Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel.se

Trygghandel.se

Södra Grev rosengatan 31B, 703 62 Örebro — Visa karta

Välkommen till trygghandel.se – Spabad och badrumsinredning.

Trygghandel är sedan starten 2006 specialiserade på badkar, badrumsinredning och spabad. Utan mellanhänder och stora inköpsvolymer gör att vi kan hålla konkurrenskraftiga priser på hela vårt sortiment.

I vårt sortiment hittar du ett brett utbud av badkar i alla möjliga former och storlekar, stilrena badrumsmöbler, blandare för såväl tvättställ som badkar, duschkabiner av olika slag, spabad i olika storlekar och utformningar samt mycket mer.

För oss är det viktigt med kundservice. Vi erbjuder därför support via telefon, mail samt livesupport på trygghandel.se.

Välkommen att beställa på trygghandel.se eller att besöka vårt showroom/butik i Örebro. Vi finns på plats vardagar 09-17.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 158 kunder tycker om Trygghandel.se

• 2019-01-21

Martin H skrev om Trygghandel.se
    Köpte tillbehör till spa. Bra priser och mycket bra service. Leverade enligt överenskommet. Läs mer
  • 2019-01-21

Henrik A skrev om Trygghandel.se
    Snabbt och smidigt och bra kvalitet! Läs mer
  • 2019-01-20

gunilla s skrev om Trygghandel.se
    Jag har beställt ett badkar som skall levereras i februari. Jag blev vänligt bemött och jag skulle få varan till hemmet och jag skall betala efter leverans. Det låter bra.
    Vänligen
    Gunilla Tsjöberg Läs mer
  • 2019-01-19

Ellinor I skrev om Trygghandel.se
    Badbalja för vuxna.

Jag valde direktbetalning men när inga pengar dragits efter en vecka kontaktade jag Klarna, dom meddelade att inte Trygghandel inte aktiverat fakturan, mkt underligt då jag som sagt valde direktbetalning.
    Då vände jag mig till kundtjänsten och frågade varför det inte drogs och att jag inte ville hålla pengarna. De kunde inte ge ett rakt svar och var inte särskillt tillmötesgående.. Ett visst mått att korthet kan förväntas om man som kund klantat till saker och är otrevlig, så var inte fallet och jag upplevde kundtjänsten oproffsig och oseriös.
    Det känns inte som trygghandel när det tar 5 dagar att få svar på frågor, dvs efter att jag fick svar på första mailet tog de 5 dagar innan jag fick svar på följdfrågan. Jag har dock fortfarande inte fått svar på min fråga. Läs mer
    2019-01-19 Deniz B svarar Ellinor I
    Hej,
    Du ville ha massa svar om Klarnas betaltjänster och de hade vi inte svar på.
    Du kan kontakta klarna om du vill ha mer ingående svar på hur deras betaltjänst fungerar.

Joakim A skrev om Trygghandel.se
    Jag har ej hunnit fått några varor eftersom det var lång leveranstid och jag har ej varit i kontakt med dom personligen. Så kan inte ge något betyg alls!

//Jocke Läs mer

Malin O skrev om Trygghandel.se
    Lång leveranstid! När man hör av sig och frågar när produkterna kommer så får man svar med ett datum och att dom ska återkomma med tid.
    De hörde inte av sig och det kom inga varor den dagen. Nu har vi fått ny leveransdag, får se om varorna dyker upp ens. Blir andra dagen jag tagit ledigt från jobbet för att ta emot leverans.... Läs mer
    2019-01-17 Deniz B svarar Malin O
    Hej Malin.
    Du har en leveransdag som är 10-15 januari, du la din order 1 januari kl 16.38.
    Din leverans kommer ske i morgon kl 10.30. Alltså exakt 2,5h dagar försenad.
    Hoppas det ändå är ok och att du kommer njuta av att bada i vårt badkar.

Trevlig kväll
    Trygghandel

Maria I skrev om Trygghandel.se
    Kommer ej i håg. Men har fått bra service på allt jag beställt i det senaste så :) Läs mer

Monika H skrev om Trygghandel.se
    Vi inhandlade hake till lås på spa bad. Leveransen skedde snabbt. Läs mer
  • 2019-01-15

Irene F skrev om Trygghandel.se
    Jag har inte fått min paket ännu vilket jag inte uppskattar Läs mer
  • 2019-01-15

Yacine D skrev om Trygghandel.se
    Det var lätt och smidigt. Har man någon fråga får man sbar direkt . Super bra Läs mer
  • 2019-01-14

Roger K skrev om Trygghandel.se
    Har inte fått grejjerna än å det är snart en månad sen jag beställde. .. Så njjja får nog bli ett annat ställe att handla på nästa gång. .. Läs mer
    2019-01-14 Deniz B svarar Roger K
    Hej Roger,
    DU har valt att köpa en produkt av oss som hade en längre leveranstid och det valet gjorde du helt själv.
    Vi har ca 700st badkar i lager som du kunde fått inom ett par dagar men som sagt. Du valde att vänta.
    Hör av dig om du vill byta modell
    👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾
  • 2019-01-13

Karin N skrev om Trygghandel.se
    Vet inte. Har inte gått min leverans.. Väldigt lång leveranstid. Läs mer
    2019-01-13 Deniz B svarar Karin N
    Stämmer!
    Den varan du beställde var slut och hade en leveranstid på 10v och det stod stort och tydligt på hemsidan.
    Tack för du valde att vänta på din vara👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿

• 2019-01-13

Lena B skrev om Trygghandel.se
    Det går inte att svara på detta nu, jag har inte fått varan än. Läs mer
  • 2019-01-12

Ferat F skrev om Trygghandel.se
    Tar alldeles för lång tid med leveranser, och ofta blir det fel då de skickar samma order inplocka kollin. Läs mer
    2019-01-12 Deniz B svarar Ferat F
    Hej,
    Ingen som heter Ferat har lagt någon order hos oss så snälla sluta skriv massa strunt om företag.
    Ha en fin dag men LÄGG AV med det där!

• 2019-01-09

Jan S skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett bubbelbad Adria på måndagen, fick det på onsdagen. Lämnades inte bara av vid gatan utan chauffören hjälpte mig in med det. SUPERBRA!
    Rekomenderar varmt trygghandel. Läs mer
  • 2019-01-07

Stefan J skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar "Zoe".
    Någon dag senare efter vi beställt, insåg jag att jag hade köpt fel mått på badkaret, men det löste kundtjänsten snabbt och enkelt.

Leverandes kort efter nyårsafton.

Sjukt nöjda, barnen är glada för de kan få bada. Läs mer
  • 2019-01-07

Anna C skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans av en felfri vara till ett helt okej pris. Informationen om produkten på hemsidan hade gärna fått gå att få mer detaljerad. Läs mer
    2019-01-07 Deniz B svarar Anna C
    Tack för er respons.
    Du får gärna mejla oss vilken produkt vi kan ha mer detaljerad information om så ska vi lösa så ingen annan kund får samma känsla.

Ha en bra dag
  • 2019-01-01

Denke S skrev om Trygghandel.se
    Snabb och smidig leverans. Personalen informerade mig om leveransdag mm. Rekommenderas starkt! 👌🏾🥰 Läs mer
    Linus Wiss gillar detta
  • 2019-01-01

Thomas M skrev om Trygghandel.se
    Köpa en julklapp för att sen få ett leverans besked on lev i slutet av februari det är uselt Läs mer
    2019-01-01 Linus Wiss svarar Thomas M
    Hej Thomas,
    Alla våra produkters aktuella leveranstid står att läsa på hemsidan. Trist att du missat detta. Hoppas att du hittade en julklapp.

Med vänlig hälsning,

Lady b skrev om Trygghandel.se
    Badkar service fått bra hjälp ☺️ Läs mer
  • 2018-12-29

Roland B skrev om Trygghandel.se
    Blev en bra och lyckad julklapp. Läs mer
    Linus Wiss, Deniz B gillar detta
  • 2018-12-28

Ann-Charlotte H skrev om Trygghandel.se
    Har tidigare köpt ett badkar och nyligen en hållare för ljus,glas mm till badkaret.
    Har handlat via internet och är mycket nöjd. Snabb leverans och varorna stämde bra överens med de bilder som visats.
    Alla förväntningar har uppfyllts och jag ser fram emot mina kommande bad.

M v h Lotta Hovne Läs mer
  • 2018-12-27

Cornelia K skrev om Trygghandel.se
    Svårt att sätta betyg då min badbalja inte har levererats ännu. Kan betygsätta bättre efter den kommit . 😊 Läs mer
    2018-12-27 Deniz B svarar Cornelia K
    Stämmer, man betygsätter efter att man fått sin vara.

• 2018-12-24

Andreas H skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkar allt gick smidigt och snabbt. Svar på frågor fick jag väldigt snabbt över mailen. Läs mer
  • 2018-12-22

Elsy W skrev om Trygghandel.se
    Köpte klor och filter. Snabb leverans. Läs mer
  • 2018-12-21

Sven A skrev om Trygghandel.se
    Bra bemött. Speciellt den snabba leveransen, mycket tidigare
    än utlovat vid beställningen. Läs mer
    2018-12-21 Deniz B svarar Sven A
    Tackar!
    God Jul och gott nytt år

/Trygghandel
  • 2018-12-17

Inger S skrev om Trygghandel.se
    snabb leverans väldigt trevlig personal fick väldigt bra svar när jag ringde. Läs mer
  • 2018-12-14

Pentti H skrev om Trygghandel.se
    #Badkar
    # Bemött med överraskande snabb leverans (fick varan dagen efter)
    # Mer än väl
    # Kan med gott samvete rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2018-12-10

Eleonor Ö skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar, leverades på någon enstaka dag trots att vi bor i Norrland. Läs mer
  • 2018-12-10

Teres M skrev om Trygghandel.se
    Det var enkelt att beställa genom nätet, kom efter en vecka, det var snabbt tyckte jag, jätte fin badrumsmöbel Läs mer
  • Artigas A

2018-12-09

Artigas A skrev om Trygghandel.se
    lätt att hitta raservdel jag ville.bra och snabt service. Läs mer
  • 2018-12-09

Veronica K skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte en duschkabin. Beskrivningen var lite luddig, annars är jag nöjd. Snabb leverans. Läs mer
  • 2018-12-09

Marius K skrev om Trygghandel.se
    Det var ett badkar.
    Beställningen och leveransen gick mycket smidigt.
    Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera företaget till andra.

Tack för mycket bra arbete.

vänliga hälsningar
    Marius Läs mer
  • 2018-12-07

KJELL J skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett sittbadkar. Allt fungerade snabbt och bra men beskrivningen av produkten kunde varit bättre. Läs mer
  • Linda N

2018-12-06

Linda N skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Visade sig efter 7 dagar vara slut på lager och 12v leverans.

Blev sedan erbjuden ett returnerat oanvänt badkar. Tog emot detta.

Fick då ett använt badkar i bruten förpackning som returnerats av en annan kund. Den kunden sa att badkaret inte var använt och företaget sa att de missat kolla när returen gjorts.

Smutsigt och massa hår i avloppet. och med döda spindlar i. De valde trots insända bilder att tro på den andra kunden. Och blev erbjuden kompensation om 10% eller ett nytt med lång leveranstid. (12v) vilket känns som långt med tanke på info om 4-6 dagars leverans enligt hemsidan.

De skyllde på att badkaret redan var kraftigt nedsatt och ingen mer kompensation kan erbjudas.

Detta pris har de då haft lång tid, så verkligen missvisande marknadsföring.

Rekommenderas inte. Läs mer
  • 2018-12-06

Åke L skrev om Trygghandel.se
    Hej,
    Så här långt har det fungerat mycket väl, dvs kontakt med företaget osv. Det ska dock tilläggas att endast beställningen är lagd och leveransen återstår. Läs mer
  • 2018-12-04

Mari B skrev om Trygghandel.se
    Ännu ej fått mina varor. Lätt att beställa över nätet. Ringde företaget igår. Trevligt bemötande Läs mer
  • Ida S

2018-12-03

Ida S skrev om Trygghandel.se
    Väldigt snabbt och bra! Köpte ett fint badkar- kunde varit lite tydligare än inte blandare ingick men annars- rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-03

Camilla N skrev om Trygghandel.se
    Duschväggar. Det ska ta 7 veckor innan jag får varan, vilket jag tycker är alldeles för lång tid. Läs mer
    2018-12-03 Deniz B svarar Camilla N
    Hej,
    Ja leveranstid står klart och tydligt under respektive produkt.
    Vi har ca 700st badkar, 200st duschar, 100st spabad mm i lager. Men just den modellen av duschvägg var slut och har därför en lite längre leveranstid.
  • 2018-12-02

Adel S skrev om Trygghandel.se
    Lätt att komma i kontakt med,bra priser ,snabb hantering när olyckan är framme Läs mer
  • 2018-11-30

Tord H skrev om Trygghandel.se
    Duschhörna 80x80
    Bra bemött
    Snabb leverans och bra kontakt med den som levererade.
    Bra produkt Läs mer
  • 2018-11-29

Joakim A skrev om Trygghandel.se
    Köp av duschvägg.
    Väl bemött när jag ringde och kunnig personal.
    Har däremot inte hunnit få varan levererad ännu, så jag kan inte ge en helhetsbedömning avseende leveranssäkerhet och varans kvalitet. Men så här långt är jag nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2018-11-28

David B skrev om Trygghandel.se
    Bra priser på bra prylar, har köpt spabad och två vanliga badkar.
    Känns som man gjort en bra affär med tanke på pris och kvalitet.
    Känns som många konkurrenter endast är bättre på att marknadsföra sina produkter. Läs mer
    2018-11-28 Deniz B svarar David B
    Tack David för dessa ord.
    Ha en bra dag och välkommen åter.

Med vänliga hälsningar
  • 2018-11-27

Helena Ö skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar med tassar, vid leverans fattades delar (skruvar) som de skickade dagen därpå och De levererades tre dagar efter vi fått badkaret. Tyckte själv jag skulle få kompensation men det tyckte inte företaget. Kvalitén på badkaret är sådär men med tanke på priset är det ok.
    /Helena Läs mer
  • 2018-11-27

Patrik G skrev om Trygghandel.se
    Vi köpte två duschkabiner, har inte börjat använda dom än så vi vet inte riktigt hur dom fungerar men dom ser bra ut och var inte allt för svåra att skruva ihop trots dålig beskrivning. Leveransen gick snabbt men paketet var trasigt när det kom så tyvärr hade ramen fått sig en törn, men vi orkade inte bry oss om att reklamera då dom ska vara på en verkstad och dom gick att få ihop ändå. Sammanfattnings vis är vi nöjd med köpet. Läs mer
  • 2018-11-21

Pernilla S skrev om Trygghandel.se
    Allt gick snabbt, smidigt och klanderfritt! Nöjd med både service och produkten som var ett badkar :) Läs mer
  • 2018-11-18

Lennart H skrev om Trygghandel.se
    Jag beställde en ny pump.
    Fick ett mail en vecka senare där frågan var om jag behövde pumpen Läs mer
    2018-11-18 Deniz B svarar Lennart H
    Hej,
    Du hade 1000st frågor om ditt spabad och jag försökte lösa alla frågor så gott jag kunde. Sen ville jag vara säker på att det var en pump du behövde och att du inte skulle behöva köpa något i onödan. Men det var tydligen fel av mig.
    Sorry för det!

• Areti B

2018-11-10

Areti B skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar som hade lite speciell mått! Men tycker att dett passar perfekt! Varan levererades efter några dagar och chaufören va jätte trevlig att hjälpa till! Läs mer
  • 2018-11-10

Jurga G skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar som levererades på 3 dagar. Blev mycket väl bemött av kundtjänsten. Tack!
    Mycket nöjd kund Läs mer
  • 2018-11-07

Margaret B skrev om Trygghandel.se
    Väldigt snabba svar via mejl. Möjligt att besöka deras visningsrum i Örebro, vilket vi uppskattade mycket eftersom det hjälpte oss att göra rätt val av badkar. Leveransen skedde snabbt och allt var i fint skick när det kom hem till oss. Vi är mycket nöjda med köpet! Läs mer
    2018-11-07 Deniz B svarar Margaret B
    Tack tack 😊