Läs vad 4 kunder tycker om Underbara hem i Stockholm 2

2022-06-17 Insamlad av företaget
    Vi köpte slipning, vitlasering samt behandling med hårdvaxolja. Mycket proffsigt bemötande där vi fick snabba svar på alla våra frågor. Uppskattade att man fick gratis färgprov så man kunde se hur färgerna såg ut på just vårt golv. Jobbet är superfint utfört där vi till och med fick hjälp med extra fog och list utan extra kostnad. Kan verkligen rekommendera David!
    Hej Elin!

Tack för din omdöme och fina orden.
    Vi är glada att du är mycket nöjd med golvet :)

Önskar er en fin helg!

Bästa hälsningar.
    Underbara Hem.
    2022-05-30 Insamlad av företaget
    David levererade ett snyggt resultat på golv och var enkel att vara i kontakt med. Han har varit väldigt hängiven till att leverera arbete av kvalité och återkoppla för att se att man bra helt nöjd! Prisvärt och bra! Ett jättetack!
    Hej Domenique!

vad härlig att du har blivit nöjda på resultat.
    Tack för fina orden och omdöme :)

Önskar dig en trevligt helg!

Bästa hälsningar.
    Underbara Hem
    2022-05-30 Insamlad av företaget
    Anlitade Underbara Hem för måleri, golvläggning och snickeriarbeten. David, Nelson, Gustavo m.fl. är ett härligt gäng med massor av yrkeskunskap & stolthet. David är kommunikativ, noggrann och inlyssnande och nöjer sig inte innan slutresultatet överträffar kundens förväntningar. Underbara Hem är ett föredöme för hur ett modernt serviceföretag ska agera. Jag rekommenderar dem starkt.
    /Bengt
    Tack så mycket för omdömen Bengt!
    Vad roligt att du är så nöjd med arbeten, et är så vi jobbar för :)

Önskar dig en trevligt helg!

Bästa hälsningar,
    Underbara Hem
    2022-05-23 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Underbara hem. Vi fick hjälp med att lägga om och slipa golv, målning och tapetsering och vi är väldigt nöjda. Jobbet är jättefint gjort och de har varit lätta att ha och göra med och hållit tidsplanen. Skulle absolut anlita igen!
    Hej Alice!

Så härligt att ni blev nöjda med vårt arbete!
    Tack för ett fint omdöme :)

Bästa hälsningar!

Underbara Hem i Stockholm AB