Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel.se

Trygghandel.se

Södra Grev rosengatan 31B, 703 62 Örebro — Visa karta

Välkommen till trygghandel.se – Spabad och badrumsinredning.

Trygghandel är sedan starten 2006 specialiserade på badkar, badrumsinredning och spabad. Utan mellanhänder och stora inköpsvolymer gör att vi kan hålla konkurrenskraftiga priser på hela vårt sortiment.

I vårt sortiment hittar du ett brett utbud av badkar i alla möjliga former och storlekar, stilrena badrumsmöbler, blandare för såväl tvättställ som badkar, duschkabiner av olika slag, spabad i olika storlekar och utformningar samt mycket mer.

För oss är det viktigt med kundservice. Vi erbjuder därför support via telefon, mail samt livesupport på trygghandel.se.

Välkommen att beställa på trygghandel.se eller att besöka vårt showroom/butik i Örebro. Vi finns på plats vardagar 09-17.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 322 kunder tycker om Trygghandel.se

• 2019-09-17

Olof H skrev om Trygghandel.se
    Köpt ett spabad. Det är visserligen ännu RJ levererat så kan kännas lite tidigt att ge ett omdöme fullt ut. Jag har haft några telefonkontakter med dem och det har varit mycket bra. Läs mer
  • 2019-09-17

Marija K skrev om Trygghandel.se
    Badkar. Bra service och snabb leverans Läs mer
  • 2019-09-16

Mikael B skrev om Trygghandel.se
    Köpte en badbalja, riktigt bra pris och levererades som lovats! Läs mer
  • 2019-09-16

Ingrid N skrev om Trygghandel.se
    Hej
    Ville höra om en leverans, fick mycket bra hjälp och ett proffsigt bemötande. Tack Läs mer
  • 2019-09-15

Christian B skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans och en bra produkt. Vi fick leveransen 2 dagar efter beställning och badkaret motsvarade alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-14

John E skrev om Trygghandel.se
    Produkten en takdusch har undermålig kvalité. Läs mer
  • 2019-09-13

Åsa B skrev om Trygghandel.se
    Kontakten med trygghandel fungerade väl med både telefon och mail. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-13

Maria L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Står fortfarande inplastat men så länge är inget konstigt.
    Snabb och bra leverans. Läs mer
  • 2019-09-12

Ingmar M skrev om Trygghandel.se
    Köpte duchkabin

Jag har monterat många sådana.
    Ingår i mitt arbete ibland.

Den här var nog den med sämst kvalité.

Manualen var ännu sämmre ,den sämsta
    jag har försökt följa.

Pincetten som var med utan förklaring tror jag vad den var tänkt till .Tyvärr rena skämtet.
    Mycket missnöjd.

Ingmar Läs mer
  • 2019-09-12

Benjamin L skrev om Trygghandel.se
    Gångjärn tilö duschdörr. Beskrev mitt problem m.h.a. en bild. Fick bra respons av en säljare. Snabb leverans av varan. Något högt pris möjligen för en plastdetalj. Läs mer

Saga B skrev om Trygghandel.se
    Köpte en Vuxenbadbalja.
    Företaget bemötte mig sådär, bra personlig service att de mejlade mig privat men lite oengagerade mejl. 1 dag över leveranstiden men annars bra. De levererade badbaljan utanför dörren vilket är suuuper snällt och bra! Annars är jag väldigt nöjd. Läs mer

Jan S skrev om Trygghandel.se
    Köpte duschkabin 80x80 som skulle vara enkel att montera.
    Det var bra pris snabb leverans, Men komplicerad och otydlig beskrivning . Oklart vilka tätningslister som skulle vara var.
    Benny.lindstrom@telia.com Läs mer

Katrin A skrev om Trygghandel.se
    Köpte en badbalja online. Jag bad att dem skulle kontakta i god tid när leverans skulle ske vilket dem gjorde utan anmärkning. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-04

Caroline B skrev om Trygghandel.se
    Trevligt utbud till bra priser samt bra att man kan hämta själv ifall man vill. Läs mer
  • 2019-09-03

Jörgen L skrev om Trygghandel.se
    Beställde en duschvägg. Snabb leverans, före utsatt tid så den stod på altan när jag kom hem. Snygg vägg men saknar gummifötter/stöd att sätta under som stöd. Nu står metall mot klinker.
    Men som helhet är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-01

Jimmi K skrev om Trygghandel.se
    Bra kontakt och snabb leverans. Vettiga priser på sakerna dom säljer. Läs mer
  • 2019-09-01

Carina L skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkar och är helnöjd med både service o varan Läs mer
  • Alfred E

2019-08-31

Alfred E skrev om Trygghandel.se
    Väldigt snabb leverans. Fick varan snabbare än vad som stod i beskrivningen. Bra service. Läs mer
  • 2019-08-31

Linda O skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Bra pris och snabb leverans! Läs mer
  • 2019-08-30

Isabelle A skrev om Trygghandel.se
    Inte fått mina varor än så svårt att uttala sig. Läs mer
  • 2019-08-26

Alan K skrev om Trygghandel.se
    Bra service och utbud, väldigt bra standard på produkterna, rekommenderas Läs mer
    Dennis gillar detta
  • 2019-08-24

Aida W skrev om Trygghandel.se
    Beställde ett badkar som skulle levereras inom 6-8 dagar. Efter några dagar får jag mejl om att dom tappat badkaret med trucken. Den förstördes. Nu måste jag vänta i 10 veckor efter ett nytt badkar. På hemsidan står det fortfarande att badkaret är på kampanj och levereras mellan 6-8 dagar. Jag har frågat efter den exakta leveranstiden och inte fått något svar ännu. De kunde ha skyndat på leveransen eller kompenserat detta på annat sätt. Läs mer

Bjarne B skrev om Trygghandel.se
    Reservdelar,duschmunstycke
    Snabb leverans
    Tyvärr trasigt vid ankomst.
    Ingen återkoppling på mail
    Vore bra med återkoppling, och även leveransbesked skulle underlätta. Läs mer

Michael B skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkaret Malus, snabb leverans och en kvalitet som överträffade förväntningarna! Läs mer

Per L skrev om Trygghandel.se
    Trevligt bemötande vid köp av spa
    Snabb leverans Läs mer
  • 2019-08-19

Johan G skrev om Trygghandel.se
    Kan inte bedöma kvaliteten, Har inte fått varan då leveranstiden är 2-3 månader. Förstår att det är dyrt med lager, men detta känns, med facit hand, helt värdelöst sett ur servicesynpunkt. Läs mer
  • 2019-08-17

Lennart A skrev om Trygghandel.se
    Golvventil till duschkabin-
    Utmärkt-klart o tydligt
    Snabb och rätt leverans - ja

Fortsätter anlita företaget Läs mer

Yvonne M skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett sittbadkar med dörr. Leveransen va helt ok, men när vi ringde och sa att vi behövde packningar eftersom det inte höll tätt, leverantören lovade att skicka dessa, men vi har vi inte sett röken av några packningar. Dålig service!!! Man vill ju inte ha ett läckande kar. Läs mer

Edit W skrev om Trygghandel.se
    Har hört av mig om att produkten inte stämmer överens med bilderna men inte fått återkoppling på över en vecka.. Läs mer

Torgny K skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans men skulle gärna haft ett telefonnummer till er/företaget. Ganska bra priser på era varor. Läs mer

Susanne E skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans samt trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-08-15

Sally A skrev om Trygghandel.se
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-08-15

Ingrid F skrev om Trygghandel.se
    Beställde några muttrar till mitt spa men det enda som kom var räkningen från Klarna. Ringde efter några dagar och efterlyste varan. Blev väldigt väl mottagen och det skickades en ny vara samma dag. Vilken fungerade. Läs mer
  • 2019-08-14

Daniel B skrev om Trygghandel.se
    Badkar.
    Det som kunde ha dragit ner betyget lite är att det är väldigt svårt att nå kundservice Läs mer
  • 2019-08-14

Ulf W skrev om Trygghandel.se
    Köpte duschavlopp. Fick omgående svar och bekräftelse på beställningen
    Bra betalningsalternativ. Kan rekomendera Trygghandel.se Läs mer
  • Lars G

2019-08-02

Lars G skrev om Trygghandel.se
    Usel logistik.

Beställde ett badkar 2017 07 16. När jag 2019 07 24 kollar på min sida på trygghandel.se så står det fortfarande att det inte har lämnat dem och jag har inte fått någon information över huvud taget om leveransen. Jag kontaktar kundtjänst och får svaret att badkaret skickades den dagen jag hörde av mig (2019 07 24). Jag får fortfarande ingen leveransinformation. 2019 07 30 har jag fortfarande inte hört något så jag går in på min sida på trygghandel.se och det stårt fortfarande inte att det har lämnat deras lager. Jag hör av mig till kundtjänst igen och får på nytt beskedet att det ska skickas samma dag. Läs mer
  • 2019-08-02

Maria T skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-08-01

Anne B skrev om Trygghandel.se
    Smidigt och bra Trevligt bemötande vid leverans. Läs mer
  • 2019-07-28

John-Martin N skrev om Trygghandel.se
    Snabb och bra kundservice och leverans. Läs mer
  • 2019-07-26

Roger N skrev om Trygghandel.se
    Portabelt badkar.
    Sjuuukt lång leverans. Efter några mail med olika leveransdatum, så får jag tillslut min vara. Efter en månad, utlovad tid var 3-4 dagar. Missar med åter koppling på varför inget händer.
    Men nu är jag nöjd, baljan är här och ska invigas i morgon men jag kommer inte anlita detta företag igen.
    Roger Läs mer
    2019-07-26 Dennis svarar Roger N
    Hej,
    Beklagar förseningen på 9 arbetsdagar.
    Hör av dig om du vill ha någon slags kompensation.
    Vi har haft lite semesterpersonal.
  • 2019-07-24

Hans B skrev om Trygghandel.se
    Det var inte så snabb leverans som jag hoppats tyvärr. Allt annat var bra. Läs mer
  • Marie M

2019-07-20

Marie M skrev om Trygghandel.se
    Jag har inte hunnit fått min vara så jag betygsätter hjälp och bemötande.
    Fast det är semestertider så får jag svar på mina frågor och jag upplever att de vill mitt bästa.
    Det bästa hade varit en kundtjänst som jobbade jämt, men jag är ändå nöjd med hjälpen.
    Hoppas nu att vårt utespa är lika bra Läs mer
  • 2019-07-17

Maud J skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkar. Bemötandet var bra. Praktiskt med hemleverans. Läs mer
  • Lena L

2019-07-15

Lena L skrev om Trygghandel.se
    Har beställt ett badkar som skulle komma preliminärt runt den 8/7.
    Har inte hört någonting, ringde idag. dem säger att den inte finns inne, men har inte meddelat mig om det. När vi ringde idag skulle dem återkomma med svar om beräknad leverans, har ej hört av sig. Jag vill gärna att man hör av sig om det blir förseningar. Läs mer
  • 2019-07-15

Anna-Karin P skrev om Trygghandel.se
    Köpte tillbehör till badkar, skulle ta 2-4 dgr, hade inte kommit efter en dryg vecka, ingen avisering, får en påminnelse via brev att hämta ut varan inom 1 dag. Mycket irriterande förfarande. Läs mer
  • 2019-07-12

Susanna J skrev om Trygghandel.se
    Lev inte på utsatt tid tyvärr.
    Vi väntade en hel dag och avsatte tiden men tyvärr ringde chauffören och talade om att de inte kommer. Läs mer
  • 2019-07-11

ANITA O skrev om Trygghandel.se
    Bra pris, snabb leverans och trevlig chaufför. Läs mer
  • Mikael E

2019-07-08

Mikael E skrev om Trygghandel.se
    Köpte en tak dusch samt dusch hörna , har iofs inte fått sakerna ännu men ett bra pris i mitt tycke!
    Enda jag kan påpeka är att jag ej fick något bekräftelse Mail att jag beställt varorna, stod sen att fakturan skickas i samma veva som grejorna skickas, då fick jag ett sms att dom var på väg, annars hade jag ingen aning alls.
    Sen är det bedrövligt att man lär vara hemma hela dagen när dhl ska leverera , men å andra sidan hade postnord gjort det hade det säkert vart skit med allt, ser med spänning fram emot varorna i morgon👍 Läs mer
  • 2019-07-01

Marcelo J skrev om Trygghandel.se
    Har beställt en aluminiumprofil till duschdörr 2 ggr utan att ens få en bekräftelse. Oseriöst. Ingen hjälp i kundtjänsten heller. Inte många företag som har misslyckats med ordrar när jag ofta handlar på nätet, men detta är ett av dem. Läs mer
  • 2019-06-30

Tomas O skrev om Trygghandel.se
    Köpte en vara som jag betalade fast aldrig fick Läs mer
    2019-06-30 Linus Wiss svarar Tomas O
    Hej Tomas,
    Det låter mycket märkligt. Återkom gärna till oss med ditt ordernummer så ska vi se vad som hänt.

Med vänlig hälsning,
    Linus