Universal Motors

Spannmålsvägen 1, 762 51 Rimbo — Visa karta

Välkommen till Universal Motors!

På Spannmålsvägen 1 i Rimbo hittar du Universal Motors. Hos oss kan du hitta din nya drömbil såväl som att sälja eller byta in din gamla bil. Behöver du göra din bil extra fin så erbjuder vi även bilvård. Vi garanterar alltid kvalitativ bilvård med tvätt, rekonditionering samt allmän bilvård. Vi står för trygghet och utomordentlig service.

Besök gärna vår hemsida https://universalmotors.se/bilvard/ för att se prislista för all typ av bilvård såsom klädseltvätt, vaxning, polering, fälgbehandling med mera.

Vi har ett stort intresse för bilförsäljning och bilar och drivs av att du ska känns dig 100% nöjd och trygg hos oss. Är du nyfiken på vad din bil är värd? Då kan du enkelt värdera din bil direkt här på reco.se.

Läs vad 13 kunder tycker om Universal Motors

• 2020-11-30

Dawid N skrev om Universal Motors
    Köpte bil från Alex. Han svarade på alla mina frågor. Är supernöjd! Rekomenderar ! Läs mer
  • 2020-11-27

Daniel A skrev om Universal Motors
    Från kontakt till försäljning, mindre än 24 h! Bra bemötande och trevliga köpare.

Jag fick mer betalt vid försäljning än vid inbyte hos flertalet firmor.

Rekommenderas👍🏻 Läs mer
  • 2020-11-23

Ulrika L skrev om Universal Motors
    Tvätt invändigt med textiltvätt.
    Utmärkt bemötande och resultat! Läs mer
  • Joakim S

2020-11-21

Joakim S skrev om Universal Motors
    Kunniga, god service, kunde svara på alla lätta och svåra frågor jag hade vid bilköpet. Läs mer
  • 2020-11-21

Hakan K skrev om Universal Motors
    Det var faktiskt ett bra val jag gjorde. De var så smidiga och allt var så proffsigt från början till slutet.
    💥💥💥💥💥 Läs mer
  • 2020-11-21

Jonas G skrev om Universal Motors
    Har bara gott och säga om grabbarna!
    Härlig entreprenörs anda. Fräscha lokaler, känner att dom brinner för det dom gör och känner mig viktig som kund. Köper gärna nästa bil där igen. Läs mer
  • 2020-11-19

Jonas H skrev om Universal Motors
    Jag sålde min bil till dem
    Fungerade jätte bra med allt. Läs mer
  • SEWERIOS Y

2020-11-18

SEWERIOS Y skrev om Universal Motors
    Helt klart ett toppbetyg 5/5 utan å tveka!
    Jag har alltid varit skeptisk mot bilfirmor, speciellt när det kommer till säljdelen pga tidigare dåliga erfarenheter. Men när jag väl lämnade över min bil till grabbarna för ett försäljningsuppdrag av min pärla - WOW det är allt jag har att säga.. Sjukt smidig försäljning och grabbarna höll mig uppdaterad från att jag lämnade över nyckeln till att bilen såldes.. 5 stjörnor till firman och ytterligare 5 stjärnor till Alex (försäljningschefen)!! Läs mer
  • 2020-11-04

Kenny J skrev om Universal Motors
    Superproffsiga killar som sätter kunden i centrum. Hela stället sjunger av kvalitet och omtanke. Fantastiskt fina lokaler. Finns bara gott att säga. Högsta betyg och hatten av😀😀 Läs mer

Karl-erik L skrev om Universal Motors
    Har bara positivt att säga om kontakterna jag haft med dom,
    Kan bars Rekommendera dom
    Xc40 fungerar bra
    👍 Läs mer

Ogge C skrev om Universal Motors
    Professionella på hög nivå, dom vet vad dom gör. Grymma grabbar! Kommer definitivt komma tillbaka!
    Tack! Läs mer
  • Simon G

2020-11-03

Simon G skrev om Universal Motors
    Topp klass är ordet! Personalen är väldigt service inriktade samt är det en värdigt varm känsla när man besöker firman. Sist men inte minst, ärlighet är deras främsta egenskap! Läs mer

Gustav S skrev om Universal Motors
    Snabb återkoppling och bra respons. Drivna medarbetare. Läs mer
    Universal Motors gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte