Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Tusen & 2 Restuarang & Bar AB

Bergsgatan 6, 211 54 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Tusen & 2 Restuarang & Bar AB

• Kicki P
    Kicki P skrev om Tusen & 2 Restuarang & Bar AB
    Lilla Torg: Skitiga menyer o kladdiga ketchupflaskor, även stolskarmen var kladdig, kändes ofräscht och tanken, "hur rent är det i köket" kom.
    Burgaren kändes Uppvärmd/mikrad o bacon kallt.
    Helt avsaknad av personal i restaurangen, försökte komplettera till maten, samt ingen som frågade om det smakade, bordet bredvid satt länge med tomma tallrikar, gäster gick till baren i annat rum för att få mer att dricka.
    Dags att betala, fortfarande ingen i matsalen, utan fick gå till annat rum och betala! Fortfarande ingen fråga om det smakade bra!
    Tack, tar Mc Donalds nästa gång, eller väljer Casual på Spångatan för riktigt bra!
    Gulliga, glada flickor i servisen, när man såg dem, men var var ansvarig, någon måste ju lära upp personalen!
  • Emma N
    Emma N skrev om Tusen & 2 Restuarang & Bar AB
    Beställde vegetariska burgare från den VEGETARISKA menyn. Fick hem maten sent och det visade sig att det var KÖTTburgare istället för vegetariska. Ringde och förklarade att vi fått hem fel burgare, blev otroligt dåligt bemötta av en snäsig tjej på företaget som skrek åt oss att det inte var deras fel och dumförklarade oss. Ringde chefen dagen efter som hävdar att det inte under några omständigheter är deras fel att man får köttburgare när man beställer vegetarisk burgare från den vegetariska menyn. Vi fick betala dyrt för att få hem något ingen av oss kan tänka oss att stoppa i munnen, och vi fick ingen kompensation då det är vårt fel att vi fick hem köttburgare när vi beställde från den vegetariska menyn..... Aldrig mer Tusen & 2 för vår del!
  • D
    D skrev om Tusen & 2 Restuarang & Bar AB
    Grymma burgare. Ägaren drog igång Viggos i Lund som är lika bra om inte ännu bättre då priserna är betydligt lägre. Stort minus för Tusen & 2 är avsaknaden av barnmeny.
  • Kalle
    Kalle skrev om Tusen & 2 Restuarang & Bar AB
    Malmös grymmaste burgare restaurang, de har över 320 olika kombinationer av burgare, vad sägs om Texas med whiskysås, eller Jack D. med Jack Daniels whisky, eller Elvis med bacon & jordnötsmör mm, listan är lång. Käkade ryggbiffen här om dagen med cognacsås, damn, vilken biff, måste ha vägt 300gr eller något. Är du hungrig och vill äta kött så är Tusen&2 ett smultron ställe, tur att det fortfarande är relativt nytt och okänt, annars hade man väl inte hittat plats sitta på. Plus också för inredningen, ägaren sade att han hade importerat barstolarna från USA grymt. Love, Peace and burgers!!!
    Ami H gillar detta

Bergsgatan 6, 211 54 Malmö