Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel.se

Trygghandel.se

Södra Grev rosengatan 31B, 703 62 Örebro — Visa karta

Välkommen till trygghandel.se – Spabad och badrumsinredning.

Trygghandel är sedan starten 2006 specialiserade på badkar, badrumsinredning och spabad. Utan mellanhänder och stora inköpsvolymer gör att vi kan hålla konkurrenskraftiga priser på hela vårt sortiment.

I vårt sortiment hittar du ett brett utbud av badkar i alla möjliga former och storlekar, stilrena badrumsmöbler, blandare för såväl tvättställ som badkar, duschkabiner av olika slag, spabad i olika storlekar och utformningar samt mycket mer.

För oss är det viktigt med kundservice. Vi erbjuder därför support via telefon, mail samt livesupport på trygghandel.se.

Välkommen att beställa på trygghandel.se eller att besöka vårt showroom/butik i Örebro. Vi finns på plats vardagar 09-17.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 250 kunder tycker om Trygghandel.se

• 2019-05-18

Åsa B skrev om Trygghandel.se
    Badbalja för vuxna. Det drog enormt mycket på tiden att få varan. Det var oklart om den fanns i lager när jag hade tid att hämta. Inga meddelanden till mig om när den förväntades, utan enbart när jag själv tog kontakt. Detta resulterade i att jag fick varan hemskickad utan extra kostnad i en annan färg. En lösning som jag är nöjd med. Läs mer
  • 2019-05-18

Christian H skrev om Trygghandel.se
    Toppenbra’ bemötande i butik och snabb leverans! 👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2019-05-16

Christina S skrev om Trygghandel.se
    Enligt er skämta sitsen passa till mitt märke på toalett. Det gjorde det inte. Nu får jag betala frakten tillbaka??!!

Dåligt Läs mer
  • 2019-05-16

Alf A skrev om Trygghandel.se
    Köpte e duschkain Rosa . Urusel manual. En dörr gick sönder i mina händer när jag lyfte den. Ringde och ville veta om den fanns som reservdel och vad den kostade fick till svar att jag var tvungen att Maila. Jag mailade för 14 dagar sedan och har fortfarande inget svar.Jag är mycket missnöjd och skriver om det på nätet. Läs mer
  • Annica R

2019-05-15

Annica R skrev om Trygghandel.se
    Jag blev lite besviken när jag fick ett leverans datum som visade sig vara fel. Jag ringde för att kolla statusen och fick på så sätt reda på att det va 6 veckor försenat. Jag var påväg för att hämta det, men ville dubbekolla då jag har 8mil till Örebro.
    Jag hade gärna fått ett mejl där detta stod. Inte kundens uppgift att behöva dubbelkolla när man fått ett datum för leverans. Bra bemött av personalen dock. Läs mer
  • 2019-05-10

Anna L skrev om Trygghandel.se
    Väldigt bra service . Löste så vi fick badtunna på lördag fast det var stängt 👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-05-07

Emil Ö skrev om Trygghandel.se
    Tagit en månad utan att få min beställning! Läs mer
    2019-05-07 Dennis svarar Emil Ö
    Hej,
    Mejla gärna in ditt ordernr så ska vi se vad som har hänt.
  • 2019-05-07

Ylva S skrev om Trygghandel.se
    Badkar med tillbehör.
    Snabb leverans 👍 att allt låg i samma paket.

Toppen!
    Förväntat när den kom från min förra älskade hemstad ÖREBRO Krama hela stan från mej.
    Ylva..🤓❤️🐝💧 Läs mer
  • Bengt L

2019-05-05

Bengt L skrev om Trygghandel.se
    Jag beställde först ett badkar och kryssade i vita tassar.
    Sedan visade det sig att jag bara fick tassarna till ett badkar.
    Jag beställde ett annat dyrare badkar där tassarna ingick, så jag ringde upp för att få en retursedel och mejlade även till företaget. Men har ännu inte erhållit någon retursedel.

Jag har blivit bra bemött av personalen. Läs mer
  • 2019-05-02

Ida F skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkar... billigt och bra bemötande, lätt sida att hitta i och betalade vid leverans .. enklare kan det inte bli. Läs mer
  • 2019-05-01

Håkan M skrev om Trygghandel.se
    Dushkabin köpt

Transporterades

Artigt och effektivt hanterad Läs mer
  • Tommy M

2019-04-29

Tommy M skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett bubbelbadkar den 15/4 ringde den 26/4 och frågade var karet var, och då fick jag besked om att leveransbesked skulle skickas samma dag och leverans skulle ske den29/4. Hände ingenting,väntar fortfarande! Läs mer
  • Mikael B

2019-04-28

Mikael B skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Blev uppringd om leveransproblem men det fixades.
    Två tips
    Bättre produktbilder och mått.
    Lägg ut bilder på Er som jobbar. Ger genast mer trovärdighet och trygghet för mig som ny kund.
    Mikael Berglund
    Umeå Läs mer
    Dennis gillar detta
  • 2019-04-27

ahoo s skrev om Trygghandel.se
    Efter fyra veckor har jag fortfarande inte fått min beställning. Jag har inte fått något förklarning heller. Läs mer
  • 2019-04-26

Robert J skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett spabad och hade kontakt med kundtjänst som gav jättebra support. Är nöjda med spabadet fungerar bra.
    Mvh Robert. Läs mer
  • Rachel B

2019-04-25

Rachel B skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar. Är nöjd med det och väldigt nöjd med bemötandet jag fått. Fick bra support via mail och hjälp med att tajma leveransen bra för renoveringen. Kan rekommendera att beställa av trygghandel. Läs mer
  • 2019-04-19

Stefan B skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte hjul till duschkabinen, Jag letade efter normala priser och det hade ni, så jag tackar vänligt för en bra affär.
    Stefan. Läs mer
  • 2019-04-19

Johan W skrev om Trygghandel.se
    Allt fungerade perfekt! Smidigt att beställa och betala varan på nätet med flertalet betalningsalternativ. Blev kontaktad av leverantören för att komma överens om datum och tid för hemleverans. Kom på klockslaget! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-18

Nora D skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans o bra produkt! Läs mer
  • 2019-04-17

Monika A skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Snabb leverans på 2 dagar o kortbetalning vid dörren
    Suveränt!! Läs mer
  • 2019-04-16

Sabina W skrev om Trygghandel.se
    Köpte en badkarshylla och små LED lampor med sugpropp. Snabb leverans. Produkterna uppfyllde mina förväntningar. De stämde överens med bilderna och beskrivningen i webbshoppen. Läs mer
  • 2019-04-16

Jens O skrev om Trygghandel.se
    Duschkabin. OK för priset tror jag.
    Bra bemötande före köp, snabb leverans, dålig service via kundtjänst efter köpet.
    Monteringsbeskrivningen var inte bra. Läs mer
  • 2019-04-15

Yvonne K skrev om Trygghandel.se
    Köpte Medea duschkabin.
    Snabb och bra leverans. Bra bemötande vid telefon och av chaufför
    Ok produkt.
    Otydlig instruktion medea duschkabin

Kan nog tänka mej handla där igen. Läs mer
  • 2019-04-15

Veronica E skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans! rekommenders starkt. Läs mer
  • 2019-04-13

Per P skrev om Trygghandel.se
    Duschkabin. Kollade och beställde på nätet.
    produkten var undermålig. Förborrade hål stämmer ej mycket dålig precision, var tvungen att anlita hantverkare med borrmaskin och borra hålen på rätt ställe, till och med den levererade blandarkranen passade inte cc150 stod det det var de inte. Överväger en anmälan till ARN. Läs mer
    2019-04-13 Dennis svarar Per P
    Hej, vänligen konntakta oss så ska vi hjälp dig.
  • 2019-04-11

Christoffer B skrev om Trygghandel.se
    Obefintlig återkoppling och service när man hör av sig. Får bara automatiska mail om att ärenden skapats. Två månader senare trots att jag mailat igen så är det inget svar. Läs mer
  • 2019-04-10

Anders T skrev om Trygghandel.se
    Duschutrustning. Två enheter av vilka en blev fel. Rättas till efter påpekande vilket gör att jag tycker de sköter sig bra. Läs mer
  • 2019-04-09

Charlotte L skrev om Trygghandel.se
    Snabba svar bra bemötande. Mycket bra priser. Köpt av dem många gånger. Läs mer
  • 2019-04-09

Darija V skrev om Trygghandel.se
    Bra service och snabb leverens! Läs mer
  • 2019-04-06

Mirja A skrev om Trygghandel.se
    köpte ett plastbadkar.
    Blev mycket trevligt bemött.
    Mvh Läs mer
  • 2019-04-05

Ann-Sofi B skrev om Trygghandel.se
    Köpte nackkudde till mitt spabad. Fick ett väldigt bra bemötande och väldigt snabb leverans. Läs mer
  • 2019-04-05

Mattias S skrev om Trygghandel.se
    Håller inte leveranstiden. Inget meddelande om senare leverans. Läs mer
  • Dan-Åke H

2019-04-01

Dan-Åke H skrev om Trygghandel.se
    transportfirman hade ej med sig allt och lovade sända det som ej var med . men det har gått en tid nu och dom resterande sakerna har ej kommit .. Läs mer
  • 2019-03-31

Helena K skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Betalade direkt. Fick ett beräknat leveransdatum men fick inget besked om försening. Ringde och fick reda på att det var försenat. Fick nytt leveransdatum. Fick inget badkar men fick efter ytterligare 1 vecka ett Mail med meddelande om försening och en fråga om att byta färg. Svarade på mailet och ställde en fråga om när detta skulle levereras. Fick inget svar så efter 1 vecka ringde jag. Hade förväntat mig en ursäkt men fick bara besked att badkaret skulle levereras dagen därpå. Fick leveransen 1 mån och drygt 15 dagar efter det första utlovade leveransdatumet. Nu har företaget även skickat mig ytterligare en räkning på samma belopp som jag redan betalat! Dåligt! Är nöjd med badkaret men inte resten. Läs mer
  • 2019-03-30

Göran S skrev om Trygghandel.se
    Köpte en duschkabin.
    KOntakten fungerade väl. Kabinen kom och nu skall jag försöka sätta ihop den utan instruktion! Läs mer
  • 2019-03-28

Katja E skrev om Trygghandel.se
    Badbalja för vuxna. Fina varor, bra priser och billig hemleverans. Kan inte bli bättre! Läs mer
  • 2019-03-28

Angelique F skrev om Trygghandel.se
    Bra service
    Bra priser
    Bra kvalite Läs mer
  • 2019-03-27

Ilmo N skrev om Trygghandel.se
    Badrumsmöbler
    Väldigt enkelt och smidigt att beställa och snabb leverans 👍💪 Läs mer
  • Susanne S

2019-03-26

Susanne S skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar, fick det hemkört och uppburet! Har bara gott att säga! Läs mer
  • 2019-03-24

Kicki T skrev om Trygghandel.se
    Badkar med tassar.funkade superbra. Läs mer
  • 2019-03-23

Malin M skrev om Trygghandel.se
    Vi är jättenöjda! Vi köpte en duschdörr med spröjs. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-03-22

Annsofi I skrev om Trygghandel.se
    Riktigt snabb och bra service,vi har inte installerat vårt fina badkar än men leveransen var mycket snabb. Läs mer
  • 2019-03-21

Lars E skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar... Snabb leverans och bra framförhållning vid leverans... Läs mer

Tony J skrev om Trygghandel.se
    Bra grejer till bra pris . Bra bemötande vid kontakt med företaget . Läs mer

Sandra Å skrev om Trygghandel.se
    Prisvärt och vansinnigt snabb leverans! Läs mer

Karoline L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett fint badkar. Nöjd med mailkontakt mm. Dock tycker jag det är bedrövligt att inte budfirman har kärra i lastbilen. Ska en man bära ett badkar själv? Jag, kvinna på 54 kg fick gå ut å bära för att vi överhuvudtaget skulle få av sakerna fr lastbilen Dålig personalpolicy. Läs mer
  • 2019-03-19

Carina N skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte en badbalja XL för vuxna.

Jag ville ha den snabbt så jag hade kontakt både via mejl och telefon innan jag hämtade min badbalja på lagret i Örebro. Allt gick snabbt och smidigt.

Alla jag hade kontakt med var jättetrevliga och serviceorienterade!

Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2019-03-18

Jessica A skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar, leveransen tog ungefär dubbelt så lång tid som det var sagt från början. De är mycket trevliga och svarar snabbt på frågor. fick till och med svar en söndagkväll! Läs mer
  • 2019-03-18

Sasan A skrev om Trygghandel.se
    Köpte Ella bubbelbadkar, fungerar utmärkt, ett dushmunstycke var lite trasigt, trygghandel skickade en ny direkt! Läs mer

Södra Grev rosengatan 31B, 703 62 Örebro