Underbara hem i Stockholm

Underbara hem i Stockholm

www.battrehem.com

Välkommen till Underbara hem i Stockholm! Vi erbjuder tjänster som golvslipning, golvläggning och målerijobb. Med många år i branschen erbjuder vi professionell hjälp till kostnadseffektiva priser. Vår personal är utbildad och arbetar alltid med ett högt kvalitetstänk. Samtidigt som vi är noggranna under alla våra uppdrag utför...

13 omdömen om Underbara hem i Stockholm

Fredrik S
Skrev om Underbara hem i Stockholm

David var väldigt professionell och trevlig. Han svarade tålmodigt på alla konstiga frågor vi hade. Han och hans team var väldigt flexibla gällande tider. Resultatet av deras arbete blev väldigt bra. Kan definitivt rekommendera underbara hem till de som funderar på att slipa och behandla eller göra om sitt golv på något sätt. Vi är otroligt nöjda. 😊

Anusha Caroline A
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Så fin och omtänksam service och mina golv har blivit så fina. Man är ju alltid lite orolig när det kommer till renoveringar och mina golv blev förstörda efter ett stambyte så det var inte en helt självvald grej med slipningen. Men så inlyssnande hantverkare och David tog sig tid att göra det ordentligt och när jag upptäckte enstaka märke efter att lack torkat var det inget problem för dem att komma tillbaka och fixa. Kändes som de verkligen brydde sig om både mina golv och mig. Kommer anlita igen om det behövs.

Dörte M
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Jag har anlitat Underbara hem i Stockholm flera gånger, huvudsakligen för läggning av golv, men även andra mindre jobb och är jättenöjd med kvalitén på det utförda arbetet. De var enkla att komma i kontakt med, svarade snabbt och var verkligen serviceinriktade.

Rebecca B
Skrev om Underbara hem i Stockholm

David ser till att man som kund blir riktigt nöjd! Grymma allihopa!

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Rebecca! Tack för din omdöme. Vi är glada att du är mycket nöjd med golvet :) Önskar er en fin helg! Bästa hälsningar. Underbara Hem.

Annie S
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Trevligt bemötande och snabbt arbete. Fin hjälp med flytt av tunga möbler och logistiska svårigheter. Tillmötesgående.

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Annie! Vad härligt att du blev nöjd med jobbet. Tacksam för så fin omdöme! Bästa hälsningar, UnderbaraHem

Sampat M
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Dem hjälpte oss bygga om golvet och renoveringen av ett rum. Deras jobb var rent och fint. De var väldigt flexibel och klarade jobbet i en vecka. Vi vill gärna rekommendera underbara hem.

Jerry C
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Vi beställde golvläggning hos Underbara hem i Stockholm AB. David och hans team utförde detta arbete professionellt med ett väldigt bra resultat. De är trevliga, snabba och väl bemötande samt ger god service. Vi är mycket nöjda med vårt nya golv. Stort tack till David och ditt team! Vi rekommenderar varmt dem.

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Jerry, Stort tack för fina recensionen och förtroendet! Det hjälper oss mycket när ni tar er tid att recensera oss om de olika momenten, så att andra hushåll enklare bildar förtroende för oss. Vi önskar er allt det bästa! Hälsningar, UnderbaraHem

Åse L

Så trevliga, proffsiga och effektiva! Golven blev fantastiska! ⭐️

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Åse, vad härligt att du blev nöjd med jobbet. Tacksam för så fin omdöme! Bästa hälsningar, UnderbaraHem

Cy S
Skrev om Underbara hem i Stockholm

David och hans medarbetare är både duktiga på vad de gör, trevliga och enkla att ha att göra med. De är flexibla och lösningsorienterade. Jag rekommenderar varmt!

Svar från Underbara hem i Stockholm

Tack för ett fint omdöme Cy! Vad härligt att ni är nöjda med vårt arbete. Önskar er en fin helg! Bästa hälsningar, UnderbaraHem.

Elin J
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Vi köpte slipning, vitlasering samt behandling med hårdvaxolja. Mycket proffsigt bemötande där vi fick snabba svar på alla våra frågor. Uppskattade att man fick gratis färgprov så man kunde se hur färgerna såg ut på just vårt golv. Jobbet är superfint utfört där vi till och med fick hjälp med extra fog och list utan extra kostnad. Kan verkligen rekommendera David!

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Elin! Tack för din omdöme och fina orden. Vi är glada att du är mycket nöjd med golvet :) Önskar er en fin helg! Bästa hälsningar. Underbara Hem.

Domenique S
Skrev om Underbara hem i Stockholm

David levererade ett snyggt resultat på golv och var enkel att vara i kontakt med. Han har varit väldigt hängiven till att leverera arbete av kvalité och återkoppla för att se att man bra helt nöjd! Prisvärt och bra! Ett jättetack!

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Domenique! vad härlig att du har blivit nöjda på resultat. Tack för fina orden och omdöme :) Önskar dig en trevligt helg! Bästa hälsningar. Underbara Hem

Bengt Christer A
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Anlitade Underbara Hem för måleri, golvläggning och snickeriarbeten. David, Nelson, Gustavo m.fl. är ett härligt gäng med massor av yrkeskunskap & stolthet. David är kommunikativ, noggrann och inlyssnande och nöjer sig inte innan slutresultatet överträffar kundens förväntningar. Underbara Hem är ett föredöme för hur ett modernt serviceföretag ska agera. Jag rekommenderar dem starkt. /Bengt

Svar från Underbara hem i Stockholm

Tack så mycket för omdömen Bengt! Vad roligt att du är så nöjd med arbeten, et är så vi jobbar för :) Önskar dig en trevligt helg! Bästa hälsningar, Underbara Hem

ALICE G
Skrev om Underbara hem i Stockholm

Kan varmt rekommendera Underbara hem. Vi fick hjälp med att lägga om och slipa golv, målning och tapetsering och vi är väldigt nöjda. Jobbet är jättefint gjort och de har varit lätta att ha och göra med och hållit tidsplanen. Skulle absolut anlita igen!

Svar från Underbara hem i Stockholm

Hej Alice! Så härligt att ni blev nöjda med vårt arbete! Tack för ett fint omdöme :) Bästa hälsningar! Underbara Hem i Stockholm AB