TYR Solskydd AB

TYR Solskydd AB

tyrsolskydd.se

TYR solskydd grundades 2009 och har sedan dess haft en långsam, men stabil resa uppåt. Vi erbjuder allt från högkvalitativa persienner till markiser, men är nischade på en långt mycket mer intressant produkt, kallad fönsterfilm. Det är just denna nisch som gör att TYR sticker ut rejält i branschen. Fönsterfilm är något alla...

15 omdömen om TYR Solskydd AB

Magnus B
Skrev om TYR Solskydd AB

Som jag förväntat mig varken mer eller mindre. En leverantör som håller det dom lovat.

Tomas O
Skrev om TYR Solskydd AB

Bra och tillmötesgående. Löser det mesta till det bästa. Snabb och bra leverans.

Åsa L

Snabb återkoppling och flexibla

Sofia P
Skrev om TYR Solskydd AB

Fick snabb och smidig hjälp. Bra kundservice.

Svar från TYR Solskydd AB

Tack för er fina respons, alltid lika kul när man får höra att det funkat fint.

Håkan G

Proffesionella och tillmötesgående.

Svar från TYR Solskydd AB

Hej Håkan. Tack för de fina orden och det höga omdömet.

Solskydd A
Skrev om TYR Solskydd AB

Bra utfört arbete och bra kommunikation när arbetet var gjort

Svar från TYR Solskydd AB

Tack så mkt för denna recension. Kommunikation är A och O, vi försöker leverera både på detta plan, och i kvalité.

Lilian A
Skrev om TYR Solskydd AB

Jobbade snabbt och effektivt!

Svar från TYR Solskydd AB

Kul att höra, tack. Vi strävar alltid efter att bli ännu effektivare, utan att tumma på resultatet.

Ingela B
Skrev om TYR Solskydd AB

Vi är jättenöjda med ett väldigt snyggt solskydd på vår balkong. Arbetet blev snabbt och proffsigt utfört och vi kan varmt rekommendera TYR.

Svar från TYR Solskydd AB

Tack för era vänliga ord. Alltid kul att få höra när man gjort något bra :)

Marlene J
Skrev om TYR Solskydd AB

Mycket trevligt bemötande från första stund. Snyggt och fint arbete, lätt att hantera markiserna. Är supernöjd och kan varmt rekommendera er.

Svar från TYR Solskydd AB

Vi tackar för de fina orden, och vad kul att höra att era markiser är lätthanterade.

Erik G

Serviceinriktad och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Johan

Svar från TYR Solskydd AB

Vad kul att höra, vi alla på TYR solskydd har som mål att göra kunderna så nöjda som möjligt, så när man får bekräftat att vi lyckas är det alltid extra trevligt.

Birgitta J
Skrev om TYR Solskydd AB

De var trevliga att ha att göra med. Fick snabbt offert och efter order var leveranstiden kortare än väntat. Tyvärr blev det ett fel, jag hade beställt 2 skydd men i leveransen var det bara 1. Efter samtal löstes det snabbt och det blev bra. Blev bara två resor för att hämta och eftersom jag inte har bil fick jag be om hjälp.

Svar från TYR Solskydd AB

Hej Birgitta, tråkigt att det blev fel i leveransen och att ni fick bekymmer med upphämtning osv. Det är några led i processen och någonstans missade någon en siffra. Men vi lär oss att bli ännu tydligare i framtiden, och hoppas att du får njuta av dina produkter under många år framåt. Tack för att du lämnar omdöme.

Olof-Persgårdens S
Skrev om TYR Solskydd AB

Bra service, bra pris, bra hemsida. Lätt att hitta. Trevliga och snabba.

Svar från TYR Solskydd AB

Så kul att höra. Vi gör allt för att underlätta så mycket som möjligt för kunderna, så det är extra kul att höra när vi lyckats.

Hans T
Skrev om TYR Solskydd AB

Trevliga och proffsiga killar som utförde montage av säkerhetsfilm på vårt företag. De höll både tiden samt offerten. Vi rekommenderar TYR Solskydd

Svar från TYR Solskydd AB

Vi tackar för de fina orden, nu sitter ni säkrare bakom era fönster.

Hans A
Skrev om TYR Solskydd AB

Tyr Solskydd har gjort jobb hos oss vid flera tillfällen. Resultatet - alltid 100% bra resultat!

Svar från TYR Solskydd AB

Vi tackar för de fina orden, och de fina uppdragen ni så ofta ger oss.

Jannike J
Skrev om TYR Solskydd AB

Jätte nöjda! Vi hade problem med barnens sovrum, då solen ligger på hela dagarna och det har vart för varmt för att kunna somna. Det blev verkligen SÅ stor skillnad! Killarna som kom var nogranna, tog sin tid och jätte trevliga! Vi hade problem med att markisen är monterad för långt ner, så det går ej att öppna fönstret riktigt. Men det löste dom galant ändå efter lite fix och trix! Rekomenderar varmt!

Johan L gillar detta
Svar från TYR Solskydd AB

Tack för dina fina ord. Vi är vana vid att lösa både väntade och oväntade problem, huvudsaken är att barnen nu kan sova svalt och skönt i sitt sovrum även varma sommardagar.