Alla kategorier Övrigt Stockholms län Tyresö Tyresö Handelsträdgård

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Tyresö Handelsträdgård

• Catrine S
    Catrine S skrev om Tyresö Handelsträdgård
    Bemötandet var fantastiskt - över all förväntan - personligt och kunnigt - och roligt! Vackraste stället jag handlat blommor på i hela Stockholm - vilken underbar slottspark och vilket mysigt ställe det är med alla djur och barn - och växter! Massa buskar och träd även! Här skall jag hänga när jag inte är hemma i min egen oas. Rekommenderas varmt!
  • Sara
    Sara skrev om Tyresö Handelsträdgård
    Jag var där på Tusen trädgårdar den 8 augusti efter som man tagit upp den som sevärd!??
    Men det var det värsta jag sett ogräs över allt även i växthusen, torkade och döda växter. Frilandsodlingen med dahlior var mer en orgie i ogräs så högt att man såg nästan inget annat. Allt såg ut att förfalla. Jag förstår inte hur man kan ta upp den i listan som besöks trägård. Jag gick efter två minuter inget att se!

Nu såg jag att det var någon som tyckte att man skulle åka hit och inte till Zetas? Var tvungen att åka ut och titta för att konstatera att de rensat bort ogräsen men fortfarande fallfärdigt, ljusår från Zetas Trädgård. Låter som ett skämt!
  • Maggis S
    Maggis S skrev om Tyresö Handelsträdgård
    En fantastisk handelsträdgård som blir bättre för varje år.
    Här kan man hitta det lite udda men de har mcket av allt i en oslagbar miljö. Sedan de började med hela sortimentet behöver man inte åka någon stans. Som ett andra hem för den som gillar trädgård. OCh det gör jag:)
  • -
    - skrev om Tyresö Handelsträdgård
    Jag gillade verkligen att gå hit för några år sedan. Det fanns alltid jätte mycket i deras sortiment. Fröer, växter, krukor och allt annat man kan tänkas behöva om man vill ha lite växter omkring sig hemma. :) Personalen var jätte trevlig och priserna var helt okej då. Jag hade helt klart gett dom 5 recos för ett par år sedan. Men idag sänker jag betyget rätt mycket. Dom har gjort om hela handelsträdgården och det känns inte alls lika mysigt att gå där som det gjorde förr. Dessutom har dom höjt priserna rätt mycket vilket gör att dom inte får lika mycket besök av oss längre tyvärr.

Tyresö Slott, 135 60 Tyresö