Vallentuna Trädfällning AB

Vallentuna Trädfällning AB

vallentunatradfallning.se
  • BadgeTwoYears

Vallentuna Trädfällning AB erbjuder en heltäckande tjänst för trädfällning, skyddsavverkningar och trädvård. Våra dygnet-runt-arbetande trädfällare är utbildade och certifierade för att erbjuda högkvalitativ och säker trädfällningsservice. Vi använder moderna verktyg, tekniker och utrustningar för att säkerställa att våra kunder...

64 omdömen om Vallentuna Trädfällning AB

Bo N
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Snabba, skickliga och noggranna!

Björn B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Trädet försvann till ett rimligt och bra pris. Bra bemötande från Håkan. Rekommenderas

Lennart N
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Vi fick snabb hjälp och ett gediget utförande. Snyggt och prydligt när det var klart. Mycket professionella i bemötandet och flexibla utifrån våra behov. Kort och gott, mycket nöjda.

Alaleh R
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Nöjd kund väldigt snabba och kunniga 👍

Björn D
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Fantastiskt proffsigt gjort och bra service. Dessutom väldigt trevliga

Bo K
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Bra pris och otroligt duucktiga Kanonbra😀👍

Martin H
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Bra och snabb resons på när jag tog kontakt för mitt behov av gallring! Proffsigt bemötande och mycket väl utfört arbete.

Mattias S
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Bara bra saker att säga, allt gick som på räls

Eva Annika Kristina J
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Snabba att svara på förfrågan och återkoppla så vi kunde boka en tid. Otroligt proffsigt utfört arbete, snabbt och effektivt - jag är supernöjd!!

Malin T
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Trevligt, proffsigt & prisvärt!

Lena T
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Tillmötesgående. Snabba. Snyggt jobb. Prisvärda.

Ylva Å
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

På telefon bokades en dag för trädfällning och punktligt kom Håkan. Träden togs ner på ett proffsigt sätt. Träden kapades till kubbar enligt överenskommelse och riset kördes bort. Och beställd stubbfräsning utfördes veckan efter. Allt gjordes till belåtenhet. Vallentuna trädfällning kan varmt rekommenderas.

Kurt M
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Tyvärr så missades toppning av några granar mot grannen som skulle ingå enligt genomgången inför offerten. Sammanfattningsvis så är vi, förutom missen med toppning av granarna, väldigt nöjda med resultatet.

Jan-Whilly J

Helt ok xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Susanne E
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Fick ett stort träd beskuret. Blev bättre än förväntat! Förutom att de verkar kunniga var stod de för ett trevligt bemötande, är kommunikativa och kom när avtalat. Mycket nöjd.

Jonny U

Vallentuna Trädfällning AB utförde ett fin arbete med mina äppelträd

Peter P
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

proffessionella och kunniga, dessutom väldigt trevliga att ha med att göra

Lena Birgitta S
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Allt fungerade perfekt. Helt nöjda.

Johan B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Bra bemötande, utmärkt jobb och fantastisk service. Kan varmt rekommenderad.

Jennie R
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Snabb återkoppling på förfrågan, kom enligt överenskommelse, snabbt och proffsigt utförande! Vi har anlitat Håkan förut och var supernöjda även då!

Petra W
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Proffiga från början till slut

Karin N

Toppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Astor A
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Har använt mig av Håkan på Vallentuna trädfällning AB under många år och har alltid blivit mer än nöjd med både pris och utförande. Kan varmt rekommendera företaget. //Henrik Norén

Hans-eric E
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Jag bor inte på adressen och kan inte säga något om resultatet. Jag skulle dock fått besked om kunden inte var nöjd så jag är tacksam och glad över att det gick att ordna så snabbt.

Karl B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Företaget tog bort en stor rönn samt beskar två förvuxna äppelträd. Personalen var mycket professionell med ett trevligt bemötande. Avfallet forslades bort och avstädning genomfördes på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjd med slutresultatet och på det sätt arbetet genomfördes, dessutom anser vi att det var prisvärt.

Rakel S
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Snabb återkoppling från företaget vid första telefonsamtalet kom de på snabbt på plats direkt. En vecka senare utförde de sitt arbete. Arbetet var professionellt utfört. Ngn dag senare tog de bort trädet med bilen. Vi är mycket nöjda över deras jobb och bemötande.

Robin D
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Proffsigt med en hög yrkesstolthet! Rekommenderas varmt.

Eva M
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Snabbt jobbat. Allt lämnades snyggt och fint efter genomfört arbete. Jag är mycket nöjd. Kommer att anlita Vallentuna Trädfällning AB igen vid behov.

Agge H
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Jag har använt Vallentuna trädfällning tidigare och precis som då svarar de helt mot lovat utförande och med en liten extra spets Jag köpte nedtagning av 5 större träd som skulle kapas i hanterbara bitar och allt ris skulle köras bort från fastigheten allt utfördes på avtalat sätt och vid överenskommen tid. Stolta yrkesmän!!!

Per Gustaf Ö
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Proffessionellt utfört, fällning av träd, uppkapning till ved, bortforsling ris/grenar, stubbfräsning. Allt fungerade bra. Mycket nöjda!

Jan T
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Proffesionellt utfört arbete när de tog ner två granbarks angripna granar. Stockarna samt riset la de i högar som är lätta för oss att ta hand om. Det är andra gången vi anlitar dem och kan varmt rekommendera dem

Gert A
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Trevliga och proffsiga. Dessutom kapades träden upp i lagom vedlängder och lades i sorterade högar. Jag slapp en del arbete. Tack Vallentuna Trädfällning AB

Sven B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Väldigt trevligt bemötande och professionellt utfört arbete till största belåtenhet.

Björn H
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Mkt trevligt och korrekt. Håkan Karlsson är lätt att prata med och fixar det man ber om. Mina förväntningar var att få det jag beställt gjort på ett bra sätt. Gick snabbt och bra utan problem. Träd som stod illa till nära hus. Måste fällas bit för bit.

Nicholas H
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Supertrevligt bemötande och väldigt bra genomförande av trädfällning och beskärning. TACK!

Mb A
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Snabb återkoppling, bra utfört arbete

Annika B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Fällning av 2 höga björkar med många år på nacken, samt fällning av kraftiga grenar på en gammal ek , För att framhålla kronan på eken. Allt sorterades i högar, prydligt runt fällningsplatserna . Varmt tack till Trädfällning AB Vallentuna

Lisa L
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Otroligt duktig, snabb och trevlig. rekommenderas varmt!

Lars N
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Trädfällning av stor gran. Mycket bra utfört arbete. God kommunikation före, under och efter arbetet. Rekommenderas starkt, högsta betyg.

Jennie L
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Jag kan varmt rekommendera det här företaget. Lätta att få kontakt med, noggranna och seriösa.

Karin G
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Mycket nöjda med deras arbete och service. Väldigt trevliga och duktiga. Kan varmt rekommenderas.

Clas B

Mycket bra . Trevligt bemötande , väl utfört arbete

Niklas  S
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

På avtals tid, gjorde det man ska på ett proffsigt sätt Fakturan stämde med offerten. Alla rätt!

Per O
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Har anlitat Håkan många gånger. Supernöjd med utfört arbete och bemötande varje gång.

Johanna B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Fint och proffesionellt utfört arbete.

Ewa S
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Så proffsiga, allt gick så bra och så snabba! Och lämnade inget efter sig, verkligen nöjda!

Johan N
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Trevligt bemötande och fällningen av trädet gick snabbt och säkert. Ytterligare plus för hur snyggt de lämnade grenar och stam i trädgården.

Jenny W
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Vi är super nöjda. trevlig bemötande och professionellt, bra pris !

Bengt S
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Lätt att få kontakt med proffsigt bemötande väl utfört arbete enligt överenskommelse

Jonas B
Skrev om Vallentuna Trädfällning AB

Fräste bort ett par stubbar. De kunde komma på bara någon veckas varsel. Stubbarna försvann snabbt och smidigt. Trevligt bemötande och bra pris.