Lägehetsinnehavare

126 30 Hägersten — Visa karta

Läs vad 30 kunder tycker om Lägehetsinnehavare

• Dennis N
    Dennis N skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    jag fick strömlöst i min lägenhet för en tid sedan. Då jag hade svårt att hitta jordfelsbrytaren så ringde jag jouren och frågade vart min jordfelsbrytare satt. Allt han svarade var att han befann sig i gamla stan och kunde titta förbi. Själv bor jag på gärdet så det tog bara några minuter för honom att komma. Väl framme så lyckades han lokalisera jordfelsbrytaren och tryckte på den. Då tändes hela lägenheten upp. Det hela tog cirka 5 min. Två dagar senare så fick jag en saftig räkning på 4500:- för fem minuters jobb. Det var inte direkt ett skäligt pris för det jobb han utförde. På fakturan så var det bara en klump summa. Jag bad att få en specifikation på vad som hade kostat. Det fick jag aldrig.

För cirka 3-4 år sedan så fel anmälde jag en spricka i min balkong. Det kom en kille över och fotade. Det har fortfarande inte åtgärdats.

Vid ett annat tillfälle så fick jag utav någon anledning dubbla avgifter för samma månad. Jag betalade naturligtvis bara en utav fakturorna eftersom jag inte skulle betala mer. Ändå så fick jag betalnings påminnelse på något jag redan hade betalat. Det här skedde vid flertal tillfällen.

Så nej! min upplevelse utav valvet är allt annat än positivt! Läs mer
    2017-08-15 Fredrik G svarar Dennis N
    Tråkigt att höra Dennis. När det gäller just jour så är det alltid en tjänst förknippad med relativt höga kostnader. Både vi, och våra slutkunder, betalar för att olika yrkeskategorier finns i tjänst på tider utanför normal arbetstid. Vi debiteras helt enkelt för respektive jourärende och där ingår då en timmes arbete på plats. Vi väljer att inte debitera våra kunder en fast grundavgift för jourtjänst då vissa föreningar aldrig utnyttjar tjänsten. Enskilda uppdrag blir då ngt dyrare men vi anser att det blir mest korrekt trots allt. Vi erbjuder alltså samtliga kunder tillgång till jour utan kostnad men tar betalt per tillfälle när tjänsten nyttjas. Ni ska dock ha blivit väl informerade om villkor och kostnader i förväg när ni anlitade jour. Men vi tar till oss av dina synpunkter Dennis och ska göra allt vi kan för att ni ska känna er nöjd fullt ut med vår leverans.
  • Amit P
    Amit P skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Dåligt. Blev lurad att beställa en spolbil när felet var minimalt. Det kostade mig 4000kr!

Dåligt bemötande och okunnig personal.

Skulle aldrig rekommendera valvet för någon annan.

Skandal!! Läs mer
    2017-06-15 Fredrik G svarar Amit P
    Hej. Oerhört tråkigt att du upplever ärendet så illa! Det här måste redas ut!
    Vad jag förstår har vår kundservice varit i kontakt med dig och efterfrågat lite underlag för att kunna reda ut ärendet . Skicka gärna in det som efterfrågas så ser vi till att justera om något har blivit fel så klart. Tack för återkoppling!
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Läckage av toalett. Snabb hantering och utmärkt lagning. Läs mer
    2017-06-15 Fredrik G svarar Håkan B
    Tack för det Håkan! Väldigt kul att höra att du uppskattar utfört arbete!!
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Snabb service och kompetent personal. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Viktor L
    Hej Viktor. Tack för att du tar dig tid att ge oss positiv återkoppling. Mycket uppskattat och värdefullt för oss!
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Mycket nöjd med bemötande redan vid felanmälan och väldigt nöjd med service och tekniskt kunnande i dom ärenden som jag varit i kontakt med Valvet Förvaltning AB. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Caroline P
    Tack för fina vitsord Caroline - Mycket uppskattat!!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Utförandet utan anmärkning. Debiteringen direkt osmaklig. Större delen av uppdraget handlade om en åtgärd som debiterades den Brf jag bor i. Min del i arbetet tog Max 10 min. Trots det debitetas jag en hel timme samt att föreningen debiteras för det större arbetet. Är man på plats är en timmes debitering INTE ok. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Marcus W
    Hej Marcus. Glädjande att arbetet utfördes utan anmärkning men samtidigt tråkigt att du upplever att arbetet var dyrt. Arbetet utfördes via en av våra underentreprenörer som alltid är duktig och seriös. För att kunna erbjuda bra tjänster med duktiga partners och underentreprenörer, måste vi hålla en grundläggande minimidebitering enligt vår prislista.. Normal minimidebitering är 1,5h. I det här fallet har vår underentreprenör minskat tiden med 30 min för att säkerställa att du inte debiteras för reskostnad. Tråkigt att du upplevde det som felaktigt trots allt.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Trevlig och duktig personal!
    Jobbar på så fort de kan för att lösa problemet.
    Marit Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Margareta L
    Tack för fina vitsord Marit - Alltid lika kul att höra!
  • Linda W
    Linda W skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Inte nöjd då svar dröjer och inte känns helt professionellt. Läs mer
    2017-03-17 Fredrik G svarar Linda W
    Hej Linda,
    Tråkigt att du upplever oss som oprofessionella i ärendet. Vi saknar tyvärr svar på det mail vi skickat dig. Vi behöver en del ytterligare uppgifter för att kunna lämna ett fast pris på uppdraget. Återkom gärna med kompletterande uppgifter när du har tid och möjlighet så ser vi till att du får offert omgående.
  • Ann T
    Ann T skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Vänlig och snabb service.Fick bra hjälp, proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Ann T
    Tack för fina vitsord och viktig återkoppling Ann - Mycket värdefullt för oss!
  • Sara H
    Sara H skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Snabb hjälp och proffsigt utförande av hantverkaren. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Sara H
    Tack för positiv och viktig återkoppling Sara - Väldigt värdefullt för oss!
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Servicen var perfekt. Allt fungerade som det ska. Vi är nöjda. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Ingrid W
    Tack för återkoppling Ingrid och kul att höra att ni är nöjda med utfört arbete!
  • Andre M
    Andre M skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Första åtgärd av problemet inom en timme. Superbra! Mycket kunnig och trevlig hantverkare. Bister i information om att reservdelsinstallationen blev lite försenad pga sjukdom. Lätt att få tag i via telefon vilket vi uppskattade. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Andre M
    Tack Andre! Vi tar till oss av det positiva och undersöker varför du inte fått tillfredsställande information kring fördröjningen. Tack för viktig information och bra återkoppling.
  • Maria S
    Maria S skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    kort väntetid på att få arbetet utfört, dock inte värt kostnaden de tar. Konstiga tilläggskostnader som vanligtvis har annat upplägg i branschen. Så var noga med att granska innan samt fråga några extra gånger om de olika påläggen för de informerar ej på eget initiativ. Läs mer
    2017-03-17 Fredrik G svarar Maria S
    Hej Maria,
    Väldigt tråkigt att du upplever att vi tar ut märkliga tilläggskostnader. Vi ser att uppdraget är utfört och fakturerat enligt prislista. Återkom gärna med information kring vilka konstiga tilläggskostnader du hänvisar till så att vi får en bättre förståelse för ert missnöje. Tack så länge.
  • Eva E
    Eva E skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Jobbet inte klart men god kommunikation hittills. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Eva E
    Tack Eva. Återkom gärna om det skulle uppstå frågor eller funderingar kring själva utförandet.
  • Lena H
    Lena H skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Helt nöjd med både hjälp jag fick och bemötandet👍 Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Lena H
    Stort tack för fina vitsord och värdefull återkoppling Lena - Mycket uppskattat!
  • Betty W
    Betty W skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Jag har bara haft kontakt med er en gång så vet inte. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Betty W
    Tack för att du tar dig tid att återkoppla trots allt Betty!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Valvet hemsida är enkel att använda vid felanmälan. Responsen är snabb. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Åsa L
    Tack för fina vitsord och viktig återkoppling Åsa - Mycket uppskattat!
  • Erika G
    Erika G skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Otydligt vilka fastighetsfrågor som hanteras av förvaltaren resp. styrelsen. Krånglig och personberoende handläggningsprocess för tillstånd att förändra i lägenhet. Som boende behöver man svar snabbt kring sådant. Läs mer
    2017-03-17 Fredrik G svarar Erika G
    Hej Erika,
    Tråkigt att du upplevde ärendet som krångligt. Vid renoveringar och ombyggnationer av enskilda lägenheter är det viktigt att allt blir rätt och hänsyn måste tas till byggnadsregler, myndighetskrav, styrelsens stadgar etcetera. Ett misstag i handläggningen kan ställa till stora merkostnader och allvarliga bekymmer för den enskilde lägenhetsinnehavaren och även för grannar och föreningen. Vi gör vårt bästa för att skynda på samtliga ärenden men i många fall är vi tvingade att avvakta information från andra instanser och myndigheter innan vi med säkerhet kan lämna rätt besked och rådgivning.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Vänligt bemötande både per telefon, mail och vid hjälptillfällena. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Birgitta L
    Tack för fina vitsord Birgitta - Mycket uppskattat!
  • Stig R
    Stig R skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Vi har ingen anledning att klaga. Fastighetsskötseln har vi ju föga insyn i. Info mottas tacksamt... Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Stig R
    Hej Stig. Härligt att höra att ni inte har anledning att klaga på utfört arbete. När det gäller fastighetsskötseln generellt så går informationen via styrelsen så jag förstår att ni inte har underlag att bedöma det arbetet fullt ut. Men stort tack för din återkoppling trots allt.
  • Lena F
    Lena F skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Snabbt och effektivt arbete. Trevlig personal Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Lena F
    Tack för att du tog dig att svara Lena. Det betyder så otroligt mycket för hela organisationen att få den typen av återkoppling - Stort tack!!
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Vet inte vad jag ska betygsätta, eftersom de aldrig återkom till mig. Läs mer
    2017-03-17 Fredrik G svarar Kristina B
    Hej Kristina.
    Det måste ha blivit en missuppfattning då vi har noteringar om att kunden ska återkomma. Jag ser till att du blir kontaktad av er fastighetsskötare omgående. Beklagar missuppfattningen från vår sida.
  • Stina P
    Stina P skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Jag tycker att Valvet är jättebra! Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Stina P
    Stort tack Stina! Vad glada vi blir :-)
  • Solbritt T
    Solbritt T skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Hej, ni är dyra, 1.050kr för att byta en propp. Det gick inte när vi skulle byta propp Läs mer
    2017-03-17 Fredrik G svarar Solbritt T
    Hej Solbritt.
    Vi har varit inne och tittat på ärendet. Vi har debiterat för servicebil, en timmes arbetskostnad (inklusive restid) samt material. Vi har tyvärr svårt att se att vi kan utföra den typen av uppdrag till lägre kostnad. Beklagar verkligen att ni upplever det som dyrt.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Valvet svarade utan dröjsmål, specialist kontaktade oss sedan inom kort tid och besökte oss strax därpå. Rörmokaren kommunicerade snart därefter om problemets art och om oroblemet att inga reservdelar finns att anskaffa. Problemet är nu överlämnat till Valvet och bostadsrättsförenings styrelse. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Kristina J
    Tack för din bedömning Kristina. Mycket värdefullt för oss!
  • Anna B
    Anna B skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Vet inte vad jag ska värdera, jag har inte haft kontakt med er. V.v. förklara! M v h Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anna B
    Då beklagar vi att du har fått frågan. Vi brukar ha som regel att följa upp de personer som varit i kontakt med oss för ett snabb bedömning om hur vi hanterar inkommande ärenden och om det är något som våra kunder vill att vi ändrar/förbättrar. Men om du inte har varit i kontakt med oss så ber vi om ursäkt att du har fått frågan. Tack för svar trots allt så vi kan följa upp varför frågan har skickats till dig. Tack för återkoppling som sagt.
  • Percy R
    Percy R skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Har bara upplevt er en enda gång såsom "Enskild bostadsrättsinnehavare", vilket utföll utan anmärkning!
    Debiteringen för uppdraget därvid, har jag som pensionerad privatman ingen uppfattning om. Därav betyget nedan. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Percy R
    Tack för att du tar dig tid att bedöma utfört arbete. Väldigt värdefullt för oss så det tackar vi för!
  • Asta F
    Asta F skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Hej
    Vad ska jag bedömma?
    Generellt har allting fungerar bra. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Asta F
    Det är en väldigt värdefull och uppskattad bedömning Asta - Det tackar vi för!
  • Ester M
    Ester M skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Valvet Förvaltning var mycket hjälpsamma och ordnade den läckande blandaren direkt. Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Ester M
    Tack Ester - Det uppskattar vi verkligen!
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Väl utfört arbete och smidig kontakt! Läs mer
    2017-05-08 Fredrik G svarar Felicia H
    Tack Felicia - Det uppskattar vi verkligen!

Vretensborgsvägen 28, 126 30 Hägersten