Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Vampire Lounge

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Vampire Lounge

• Andreas I
    Andreas I skrev om Vampire Lounge
    De har grymt goda glassdrinkar där, beställde en med Digestive-kex i som blev en käftsmäll i munnen (positiv alltså). Jag gillar inte riktigt vampyrtemat, känns lite wannabe Twilight men många andra verkar tycka det är häftigt. Bra ställe att börja kvällen på, viktigt att komma tidigt eftersom det är ont om sittplatser.
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Vampire Lounge
    Originella och grymt goda drinkar. Testa sambucamilkshaken.

Har förmodligen stans absolut coolaste toalett, den är en upplevelse i sig ;)

Ah, och det är en smula speciella DJs, på gott och ont..
    Sim V gillar detta
  • lina
    lina skrev om Vampire Lounge
    Seriöst dom godaste drinkarna man nånsin smakat! Dom har en tjock drinkbok med riktigt intressanta val! Min favvo smakar Dajmglass ;)

"Tyvärr" är stället så poppis att man sällan får sittplats och DJerna är av varierande kvalitet (den som spelade när jag var där senast kunde ICKE taktmixa och spelade lite för högt... men andra gånger har det varit jättehög kvalitet)

Roliga inredningsdetaljer - riktigt krypt-likt. Har hört att spegeln på herrtoan inte visar nån reflektion. Jag tror att dom hade kunnat effektivisera sina möbler så fler kunde få sittplats.

Ett ställe dit jag tar alla vänner som hälsar på!
    Fritjof A, Tobias H gillar detta
  • Annika T
    Annika T skrev om Vampire Lounge
    Vampire Lounge!! Kan varmt rekommenderas, älskar den här baren. Bra priser, Vampire Lounge måste vara en av Stockholm bästa bar att dricka drinkar på. Kan rekommendera att komma hit tidigt om man vill sitta i deras coola lokal. Och det finns ingen annan bar i Sverige som kan göra en Lynchberg Lemonade som Vampire Lounge. Men kom ihåg man måste hänga av sig jackan men ingen inträdesavgift..
    Önskar att det fanns fler baren i Stockholm som håller måttet på att kunna göra drinkar!!
    Fritjof A gillar detta

Östgötagatan 41, 116 25 Stockholm