Trygghetspartner

Importgatan 44, 602 28 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Trygghetspartner!

Vi erbjuder tjänster, utbildningar och produkter inom brandsäkerhet.

Vår kärnverksamhet är utbildning inom brandskydd, HLR, första hjälpen, heta arbeten, brandfarliga arbeten mm. Våra konsulter kan även hjälpa er med utrymningsplan, systematiskt brandskyddsarbete, första hjälpen utrustning, brandposter och brandsläckare, riskinventering, brandtätningar och mycket mer.

Våra instruktörer är utbildade brandmän eller sköterskor med erfarenhet från operativt räddningsarbete. Välkommen att höra av dig till oss på Trygghetspartner - Vi tar ett helhetsgrepp kring ditt företags säkerhetsarbete.

Läs vad 7 kunder tycker om Trygghetspartner

• 2020-10-07

Linn J skrev om Trygghetspartner
    SBA.
    Mycket nöjda efter många års erfarenhet.
    Bra service och kompetens. Läs mer
  • 2020-02-10

Ingrid E skrev om Trygghetspartner
    Hjärtstartare. Mycket bra bemötande. Serviceinriktade och bra service. Läs mer
  • 2020-02-09

Christer E skrev om Trygghetspartner
    Så trevligt bemötande man fick. Beställde en hjärtstartare att ha i min bil. Kan om man har otur vara användbar om man råkar komma till en olycka på vägen, eller andra tillfällen också förståss. Den lilla beställningen sköttes som om jag var storkund, snabbt och med mycket bra info om produkten. Läs mer
  • 2020-02-09

Annelie F skrev om Trygghetspartner
    Mycket professionell och trevlig personal som ger ett gott bemötande. Läs mer

Helm AB C skrev om Trygghetspartner
    HLR/ Första hjälpen utbildning som alla på företaget fick gå. Utbildningen innehöll många lärorika delar och kursledaren lärde ut på ett mycket pedagogiskt sätt. Kan varmt rekommendera Trygghetspartner! Läs mer
    2020-02-06 Trygghetspartner svarar Helm AB C
    Tack för omdömet - och framförallt - Tack för förtroendet! MVH Peter & Marcus

Marcus E skrev om Trygghetspartner
    Trevlig och duktig personal som alltid gör sitt yttersta! Tack! Läs mer

Niklas K skrev om Trygghetspartner
    En otroligt bra och pedagogiskt utbildningsledare.
    Högsta betyg! Läs mer

Importgatan 44, 602 28 Norrköping