Alla kategorier Hårborttagning Halland Halmstad Vårda Ögonklinik Halmstad

Vårda Ögonklinik Halmstad

Slottsmöllans Företagscentrum, 302 31 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Vårda Ögonklinik Halmstad! Vi är ditt trygga och moderna val för synfelsbehandlingar och har funnits sedan år 1999.

Vilken typ av synfel behöver du hjälp med? Översynthet, närsynthet, astigmatism och brytningsfel eller kanske ålderssynthet? Vår serviceinriktade personal har hjälpt många under åren och fixar det mesta med metoder av avancerad och säker laserteknologi/linsbyte som:

• Ögonlaser via metoden NoCut® - en teknik där vi undviker att skära i ögat. Den absolut senaste beprövade tekniken, Schwind Amaris, finns enbart hos oss.
  • Linsbyte via RLE - en operation med högteknologiska linser med flera fokuspunkter (multifokal) som är mycket vanlig.

Under åren har vi hjälpt mer än hela 50 000 människor med deras synfel. Med oss som klinik sätts du alltid i fokus och får den bästa tänkbara behandlingen. Vi är utrustade med bra operationssalar och kvalitetskontrollerade av Sveriges Landsting sedan starten.

Lider du av gråstarr och vill operera dig? Kom då ihåg att hos oss gäller enbart patientavgiften. Korta väntetider och ett trevligt bemötande lovar vi också.

Kontakta oss så tar vi hand om dina ögon!

Läs vad 17 kunder tycker om Vårda Ögonklinik Halmstad

• Michael N skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Gjorde en ögonlaseroperation. Bra bemötande av personalen och även efterkontrollerna var bra. Läs mer
  • Maria M skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Bytte linser i Halmstad för ca 6 månader sedan.
    Mycket kompetent personal och mycket trevliga.
    Fick en klar och tydlig förklaring före operationen om hur synen blir efter operationen, vilket har stämt till 100 %.
    Förväntningarna blev som jag fick det förklarat för mig.
    Idag kan jag se vad som står i min mobiltfn, kan gå och handla och se priser m m. Det är ett av de bästa besluten jag har tagit i mitt liv :) Läs mer
  • Sofia S skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Mkt trevlig optiker Peter i Halmstad! Sedan operation i Malmö. Nöjd! Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Köpte behandling för att slippa använda glasögon och linser Läs mer
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Nocut på båda ögonen.
    blev bemött helt okej men märktes tydligt att pengarna betydde mycket mer än kunden.

Jag förväntade mej att få en bra syn men nej, ser bättre med mina gamla glasögon men nu har jag fått bieffekter på köpet som, dåligt mörkerseende, aura runt alla lysande objekt dag som natt, irritation samt känsla av torrhet i ögonen, även att det kan bli suddigt för några sekunder ibland och svårare att fokusera på föremål, tar jag på mej mina gamla glasögon så försvinner många symptomen.

Med andra ord så skulle jag ha lagt pengarna på annat. Läs mer
  • Louise H skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Jag var på mina kontroller i Halmstad men gjorde operationen i Malmö.
    I Halmstad har jag fått otroligt bra bemötande! Professionellt och personligt på samma gång. Tydliga, rakt på sak men trevliga.

I Malmö kändes de också väldigt professionella. Inte riktigt samma personliga kontakt vilket är positivt. Man är ju lite nervös när man ska operera sig och då vill jag hellre att de fokuserar än småpratar. Kände mig väldigt trygg under hela mitt besök. Läs mer
  • Lena S skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Jag var på Vårda i Halmstad o gjorde undersökningar för att göra en laseroperation, synfel. Operationen utfördes i Göteborg. Mycket bra bemötande på båda klinikerna! Frågor besvarades o förundersökningar gjordes innan operationen. Allt gick smidigt! Rekommenderar alltid Vårda till vänner o bekanta! Läs mer
  • Karin W skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Otroligt varmt mottagande samt omhändertagande. Läs mer
  • Andreas N skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Jag har gjort en laseroperation av båda ögonen, opererades i Malmö, men har gjort alla undersökningar mm i Halmstad, allt har fungerat väldigt bra, trevligt bemötande ingående förklaring om hur allt skulle gå till, och bra uppföljning efteråt. Läs mer
  • Anders K skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Mycket bra och familjärt! Hjärtlig mottagande men underligt då Peter optikern kommer ut och mötet mej med glasögon på sej! När han sedan förklarar sej så förstår jag! Läs mer
  • Petter B skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Trevlig klinik, trevliga lokaler.
    professionellt mottagande.
    Visste väl inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men det var bra respons när jag behövde hjälp.

Eftersom mitt högeröga krabbar lite är det väl inte supernöjd ännu men så bra som jag ser på vänster ska jag väl inte klaga. Läs mer
  • Veronica H skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Proffsigt och bra. Levde upp till förväntningarna. Fantastiskt resultat Läs mer
  • Gustav skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Fick bästa möjliga resultat på min operation och blev väl bemött av professionell personal innan, under och efter operationen. Läs mer
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Riktigt bra ställa. Bra personal. Bra bemötande Läs mer
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    jag är jätte nöjd med Vårda. Läs mer
  • Stefan F skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
  • christine F skrev om Vårda Ögonklinik Halmstad
    Väldigt trevlig personal och bra och utförlig information. Läs mer

Slottsmöllans Företagscentrum, 302 31 Halmstad