Alla kategorier Hårborttagning Halland Halmstad Vårda Ögonklinik Halmstad

Vårda Ögonklinik Halmstad

Slottsmöllans Företagscentrum, 302 31 Halmstad — Visa karta

Om Vårda ögonklinik

Erfaren och serviceinriktad personal

Vår serviceinriktade personal har behandlat många ögon sedan 1990-talet. Du som kund sätts alltid i fokus för bästa möjliga bemötande, behandling och resultat.

Avancerad och säker laserteknologi

Ett flertal metoder erbjuds beroende på dina förutsättningar. Med den mest avancerade lasern på marknaden, det tyska Schwind Amaris 750S erbjuder vi NoCut. Vi skär inte i dina ögon, till skillnad från LASIK behandling.

Vi korrigerar med RLE för dig som är 40 år eller äldre.

Läs vad 12 kunder tycker om Vårda Ögonklinik Halmstad

• Louise H
    Louise H skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Jag var på mina kontroller i Halmstad men gjorde operationen i Malmö.
    I Halmstad har jag fått otroligt bra bemötande! Professionellt och personligt på samma gång. Tydliga, rakt på sak men trevliga.

I Malmö kändes de också väldigt professionella. Inte riktigt samma personliga kontakt vilket är positivt. Man är ju lite nervös när man ska operera sig och då vill jag hellre att de fokuserar än småpratar. Kände mig väldigt trygg under hela mitt besök.
  • Lena S
    Lena S skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Jag var på Vårda i Halmstad o gjorde undersökningar för att göra en laseroperation, synfel. Operationen utfördes i Göteborg. Mycket bra bemötande på båda klinikerna! Frågor besvarades o förundersökningar gjordes innan operationen. Allt gick smidigt! Rekommenderar alltid Vårda till vänner o bekanta!
  • Karin W
    Karin W skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Otroligt varmt mottagande samt omhändertagande.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Jag har gjort en laseroperation av båda ögonen, opererades i Malmö, men har gjort alla undersökningar mm i Halmstad, allt har fungerat väldigt bra, trevligt bemötande ingående förklaring om hur allt skulle gå till, och bra uppföljning efteråt.
  • Anders K
    Anders K skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Mycket bra och familjärt! Hjärtlig mottagande men underligt då Peter optikern kommer ut och mötet mej med glasögon på sej! När han sedan förklarar sej så förstår jag!
  • Petter B
    Petter B skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Trevlig klinik, trevliga lokaler.
    professionellt mottagande.
    Visste väl inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men det var bra respons när jag behövde hjälp.

Eftersom mitt högeröga krabbar lite är det väl inte supernöjd ännu men så bra som jag ser på vänster ska jag väl inte klaga.
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Proffsigt och bra. Levde upp till förväntningarna. Fantastiskt resultat
  • Gustav
    Gustav skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Fick bästa möjliga resultat på min operation och blev väl bemött av professionell personal innan, under och efter operationen.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Riktigt bra ställa. Bra personal. Bra bemötande
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    jag är jätte nöjd med Vårda.
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
  • christine F
    christine F skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Väldigt trevlig personal och bra och utförlig information.

Slottsmöllans Företagscentrum, 302 31 Halmstad