uSecurity

uSecurity är ett säkerhetsbolag i Göteborg som erbjuder tjänster och produkter skapade för att öka din vardagssäkerhet.

Sedan starten 2015 har vi hjälpt närmare 30 tusen kunder med allt ifrån nyckelsäkerhet till brandskydd. Vi erbjuder bland annat Sveriges billigaste nyckelbrickor och Trygghetspaketet som samlar alla våra populäraste tjänster och produkter i en heltäckande lösning för en tryggare vardag.

Då efterfrågan på våra tjänster och produkter ökat kraftigt på senare år flyttar vi under våren 2021 till 900 kvm nyrenoverade lokaler i Mölndal och målet är att sysselsätta 50 medarbetare innan året är slut.

Kontakta oss gärna per telefon eller via vår hemsida om du vill veta mer om oss och våra erbjudanden. Givetvis kan du komma förbi på en kopp kaffe om du befinner dig i närheten. Välkommen!

Läs vad 13 kunder tycker om uSecurity 2

• 2021-02-16
    Proffsigt bemötande jämte trevlig attityd tack för hjälpen
    Tack för din rekommendation! Mvh, uSecurity

• 2021-02-01
    uSecurity ha missa i information Har haft mina betalningar på Auto giro.
    Dessa överföringar har upp hört varvidjag fått betalnings påminnelse.
    Representanten för företaget bemätte mig korrekt o artigt. Lyssnade föredömligt.. Samt med stort tålamod.Enligt mitt för menande är problemet löst
    Kjell Lakso

Talangfull försäljare med kunskap o tålamod.
    Tack för dina fina ord Kjell, jag har vidarebefordrat dem till Kim som blev väldigt glad! :)

• 2021-01-27
    Fått hjälp av tjejerna i kundtjänsten när jag rörde ihop det med fakturorna, suveränt
    Tack för din feedback, jag ska hälsa det till kundtjänst :)

• 2021-01-27
    Snabb lösning på mitt ärende, professionell ton
    Tack för din feedback Cecilia :)

• 2021-01-26
    Det årna öpp sej till slut på grund av miss förstånd igenom att jag inte hörde vad försäljaren sålde för lägen produkt
    Tack för ditt omdöme Evy. Ibland blir det förhastat men jag är glad att vi kunde hjälpa till :)

• 2021-01-26
    Tack för hjälpen Therese! Fick mina nyckelbrickor snabbt och smidigt
    Tack för ditt omdöme David :) Har förmedlat det till Therese som blev jätteglad.

• 2021-01-25
    Saklig och bra dialog om mitt ärende. Lyssnade på min framställning och agerade proffsigt. Ärendet gällde Berit Lorentzon 421119 2705.
    Mvh Sölve Lorentzon
    Tack Sölve, jag har hälsat till vårt ombud Kim och hon är glad att hon kunde hjälpa er :)

• 2021-01-22
    Fick mina nyckelbrickor och billiga var de!
    Vad kul att höra Thomas och tack för ditt omdöme :D

• 2021-01-22
    tack för den fina servicen i kund tjänst. Var lite föhastat när jag tackade ja men det löste du galant.
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme. Jag för vidare dina ord till kundtjänsten :)

• 2021-01-21
    Jätte bra service på min släckare. Fick släckaren och allting funkar jättebra. Prata med en trevlig kille vid namn Adam som jag fortfarande har kontakt med idag och som jag hoppas ska hjälpa mig i framtiden också.
    Hej Adam, jag tackar för recenssionen och hälsar Adam detta :)

• 2021-01-21
    Fick hjälp av Stella på kundtjänst som löste mitt ärende snabbt och bra
    Tack för din reco, jag har vidareförmedlat den till Stella :)

• 2021-01-21
    Dom är helt fantastiska och väldigt tillmötesgående och hjälper extremt bra
    Tack Christoffer, jag tar vidare din recenssion till ID-assistansavdelningen :)

• 2021-01-21
    Pratade med en person som heter Adrian
    Grym hjälp fick jag

5 av 5 stjärnor
    Jag har fört vidare din reco till Adrian och han blev väldigt glad :)