Vällingby

Vilhelminagatan 13, 162 61 Vällingby — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Vällingby

• Sten-Åke R
    Sten-Åke R skrev om Vällingby
    Var hos Kjell & Co i Barkarby. Supertrevlig personal och hög servicenivå. Det som dock imponerade mest var den tekniska kunskapsnivån beträffande Routrar. De hade en exceptionell duktig kille som jag tror hette Elliot som var som ett uppslagsverk och som gav mig ovärderliga råd. Läs mer
  • Jessica K skrev om Vällingby
    Alltid trevlig personal på Kjell &co. Läs mer
  • Bitte S
    Bitte S skrev om Vällingby
    Har alltid det jag söker i form av våg, termometer och andra tekniska prylar. Bra service av den hjälpsamma peronalen.
    Skönt med en affär där man slipper irra runt bland tusen självtagsdiskar, som hos vissa andra. Läs mer
  • Hanna Camille W
    Hanna Camille W skrev om Vällingby
    Har bara gott att säga om Kjell & Company. Man blir otroligt bra bemött. Många +++ till dom :) Läs mer
  • anders T skrev om Vällingby
    Jag håller med om att man alltid har blivit bra bemött hos denn firma både i Solna och Kista.
    Därför valde jag dom även denna gång.
    Jag har nog aldrig blivit så besviken på ett bemötande. Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Vällingby
    Jag var på Kjell & Company precis när de hade öppnat för att köpa lite datortillbehör och jag blev faktikt förvånad. Jättebra affär och kunnig personal.. De har väldigt stort utbud av datatillbehör så hit kommer jag nog att gå igen om det är något jag behöver. Läs mer
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Vällingby
    Jag kan bara gratulera K & Co både i Vällingby och på Kungsgatan för ett trevligt bemötande rakt igenom då jag köpte en trådlös A/V link som jag under en hel månad inte fick att fungera tillfredställande. Detta berodde inte på produkten utan på datortrassel visade det sig. Men, personalen både på inköpsstället på Kungsgatan (Anders) och återköpsstället i Vällingby (Erik) var mycket professionella, trevliga och tillmötesgående rakt igenom och lät mig göra ett återköp utan problem. Självklart vill jag rekommendera dem å de varmaste. /Hälsningar Kenneth Läs mer

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY