Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel.se

Trygghandel.se

Dialoggatan 12B, 703 74 Örebro — Visa karta

Välkommen till Trygghandel.se!

Här hos oss hittar du det mesta du behöver för ditt badrum, oavsett om du är ute efter ett badkar, en duschkabin eller någon annan sorts möbel. Vi har ett stort sortiment och även massor av specialartiklar. Är det något speciellt du söker? Kolla med vår kundtjänst - de har koll på det mesta.

Läs vad 64 kunder tycker om Trygghandel.se

• Owe G
    Owe G skrev om Trygghandel.se
    Vi tittade först på badkaret i Örebro. Det var ett sådant vi ville installera. Vi fick utmärkt service på plats.
    Efter lite förberedelser i hemmet så beställde vi badkaret med dörr.
    Leveransen gjordes enligt plan och vi fick hjälp att dra upp det en bit till entrén.
    De frågor vi haft har besvarats snabbt via mail.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
  • Harri H
    Harri H skrev om Trygghandel.se
    Jag bytte ut ett toppskydd till Spabad på garantin för det gick sönder i sömmarna, samtidigt som jag köpte nya filter. Hela processen var en positiv upplevelse. Fantastiskt bra kundbemötande och smidigt på alla sätt och vis. Guldstjärna till företaget Trygghandel. Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Trygghandel.se
    Dålig monteringsanvisning på duschdörrarna vi köpte. Men annars fint :) Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett spända och servicen och bemötandet var utmärkt! Läs mer
  • Mari R
    Mari R skrev om Trygghandel.se
    Spabad, mkt bra bemötande via mail och telefon Läs mer
  • Gianluca M
    Gianluca M skrev om Trygghandel.se
    I bought a bath tube, it was delivered on time and they brought it inside the apartment. The quality was as expected and everything went very well. Very satisfied! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Trygghandel.se
    Fick alla hjälp jag behövde av trevlig samt kunnig personal
    Med vänlig hälsning Magnus Läs mer
  • Bo G
    Bo G skrev om Trygghandel.se
    S det gjordskulle få duschkabin inom tre till sex dagar.
    Stämde inte. Fick vänta ca två veckor. De gjordes kreditupplysning som är OK. men lova inte leverans vissa dagar.

Duschkabinen var bra Läs mer
    2018-09-11 Deniz B svarar Bo G
    Hej,
    Ja på vissa orter kan leveransen dra ut lite på tiden.
  • Bodil T
    Bodil T skrev om Trygghandel.se
    Ett turkost tassbadkar med silverkromfärgade tassar
    Allt från beställning till leverans gick fort och smidigt
    Levererades på utsatt tid av duktig trevlig kille
    Var lika fint som på bild Ska användas till prydnad i trädgård och svalkande sommarbad Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Trygghandel.se
    Snabbt svar via mail. Och snabb leverens vid beställning. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Trygghandel.se
    Badkar. Fick fel skruvar först men fick omedelbar snabb och bra respons. Läs mer
  • Sam S
    Sam S skrev om Trygghandel.se
    Låga priser, snabba leveranser och en utmärkt kundtjänst som gör det enkelt att vara kund om något skulle krångla. En kundtjänst som för övrigt svarar blixtsnabbt alla dagar i veckan inklusive helger. Kunde inte vara nöjdare. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett spalock
    Skrev 2 gånger till företaget efter 3 veckor jade jag inte fått något svar då ringde jag och då blev jag bemött på ett bra sätt
    Leveransen var perfekt
    Leveranskostnader var på tok för hög innan jag lyckades att pruta ner den Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Trygghandel.se
    Bra snabb leverans++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    Deniz B, Linus Wiss gillar detta
  • Johan L
    Johan L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar och en golvblandare. Allt gick smidigt och bra! Läs mer
    Deniz B, Linus Wiss gillar detta
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Trygghandel.se
    Badrums möbler
    och vi är mycket nöjda Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Trygghandel.se
    Otroligt snabb leverans 👍🏻 Men när badkaret kom var det full i repor. Tydligen på alla svarta badkar. Har inte fått något nytt ersättningsdatum ? Läs mer
    2018-08-31 Deniz B svarar Marcus W
    Hej,
    Ja några i den senaste leveransen hade en sämre finish än vanligt. Återkommer när vi har ett nytt datum.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Trygghandel.se
    Tass badkar, fick suverän hjälp vid köpet. Snabb leverans! Läs mer
  • Petrus H
    Petrus H skrev om Trygghandel.se
    Än så länge bra. Fick hem spabadet i dag, alla tillbehör jag beställde samtidigt verkade vara med. Fungerar det bara när det kopplas in så är allt frid och fröjd. Läs mer
  • Anna-Karin N
    Anna-Karin N skrev om Trygghandel.se
    Badkaret kom för sent. Inga skruvar passade. Så var tvungen att åka och köpa nya. Alla tassar var fel. Då jag kollar på hemsidan. Dessutom var de olika varandra. 3 st var lika och 1 st var skadad och annorlunda än de andra.
    Katastrof! Läs mer
  • Sirkka L
    Sirkka L skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte en spa Paris. Ringde support vid installation, det fungerade utmärkt Läs mer
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Trygghandel.se
    Första köpet o kontakten jätte bra men sen blev det sämre. Har inte fått det jag beställt o ingen svarar på Mail Läs mer
    2018-08-09 Deniz B svarar Ulrika B
    Hej,
    Vi har inga obesvarade mejl som ligger. Vänligen mejla eller ring igen så ska vi nog svara på era frågor.
    Info@trygghandel.se el 0771-222030
  • Hanni G
    Hanni G skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans men inte gratis retur. Läs mer
    2018-08-08 Deniz B svarar Hanni G
    Hej,
    Nej när vi håller dessa låga priser måste vi ta ut en avgift om en kund ångrar sig.
  • Wenche H
    Wenche H skrev om Trygghandel.se
    Badkar
    Jag fick den vara jag beställde och informationen om produkter var adekvat. Dock tog leveransen många veckor och gick inte på den tiden de anslog. Läs mer
  • Eva-Maria D
    Eva-Maria D skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans och hög kvalité! Mycket +++++ Läs mer
  • Marianne Elisabet P
    Marianne Elisabet P skrev om Trygghandel.se
    Snabb kommunikation snabb leverans. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Trygghandel.se
    Spa, bra bemötande .
    Inga problem vid service och bra kvalitet på produkten Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Trygghandel.se
    Enlig mailet skulle jag få mina varor
    senast 9/7 har inte fått dem ännu. Läs mer
    2018-07-19 Deniz B svarar Leif L
    Hej,
    Om det är spaöverdrag för vinterförvaring du har beställt så ska du blivit informerad om förseningen. Om detta inte skett ber jag om ursäkt för det och vi kommer självklart gottgöra dig på något sätt. Hör av dig till oss om du inte har möjlighet att vänta tills det kommer.

Med vänliga hälsningar / Best regards
    Trygghandel
  • Peter M
    Peter M skrev om Trygghandel.se
    Beställde en vara som fanns i lager ändå tar det 1 1/2 månad att få den det är mycket dåligt av säljaren. Max 2 veckor när det finns hemma
    Mvh Peter Läs mer
  • Kjell M
    Kjell M skrev om Trygghandel.se
    Duschkabinen levererades snabbt och helt enligt förväntning.
    Monteringsanvisningen höll dock inte samma höga klass. Läs mer
  • Kim L
    Kim L skrev om Trygghandel.se
    Otroligt bra service, har köpt mina filter där till mitt Spabad. Förväntade mig ingenting, men när jag väl beställt insåg jag hur otroligt bra detta företag var. Nästan så man kan tro att jag jobbar där Läs mer
  • Björn G
    Björn G skrev om Trygghandel.se
    Babkar.
    Blev bemött på ett väldigt positivt och professionellt sätt.
    Över mina förväntningar kunnighet, tillmötesgående och
    återkopplande.

Bara positivt,! Läs mer
  • Eric G
    Eric G skrev om Trygghandel.se
    Bra rådgivning i samband med köp av duschkabin. Snabb leverans Läs mer
  • Sunna E
    Sunna E skrev om Trygghandel.se
    Inga problem med hemsidan, att beställa eller betala. Varan motsvarade dock inte förväntningen i en aspekt och kundtjänst kontaktades. Snabbt svar men sen helt utan en andra respons på motfråga. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Trygghandel.se
    Köpte duschdörrar av utmärkt kvalitét för hälften av priset gentemot konkurenterna. Proffsigt o vänligt bemötande. Helt enkelt utmärkt. Läs mer
  • Meta R
    Meta R skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte en trappa och ett räcke till mitt spa-bad.
    Jag fick fel färg på trappan och ringde om det.
    Jag blev omedelbart bemött med en ursäkt. De skickade omgående den beställda varan och en retursedel till den felaktiga. Jag hade inga förväntningar men blev väldigt glad åt bemötandet och kommer absolut att titta på och köpa från webbsidan.
    Stort tack. Sakerna passade perfekt.
    Mvh Meta Renberg Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett spabad. Bra bemötande på både mail och i butik. Snabb o fin leverans. Betalning vid leverans funkade super fint . Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Trygghandel.se
    duschkabin köpt flera tidigare funkar bra inga problem alls bar bemötande Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Trygghandel.se
    Vi köpte ett dubbelbadkar, som vi tror vi blir jätte nöjda med. Har fortfarande inte fått det inkopplat.
    Väldig snabb och smidig leverans. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Trygghandel.se
    Reservdelar till mitt bubbelbadkar, mycket bra service, bra hjälp med tanke på att badkaret är några år på nacken och jag inte visste vilka delar jag skulle ha, fick även sända tillbaka en del som inte var rätt trots att jag inte hade några papper kvar, så mycket bra omdöme Läs mer
    2018-06-23 Deniz B svarar Eva S
    Tack för orden och ha en trevlig midsommarhelg.
  • Thomas U
    Thomas U skrev om Trygghandel.se
    Verkar vara riktiga klåpare som inte vill ta ansvar för produkterna dem säljer. Dem säger man ska regga frågor på hemsidan för att sedan trixa bort login-uppgifter. Verkar extremt oseriösa...! Läs mer
    2018-06-23 Deniz B svarar Thomas U
    Hej,
    Mejla gärna oss då vi inte riktigt förstår vad du menar?
    Ska du regga frågor på vår hemsida? Tror faktist du har blandat ihop lite nu.
  • Evert L
    Evert L skrev om Trygghandel.se
    Beställde en duschkabin som skulle vara fraktfritt.
    Fick också orderbekräftelse/kvitto på detta.
    Fick därefter mail från Deniz Barbal, Trygghandel.se att frakt tillkommer!!??
    Också arrogant och med usla undanflykter!
    Riktigt USELT hanterat!
    Hade jag haft tid och ork skulle jag anmält erat lurendrejeriförsök! Läs mer
    2018-06-23 Deniz B svarar Evert L
    Hej,
    Vi försökte med 2st personal att förklara att duscharna inte är fri frakt på men ni förstod inte riktigt och då är det inte mycket man kan göra. Fri frakt inom 30km från Örebro betyder inte fri frakt i hela landet.
    Hoppas ni återkommer och då förstår.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Trygghandel.se
    Har ingen speciell upplevelse eftersom jag har beställt en vara som är leverans på om ca.8 veckor. Så det är väl ok Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Trygghandel.se
    Väldigt svårt att komma överens om vilken tid varan kunde levereras. I övrigt bra Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Trygghandel.se
    Enbart kontakt med website. Köpte Badkar med hemleverans Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Trygghandel.se
    Riktigt bra upplevelse, produkten bokade jag 1,5 månad innan leverans och den kom på dagen. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar!
    Supersnabb återkoppling och supersnabb leverans! Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Trygghandel.se
    Vi beställde ett badkar på en söndag av Trygghandel. Företaget kontaktade mig på måndagen för att boka hemkörning och på tisdagen hade vi badkaret hemma. Mycket smidigt! Hur badkaret ser ut och fungerar återstår att se då vi fortfarande inte installerat det pga renovering. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Trygghandel.se
    Bra pris, hög kvalitet och snabb och smidig leverans Läs mer
  • Jeton P
    Jeton P skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar på trygghandel efter att jag hade läste alla (bra) recensioner på reco.se och blev superlurad. Det är verkligen hur otryggt som helst. Jag köpte badkaret den 2018-02-06 (där jag skrev till trygghandel att dom kan leverera badkaret till mig den 21 eller 22 feb) även ringde två gånger för att stämma av leveransen och tiden då jag kan vara hemma för att ta emot leveransen. Idag den 2018-02-26 har dom fortfarande inte levererat varan (med ordernr: 19185). Jag fick ringa fyra gånger till (sammanlagd sex gånger) sedan dess till trygghandel där varje gång lovade Kim (som svarade i telefonen) att jag skulle få badkaret levererat till mig och att jag skulle bli kontaktat från transportfirman en dag i förväg, det händer inget. Jag är så himla besviken där ett svenskt företag kan bete sig så här mot sina kunder. Läs mer
    2018-03-01 Deniz B svarar Jeton P
    Hej Jeton,
    Beklagar VERKLIGEN att du känner dig superlurad av denna försening på 3 dagar.
    Att ert badkar blev 3 arbetsdagar försenat var till största del för att ni vill betala direkt till chauffören och inte med Klarna Checkout som vi helst vill.
    Tråkigt att du inte rekommenderar oss till andra men vi har jätte svårt att styra hela vår verksamhet till just en kund som måste ha ett badkar en speciell dag.

Hoppas i alla fall att du är nöjd över ditt badkar och välkommen åter så ska vi återigen göra vårt yttersta för att leverera din vara exakt den dagen och tiden du vill.

Med vänliga hälsningar / Best regards
    Trygghandel