Umeå Cleaning Crew AB

Välkommen till Umeå Cleaning Crew AB!

Vi på Umeå Cleaning Crew AB finns till för att sätta guldkant på din vardag i västerbottens landsting med omnejd. Om du är trött på att sköta städningen hemma såväl som på jobbet så tar vi på Umeå Cleaning Crew AB gladeligen hand om detta. Du kan välja att anlita oss för enstaka tillfällen eller så kommer vi och städar regelbundet hos dig.

Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, dödsbostädning, storstädning, visningsstädning, fönsterputsning, byggstädning, kontorsstädning och mycket mer.

Vi har lång erfarenhet av städning och är stolta över att kunna erbjuda miljövänliga alternativ.

Läs vad 10 kunder tycker om Umeå Cleaning Crew AB 2

2022-11-16 Verifierad kund
    Snabb service, väl utfört trots svårt uppdrag med total tömning av lgh och efterstädning. Kan rekommenderas!
    2022-11-09 Verifierad kund
    Städning var mycket bra varje gång! Dock tyvärr är kommunikationen och allt organisatoriskt mycket kaotiskt. Det betyder extra stress för kunderna.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Superbra städning, och bra pris. Passar perfekt för mig som är student 🙏
    2022-10-12 Spontant omdöme
    De jobbade med fönsterputsning bara två dagar efter att jag tog kontakt med dem. Resultatet blev jättebra, med MÅNGA små fönstrar hemma hos mig, och alla känsliga pga husets ålder. De kom lite försenad (några minuter bara) och stannade lite längre än jag hade förväntat mig eftersom en ny kollega var med dem, men de justerade ner tiden i slutet (utan att jag behövde fråga). Jag blev helt nöjd!
    2022-10-10 Spontant omdöme
    I used them for moving cleaning and it was very nicely done and shiny 🤩
    Thank you for your time And feedback 🙏🏼 Umeå Cleaning Crew AB
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jag hade inte haft städhjälp förut, men i våras insåg jag att varför ska jag städa, jag tycker inte att det är kul och värderar andra saker bättre som att simmar på Iksu spa eller vara ute i naturen.

Jag tjänar inte jättemycket, men när jag valde Umeå Cleaning Crew blev både glad och överraskad, tänk att komma hem till en välstädad lägenhet. Finns inget pris på det, nu är det väldigt billigt att anlita dom, men det var inte det som gjorde att jag tyckte de var bra. Det var hur fint allt såg ut när jag kom hem.

En god vän kom hem till mig dagen efter och frågade mig, vad har hänt med din lägenhet? Jag sa naturligtvis att jag städat själv =)
    Hej Åke tusen tack för din feedback vi är verkligen mycket glad över finna kund som er❤️ Umeå Cleaning Crew AB
    2022-10-10 Verifierad kund
    Mycket bra och seriös städfirma. Kommer att anlita dom fler gånger och rekommendera till mina vänner.
    Tusen tack för din feedback och din tid.🙏🏼 Umeå Cleaning Crew AB
    2022-10-06 Verifierad kund
    Letar ni efter ett seriöst, kommunikativt och noggrant städbolag så är detta ett företag som levererar på samtliga punkter och är dessutom väldigt prisvärda.
    Vi anlitade Umeå clearing crew formen flyttstädning och alla var nöjda med deras jobb.

Rekommenderas, 10/10 👍
    2022-10-04 Verifierad kund
    Bra bemötande vid första samtalet. Det blev lite fel på datum men det ordnades snabbt.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Gjorde inte alls ett bra jobb. Fick ett a4 på bristerna men åtgärdade inte det utan det fick vi göra själva....
    Hejsan cristian och tack för din feedback.
    Det är väldigt tråkigt att du blir mys nöjd med
    Detta tjänst som du har köpt.
    Jag lovar att vi har försökt att göra allt i eran flyttstädning men tyvärr kunde inte göra eran hyresvärd
    100% nöjd han tänkte att kanske för tillbaka lite pengar från oss.
    Men eftersom ni har bokat städning så kunde inte vi ger honom något ersättning.
    Ni har betalat för resa kostnaden från umeå till Lycksele
    Och den här kostnaden vi kan inte bjuda kunden , det är en krav från Skatteverket.
    Uppas att du förstår mig.
    Om du har möjlighet att andra din feedback så gör det.
    För att för oss är väldigt viktigt att alla kunder vara nöjda med de tjänst som dom köpar från oss.
    Med vänlig hälsning
    Masoud på Umeå Cleaning Crew AB