Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel.se

Trygghandel.se

Dialoggatan 12B, 703 74 Örebro — Visa karta

Välkommen till Trygghandel.se!

Här hos oss hittar du det mesta du behöver för ditt badrum, oavsett om du är ute efter ett badkar, en duschkabin eller någon sorts möbel. Vi har ett stort sortiment och även massor av specialartiklar. Är det något speciellt du söker? Kolla med vår kundtjänst - de har koll på det mesta.

Läs vad 21 kunder tycker om Trygghandel.se

• Maria A
    Maria A skrev om Trygghandel.se
    Väldigt svårt att komma överens om vilken tid varan kunde levereras. I övrigt bra Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Trygghandel.se
    Enbart kontakt med website. Köpte Badkar med hemleverans Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Trygghandel.se
    Riktigt bra upplevelse, produkten bokade jag 1,5 månad innan leverans och den kom på dagen. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar!
    Supersnabb återkoppling och supersnabb leverans! Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Trygghandel.se
    Vi beställde ett badkar på en söndag av Trygghandel. Företaget kontaktade mig på måndagen för att boka hemkörning och på tisdagen hade vi badkaret hemma. Mycket smidigt! Hur badkaret ser ut och fungerar återstår att se då vi fortfarande inte installerat det pga renovering. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Trygghandel.se
    Bra pris, hög kvalitet och snabb och smidig leverans Läs mer
  • Jeton P
    Jeton P skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar på trygghandel efter att jag hade läste alla (bra) recensioner på reco.se och blev superlurad. Det är verkligen hur otryggt som helst. Jag köpte badkaret den 2018-02-06 (där jag skrev till trygghandel att dom kan leverera badkaret till mig den 21 eller 22 feb) även ringde två gånger för att stämma av leveransen och tiden då jag kan vara hemma för att ta emot leveransen. Idag den 2018-02-26 har dom fortfarande inte levererat varan (med ordernr: 19185). Jag fick ringa fyra gånger till (sammanlagd sex gånger) sedan dess till trygghandel där varje gång lovade Kim (som svarade i telefonen) att jag skulle få badkaret levererat till mig och att jag skulle bli kontaktat från transportfirman en dag i förväg, det händer inget. Jag är så himla besviken där ett svenskt företag kan bete sig så här mot sina kunder. Läs mer
    2018-03-01 Deniz B svarar Jeton P
    Hej Jeton,
    Beklagar VERKLIGEN att du känner dig superlurad av denna försening på 3 dagar.
    Att ert badkar blev 3 arbetsdagar försenat var till största del för att ni vill betala direkt till chauffören och inte med Klarna Checkout som vi helst vill.
    Tråkigt att du inte rekommenderar oss till andra men vi har jätte svårt att styra hela vår verksamhet till just en kund som måste ha ett badkar en speciell dag.

Hoppas i alla fall att du är nöjd över ditt badkar och välkommen åter så ska vi återigen göra vårt yttersta för att leverera din vara exakt den dagen och tiden du vill.

Med vänliga hälsningar / Best regards
    Trygghandel
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Trygghandel.se
    Tack för den bra servicen , kan varmt rekommendera er - och badrummet blev så snyggt med badkaret fr er. Läs mer
  • Kevin
    Kevin skrev om Trygghandel.se
    Hittade ett fint badkar till ett rimligt pris. Ringde upp Kim som svarade direkt. Frågade om jag kunde få badkaret dagen efter. Blev kontaktat på kvällen av Deniz som bekräftade morgondagens leverans. Badkaret kom till dörren lite mindre än 24 timmar efter beställd order. Grym service! Läs mer
  • Viki G
    Viki G skrev om Trygghandel.se
    Otryghandel!
    Badkar kom inte fram efter 2 månader!
    Känner mig lurat. Läs mer
    2016-11-22 Deniz B svarar Viki G
    Hej Viki,
    Jag beklagar VERKLIGEN att snön ställde till det.
    Våran chaufför satt fast i stockholmstrafiken i 8 tim och när vi ringade de andra 11 kunderna som skulle få sina varor så var de förstående, men inte DU.
    Nästa gång tar vi våran helikopter och hoppas på att det inte kommer regna spik.
    Och när du säger att du väntat 2 månader så är det en ren lögn, du ville vänta med leveransen och den enda förseningen som blev var pga snön (ca 1v).
    Som jag brukar säga till mina barn ”fortsätter du sådär kommer du få svart tunga”.
    Nu har du iaf fått ditt badkar och jag hoppas att du är nöjd.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett dubbelmassagebad på Trygghandel och är grymt nöjd. Grymma priser bra kvalité. Men det som absolut ger bäst omdömme är deras otroliga kundfokus, får svar snabbt på frågor och nästan under dygnets alla timmar. Inga frågor känns jobbiga utan man möts hela tiden av ett trevligt bemötande och ett otroligt kundfokus!
    Rekomenderar dem starkt.
    Fredrik Johansson Läs mer
  • Linus
    Linus skrev om Trygghandel.se
    Bra och tydlig information, trevlig och kunnig personal. Jag är helnöjd med mitt köp och rekommenderar trygghandel.se. Läs mer
  • Emil D
    Emil D skrev om Trygghandel.se
    jag köpte och har precis installerat spabadet Sidney. Är supernöjd, inte bara med spabadet utan även av trygghandels professionella personal. Stort tack Denniz Barbal Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Trygghandel.se
    Vi har köpte ett bubbelbadkar Ella på hem och villa mässan i år och vi är väldigt nöjda, var oroliga för ljudnivån men den var inte alls hög.
    Prisvärt, snyggt och smidig leverans.
    Jag rekommenderar verkligen Trygghandel för andra. Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om Trygghandel.se
    Vi köpte ett badkar av Trygghandel i samband med Hem&Villa mässan i Älvsjö. Förutom att de erbjuder prisvärda produkter med väldigt god kvalitet så är det ändå servicenivån som imponerar mest. Då vi haft en del motgångar kring själva badrumsrenoveringen har vi varit tvungna att ändra leveransdatum ett antal gånger, ofta med relativt kort varsel. Vid varje tillfälle möttes vi av stor förståelse och flexibiltitet. Jag vill starkt rekommendera Trygghandel för deras kvalitet och serviceanda. Läs mer
  • Filippa B
    Filippa B skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett bubbelbadkar hos dom och fick badkaret efter ett par dagar, kvaliteten var mycket bra och jag är super nöjd. Läs mer
  • David O
    David O skrev om Trygghandel.se
    Jag beställde en dusch och en badrumsmöbel från Trygghandel, 4 dagar senare kom deras chaufför med mina varor som jag tycker håller mycket hög kvallitet
    Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Anna h
    Anna h skrev om Trygghandel.se
    Beställde ett badkar strax innan kl. 21 i går kväll. Idag kl. 13:30 levererades det. Vänligt glatt och informativt bemötande både från lagret i Örebro, samt från chaffören som snällt hjälpte mig in med badkaret då jag var ensam hemma!

Tilläggas ska att badkaret anlände i perfekt skick, komplett med alla tillbehör.

Mycket mycket nöjd! Läs mer
    Niklas A gillar detta
  • Anna N
    Anna N skrev om Trygghandel.se
    Jag beställde ett badkar för snart 6 månader sedan. Trots att det står 2-4 veckor leveransdatum har jag fortfarande inte fått något badkar. De hittar på den ena lögnen efter den andra varför jag inte fått den.

Köp inte från detta företag!!!!!! Läs mer
  • Sara M
    Sara M skrev om Trygghandel.se
    De är bra tycker jag! Köp inga fel på de Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Trygghandel.se
    När jag handlade ett badkar på Trygghandel fick jag ett jätte bra bemötande och killarna som jobbar där va otroligt hjälpsamma och trevliga!
    Jag kan varmt rekomendera trygghandel till andra!!
    /Stefan Magnussen Läs mer

Dialoggatan 12B, 703 74 Örebro