Bygghemma Group Nordic AB

1.0 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Bygghemma Group Nordic AB

• 2020-08-14

PETER T skrev om Bygghemma Group Nordic AB
    Kundtjänst finns ej i praktiken, du får aldrig svar. Uselt. Skam. Undvik detta företag! Läs mer
  • Linda Maria Christin J

2020-06-19

Linda Maria Christin J skrev om Bygghemma Group Nordic AB
    HANDLA ALDRIG HOS BYGGHEMMA OM DU VILL KUNNA REKLAMERA FELAKTIGA VAROR.
    Köpte en El-scooter EMV Köra Svart. Den började krångla redan efter 2 veckor. Efter ytterligare bara 2 veckor senare, slutade den starta alls. Skickade då in ett ärende på att jag vill reklamera varan. Inget svar. Skickar in ytterligare mail på samma ärende. Fortfarande inget svar. 8 dagar senare ringer jag till deras kundstjänst som lovar att han skall skynda på ärendet som han ser att de har tagit emot, samt mina övriga mail i samma ärende. 3 dagar senare (sammanlagt 11 dagar nu) fortfarande inget svar.
    Hur svårt är det att skicka en retursedel? Uselt beteende när man lagt ut pengar på en ganska dyr sak som ändå inte är användbar.
    Går tydligen bra att handla där men ingen som helst respons när det är fel på varan. Rekommenderar inte att handla från Bygghemma. Läs mer
  • MARKKU V

2020-03-07

MARKKU V skrev om Bygghemma Group Nordic AB
    Köp inget från detta företag. Saknar i princip helt och hållet fungerande kundtjänst. Otroligt långa leveranstider, samt en kundtjänst som inte kan hantera returfrakter vid felleveranser/felbeställningar. Mitt råd är att handla på något annat företag. Hade man kunnat lämna ett sämre betyg än 1 så hade det varit rätt. Läs mer
  • 2019-10-04

Björn K skrev om Bygghemma Group Nordic AB
    Bland det sämsta företag jag har gjort affär med. Glöm snabba leveranser. Kundtjänsten är ett skämt. Sjukt långa väntetider i telefon när du försöker nå dem, utan problem minst en timma i kö. Dem skyller enbart på deras leverantörer på allt och tar aldrig något eget ansvar. Fick vänta lungt över en månad försenat. Glöm också kompensation. Rekommenderas ej!!!! Läs mer
  • Anders axel patrik B

2019-07-31

Anders axel patrik B skrev om Bygghemma Group Nordic AB
    VARNING
    Detta är ett riktigt skitföretag har köpt trasig varvatten beredare får inget utbyte eller ersättning för utbytet saknar wc stol som inte har kommit har betalat men får inget WC
    Köp var som helst men inte hos BYGGHEMMA Läs mer
  • 2018-11-14

Felix S skrev om Bygghemma Group Nordic AB
    Fyfan för det här företaget. Beställde i början av sommaren ett par arbetsshorts och dessa gick sönder efter ca 1 månad. Reklamerade då och får till svar att det var mitt fel att de gått sönder, självförvållat. Har nu i över 3 månader försökt få pengarna tillbaka men får bara till svar att det ska fixas men sen hör jag inget mer och inga pengar kommer in. Läs mer