Tutto Completo AB

Tutto Completo AB

tuttocompleto.se
  • Badge2024

Tutto Completo AB är flyttfirman som hjälper er med allt! Tutto Completo består av en grupp seriösa och professionella medarbetare som utför bohagsflytt, kontorsflytt, flyttstädning samt packning av ägodelar. Du kan enkelt boka flytt- eller städhjälp samt be om offert, via vår hemsida eller telefon. Vi erbjuder enkla...

33 omdömen om Tutto Completo AB

Sedan starten hos Reco 2024

Pia L
Skrev om Tutto Completo AB

Jag kan verkligen rekommendera Tutto Completo AB! Vänligt och hjälpsamt bemötande och väl utförda tjänster! Har använt dem för flytt, städning och tömning av dödsbo. Mycket nöjd!

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Pia för förtroendet då vi har hjälpt dig flera gånger vid olika tillfällen. Tack så mycket för din fina omdömen om oss.

Lena B
Skrev om Tutto Completo AB

Med kort varsel flyttade Tutto Completto mitt bohag. På ett säkert och tryggt sätt hamnade mina saker på rätt plats. Personalen var supertrevlig och löste utmaningarna genom egna initiativ och ingenting kändes omöjligt . Tutto Completto tog även hand om min flyttstädning och med det resultatet blev både jag och den nye hyresgästen nöjda. Jag kan varmt rekommendera Tutto Completto för både flytt och städuppdrag.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Lena för din fina omdömen, det var ett nöje att Tutto Completo hjälpte dig med flytten och flyttstädningen.

Susanne D
Skrev om Tutto Completo AB

Ett företag som ser sina kunder. Alltid lika vänliga och vill alltid göra det bästa. När det är katastrof löser dem det med ett leende på läpparna. Använder både till flytt och städning. Alltid ett perfekt resultat. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Susanne, det är alltid rolit att hjälpa dig.

Mats A
Skrev om Tutto Completo AB

Flyttstäd Enkla att ha att göra med. Ger alltid det lilla extra

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Mats, det är kul att höra.

Calle C
Skrev om Tutto Completo AB

Kan verkligen rekommendera Sefit och Tutto Completo som hjälpte mig att flytta grejer från Portugal till Sverige. Bra pris, toppen service och trevligt bemötande! Stort tack

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Calle för den fina omdömen om oss.

Fredrika L
Skrev om Tutto Completo AB

Tillgänglig, pålitlig att anlita när man behöver

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jämycket Fredrika, ser framemot ert nästa flytt.

Lisbeth B
Skrev om Tutto Completo AB

Vänligt och proffsigt bemötande. Både flytt och flyttstädning utfördes till stor belåtenhet. rekommenderade hpnpm till ytterligare 4 kunder. Även de mycket nöjda.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket för förtroendet och dina rekommendationer till dom andra kunderna. Tack snälla för fina omdömen.

Benny A
Skrev om Tutto Completo AB

Höll tider, levererade helt enligt överenskommelse, allt fungerade, vi är nöjda och kan rekommendera företaget

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Benny för dom fina orden.

Jasmin angeli S
Skrev om Tutto Completo AB

Bästa är ni 🌺 så trevliga och snabba wow

Tutto Completo AB gillar detta
Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för fina omdömen och tack för att du altid väljer oss!

Louise J

Jättebra! Snabb service och trevliga

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för fina omdömen om oss

Marielle A
Skrev om Tutto Completo AB

Bemötandet var proffsigt och genuint. Tutto completo levde upp till mina förväntningar och jag blev supernöjd med min flyttstädning.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket för fina beskrivning om oss på Tutto Completo AB.

Helena D
Skrev om Tutto Completo AB

Väldigt trevlig och duktig flyttfirma

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för fina omdömen!

Mats L
Skrev om Tutto Completo AB

Fint bemötande, snabba, försiktiga och noggranna. Bara positivt.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för fina omdömen om oss!

Kristina K
Skrev om Tutto Completo AB

Bästa bemötandet. Över mina förväntningar. Köpte tömning och städning av ett dödsbo. Svarade snabbt och snabbt utfört. Mycket nöjd.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för förtroendet och strort tack för fina omdömen om oss!

Jan L
Skrev om Tutto Completo AB

Mycket trevliga, hjälpsamma och noggrann i både flyttning och städning av vårt hus. Kan bara ge ett superbra omdöme

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket för förtroendet och fina omdömen!

Patrik E
Skrev om Tutto Completo AB

Trevliga & enkla att arbeta med.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för fina omdömen

Jadranka C
Skrev om Tutto Completo AB

Fantastiskt bra bemötande, kompetens, lösningsorienterade, skickligt utfört arbete. Uppfyllde alla mina önskemål som en professionellt företag ska göra!

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket för förtroendet och fina omdömen!

Tamnoy D
Skrev om Tutto Completo AB

Sefit and his team is the best in the world

Svar från Tutto Completo AB

Thank you very much for this kind words

Lina K
Skrev om Tutto Completo AB

Trevlig personal, kunniga, noggranna. Väldigt nöjd och rekommenderas starkt!

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket för förtroendet och fina omdömen om oss!

Marie I
Skrev om Tutto Completo AB

Efter att vi köpt flyttjänster från två andra företag så hittade vi rätt med Tutto. Vi hanterar antikviteter och vintage föremål som behöver extra omtanke och ansvar för sitt arbete. Detta får vi av Tutto Completo för att dom är lyhörda, erfarna och engagerade. Dom är det mindre företaget som bryr sig om vad dom gör.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Marie för den fina omdömen.

Gerd D
Skrev om Tutto Completo AB

Jag är mycket nöjd med det arbete som Tutto Completo utfört vid tömning och städning av dödsbo.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket, kul att höra

Ian K
Skrev om Tutto Completo AB

Snabb handläggning och serviceminded. Vi kände oss mycket trygga i flytt respektive städ.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Ian för dom fina orden om oss.

Josefine T
Skrev om Tutto Completo AB

Vi har anlitat Tutto Completo två gånger, både för flytt (Stockholm-Helsingborg) och för att köra saker till tippen, och hjälpen har genomgående varit proffsig och trygg. Sefit går över och bortom för sina kunder och vi rekommenderar honom och Tutto Completo varmt.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Josefine för fina omdömen om oss

Flemming L
Skrev om Tutto Completo AB

Väldigt seriöst företag med duktig och trevlig personal, ett bra val.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Flemming, det var fantastiskt kul att höra att ni är super nöjda med oss.

Bibbi H
Skrev om Tutto Completo AB

Jag beställde flyttstädning. Från beställning och hela vägen till färdigt resultat var bemötandet perfekt. Under arbetet var vi delvis på plats och röjde vårt sista. Tre flitigt arbetande och trevliga personer hela tiden som gjorde ett perfekt arbete.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Bibbi, det var trevligt att höra att du äe sypwr nöjd med oss.

Åsa H
Skrev om Tutto Completo AB

Mycket nöjd, duktiga tjejer.. bra bemötande och städningen av lgh var mycket bra.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så jättemycket Åsa, det är kull att ni är super nöjda.

Christian H
Skrev om Tutto Completo AB

Bra service, riktigt nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera deras tjänster.

Svar från Tutto Completo AB

Tack så mycket Christian det är så skönt att höra att vi på Tutto Completo gör det lilla extra för våra kunder som verkligen uppskattar det.

Thulasi A
Skrev om Tutto Completo AB

I want to express my heartfelt thanks to Tutto for their exceptional moving and cleaning services during my recent relocation. The team was not only helpful and understanding, but their professionalism and care in handling my furniture made the move stress-free. The cleaning crew left my old home spotless. What truly stood out was the kindness and friendliness of everyone involved. Your team made a significant impact during a challenging time, and I'm grateful for the outstanding service. Highly recommended!

Svar från Tutto Completo AB

Thank you so much, it was a pleasure to help you.

Ulf C
Skrev om Tutto Completo AB

Det är inte första gången jag har anlitat Tutto Completo och jag får alltid samma exceptionella bemötande och utfört jobb. Flytt och städ blir alltid gjort enligt överenskommelse och oftast snabbare och bättre än vad jag hade förväntat mig.

Svar från Tutto Completo AB

Tack aå mycket Ulf, väldigt roligt att höra att ni är supernöjda med oss.

Berit S
Skrev om Tutto Completo AB

Väldigt proffsiga och bra flyttfirma.

Svar från Tutto Completo AB

Tack Berit det var jätte kul att höra att ni är supernöjda med oss.

Åke A
Skrev om Tutto Completo AB

Enkla att ha och göra med. Snabba, ställde upp direkt dagen efter. Vi informerade hur vi önskade få arbetet utfört, de stämde dock av under resan gång, så det inte skulle bli några missförstånd, mycket tacksam för för detta. Rekommenderas varmt, vi kontaktade företaget pga rekommendationer och de överträffade våra förväntningar. Vi köpte flytt-städ med vis tömning utav huset

Svar från Tutto Completo AB

Tack aå mycket Åke, jätte kul att höra att ni är supernöjda med oss.

Per A
Skrev om Tutto Completo AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande Levde upp till våra förväntningar puls lite till Städade och röjde lägenhet med underbart resultat.

Svar från Tutto Completo AB

Tack Per, vad kul att höra att ni är supernöjda med oss.

Klaus P

Bra information, pålitliga, trevliga. Rekomenderas

Svar från Tutto Completo AB

Tack Klaus, det var ett nöje att hjälpa er med både flytt och flyttstädning.