Alla kategorier Postorder Halland Falkenberg Vårdväskan Ssk

Läs vad 2 kunder tycker om Vårdväskan Ssk

• Darja S

2019-01-15

Darja S skrev om Vårdväskan Ssk
    Beställde två par skor som ankom till hemmet, efter utprovning skickade jag tillbaka dessa skor i ett och samma paket. Får en faktura som det står att jag ska betala cirka 150 kronor för fraktavgift. Ringer upp företaget som hänvisar till Klarna som sköter fakturering, Klarna kan inte göra något då den felaktiga informationen bör ändras via Vårdväskan.
    Ringer igen till Vårdväskans kundservice, får sitta i kö i cirka 16 minuter, därefter svarar en oerhört otrevligt person på mina frågor. Att "ja, vi har skrivit felaktig fraktkostnad på fakturan, jag ska se till att ändra detta".
    Frågar då vidare hur mycket kommer min faktura att landa på, då jag har tre fraktkostnader i fakturan.
    Då får man information om att fraktavgift är 49 kronor, sedan tillkommer 49,- kronor för returfrakten.
    Det är alltså otrevligt bemötande, 100 spänn för att prova två par kassa skor hemma. Sämsta möjliga servicen och framgår ej tydligt i deras information på hemsidan att du betalar 100 spänn för att prova skor. Ska aldrig handla där igen. Läs mer
  • 2014-04-03

Herr L skrev om Vårdväskan Ssk
    Efter det att jag köpt skor och provat dessa och insett att de inte var rätt storlek som jag beställt valde jag att utnyttja min ångerrätt. Jag ville ha en storlek större och får inte byta skorna dessa ska enligt dem vara "oanvända". Konstigt efter som att Konkurrens- och Konsumentverket hävdar att man ska få testa både kläder och skor och ändå ha tillgång till ångerrätt.

Nä, det var pengar rakt ner i toaletten. Mycket besviken. Läs mer