Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

4.3

7 omdömen om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Sten-Åke R
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Var hos Kjell & Co i Barkarby. Supertrevlig personal och hög servicenivå. Det som dock imponerade mest var den tekniska kunskapsnivån beträffande Routrar. De hade en exceptionell duktig kille som jag tror hette Elliot som var som ett uppslagsverk och som gav mig ovärderliga råd.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 582 omdömen 4.8 av 582 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Jessica K
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Alltid trevlig personal på Kjell &co.

Bitte S
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Har alltid det jag söker i form av våg, termometer och andra tekniska prylar. Bra service av den hjälpsamma peronalen. Skönt med en affär där man slipper irra runt bland tusen självtagsdiskar, som hos vissa andra.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1495 omdömen 4.7 av 1495 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Hanna Camille W
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Har bara gott att säga om Kjell & Company. Man blir otroligt bra bemött. Många +++ till dom :)

anders T
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Jag håller med om att man alltid har blivit bra bemött hos denn firma både i Solna och Kista. Därför valde jag dom även denna gång. Jag har nog aldrig blivit så besviken på ett bemötande.

Elina E
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Jag var på Kjell & Company precis när de hade öppnat för att köpa lite datortillbehör och jag blev faktikt förvånad. Jättebra affär och kunnig personal.. De har väldigt stort utbud av datatillbehör så hit kommer jag nog att gå igen om det är något jag behöver.

Kenneth A
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Vällingby

Jag kan bara gratulera K & Co både i Vällingby och på Kungsgatan för ett trevligt bemötande rakt igenom då jag köpte en trådlös A/V link som jag under en hel månad inte fick att fungera tillfredställande. Detta berodde inte på produkten utan på datortrassel visade det sig. Men, personalen både på inköpsstället på Kungsgatan (Anders) och återköpsstället i Vällingby (Erik) var mycket professionella, trevliga och tillmötesgående rakt igenom och lät mig göra ett återköp utan problem. Självklart vill jag rekommendera dem å de varmaste. /Hälsningar Kenneth