Tutto Completo AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 25 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Jasmin angeli S
Skrev om Tutto Completo AB

Bästa är ni 🌺 så trevliga och snabba wow

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Louise J

Jättebra! Snabb service och trevliga

Marielle A
Skrev om Tutto Completo AB

Bemötandet var proffsigt och genuint. Tutto completo levde upp till mina förväntningar och jag blev supernöjd med min flyttstädning.

Helena D
Skrev om Tutto Completo AB

Väldigt trevlig och duktig flyttfirma

Mats L
Skrev om Tutto Completo AB

Fint bemötande, snabba, försiktiga och noggranna. Bara positivt.

Kristina K
Skrev om Tutto Completo AB

Bästa bemötandet. Över mina förväntningar. Köpte tömning och städning av ett dödsbo. Svarade snabbt och snabbt utfört. Mycket nöjd.

Jan L
Skrev om Tutto Completo AB

Mycket trevliga, hjälpsamma och noggrann i både flyttning och städning av vårt hus. Kan bara ge ett superbra omdöme

Patrik E
Skrev om Tutto Completo AB

Trevliga & enkla att arbeta med.

Jadranka C
Skrev om Tutto Completo AB

Fantastiskt bra bemötande, kompetens, lösningsorienterade, skickligt utfört arbete. Uppfyllde alla mina önskemål som en professionellt företag ska göra!

Tamnoy D
Skrev om Tutto Completo AB

Sefit and his team is the best in the world

Lina K
Skrev om Tutto Completo AB

Trevlig personal, kunniga, noggranna. Väldigt nöjd och rekommenderas starkt!

Marie I
Skrev om Tutto Completo AB

Efter att vi köpt flyttjänster från två andra företag så hittade vi rätt med Tutto. Vi hanterar antikviteter och vintage föremål som behöver extra omtanke och ansvar för sitt arbete. Detta får vi av Tutto Completo för att dom är lyhörda, erfarna och engagerade. Dom är det mindre företaget som bryr sig om vad dom gör.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Marie för den fina omdömen.

Gerd D
Skrev om Tutto Completo AB

Jag är mycket nöjd med det arbete som Tutto Completo utfört vid tömning och städning av dödsbo.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket, kul att höra

Ian K
Skrev om Tutto Completo AB

Snabb handläggning och serviceminded. Vi kände oss mycket trygga i flytt respektive städ.

Josefine T
Skrev om Tutto Completo AB

Vi har anlitat Tutto Completo två gånger, både för flytt (Stockholm-Helsingborg) och för att köra saker till tippen, och hjälpen har genomgående varit proffsig och trygg. Sefit går över och bortom för sina kunder och vi rekommenderar honom och Tutto Completo varmt.

Flemming L
Skrev om Tutto Completo AB

Väldigt seriöst företag med duktig och trevlig personal, ett bra val.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Flemming, det var fantastiskt kul att höra att ni är super nöjda med oss.

Bibbi H
Skrev om Tutto Completo AB

Jag beställde flyttstädning. Från beställning och hela vägen till färdigt resultat var bemötandet perfekt. Under arbetet var vi delvis på plats och röjde vårt sista. Tre flitigt arbetande och trevliga personer hela tiden som gjorde ett perfekt arbete.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Bibbi, det var trevligt att höra att du äe sypwr nöjd med oss.

Åsa H
Skrev om Tutto Completo AB

Mycket nöjd, duktiga tjejer.. bra bemötande och städningen av lgh var mycket bra.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Åsa, det är kull att ni är super nöjda.

Christian H
Skrev om Tutto Completo AB

Bra service, riktigt nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Christian det är så skönt att höra att vi på Tutto Completo gör det lilla extra för våra kunder som verkligen uppskattar det.

Thulasi A
Skrev om Tutto Completo AB

I want to express my heartfelt thanks to Tutto for their exceptional moving and cleaning services during my recent relocation. The team was not only helpful and understanding, but their professionalism and care in handling my furniture made the move stress-free. The cleaning crew left my old home spotless. What truly stood out was the kindness and friendliness of everyone involved. Your team made a significant impact during a challenging time, and I'm grateful for the outstanding service. Highly recommended!

Svar från Tutto Completo AB

Thank you so much, it was a pleasure to help you.

Ulf C
Skrev om Tutto Completo AB

Det är inte första gången jag har anlitat Tutto Completo och jag får alltid samma exceptionella bemötande och utfört jobb. Flytt och städ blir alltid gjort enligt överenskommelse och oftast snabbare och bättre än vad jag hade förväntat mig.

Svar från Tutto Completo AB

Tack aå mycket Ulf, väldigt roligt att höra att ni är supernöjda med oss.

Berit S
Skrev om Tutto Completo AB

Väldigt proffsiga och bra flyttfirma.

Svar från Tutto Completo AB

Tack Berit det var jätte kul att höra att ni är supernöjda med oss.

Åke A
Skrev om Tutto Completo AB

Enkla att ha och göra med. Snabba, ställde upp direkt dagen efter. Vi informerade hur vi önskade få arbetet utfört, de stämde dock av under resan gång, så det inte skulle bli några missförstånd, mycket tacksam för för detta. Rekommenderas varmt, vi kontaktade företaget pga rekommendationer och de överträffade våra förväntningar. Vi köpte flytt-städ med vis tömning utav huset

Svar från Tutto Completo AB

Tack aå mycket Åke, jätte kul att höra att ni är supernöjda med oss.

Per A
Skrev om Tutto Completo AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande Levde upp till våra förväntningar puls lite till Städade och röjde lägenhet med underbart resultat.

Svar från Tutto Completo AB

Tack Per, vad kul att höra att ni är supernöjda med oss.

Klaus P

Bra information, pålitliga, trevliga. Rekomenderas

Svar från Tutto Completo AB

Tack Klaus, det var ett nöje att hjälpa er med både flytt och flyttstädning.

Filtrera omdömen