Alla kategorier Lås Stockholms län Stockholm Norrmalm Tvedbergs Lås

Tvedbergs Lås

Box 34114, 100 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Tvedbergs Lås!

Hos oss hittar du professionella och kunniga låssmedar som hjälper till med både akuta och långsiktiga låstjänster. Oavsett om du behöver låssättningar, låsbyten, larminstallationer eller reparationer lovar vi att ge dig den kvalitet du behöver.

Vi är ett ungt företag som snabbt etablerat oss i branschen tack vare vår kunnighet, vårt breda kontaktnät och inte minst våra låga priser.

Har du blivit utelåst? Ring oss på nummer 086500190 så kommer vi och hjälper dig. Vår jour har öppet dygnet runt och vi arbetar i hela Stockholmsområdet.
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Tvedbergs Lås

• Susanne L skrev om Tvedbergs Lås
    Punktliga, professionella och väldigt hjälpsamma. De kan sina saker. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Christian W skrev om Tvedbergs Lås
    Toppen bra på alla sätt! Bra bemötande, kvalitet, kunskap! Läs mer
  • Kaj L
    Kaj L skrev om Tvedbergs Lås
    Mycket nöjd!
    Vi skulle ha husvisning av farsans hus och vi hittade inte nyckeln till en av alltan dörrarna och då anlitade vi Tvedbergs lås. Han var snabbt på plats och löste det snabbt. Läs mer
  • Erik T
    Erik T skrev om Tvedbergs Lås
    Trevliga och kompetenta, kom på utsatt tid och löste problemet till ett rimligt pris. Mycket bra. Läs mer
  • Lennarterling F skrev om Tvedbergs Lås
    VARMT TACK Jack för snabb hjälp med låsbyte trots att du hade ena foten på väg på semester. Mathias gjorde ett fint jobb, även om det inte hjälpte.....jättebra låssmed. Mvh Ingrid Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Tvedbergs Lås
    Snabb, proffsig och personlig service. Kunde inte vara nöjdare!

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lea L skrev om Tvedbergs Lås
    Snabbt och professionellt, vi är jättenöjda! Läs mer
  • Rickard W skrev om Tvedbergs Lås
    Bra service och förslag på lösningar när uppdraget behövde göras om lite. Läs mer
  • Louise B skrev om Tvedbergs Lås
    Jag behövde byta lås på min ytterdörr, mailade sent en kväll, fick låset bytt dagen efter, trots att de inte ens tittat på dörren innan. Snabbt och effektivt, prisvärt och trevligt! Rekommenderar garanterat! Läs mer
  • Ylva K skrev om Tvedbergs Lås
    Snabb & engagerad service. Är jättenöjd. Läs mer
  • Fanny S skrev om Tvedbergs Lås
    Fick hjälp med att dyrka upp låset på en gammal kista. Trevlig kille, bra service och bra pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Anki G
    Anki G skrev om Tvedbergs Lås
    Supernöjda - jobbade snabbt och jättetrevliga Läs mer
  • Marcus E skrev om Tvedbergs Lås
    Snabb, i tid, trevlig och bra pris. Läs mer
  • Magdalena T skrev om Tvedbergs Lås
    Mycket bra, snabba och trevliga.
    Tack för hjälpen. Läs mer
  • David K skrev om Tvedbergs Lås
    Efter ett flertal inbrott i vår fastighets källarutrymmen kontaktade vi Tvedbergs Lås för att få hjälp med att stärka vårt skalskydd.
    Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Redan samma dag kom de och monterade extra lås och brytskydd på ett flertal dörrar.
    Tack vare detta har vi sedan dess sluppit otrevliga påhälsningar.

Jag kan varmt rekommendera Tvedbergs Lås!

Hälsningar,
    David Haeger
    Brf Båtturen 1
    Hammarby Sjöstad Läs mer
  • Stefan S skrev om Tvedbergs Lås
    Tvedberg lås trevliga och professionella killar. Vart super nöjd med mitt skal skydd till min fastighet. Läs mer
  • Gustaf P skrev om Tvedbergs Lås
    Lyhörda, kostnadseffektiv och punktliga samt mycket trevliga!
    Robutz Fastigheter Läs mer
  • marcus w skrev om Tvedbergs Lås
    Trevligt bemötande och ett väldigt bra utfört jobb. Prisvärt likaså! Rekomenderas Läs mer
  • Mikael S skrev om Tvedbergs Lås
    Bra och snabb service till ett bra pris. Läs mer
  • Ewa S skrev om Tvedbergs Lås
    Snabb respons på offertförfrågan. Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Prisvärda. Läs mer
  • Marcus E skrev om Tvedbergs Lås
    Bra service, bra jobb helt enkelt Läs mer
  • Johan H skrev om Tvedbergs Lås
    Tvedbergs lås är vårt självklara val när vi behöver en låssmed! Läs mer
  • Kristoffer K skrev om Tvedbergs Lås
    Bra service, trevlig personal och god kvalitet på utförda jobb! Läs mer
  • stefan s skrev om Tvedbergs Lås
    Helt nöjd!! Går inte att klaga på deras arbete!
    Topp klass! Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Tvedbergs Lås
    Rekommenderades själv Tvedbergs Lås av en bekant då jag fann att andra låssmeder saknade en genuin servicekänsla. Vi behövde se över hela låslösningen hemma (dörrar och fönster) och fann Tvedbergs mycket hjälpsamma, med bra förslag på kostnadseffektiva och bra lösningar. Installationsarbetet gick mycket bra och de var snabbt tillbaka för en del efterföljande finjusteringar. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Pierre E skrev om Tvedbergs Lås
    Tvedbergs Lås brukar hjälpa oss med överflytt & driftsättning av ellås vid dörrmontage och det fungerar alltid bra. Kunnig och trevlig personal samt god service trots bitvis dålig framförhållning från vår sida.

Jag rekommenderar absolut denna firma. Läs mer
  • Patricia S skrev om Tvedbergs Lås
    1. Akut utryckning efter stöld av nycklar. Snabbt på plats. Byte och plombering av nödvändiga lås.
    2. Byte av samtliga dörr- och fönsterlås pga ovan nämnda stöld.
    3. Akut utryckning efter inbrott. Snabbt på plats. Före polisen. Åtgärd av uppbruten dörr som inte gick att stänga.
    4. Montering av brytskydd vid två tillfällen

Jack Tvedberg har alltid varit otroligt serviceminded. Ryckt ut trots att han inte haft jour. Väldigt nöjd med de arbeten som han utfört. Läs mer
  • Marcus W skrev om Tvedbergs Lås
    Strålande service, mycket prisvärt, personalen var trevlig och välvårdad. Läs mer

Box 34114, 100 26 Stockholm