Lägehetsinnehavare

30 omdömen om Lägehetsinnehavare

Sedan starten hos Reco 2017
Dennis N
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

jag fick strömlöst i min lägenhet för en tid sedan. Då jag hade svårt att hitta jordfelsbrytaren så ringde jag jouren och frågade vart min jordfelsbrytare satt. Allt han svarade var att han befann sig i gamla stan och kunde titta förbi. Själv bor jag på gärdet så det tog bara några minuter för honom att komma. Väl framme så lyckades han lokalisera jordfelsbrytaren och tryckte på den. Då tändes hela lägenheten upp. Det hela tog cirka 5 min. Två dagar senare så fick jag en saftig räkning på 4500:- för fem minuters jobb. Det...

Svar från Lägehetsinnehavare

Tråkigt att höra Dennis. När det gäller just jour så är det alltid en tjänst förknippad med relativt höga kostnader. Både vi, och våra slutkunder, betalar för att olika yrkeskategorier finns i tjänst på tider utanför normal arbetstid. Vi debiteras helt enkelt för respektive jourärende och där ingår då en timmes arbete på plats. Vi väljer att inte debitera våra kunder en fast grundavgift för jourtjänst då vissa föreningar aldrig utnyttjar tjänsten. Enskilda uppdrag blir då ngt dyrare men vi anser att det blir mest korrekt...

Amit P
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Dåligt. Blev lurad att beställa en spolbil när felet var minimalt. Det kostade mig 4000kr! Dåligt bemötande och okunnig personal. Skulle aldrig rekommendera valvet för någon annan. Skandal!!

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej. Oerhört tråkigt att du upplever ärendet så illa! Det här måste redas ut! Vad jag förstår har vår kundservice varit i kontakt med dig och efterfrågat lite underlag för att kunna reda ut ärendet . Skicka gärna in det som efterfrågas så ser vi till att justera om något har blivit fel så klart. Tack för återkoppling!

Håkan B
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Läckage av toalett. Snabb hantering och utmärkt lagning.

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för det Håkan! Väldigt kul att höra att du uppskattar utfört arbete!!

Viktor L
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Snabb service och kompetent personal.

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej Viktor. Tack för att du tar dig tid att ge oss positiv återkoppling. Mycket uppskattat och värdefullt för oss!

Caroline P
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Mycket nöjd med bemötande redan vid felanmälan och väldigt nöjd med service och tekniskt kunnande i dom ärenden som jag varit i kontakt med Valvet Förvaltning AB.

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för fina vitsord Caroline - Mycket uppskattat!!

Marcus W
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Utförandet utan anmärkning. Debiteringen direkt osmaklig. Större delen av uppdraget handlade om en åtgärd som debiterades den Brf jag bor i. Min del i arbetet tog Max 10 min. Trots det debitetas jag en hel timme samt att föreningen debiteras för det större arbetet. Är man på plats är en timmes debitering INTE ok.

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej Marcus. Glädjande att arbetet utfördes utan anmärkning men samtidigt tråkigt att du upplever att arbetet var dyrt. Arbetet utfördes via en av våra underentreprenörer som alltid är duktig och seriös. För att kunna erbjuda bra tjänster med duktiga partners och underentreprenörer, måste vi hålla en grundläggande minimidebitering enligt vår prislista.. Normal minimidebitering är 1,5h. I det här fallet har vår underentreprenör minskat tiden med 30 min för att säkerställa att du inte debiteras för reskostnad. Tråkigt att du upplevde det som felaktigt trots allt.

Margareta L
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Trevlig och duktig personal! Jobbar på så fort de kan för att lösa problemet. Marit

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för fina vitsord Marit - Alltid lika kul att höra!

Linda W
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Inte nöjd då svar dröjer och inte känns helt professionellt.

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej Linda, Tråkigt att du upplever oss som oprofessionella i ärendet. Vi saknar tyvärr svar på det mail vi skickat dig. Vi behöver en del ytterligare uppgifter för att kunna lämna ett fast pris på uppdraget. Återkom gärna med kompletterande uppgifter när du har tid och möjlighet så ser vi till att du får offert omgående.

Ann T
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Vänlig och snabb service.Fick bra hjälp, proffsigt bemötande.

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för fina vitsord och viktig återkoppling Ann - Mycket värdefullt för oss!

Sara H
Skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB

Snabb hjälp och proffsigt utförande av hantverkaren.

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för positiv och viktig återkoppling Sara - Väldigt värdefullt för oss!