Alla kategorier Spa Stockholms län Värmdö Unni Sickla

Unni Sickla

Sickla Galleria, Smedjegatan 6, 131 34 Nacka — Visa karta

Välkommen till Unni!

Vi erbjuder professionell hudvård, såsom ansikts- och kroppsbehandlingar, massage, manikyr och pedikyr, vaxning, injektionsbehandlingar och mineralmakeup och vi strävar efter att alltid ge dig som kund vår bästa service. Sedan starten 2005 har vi fått förtroendet från över 30 000 återkommande kunder när det gäller deras hudvård.

Utöver behandlingar erbjuder vi även rådgivning då alla våra medarbetare är hudterapeuter som är CIDESCO-diplomerade och medlemmar i SHR. Vi säljer även hudvårdsprodukter som vi själva använder och vet ger resultat från Dermalogica, Decléor, Elixir och Elemis samt mineralmakeup från Bare Minerals. Vår egen hudvårdsserie Unni Professional Skincare är utvecklad med fokus på hög kvalitet till bra pris.

Vi finns för att du ska få möjlighet att lära dig mer om hur du tar hand om din hud på bästa sätt.
Studievägen 10, 19150, Sollentuna

Läs vad 30 kunder tycker om Unni Sickla

• Britta B
    Britta B skrev om Unni Sickla
    Välkomnande och professionellt bemötande
    Fina och avslappnande lokaler
    Underbar behandling med härliga hudkrämer
    Absolut bäst!
  • Catarina C
    Catarina C skrev om Unni Sickla
    Unni är ett mycket vänligt personligt företag där man blir bemött med värme kunskap och omtanke.
  • Maria M
    Maria M skrev om Unni Sickla
    Proffesionellt bemötande både i telefonen vid samtal, bokning, behandling och vid inköp.

Produkterna är väl valda och passar mina behov. Jag får bra råd om inköp, val av behandling och svar på frågor.

Jag har varit kund i Sickla i 6 eller 7 år och gör ansiktsbehandlingar ca fem gånger om året. Jag har provat samtliga och alla har gett bra resultat på min hud och varit sköna o avkopplande. Jag har också gjort pedikyr ett tiotal gånger, samt manikyr en gång och är nöjd med det också.

Jag vill helst gå till samma person eftersom konsulten då kär känna mig och min hud, ser förändring och kan följa upp resultat av tidigare behandlingar. Det har varit ganska stor personalomsättning emellanåt och konsulter har plötsligt försvunnit utan att man fått någon information annat än när behandlingen ska börja. Det tycker jag kan förbättras och det har jag även påtalat. Nu har jag hittat en konsult som jag kan återkomma till. Bra med kontinuitet!

Överlag är jag lacket nöjd med Unni både vad gäller bemötande, produkter, behandlingsurval, personal och kunnande, rådgivning och tillgänglighet på tider att boka.

Om jag ska vara något kritisk, så tycker jag de nya lokalerna är lite ocharmiga och känns sterila! Om det hade varit en annan form av verksamhet som bedrevs där (frisör, försäljning av kläder el möbler etc) så hade jag tänkt så mycket på det! Nu är det spa / behandling / relax / avkoppling och i det sammanhanget tycker jag att lokalen är kallt inredd med mörkgrått, opersonlig och känns "industriell" inte så ombonad, varm, personlig och lugnande som den tidigare lokalen.

Hälsningar,
    Maria
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Unni Sickla
    Omhändertagande och professionellt. Personligt bemötande från alla, även de jag inte varit kund hos.
  • Mari A
    Mari A skrev om Unni Sickla
    Trevliga fräscht vänliga hemtrevligt lätt att boka tid
  • Eva M
    Eva M skrev om Unni Sickla
    Varför gör man inte detta oftare??
  • Marie N
    Marie N skrev om Unni Sickla
    Bra och trevligt bemötande varje gång.
    Behandlingarna är kompletta.
    Personalen är kunniga, proffsiga och trevliga.
  • Eva W
    Eva W skrev om Unni Sickla
    Både hos Sickla och Mood. Det är en stund för avkoppling på högsta nivå, utan att vara påträngande.
  • Anna Ä
    Anna Ä skrev om Unni Sickla
    Superbra service, duktiga på det de gör samt kunniga. Är alltid nöjd när jag varit där.:-)
  • Sanna Å
    Sanna Å skrev om Unni Sickla
    Fantastiskt bemötande och behandlaren kan konsten att vara tyst på ett avslappnat sätt.
  • Catharina B
    Catharina B skrev om Unni Sickla
    Stockholms bästa salong! Alla är otroligt duktiga trevliga pch man känner sig alltid trygg och ompysslad
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Unni Sickla
    Toppenbra hudvård med kunnig och trevlig personal och med ett bra läge i sickla köpkvarter!
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Unni Sickla
    Bra massage och pedikyr. Bra produkter. Trevlig personal.
  • Carina S
    Carina S skrev om Unni Sickla
    Har varit på många olika hudsalonger och har ett stort urval. Unni är i särklass den mest proffsiga jag besökt. Fräscha lokaler, trevligt bemötande, kravlöst under behandlingen, omhändertagande som känns äkta, topprodukter och duktig som få! Jag väljer alltid klassisk ansiktsbehandling. Så generös och lyxig! Rekommenderar Unni!
  • Ann-Sophie B
    Ann-Sophie B skrev om Unni Sickla
    En fantastisk oas med kunniga och professionella terapeuter. Man får det lilla extra och miljön är underbar! Mina bästa rekommendationer.
    Bästa hälsningar AnnSophie
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Unni Sickla
    Utmärkt service vänligt bemötande stor integritet flexibla och tillmötesgående på alla sätt
  • Tina S
    Tina S skrev om Unni Sickla
    Härlig miljö, proffsig personal, lugnt, skönt och harmoniskt! Precis vad man vill ha vid en stunds förhållandevis dyr avkoppling! Absolut värt pengarna att gå till Unni!!
  • Christina H
    Christina H skrev om Unni Sickla
    Alldeles utmärkta behandlingar. Kan verkligen rekommendera både Sickla o Mood som jag växlar o går till.
  • Karin P
    Karin P skrev om Unni Sickla
    UNNI Sickla har haft en hel del personalomsättning dock möts man alltid av trevligt och professionellt bemötande!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Unni Sickla
    Fantastiska behandlingar, proffsig personal med mycket fint bemötande och omhändertagande.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Unni Sickla
  • Irene T
    Irene T skrev om Unni Sickla
    Trevlig och kunnig personal. Lugn atmosfär. Rent och snyggt.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Unni Sickla
    Fantastiskt personal! Kunniga, omtänksamma och trevliga.
    2010-10-28 Unni H svarar Sofie L
    ..och fantastiska kunder :-) Tack för din värmande rekommendation Sofie!
  • Kate T
    Kate T skrev om Unni Sickla
    Personal: Mycket kompetent personal både när det gäller produktkännedom och behandlingar. Lyhörda, vänliga och alltid engagerade vid val av färger och produkter.
    Behandlingar: Har gjort åtskilliga behandlingar - vaxning, pedikyr, manikyr, färgning av fransar o bryn samt olika ansiktsbehandlingar - alltid nöjd med resultatet och har alltid blivit väl omhändertagen. Vid flertalet av ansiktsbehandlingarna får man också en härlig ryggmassage! Rekommenderar speciellt pedikyr och någon av ansiktsbehandlingarna med ryggmassage!
    Lokalerna: Fräscha
    Tips: Önska presentkort i Julklapp.
    2010-10-26 Unni H svarar Kate T
    Tusen tack för ditt generösa inlägg Kate! Nästa gång får du extra lång ryggmassage ;-)
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Unni Sickla
    Jag tycker väldigt bra om Unni Sickla!
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Unni Sickla
    Jag tycker att det är en proffsig affär med god kompetens och skicklighet bland personalen som också är mycket serviceminded.De visar kunderna stor integritet.Produkterna tilltalar mig mycket och utbudet av behandlingar.
    2010-10-16 Unni H svarar Barbro S
    Tack Barbro! Service är vår affärsidé så vi blir jätteglada för din fina rekommendation. Kul att du dessutom är nöjd med produkterna!
  • Sussie R
    Sussie R skrev om Unni Sickla
    MYCKET bra personal, fina lokaler och bra produkter! Välkomnande och mysig stämning.
    2010-10-16 Unni H svarar Sussie R
    Tusen tack för ditt härliga inlägg Sussie. Mycket bra personal och mysig stämning, så vill vi vara :-)
    Unni H, Nikke L gillar detta
  • Karin R
    Karin R skrev om Unni Sickla
    Jag tycker det är bra och proffsig personal. Behandlingarna är sköna och ger resultat och det går att slappna av trots att det ligger *mitt i köpcentrum". Rummet längst bort har en bra "bänk" som är skön, de andra är inte lika bekväma. Bonussystemet är bra, men fler erbjudanden bordef innas för stamkunder.
    2010-10-13 Unni H svarar Karin R
    Tack för ditt inlägg Karin! Vi tar till oss det där om erbjudanden för stamkunder. Just nu jobbar vi på att förbättra datorsystemet så att det ska bli lättare att ge er som besöker oss regelbundet attraktiva erbjudanden. /Vänligen Unni PS. Jag ska genast provligga sängarna i Sickla!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Unni Sickla
    Trevlig och proffsig personal och butik, bra tillgänglighet.
    2010-10-16 Unni H svarar Camilla L
    Tack Camilla! Kul att du pekar på tillgängligheten. Vi satsar hårt på generösa öppettider, men ibland hör vi att inbitna stadsbor tror Sickla ligger långt ut i förorten ;-)
  • Damian H
    Damian H skrev om Unni Sickla
    I've visited Unni in Sickla many times and starting using their facilities a few years ago. I'm very happy with the treatments and after trying out treatments in other facilities over the years i can say that Unni has the highest standards i have experienced. Especially with facial treatments. Staff are very friendly and professional.
    2010-10-16 Unni H svarar Damian H
    Thank's for your kind words Damian! Highest standards, friendly and professional are all beautiful words to us :-)

Sickla Galleria, Smedjegatan 6, 131 34 Nacka