Alla kategorier Husvagnar Södermanland Eskilstuna Tumbo Husvagnar AB

Tumbo Husvagnar AB

Tumbo 37, 635 31 Kvicksund — Visa karta

Vi säljer nya och begagnade husbilar och husvagnar.

Läs vad 1 kund tycker om Tumbo Husvagnar AB

• Mikael R
    Mikael R skrev om Tumbo Husvagnar AB
    Under hösten 2016 fattade jag beslutet att byta vagn då vi fått tillökning. Efter ett besök i Tumbo fattade jag tycke för en nyare Hobby och fick då träffa Simon som var säljare på företaget. Vi kikade på vagnen, diskuterade igenom affären och kom överrens. Allt gick mycket smidigt och vi bestämde en dag när jag skulle hämta vagnen. Dagen kom och vi gick igenom allt, funktioner, nya gasolflaska monterades. Vagnen var nytvättad och klar för hemfärd. Då slog det mig precis innan jag skulle åka att det i annonsen stod att det skulle följa med mattor vilket jag vid närmare eftertanke inte fann i vagnen. Jag påpekade det för Simon. Vi kikade på annonsen och så var fallet.

Då tänkte jag att nu blir det väl krångel och en massa tråkiga diskussioner om vem som ska betala vad. Ack så fel man kan ha. Simon berättade och ursäktade att besiktningen som görs vid inköp/inbyte av vagnen hade antagligen gjort ett misstag som inte skulle drabba mig. Dessvärre fanns det inga mattor men han löser detta genom att beställa nya från Tyskland. Någon månad senare får jag samtal om att nya mattor ligger och väntar på mig och det var bara att komma när det passade.

Märk väl att fel kan hända den bästa men det är vad som händer när det går galet som räknas. Tumbo Husvagnar löste det på ett fantastiskt sätt utan gnissel och jag rekommenderar starkt er som funderar på vagn eller husbil att besöka dem och deras kanonlokaler. Läs mer