjorda och golvet var inte ordentligt dammsugat eller våttorkat. Ett hyllplan i badrumsskåpet var dessutom borta och ingen har gett mig svar om vart det har tagit vägen? Detta trots att jag mejlade bild på skåpet och frågade samtidigt som jag även har haft kontakt med...
Vi är mycket nöjda med flyttstädningen! Jobbet var över! Prisvärt och trevligt bemötande.
Dom var bra. Rent och fint överallt
Båda flytt och städ var perfekt. Tack grabbar.
Väldigt bra städat. Blev dock lite missförstånd om tiden när städningen skulle påbörjats.
Personalen var väldigt trevligt och snäll. De var både skötsam och snabbt.
Bra service! Behövde i sista minuten byta flyttdatum . De löste det utan problem! Trevligt bemötande på alla sätt och vis. Kommer absolut rekommendera de till andra!
Jag tyckte att det fungerade bra. Väldig bra kontakt med kvinnan på kontoret så jag är nöjd med flytten och städningen.
Super nöjd med städningen. Ända nackdelen var att ingen meddelade mig när de va färdiga med städningen så kommunikationen borde de jobba på. Skrev mail till de 2-3 ggr efter städning men ingen svar. Ringde några ggr ingen svar där heller .
Bra prisvärd städfirma. Haft de 2 gånger och varit jättenöjd med städningen samt priset är fantastiskt. Rekommenderar.
Både flyttservice och flyttstäd utfördes exceptionellt bra! Sigrid Viklund
Tillgängliga och verkar ha gått kanon med städningen. Inga klagomål från köparen!
Bra städning, inget att anmärka på. Enda negativa är kommunikationen inför och i samband med tjänsten
Allting sköttes enligt avtal. Killarna var otroligt duktiga, snabba och effektiva. Jag är nöjd med hjälpen jag fick och priset på tjänsten var bra.
Betyget skulle ha blivit en 5:a om inte det strulat med att flyttbilen inte kom när den skulle. Fel dag var inbokad. Medan jag hade rätt dag på mitt kontrakt. Allt löste sig så småningom pga ”lyckliga” omständigheter med byte av tid med grannen, som det tydligen också strulat för. Det här med att man får en viss hisstid har tydligen inte gått in hos flyttfirmorna. De båda flyttkillarna gjorde ett jättebra jobb även om inte allt fick plats i flyttbilen. Vi flyttade mycket med vår egen bil och släp.
Trevligt och lösningsfokuserat bemötande! Rent och snyggt.
något långsamma på att svara på mail i början av min beställning då jag behövde byta datum men sedan gick allt vägen! Superduktiga och noggranna lokalvårdare! Kan varmt rekommendera dem för städning :)
Jättenöjd, bra jobbat. Tack så mycket.
Mycket bra o pålitlig service. Rekommenderas!
Flyttfirman ingav ett gott förtroende inför flytten. Sedan har i princip ingenting fungerat. Mindre antal personal än utlovat enligt offert. Trots ett besök inför flytten samt en extra avstämning veckan innan flytt, för att bedöma mängden flyttgods och hur många bilar som skulle behövas fick inte allt rum. Utan vi var tvunga att betala en extra kostnad för ytterligare en bil. Allt upplevdes ostrukturerat, de hittade inte, inga hjälpmedel för att bära och flytta saker. Vilket innebar att saker gick sönder, möbler och tavlor...
Mycket bra. Hjälpsamma och duktiga killar som flyttade. Effektiva och proffsiga. Bra städat! Allt som allt en utmärkt upplevelse.