Alla kategorier Postorder Västra Götaland Åmål Vaniljimporten Norden AB

Mellanbrogatan 4, 662 31 Åmål — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Vaniljimporten Norden AB

• EVA  B
    EVA B skrev om Vaniljimporten Norden AB
    Jag har handlat vanilstänger flera gånger, har varit jättenöjd, men för ca två år sedan skulle jag ta fram en stång och bara efter 2 månader, den var helt möglig, skrev då till dom och fick nya, det var jättefint gjort, men nu sist som jag skickade efter ( ca 1 år sedan) hade några kvar, men dom var hårda och smakade inte vanilj alls, jag har en egen vacummaskin som jag vakar vaniljen så fort jag får dom, skrev då åter ett mail och det är ca 1 månad sedan, men dom har inte svarat mig denna gång, dessutom har dom blivit alldeles för dyra, nästan dubbelt pris från förra året, så nu blir en stång 32:- styck mycket dyrare än affärerna, så för mig blir det inga mera vanilstänger tyvärr, priset är avgörande för mig.
  • Knas ^
    Knas ^ skrev om Vaniljimporten Norden AB
    Fina vaniljstänger och väldig snabb leverans. Dessutom fri frakt och bra priser, kommer handla där igen :).
  • Eva
    Eva skrev om Vaniljimporten Norden AB
    Företaget säljer ekologiskt odlade vaniljstänger + pulver. Jag hade inte hört talas om dem innan jag snubblade över dem i en blogg. Vågade mig på en beställning och fick varorna redan dagen efter. Snabbt jobbat:-)
    De håller riktigt bra priser på vaniljstängerna jämfört med vanliga livsmedelsbutiker.
    Jag har inte hunnit testa vaniljstängerna än men de ser fina ut och doftar härligt. Stängerna levereras vakuumpackade.

Mellanbrogatan 4, 662 31 Åmål