Umeå Cleaning Crew AB

Umeå Cleaning Crew AB

umeacleaningcrew.se
  • Badge2024

Välkommen till Umeå Cleaning Crew AB! Vi på Umeå Cleaning Crew AB finns till för att sätta guldkant på din vardag i västerbottens landsting med omnejd. Om du är trött på att sköta städningen hemma såväl som på jobbet så tar vi på Umeå Cleaning Crew AB gladeligen hand om detta. Du kan välja att anlita oss för enstaka tillfällen...

27 omdömen om Umeå Cleaning Crew AB

Tor R
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Jag är riktigt nöjd med hur slutresultatet blev.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Vi uppskattar verkligen din feedback, tack så mycket. Vi blir jätte glada.💐

Karin Å
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Bra bemötande bra utfört arbete rekommenderas varmt

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Karin för din feedback och din tiden💐

Asoom A
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Fick hjälp med flyttstäd i två hus. Städningen var i världsklass. Mycket fint bemötande och ett enormt tålamod med mig som kräsen kunden. Jag är sååå nöjd. Jag skulle rekommendera Umeå Cleaning Crew alla dagar i veckan. Mitt ödmjukast tack till er! Ni är grymma!

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Asoom för din feedback och din tiden💐

Thomas P
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Företaget har en bra hemsida! Det har varit lätt att nå ansvariga och de har bekräftat våra överenskommelser. De berättade när de skulle utföra jobbet och kom punktlig. Bra pris och vad jag kunde bedöma gjorde dom ett bra jobb.!/ Thomas Persson

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Thomas för din feedback och din tiden.

Erik H
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Städning före visning. Själva städningen riktigt bra. Några få små missar i fönsterputs. Mycket prisvärt,. Kommer att anlita dem igen vid min flyttstädning.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Erik för din feedback och din tiden önskar dig en glad påsk.

Malin R

Punktliga korrekta proffsigt gjort

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Malin för din feedback och din tiden💐

Selva H
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Tack för ett väl utfört jobb med flyttstädningen!

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Selva för din feedback och din tiden💐

Jens L
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Mycket tillmötesgående och trevligt bemötande. Lätta att ha o göra med. Problemlösare. Duktiga. Lättsam kontakt med dem. Kan varmt rekommendera dem! Umeås bästa!

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Jens för din feedback och din tiden.

Ansgar J
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Beställde flyttstäd, och det var inga konstigheter. Först hade de missat att torka utsidan på fönstrena, men när vi ringde och påpekade detta fixade de det samma dag. Vi har förståelse för detta i och med att det var vinter, och dessutom löste de det ju bra. I övrigt var vi mycket nöjda.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack Ansgar för din feedback och din tiden.

Ahmad Y
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Anlitade till flyttstäd, väldigt tillmötesgående, trevliga och flexibla efter våra önskemål. Superbra städat enligt överenskommelse, har absolut inga klagomål! Kommer helt klart rekommendera dem vidare. Ska tilläggas att jag använt mig av flyttstäd 5 gånger senaste åren i Umeå och detta företag var klart bäst.

Tusen tack Andrea för din feedback och din tiden💐

Andrea J
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Rekommenderar starkt att anlita Umeå Cleaning Crew AB. Ett Absolut 💯 -% perfektion. Oerhört nöjd och glad över deras noggrannhet, tillgänglighet samt extra stöd med annat som inte ingick i deras arbetsuppgifter. Väldigt hängivna och extremt vänliga i bemötanden. Vi kommer alltid att anlita dom, bravo 👏🏼

Tusen tack Andrea för din feedback och din tiden💐

Åke E
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Dom är bra, alltid trevligt att komma hem till en välstädad lägenhet.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack för din feedback och din tid.

Vladimir F
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Snabb,mycket vänlig och effektiv med lösningar på plats.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack för din feedback och din tid.

Jens B
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Flyttstädet var utmärkt och bemötelsen mycket bra!

Tusen tack för din feedback och din tid

Leenah P
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Professionellt utfört arbete. Bra första kontakt och fint avslut. Rekommenderas verkligen.

Tusen tack för din feedback och din tid

Vanessa V
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Mycket bra bemötande, snabb hjälp och bra resultat på städningen. Ägaren är genuint intresserad av att göra ett bra jobb. Jag rekommenderar verkligen att anlita denna firma, jag kommer fortsätta göra det.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack för din feedback och din tid.💐

Sabina S
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Köpte flyttstäd. Lite dålig kommunikation men förstår att det är mycket nu runt jul och nyår. Supernöjd med städningen!!!

Tusen tack för din feedback 🙏🏼 God jul till dig 🎄

Jan E
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Snabb service, väl utfört trots svårt uppdrag med total tömning av lgh och efterstädning. Kan rekommenderas!

Kai M
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Städning var mycket bra varje gång! Dock tyvärr är kommunikationen och allt organisatoriskt mycket kaotiskt. Det betyder extra stress för kunderna.

JULIA N
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Superbra städning, och bra pris. Passar perfekt för mig som är student 🙏

HOPE ELIZABETH S
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

De jobbade med fönsterputsning bara två dagar efter att jag tog kontakt med dem. Resultatet blev jättebra, med MÅNGA små fönstrar hemma hos mig, och alla känsliga pga husets ålder. De kom lite försenad (några minuter bara) och stannade lite längre än jag hade förväntat mig eftersom en ny kollega var med dem, men de justerade ner tiden i slutet (utan att jag behövde fråga). Jag blev helt nöjd!

CHELSEA ENEKE A
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

I used them for moving cleaning and it was very nicely done and shiny 🤩

Thank you for your time And feedback 🙏🏼

Åke E
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Jag hade inte haft städhjälp förut, men i våras insåg jag att varför ska jag städa, jag tycker inte att det är kul och värderar andra saker bättre som att simmar på Iksu spa eller vara ute i naturen. Jag tjänar inte jättemycket, men när jag valde Umeå Cleaning Crew blev både glad och överraskad, tänk att komma hem till en välstädad lägenhet. Finns inget pris på det, nu är det väldigt billigt att anlita dom, men det var inte det som gjorde att jag tyckte de var bra. Det var hur fint allt såg ut när jag kom hem. En...

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Hej Åke tusen tack för din feedback vi är verkligen mycket glad över finna kund som er❤️

Åsa L
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Mycket bra och seriös städfirma. Kommer att anlita dom fler gånger och rekommendera till mina vänner.

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Tusen tack för din feedback och din tid.🙏🏼

Dennis I
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Letar ni efter ett seriöst, kommunikativt och noggrant städbolag så är detta ett företag som levererar på samtliga punkter och är dessutom väldigt prisvärda. Vi anlitade Umeå clearing crew formen flyttstädning och alla var nöjda med deras jobb. Rekommenderas, 10/10 👍

Eva P
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Bra bemötande vid första samtalet. Det blev lite fel på datum men det ordnades snabbt.

Cristian N
Skrev om Umeå Cleaning Crew AB

Gjorde inte alls ett bra jobb. Fick ett a4 på bristerna men åtgärdade inte det utan det fick vi göra själva....

Svar från Umeå Cleaning Crew AB

Hejsan cristian och tack för din feedback. Det är väldigt tråkigt att du blir mys nöjd med Detta tjänst som du har köpt. Jag lovar att vi har försökt att göra allt i eran flyttstädning men tyvärr kunde inte göra eran hyresvärd 100% nöjd han tänkte att kanske för tillbaka lite pengar från oss. Men eftersom ni har bokat städning så kunde inte vi ger honom något ersättning. Ni har betalat för resa kostnaden från umeå till Lycksele Och den här kostnaden vi kan inte bjuda kunden , det är en krav från Skatteverket. Uppas att...