Alla kategorier Shopping Örebro Örebro Trygghandel.se

Trygghandel.se

Södra Grev rosengatan 31B, 703 62 Örebro — Visa karta

Välkommen till trygghandel.se – Spabad och badrumsinredning.

Trygghandel är sedan starten 2006 specialiserade på badkar, badrumsinredning och spabad. Utan mellanhänder och stora inköpsvolymer gör att vi kan hålla konkurrenskraftiga priser på hela vårt sortiment.

I vårt sortiment hittar du ett brett utbud av badkar i alla möjliga former och storlekar, stilrena badrumsmöbler, blandare för såväl tvättställ som badkar, duschkabiner av olika slag, spabad i olika storlekar och utformningar samt mycket mer.

För oss är det viktigt med kundservice. Vi erbjuder därför support via telefon, mail samt livesupport på trygghandel.se.

Välkommen att beställa på trygghandel.se eller att besöka vårt showroom/butik i Örebro. Vi finns på plats vardagar 09-17.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 111 kunder tycker om Trygghandel.se

• Areti B
    Areti B skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar som hade lite speciell mått! Men tycker att dett passar perfekt! Varan levererades efter några dagar och chaufören va jätte trevlig att hjälpa till! Läs mer
  • Jurga G skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar som levererades på 3 dagar. Blev mycket väl bemött av kundtjänsten. Tack!
    Mycket nöjd kund Läs mer
  • Margaret B skrev om Trygghandel.se
    Väldigt snabba svar via mejl. Möjligt att besöka deras visningsrum i Örebro, vilket vi uppskattade mycket eftersom det hjälpte oss att göra rätt val av badkar. Leveransen skedde snabbt och allt var i fint skick när det kom hem till oss. Vi är mycket nöjda med köpet! Läs mer
    2018-11-07 Deniz B svarar Margaret B
    Tack tack 😊

• Therése E skrev om Trygghandel.se
    Jag har köpt en duschvägg med svart spröjs som jag inte kan betygsätta då det tar ett par månader innan den levereras. Haft mycket kontakt med kundservice som verkligen gjort sitt bästa och svarat snabbt på mina frågor. Men betyget är inte högt pga ruskigt långa leveranstider tyvärr. Läs mer
    2018-11-08 Deniz B svarar Therése E
    Stämmer och leveranstiden har du säkert vetat om.
    Våra nya produkter kan ibland ha en lång leverantid. Bedöm gärna oss efter att du fått varan och hur du tycker den var då.
    Ha det fint tills dess👌🏽

• Helena N skrev om Trygghandel.se
    Svårt att säga något då jag inte har fått det jag beställt än. Läs mer
    2018-11-05 Deniz B svarar Helena N
    Hej,
    Man gör bedömningen efter att man fått produkten :)
    Vill du veta exakt leveranstid så mejla eller ring oss.

• Karin L skrev om Trygghandel.se
    Vi köpte badkar o blandare. Jätte nöjd. Fick snabbt svar fri frakt o trevlig leverans chaufför :) Det vi beställde blev SuPER bra!! Läs mer
  • Mathias L skrev om Trygghandel.se
    Är nöjd med produkten men leveransen drog ut alldeles för mycket på tiden vilket då drog ner helheten ordentligt.
    Beställd och betald 17/10
    Förväntad lev 22-25/10
    Verklig lev 1/11

Mathias Läs mer
  • Christer G skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkar
    Snabb å smidig leverans Läs mer
  • Nicklas A skrev om Trygghandel.se
    Dushkabin. Snabb och bra service och leverans. Läs mer
  • Carina F skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar på internet så jag har inte haft någon personlig kontakt med företaget.
    Har inget att anmärka. Läs mer
    2018-10-31 Deniz B svarar Carina F
    Tackar tackar.
    Hör av dig om du har några funderingar, vi finns på telefon vardagar 9-17 och mejlen dygnet runt.

• Eva B
    Eva B skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett tassbadkar efter att ha fått skicka tillbaks ett likadant från ByggHemma som levererades sprucket. Badkaren levererades snabbt och var helt felfritt! Är supernöjd med Trygghandel! Läs mer
    2018-10-30 Deniz B svarar Eva B
    Tack för de fina order Eva 👍🏽
  • Mikael A skrev om Trygghandel.se
    Beställde ett Spabad. Leverans till dörren 3 dagar senare.
    Mycket bra service! Läs mer
    2018-10-29 Deniz B svarar Mikael A
    Tackar och hoppas ni har det skönt i badet :)
  • Åke B skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett bubbelbadkar som levererades snabbt men tyvärr hade repor i fronten. Har reklamerat men inte fått någon återkoppling. Läs mer
    2018-10-29 Deniz B svarar Åke B
    Hej,
    Ja leverantören kan vara lite seg på vissa frågor men vi löser det internt. Kolla din mejl och återkoppla.
    Ha en bra dag!
  • Tomas J skrev om Trygghandel.se
    Bra kundtjänst och snabb leverans. Läs mer
  • Monica E skrev om Trygghandel.se
    köpte ett badkar. blev bra bemött. Allt blev kanon med badkaret, bra och snabba leveranser Läs mer
  • Christer N skrev om Trygghandel.se
    Uppfyller helt mina förväntningar! Läs mer
  • Thomas W skrev om Trygghandel.se
    Otroligt Snabb leverans
    Jättesnabba svar på frågor(även helg) Läs mer
  • Åsa M skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar som efter en mycket tillmötesgående konversation blev hemleveread smidigt så att vi kunde ta emot försändelsen utan att behöva ta ledigt en hel dag. Läs mer
  • Dennis L skrev om Trygghandel.se
    Tycker kundservicen har varit usel ringde och ställde en fråga om min order då sa dom maila frågan så återkommer vi imorgon. 8 dagar senare skrev jag igen och frågade då bad dom om ursäkt för att dom glömt bort mig och svarade lite luddigt på frågan så då svarade jag med en ny fråga men de verkar inte vilja prata med mig för dom slutade svara iallafall Läs mer
    2018-10-17 Deniz B svarar Dennis L
    Hej,
    Ja du ställde en fråga ang borrningen genom duschväggen och vi var tvugna att få svar fr leverantören som i sin tur var på mässa.
    Du fick ett svar att det inte funkade och att du behöver dra rören runt. (luddigt?)
    Nu frågar du igen om det verkligen inte går och NEJ vi kan inte garantera att det går.
    Hoppas allt är uträtt nu och att du kommer känna dig mer nöjd nu.
    Ha det fint.
  • Paula N skrev om Trygghandel.se
    Mycket trevligt bemötande och hjälp innan köpet. Snabb leverans. När badkaret skulle installeras upptäckte vi ytliga repor på kortsidan. Det var inget problem för oss eftersom den sidan inte skulle synas, annars hade jag reklamerat. Har ej testat badkaret än, men det är väldigt fint, fin finish och känns gediget. Läs mer
  • Mikael W skrev om Trygghandel.se
    Lyft till lock på spabad
    Mycket vänligt
    Produkten fyller sin funktion till 100% Läs mer
  • Susanna K
    Susanna K skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett badkar med hemleverans. Det levererades hem till oss på en tid som passade efter överenskommelse dagen innan. Jag är en nöjd kund. Läs mer
  • Samir C skrev om Trygghandel.se
    Det snabbaste leveransen någonsin 2 gånger +++++++++++++ Läs mer
  • Lisette L skrev om Trygghandel.se
    Jag sökte ett nytt breddavlopp till spabadet skrev till dom och fick svar och en länk till deras sida vart jag kunde beställa det. Tack för snabbt svar och det blev som nytt igen. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Trygghandel.se
    Hej
    Jag köpte en duschkabin där en glashylla var trasig (ej transportskada utan klantigt packad från början). Jag har hört av mig per mail till "Trygg handel" men dem har inte bemödat sig att svara på mitt mail.

Mvh Fredrik Jansson Läs mer
    2018-10-14 Deniz B svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Vi har inga obesvarade mejl liggandes så jag är 100% säker på att mejet ej kommit fram. Hyllor mm finns i reserv så ring oss gärna på måndag så skickar vi en ny direkt.
  • Birgitta W skrev om Trygghandel.se
    Köpte en duschhörna.
    Pratade med en manlig personal som var mycket hjälpsam och trevlig. Snabb leverans. Läs mer
  • Eva O skrev om Trygghandel.se
    Här bara haft kontakt på tel inte fått några varor ännu men ett bra bemötande hälsningar Eva schacklin Läs mer
  • Elisabeth N skrev om Trygghandel.se
    köpte duschvägg. smidig betalning, smidig leverans Läs mer
  • Ihsan K skrev om Trygghandel.se
    Det var okej. bra bemöt. ingen förväntan. Det var okej. Läs mer
  • Anna S skrev om Trygghandel.se
    Enkel hemsida
    Snabb leverans Läs mer
  • Mats S skrev om Trygghandel.se
    blev lovad leverans till kund direkt, men chaufför hittade inte trots att vi sa åt honom att han får använda gps, han visste inte hur man använde den ????? vi vill att ni kör ut den åt oss !!?? Läs mer
    2018-10-03 Deniz B svarar Mats S
    Hej,
    Känns mer rimligt att ni är besvikna på DHL än på oss.
    Vi skickade din vara dagen efter er order.
    Om det inte löser sig med er leverans så ring gärna mig på 0771-222030 så tar jag kontakt med DHL.

• Linda J skrev om Trygghandel.se
    Beställde ett badkar. Snabb leverans och snabbt svar på mail. Läs mer
  • Oskar H skrev om Trygghandel.se
    Väldigt bra varor. Trevlig kundtjänst och snabb leverans där vi till och med fick produkterna inburet. Toppbetyg på alla punkter Läs mer
  • Måna H skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett massage badkar.Väl bemött,snabb affär,snabb leverans.Andra affären med detta företag och lika nöjd nu som förra gången. Läs mer
  • Birgitta B skrev om Trygghandel.se
    badkar snabb expedering.vi blev nöjda Läs mer
  • Annica S skrev om Trygghandel.se
    Köpte en duschkabin. De var mycket servicevänliga. Otroligt snabb leverans också. Läs mer
  • Anette Z skrev om Trygghandel.se
    Super nöjd snabb leverans
    Badar varje dag🛀 Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar o på ett,tu ,tre så hade jag fått hem det. Läs mer
  • Lars L skrev om Trygghandel.se
    Snabba och korrekta.
    Har aldrig haft problem med service och leveranser Läs mer
  • Bo K skrev om Trygghandel.se
    Köpte filter och klortabletter
    Har inte haft kontakt med någon på företaget ang den här ordern
    Fick vad jag beställde men det tog lite lång tid
    Det finns andra aktörer som säljer motsvarande varor till lägre pris Läs mer
  • Jerry J skrev om Trygghandel.se
    Snabb leverans och en bra produkt! Läs mer
  • Rua S skrev om Trygghandel.se
    Bästa köpet, snabb leverans bara massa ++++ Läs mer
  • Mats P skrev om Trygghandel.se
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Birte F skrev om Trygghandel.se
    Köpte badkar som ej installerats ännu eftersom renoveringen i badrummet ej är klar.
    Korrekt bemötande och snabbleverans. Bra att kunna betala via Klarna. Läs mer
  • Lottie H skrev om Trygghandel.se
    Köpte ett badkar. Fick mycket trevligt bemötande då jag kontaktade trygghandel ang. leveransen, som för övrigt var snabb och smidig. Läs mer
  • Therése P skrev om Trygghandel.se
    Toppenbra allting, korrekt vara, rimligt pris och supersnabb leverans! Läs mer
  • Daniel Ö skrev om Trygghandel.se
    Jag köpte ett tassbadkar. Blev bra bemött med bekräftelsemail och varan levererades inom den tid som sades. Hade inge förväntningar eftersom jag inte kände till företaget sedan innan men blev glatt överraskad fri frakt och snabb leverans. Ett företag att lita på med låga priser. Läs mer
  • Owe G skrev om Trygghandel.se
    Vi tittade först på badkaret i Örebro. Det var ett sådant vi ville installera. Vi fick utmärkt service på plats.
    Efter lite förberedelser i hemmet så beställde vi badkaret med dörr.
    Leveransen gjordes enligt plan och vi fick hjälp att dra upp det en bit till entrén.
    De frågor vi haft har besvarats snabbt via mail.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
  • Harri H skrev om Trygghandel.se
    Jag bytte ut ett toppskydd till Spabad på garantin för det gick sönder i sömmarna, samtidigt som jag köpte nya filter. Hela processen var en positiv upplevelse. Fantastiskt bra kundbemötande och smidigt på alla sätt och vis. Guldstjärna till företaget Trygghandel. Läs mer
  • Caroline D skrev om Trygghandel.se
    Dålig monteringsanvisning på duschdörrarna vi köpte. Men annars fint :) Läs mer