Jag beställde ett litet batteri till min pannlampa den 6 november. På hemsidan står det att den levereras inom 5 arbetsdagar. Den 10 november får jag ett mail att det är skickat. Sen har det varit riktigt tyst och dött! Jag har nu 16 dagar efter beställning fått veta att man skall kontrollera med fraktbolaget var mina grejer är. Ett lite batteri som man kan lägga i ett vadderat kuvert och skicka tar inte mer än max 3 arbetsdagar att leverera, om man väljer Postnord. Detta är under all kritik och det är sista gången som jag kommer handla från detta företag.
Bygghemma
Omdömen totalt
Snittbetyg
310 omdömen om Bygghemma
Beställde och betalade för badrumsinredning med 4-6 veckors leveranstid. Detta var i maj. Fortfarande har inget kommit (6 månader senare). Då och då får vi mail om förväntad leveransdatum, sedan blir det tyst. Ingen information, ingen leverans. Uselt.
Köpte en ytterdörr som gick sönder efter nån månad. Bygghemma ville inte kännas vid det. Usel kvalitet på dörren och jag kommer aldrig mer att handla på Bygghemma.
Exceptionellt bra! Bästa företaget jag har handlat av. Fantastiska medarbetare och kundtjänst. Fem stjärnor av fem från mig 🤩 Fick ett felaktigt svar och lev av ett dörrhandtag från Byggshop.se som också drivs av Bygghemma.se. Det senare företaget lovade kolla upp rätt handtag, och återkomma via mail och kopplade mig sedan till kundtjänst. Dom återbetalade inom 3min hela min gamla order med fraktavgift och allt, och utan att jag ens behövde skicka det felaktiga handtaget tillbaka.
Warning! They use only 2 weeks for return They use only 2 weeks for return and I missed with one day due to validate the product at another location. I explained my situation but absolutely no understanding from the company. I have bought a lot from them and this was my first time I needed to return anything but apparently customer care is not on top of their priorities
VARNING! VARNING! Funderar du på att köpa något från Bygghemma? Tänk om! Det är inte värt det! Deras kampanjpriser är inte värt det, ingenting är värt det! Om du skulle få problem med en vara, leverans eller någonting annat väntar ett rent helvete. Jag håller fortfarande på med ett ärende som har skötts katastrofalt. Jag vet inte hur många samtal, mejlkonversationer och timmar jag är uppe i - det tar aldrig slut! Eftersom det handlat om en stor summa pengar har det även orsakat mig mycket stress. Jag kan inte sammanfatta allt i ett omdöme men kan nämna några av de saker som hänt. Till exempel har Bygghemma försökt få mig till att betala extra för servicearbeten som redan är inkluderade i den tjänst jag betalt för. Vid två tillfällen har jag till och med varit tvungen att läsa upp deras egna villkor för dem. Bygghemma skulle även göra en liten ändring i min order. För att göra den makulerade de först hela ordern och bad mig göra om köpet. De lovade att priset skulle vara det samma, men när jag skulle betala hade de lagt på över 5000 kr. De sa att det inte fanns något annat alternativ än att betala på grund av ett tekniskt fel, men lovade att göra en återbetalning på det felaktiga beloppet. Motvilligt gick jag med på detta, vilket jag ångrar. Efteråt fick jag tillbaka ett betydligt lägre belopp än vad jag borde. Inget stämde med det som jag pratat med dem i telefon om. För att förklara sig påstod de att jag hade fått fel pris från första säljaren. Därför ansåg de sig nu ha rätt att ta mer betalt. Helt utan min tillåtelse tog Bygghemma alltså betalt för ett annat belopp än vad jag kommit överens om med deras säljare vid min beställning. Efter detta har jag bett att få kontaktuppgifter till deras chef, men det har jag inte fått. Bara tanken på Bygghemma gör mig illa till mods och jag vill aldrig köpa något från dem igen.
VARNING! VARNING! Funderar du på att köpa något från Bygghemma? Tänk om! Det är inte värt det! Deras kampanjpriser är inte värt det, ingenting är värt det! Om du skulle få problem med en vara, leverans eller någonting annat väntar ett rent helvete. Jag håller fortfarande på med ett ärende som har skötts katastrofalt. Jag vet inte hur många samtal, mejlkonversationer och timmar jag är uppe i - det tar aldrig slut! Eftersom det handlat om en stor summa pengar har det även orsakat mig mycket stress. Jag kan inte sammanfatta allt i ett omdöme men kan nämna några av de saker som hänt. Till exempel har Bygghemma försökt få mig till att betala extra för servicearbeten som redan är inkluderade i den tjänst jag betalt för. Vid två tillfällen har jag till och med varit tvungen att läsa upp deras egna villkor för dem. Bygghemma skulle även göra en liten ändring i min order. För att göra den makulerade de först hela ordern och bad mig göra om köpet. De lovade att priset skulle vara det samma, men när jag skulle betala hade de lagt på över 5000 kr. De sa att det inte fanns något annat alternativ än att betala på grund av ett tekniskt fel, men lovade att göra en återbetalning på det felaktiga beloppet. Motvilligt gick jag med på detta, vilket jag ångrar. Efteråt fick jag tillbaka ett betydligt lägre belopp än vad jag borde. Inget stämde med det som jag pratat med dem i telefon om. För att förklara sig påstod de att jag hade fått fel pris från första säljaren. Därför ansåg de sig nu ha rätt att ta mer betalt. Helt utan min tillåtelse tog Bygghemma alltså betalt för ett annat belopp än vad jag kommit överens om med deras säljare vid min beställning. Efter detta har jag bett att få kontaktuppgifter till deras chef, men det har jag inte fått. Bara tanken på Bygghemma gör mig illa till mods och jag vill aldrig köpa något från dem igen.
VARNING! VARNING! Funderar du på att köpa något från Bygghemma? Tänk om! Det är inte värt det! Deras kampanjpriser är inte värt det, ingenting är värt det! Om du skulle få problem med en vara, leverans eller någonting annat väntar ett rent helvete. Jag håller fortfarande på med ett ärende som har skötts katastrofalt. Jag vet inte hur många samtal, mejlkonversationer och timmar jag är uppe i - det tar aldrig slut! Eftersom det handlat om en stor summa pengar har det även orsakat mig mycket stress. Jag kan inte sammanfatta allt i ett omdöme men kan nämna några av de saker som hänt. Till exempel har Bygghemma försökt få mig till att betala extra för servicearbeten som redan är inkluderade i den tjänst jag betalt för. Vid två tillfällen har jag till och med varit tvungen att läsa upp deras egna villkor för dem. Bygghemma skulle även göra en liten ändring i min order. För att göra den makulerade de först hela ordern och bad mig göra om köpet. De lovade att priset skulle vara det samma, men när jag skulle betala hade de lagt på över 5000 kr. De sa att det inte fanns något annat alternativ än att betala på grund av ett tekniskt fel, men lovade att göra en återbetalning på det felaktiga beloppet. Motvilligt gick jag med på detta, vilket jag ångrar. Efteråt fick jag tillbaka ett betydligt lägre belopp än vad jag borde. Inget stämde med det som jag pratat med dem i telefon om. För att förklara sig påstod de att jag hade fått fel pris från första säljaren. Därför ansåg de sig nu ha rätt att ta mer betalt. Helt utan min tillåtelse tog Bygghemma alltså betalt för ett annat belopp än vad jag kommit överens om med deras säljare vid min beställning. Efter detta har jag bett att få kontaktuppgifter till deras chef, men det har jag inte fått. Bara tanken på Bygghemma gör mig illa till mods och jag vill aldrig köpa något från dem igen.
Dålig upplevelse vid garantiärende.
Jag köpte en dyr vara som skulle levereras i juli. Nu är det mitten av september och jag har fortfarande inte fått någon leverans,eller ens någon uppdatering. Jag har flera gånger bett om att få häva köpet och få mina pengar tillbaka, men jag får inga svar och tvingas nu ta ärendet vidare. Varnar starkt för att handla av detta bolag. Oseriöst och helt utan respekt för kundens tid eller pengar.
Sorgligt företag! Många löften på deras hemsida, men då gäller det att hålla dem! Vänta i 4-5 dagar på ett enkelt svar på mailen. Skickat en vara i retur, för över 2 veckor sedan, men noll respons på min fråga per mailen. Känns, som det blir ett samtal snart till ARN!!!
Köpte en vara på outlet med 90 % rabatt, helt enligt vad som stod på deras hemsida. När varan levererats skickade de en extra faktura och skyllde på ”uppenbart prisfel”. Oseriöst agerande – handla inte här om du vill känna dig trygg som kund.
Beställde tyvärr dörrar härifrån. De kom fram skadade och har nu försökt få tag i dem i 2 och en halv månad för reklamation. Så fort de svarar på ett mail slutar de svara på en månad och skapar ett nytt ärende. Riktigt, riktigt uselt, värsta jag varit med om.
Synd att jag inte läste dessa omdömen innan jag handlade. Mitt ärende har varit igång i tre månader. Beställde dynor i set i maj - fick bara ryggstöd och inga sittdynor. Många vändor med kundservice men får till slut bara fler ryggstöd. Urusel kundservice med långa köer och knappt återkoppling per mail. Valde till slut att häva köpet, inväntar återbetalning men den lär väl utebli. Handlar aldrig på Bygghemma eller Byggshop igen.
Fullständigt omöjligt att komma fram till kundservice. Man kan ha ”Köplats 1” i en timme men ingen svarar. Oavsett dag/tid. Vill man ha hjälp att lägga en order svarar de direkt men så fort något strular är det totalt omöjligt att få hjälp.
Ett riktigt skitföretag! Lagersaldo fel, strul med returer och återbetalning och en kundservice med total noll-koll. Kommer aldrig handla där mer.
Beställde diskmaskin + vitvaruunderlägg. Båda skulle komma samtidigt, men endast diskmaskinen kom. Ringde kundtjänst för att få lite mer information, men fick ett svar att de inte kunde kontakta lagret. De skulle dock undersöka var vitvaru underlägget tagit vägen och återkomma (vilket dem inte gjort). Riktigt dåligt... Kundtjänsten verkar stänga kl 15. Alldeles för tidigt!
Uruselt ! Beställde varor som enligt hemsidan fanns "i lager - leveranstid 2-5 arbetsdagar" och fick en leveransbekräftelse till mailen men efter 7 arbetsdagar hade inget hänt, alltså INGET !! Ringde kundtjänst som svamlade något om att ordern "fastnat i systemet" men att den nu skulle gå iväg till mig. Efter ytterligare 7 arbetsdagar utan att fått någon leverans ringde jag upp kundtjänst igen, för att makulera ordern. Killen beklagade att det blivit som det blivit och att jag skulle få mina pengar tillbaka. Fortfarande har varken varor, pengar eller ens någon form av kommunikation på mailen dykt upp. Kommer ALDRIG handla från Bygghemma.se igen.
Ingen bra kundservice eller hemsida. Återbetalnings info otydligt mm. Vid beställning delades upp ordern till delar med olika produktnamn varpå jag ringer kundtjänst och frågar om ordern är ok om det är lika delar, allt är lika dvs samma delar. Allt ok och lika enligt kundservice. Vi leverans så visar sig det finnas helt andra delar än tilltänkt och vad som är förklarat till kundservice. Returhantering och beställa nya delar. Återbetalnings info oklart? Tydligen skickar bygghemma kredit till Svea bank på returen (valde 3 månaders räntefri, faktura). Jag behöver själv dra av en summa från totalen vid betalning. Svea bank kommer ej att kunna göra det. Blir förmodligen en del samtal till banken innan allt är löst.
beställningen har inte kommit efter 2 veckor trots att de skriver 2-3 dagars leverans och i lager när man köper.
Riktigt dåligt företag. Verkar vara en bluff. Beställt en vara och den skulle levereras inom 5 arbetsdagar. Det har nu gått, försökt få tag i kundtjänst och får inget svar. Pengar har dragits men varken svar eller produkt får man som kund. Undvik!
Jag la en felaktig order online och makulerade denna några minuter efter att den bekräftades. Det rörde sig om ett högt belopp, 308 000 kr och gällde material till min lägenhetsrenovering. Efter att denne makulerades hörde jag av mig till växeln för att säkerställa att ordern avbrutits och att pengarna som drogs från mitt konto skulle återbetalas. Jag fick svar att pengarna ska vara på kontot inom 2-3 arbetsdagar. Det var den 13 juni. Nu den 9 juli har jag fortfarande inte erhållit några pengar, varje gång jag ringer växeln får jag samma svar "vi jobbar på det". Ingen ger mig klara besked om varför pengarna inte återbetalats eller när jag kommer att få in dem på mitt konto.
Den sämsta näthandel jag någonsin haft med att göra. Delar av den utlovade leveransen har aldrig levererats och trots 5 kontakter med kundtjänst har jar aldrig fått något svar eller åtgärd. Droppen blev att det kommer en faktura på alla beställda artiklar trots den uteblivna leveransen. Avbeställde då de saknade artiklarna och fick löfte att fakturan skulle stoppas och en bekräftelse på avbeställningen skulle skickas. Fortfarande ingen återkoppling eller information om åtgärder. Bedrövligt
Vi beställde varor från Bygghemma 3/6, den 11/6 får vi ett sms från DHL att de skulle komma med varorna den 12/6 mellan 09.00-13.00, här satt vi och väntade och inget hände. Hörde av oss till DHL, men de tyckte vi skulle ta kontakt med Bygghemma så de kunde lägga upp ett ärende vart våra varor har tagit vägen. Vi ringde Bygghemma den 17/6, och de skulle forska i vad som hänt. Tydligen har varorna försvunnit på DHL terminalen. Vi har haft kontakt med kundservice på Bygghemma, de skickade en länk för att göra en ny bokning där man tog bort fraktavgiften och andra kostnader. Vi sa fortfarande att vi måste ha varorna före den 4/7, sen är vi inte hemma. Då blev det som en ny bokning som skulle skickas 2/7, men då får vi ett mail om att den leveransen är försenad och skickas inte före den 7/7. Så vi har nu avbokat den bokningen. Hela förfarandet är urdåligt. När vi uppmanades att göra en ny bokning då försvann tydligen historiken på ärendet. Anita
Bygghemma.se marknadsför gasolgrillen Broil King Baron 490. De har det lägsta priset enligt sökningar på nätet. Beställning går bra men du kan bara köpa genom att betala direkt. Det står tydligt att de ska leverera inom 2-5 dagar. Efter 8 dagar har jag inte fått någon grill och ringer till deras kundtjänst. Jag får beskedet att de inte har någon aning om leveransdatum. Jag ger dom en vecka för att ta fram ett leveransdatum de kan hålla. Jag ber dom att uppdatera leveransstatus på deras säljsida så inte fler blir lurade. Inget händer och efter en vecka ringer jag för att få besked. De har inget besked att ge mig men marknadsför fortfarande via hemsidan att varan kan levereras inom 2-5 dagar. Jag häver köpet och får besked att pengarna ska vara tillbaka på kontot om 4 bankdagar. Får ingen skriftlig bekräftelse och givetvis dyker det inte upp några pengar inom 4 dagar. Ringer igen och får en bekräftelse på hävt köp med återbetalning. Fortfarande marknadsför de samma produkt med en leveranstid inom 2-5 dagar. Undrar hur många som har lurats att föra över pengar utan att få sin vara. Var försiktiga... håll i era pengar. Bygghemma.se har ingen koll på vad de håller på med. Tycker synd om de stackarna som sitter i deras kundsupport och ska svara på frågor från alla lurade kunder.
Beställde en rulle Bison kondensväv som vi fortfarande inte fått trots mejl utan återkoppling till deras jävla så kallade "kundtjänst" ETT RIKTIGT SKITFÖRETAG.
Beställde en dammsugare då det stod att den fanns i lager, när jag sedan mejlade och frågade när den skulle komma så sa dom att de inte visste då det var en beställningsvara från leverantören. Ringde in och tog bort ordern dagen efter. Efter två månader trots avbokning dyker ändå dammsugaren upp. Då jag redan har köpt den från Clas Ohlsson och de misslyckats avboka den så vill jag såklart inte ha den. Mejlade kundtjänsten som skulle skicka en retursedel via mejl. De sa att de skickat ut den till mig och att jag skulle kolla skräppost men det fanns ingen retursedel. Mejlar dom igen då de säger att de skickar ut en igen men ingenting händer. Ringer då till deras kundtjänst där jag sitter i kö i 30 minuter. När jag kommer fram pratar jag med en ung tjej som lovar att de skickar ut den igen och att den bör dyka upp inom 15min.. ingenting händer på flera dagar. Så jag ringer en gång till. Samma sak händer, men när jag säger att jag lägger inte på förens den har dykt upp på mejlen då helt plötsligt blir hon ställd och den dyker upp samma minut på mejlen. Känns som att de kör med något bedrägeri. De har nu fått tillbaka varan men ej makulerat fakturan som de sa att de skulle göra… så behöver troligtvis ringa in igen och inte lägga på luren förens de gör vad de lovar.
Beställde en jordfräs. 2-5 dagars leverans enligt hemsidan. Fick dock ingen beräknad leveransdag med orderbekräftelsen. När jag sedan kontaktade kundtjänst fick jag veta att den skulle lämna lagret om 3 dagar. Dagen efter fick jag ett mejl att ordern var försenad och ny beräknad leverans om 3 månader!!! Det står fortfarande 2-5 dagars leverans på hemsidan.
Köpte en robotklippare i maj i fjol. När jag skulle starta upp den för säsongen snurrade den bara runt och klippte inget alls bl a. Har nu ringt fyra gånger och mailat tre gånger men i helvete att det händer något. Jag skaffade klipparen för att slippa springa runt med en handjagare inte för att ställa ut den till beskådan. Det är ju garanti på den så varför är det så jävla svårt att ta tummen ur och fixa mitt ärende innan den första snön faller? Ett skitföretag som jag aldrig någonsin kommer att handla från eller rekommendera till någon annan. 😡😡
Dåligt kundbemötande. Efter 50 min telefonkö så svarade en sur kille. Jag ringde för att dubbelkolla om PostNord hade fått rätt leverans adress,.eftersom det stod fel i deras app. Först försökte han skylla på mig. Men jag kunde kontrollera att jag hade gjort rätt eftersom det stod rätt adress i bekräftelse mailet. Sen försökte han säga att det var upp till mig att betala PostNord för att ändra adressen. Sen sa han att han skulle skicka iväg en rättelse men att det tar 24(!) timmar innan den registreras hos deras lager. Och att varan riskerade att skickas iväg med fel adress ändå. Ovanpå det så skulle varan ha skickats för två dagar sen...så den var redan sen. En vara som dom hade i lager. Jag kan ta att shit happens. Hade han försökt fixa deras misstag så hade det varit lugnt, trots strul. Dom har ok priser och bra varor. Men det här blir sista gången. Deras leveranser strular för ofta.
lång försening, otrevlig kundbemötande.
Gjorde min order 4 maj med leveranstid på 4-7 arbetsdagar, får ingen uppdatering on mär leverans ska ske. Det har idag gått 11 arbetsdagar. Går inte heller att lägga till min order på min sida på grund av ett tekniskt fel. #SO100451367 Förväntar mig mer av ett företags sob Bygghemma, dvs, kontinuerlig uppdatering, möjlighet att chatta med deras support agenter m.m.. Jag vet fortfarande inte när min beställning kommer.
Trustpilot-omdömen Tack! Ditt omdöme gör skillnad! Logotyp för Bygghemma.se Bygghemma.se Lägg till profilbild Ditt omdöme håller på att publiceras.Läs mer Rebecca Eliasson 0 omdömen SE Betygsatt 1 av 5 stjärnor Beställde ett växthus Greenland 8.2 kvm… Beställde ett växthus Greenland 8.2 kvm från Bygghemma. Utöver att monteringsanvisningen var under all kritik samt att flera delar inte ens var uppmärkt så stod växthuset i två dagar. Det klarade inte ens måttlig vind på 9m/s innan hela konstruktionen blåste sönder. Såklart påstår Bygghemma att de inte ersätter skador från yttre påverkan och godkänner inte reklamationen. Men ingenstans finns information att ta del av, att produkten inte tål vind överhuvudtaget. Vart enda stag som bör göra att konstruktionen hållbar är krökt på mitten, pga vanliga vindar och inte stormvindar. Vad garantin i 1 år samt vad som ingår i reklamationsrätten finns heller ingenstans att ta del av och är heller ingenting Bygghemma vill dela med sig utav. Tog även upp med kundtjänst att de har tagit bort alla produkter från Greenland från sin hemsida och undrade om det var för att många har reklamerat produkterna. Men då hävdade kundtjänst att ingen tidigare reklamerat varor från Greenland, men efter att ha läst recensionerna här så ser jag ju att det är ren lögn. Det blir en anmälan till ARN. Rekommenderar ingen annan att beställa något från Bygghemma, då de uppenbarligen säljer varor med urusel kvalitet som de sedan inte tar något som helst ansvar för!!
Det går inte att prata med dom. De gör misstag efter misstag. Nu har jag väntat i 3 veckor för att de ska leverera en dörr. De har så dålig kommunikation inom företaget att de är helt lamslagna. De kan inte boka en leverans Deras förklaring: "vi har bara mejl kontakt levererans avdelningen så vi kan inte göra mer än att skicka ett mejl och vänta och se vad de kommer med förslag" ??? Först ska leveransen gå från lagret som ligger 30 min bort från mitt hus, men det ska ta 2 dagar innan det kommer fram. Eftersom det inte förmedla leverans datum utan datumet det skulle från lagret utan någon info om hur länge innan det kommer fram, blir leverans datumet en dag jag inte kan, men ingen info om detta. Jag ringe den dagen som det ska åka från lagret och undrar vad händer. Då får jag redan på leverans datumet, så jag bokar om leverans en vecka senare. Sen ringen dom dagen jag inta kunde och säger de ska leverera. Jag säger att vi hade kommit överens om en annan dag. Den bestämda dagen kommer ingen leverans. Jag ringer och då vet dom inte äns vart min dörr är eller vilka som ska leverera. Tillslut bokas en ny leverans men den blir inte häller av för det gjort fel med transporten. Nu har jag ringt varje dag i en vecka och inget än om vad som ska göra. Jag har hantverkare som ska installera den på måndag och ingen dörr. Jag hade en månads marginal men det räckte inte.
För ett år sen tvingades vi renovera badrummet till stor kostnad. Blandaren till dusch köpte vi här. Den slutade fungera efter kort användning trots montering av VVS-personal. Vid kontakt med Bygghemma påstår dessa från sitt kontor att blandaren inte kan vara trasig, men monterats fel. Man skyller på kunden. Vi fick då en instruktion, hur den ska monteras, och vi betalade igen VVS-personal att komma och nogsamt följa manualen. Sen höll blandaren en period igen men slutade fungera ganska snart. Bygghemma hävdar ännu att problemet är kundens eftersom deras blandare aldrig är defekta. Hårresande. Order, ärende etc . #10343023 [2025BGH84218] [2024BGH231192]
Beställde fönster som enligt webbplats skulle levereras inom 4-8 vardagar. Fick efter 2 dagar besked om att det skulle levereras om 8 veckor! Kontaktade dem 5 gånger för att makulera ordern, men fick trots löften aldrig bekräftelse på min makulering. Har tidigare beställt alla mina fönster från bygghemma, men de har nu blivit fullkomligt urusla och tappar därför en trogen kund.
Vad har hänt med Bygghemma? Tidigare år har de svarat snabbt o kunnigt i telefon, jag har fått den hjälp jag behövt för att göra inköp, leveranserna har fungerat snabbt o den gång kakelleveransen var skadad åtgärdades det rappt och korrekt. Nu dröjer det över en kvart innan någon svarar (eller ingen som svarar alls) och de svar jag får är dessvärre svävande och tydligt ej från yrkesfolk, löfte om att återkomma med klargöranden infrias inte. Så synd att det längre inte är ett bra val att vända sig till Bygghemma!!
Jag köpte en takdusch for 9 månader sedan. Blandaren och duschmunstycket gick sönder och jag reklamerade produkten. Fick svar efter 2 dagar om att skicka bilder, skickade bilder och väntade 3 dagar innan svar. Nu skulle leverantören reda ut detta. Efter 16 dagar har jag fått besked att reservdelar ska skickas och jag ska reparera den själv. Men ännu inga delad har kommit ännu och nu är det fredag. Bygghemma har inget ansvar för just garantier och reklamationer. Handla inte på på Bygghemma då msn inte kan ta ansvar mot kund! Tragiskt bolag!
Beställde 2 tvättställ/porslinsvaskar). Vid leverans båda helt söndertrasade. Ringer kundtjänsten, de vill ha in bilder, inga problem med det, för att sedan returnera pengarna, för man måste göra en ny beställning, de kan inte skicka nya. 1 v senare har inga pengar returnerats. RInger och påtalar detta, och "oj, det har blivit uppdelat i 2 ärenden, så inga pengar har returnerats". Nä... precis, det hade ni inte, ska det inte räcka att jag pratar med er och mailar in det ni vill ha?
Blev rekommenderad av säljaren att köpa en dyrare diskho som skulle matcha min kran. Men det visade sig inte matcha. Men eftersom jag gillade diskhon så valde jag att behålla den men istället köpa en ny kran. Säljaren rekommenderade en jran (4800kr) men inte den heller matchade. Ville retunera (hade fått den monterad men ej använd). Först ville dom inte ta den i retur men när jag läste på deras returrätt så gick dom med på 50 % av priset fast jag ville köpa en ny kran för 6200 kr. Blir inga mer affärer där. Känner mig så lurad när jag litade på deras yrkeskompetens.
Platser 10
Bygghemma.se
1.2 av 293 omdömenBygghemma Group Nordic AB
1.0 av 13 omdömenBygghemma Sverige AB - Malmö
1.0 av 1 omdömenBygghemma Sverige AB - Showroom Uppsala
0.0 av 0 omdömenBygghemma Sverige AB - Mölndal
0.0 av 0 omdömen
Om dessa omdömen
För oss på Reco är riktig transparens viktigt. För att hjälpa dig att utvärdera Bygghemma har vi sammanställt vad vi vet om deras omdömen
Trovärdighet Låg
Trovärdighet baseras på hur stor andel av företagets kunder som tillfrågas att lämna ett omdöme och hur stor möjlighet Reco har att bekräfta kundrelationen.
Företaget har inte bekräftat sin företagssida eller samlat in några omdömen. Reco kan inte heller koppla omdömena till företagets faktiska kunder.
- Mycket Bra
- Bra
- Ok
- Låg