Vasa Bouppteckning & Begravning

Vasa Bouppteckning & Begravning

vasabegravning.se
  • BadgeTwoYears

Vi på Vasa Bouppteckning & Begravning mål är att du ska känna dig trygg genom professionell vägledning. Vi strävar efter att göra varje begravning till en respektfull och meningsfull stund som möter varje familjs unika önskemål. Vi vet att juridik efter dödsfall kan upplevas som besvärligt och tidskrävande av många anhöriga....

34 omdömen om Vasa Bouppteckning & Begravning

Peter A
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Trevliga, hjälpsamma och .omtänksamma.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Peter för dina fina ord och för att vi fick förtroendet att finnas vid din sida.

Lena R
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Otroligt medkännande, trygga.Proffsiga. En så fin ceremoni.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla Lena! Det gläder oss att höra att du känner dig nöjd.

Bjurfors A
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Så trevliga och inkännande. Mycket viktigt i den situation vi befann oss. Snabb, korrekt service. Ann-Marie ordnade med allt runt begravningen samt bouppteckningen. Vi är så glada och tacksamma över all hjälp vi fått. Rekommenderar dom gärna!

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Vi är glada att höra att du känner dig nöjd och väl bemött. Tack för ditt förtroende och för dina fina ord!

Dan J
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Väldigt bra bemötande av trevlig personal. Hjälpte oss med det vi behövde, dvs begravning och bouppteckning. Vi fick svar på alla frågor vi hade.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Dan för ditt förtroende och för dina fina ord!

Marita Susanne E
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Alltid lika trevliga o hjälpsamma. Allt sker med högsta fart och ändå alltid på rätt sätt Rekommernderar varmt

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Marita för dina fina ord, vad glada vi blir!

Sonja B
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Professionell och kunnig personal. Omtänksamt bemötande

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla Sonja! Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd. Vi vill passa på att önska dig en god jul!

Lars R
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Trevligt och respektfullt bemötande och er representant vid begravningen och urnsättningen uppfyllde våra förväntningar.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack för ditt fina omdöme Lars. Vi ser till att framföra detta till vår representant.

Claes D
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Skött uppdraget på allra bästa sätt.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack så mycket för ditt fina omdöme Claes och för ditt förtroende.

Seppo Olavi S
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Snabbt och proffsigt agerande.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Seppo för ditt fina omdöme och för ditt förtroende.

Tomas K
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Alltid proffsigt ovh väl bemötta. Snabb återkoppling.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack för ditt fina omdöme Tomas. Vi är glada att höra att du känner dig nöjd och väl bemött.

Kristina I
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Bra service på alla sätt, vi blev välbemötta och fick svar på frågor.

Stevan P
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Fantastiskt stöd och hjälp av alla på Vasa Bouppteckning & Begravning när man som mest behövde det.

Kerstin J
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Fick fantastiskt bra hjälp i samband med att jag var ombud för tidigare granne till mig.

Elsie Maria B
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Hjälpsamma och kunniga' De hanterade vår begravning och ch bouppteckning på ett proffsigt sätt'

Eva O
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Jag blev bemött på ett utmärkt sättköpte Inga förväntningar, men blev mer än nöjd jag är nöjd med det paketet jaj

Moa Lillemor L
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Blivit så väl omhändertagen så att det är galet. Varm professionell härlig personal som sätter dig och just ditt fall i centrum. Som man vill att det alltid ska fungera.

Anna N
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Vasa Bouppteckning & Begravning har ett mycket trevligt bemötande och stor kunskap och kompetens inom juridik. Jag har varit i kontakt med Vasa Bouppteckning & Begravning ett flertal gånger med juridiska frågor och alltid fått svar och vägledning. Har även beställt begravning vilket ordnades snabbt och utan krångel. Det är lätt att komma i kontakt med Vasa Bouppteckning & Begravning via båda mejl och telefon. Kontoret ligger centralt i Mölndals centrum, en kort promenad från spårvagnshållplatsen.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Anna för det förtroende du visat oss och för ditt fina omdöme. Vi ber att få önska dig en trevlig helg.

Carl-Mikael H
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Proffesionellt och utmärkt hanterande av allt som hade att göra med min pappas bortgång.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Carl-Mikael för dina fina ord och för ert förtroende.

Cathleen L
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Jag är väldigt nöjd med Vasa bouppteckning och begravning. Trevligt och professionellt bemötande. Var fantastiska med all hjälp och planering inför min pappas begravning. Rekommenderas varmt

Ingrid A
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Jag kan inte annat än att berömma den service jag har fått. Kan inte annat än vara nöjd Vasa Bouppteckning & Begravning hade hand om min makes begravning

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Ingrid för dina fina ord. Vi tackar för ditt förtroende att vi får finnas vid din sida i din stora sorg.

Lena A
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Utmärkt engagemang trevlig personal proffsigt utfört

Lena E
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Det var första gången som jag var med om detta. Mycket tacksam för all hjälp och stöd före, under, och efter begravningen.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Lena för fina ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroende att hjälpa er.

Tommy K
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Jag blev vänligt, seriöst och proffsigt bemött De förväntningar jag hade blev hörsammade. De tjänster jag köpte var ordnande av begravning, inskription på gravsten samt röjning och städning av dödsboets lägenhet. Allt är inte klart ännu, men det pågår på mycket bra sätt. Vänligen Tommy

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla Tommy för dina ord.

Lars S
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Sakligt och lugnt samt vänligt och kompetent bemötande. Mycket lyhörda och engagerade. Mina förväntningar uppfylldes, därför kommer jag att rekommendera Vasa Bouppteckning & Begravning. Lätta att nå på telefon.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla Lars för dina vänliga ord och för ditt förtroende. Vi önskar dig en god fortsättning.

Marianne K
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Varmt och hjärtligt bemötande. De har skött allt utomordentligt snyggt och professionellt. Tack för den fina borgerliga ceremonin som blir ett ljust minne för oss alla. God Fortsättning

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla, för de fina orden. Önskar dig det samma.

Sara U
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Varmt välkomnande, kunnig personal allt gick som planerat, vid begravningen av en god vän

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack för dina fina ord Sara. Vi ber att få önska dig en God Jul.

Marie E
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Fantastiskt fint bemötande. Alla var väldigt lyhörda för att det skulle bli ett fint avsked vilket det blev.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Marie för dina fina ord. Önskar dig och din familj en fridfull jul.

Björn S
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Mitt omdöme avser begravning inklusive allt (fick även hjälp med handhavande före begravningen) och bouppteckning. Mycket trevlig och kompetent personal. Jag fick alltid uppmärksamhet när jag kom eller ringde. Kände mig alltid välkommen. Mitt ärende sköttes utan tidspillan och jag fick även bra tips som jag tacksamt tog emot. Kan varmt rekommendera Vasa Bouppteckning & Begravning. Björn Stahlin

Vasa Bouppteckning & Begravning och Anne-Marie H gillar detta
Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Björn för ditt omdöme och de fina orden. Ett särskilt stort tack för förtroendet och ett gott samarbete.

Anna R
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Tryggt och varmt bemötande från första kontakt. Hög kompetens vilket får dig att känna dig trygg i att du anlitat rätt företag både till bouppteckningen och begravningen.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Anna för visat förtroende i samband med både begravning och bouppteckning, och för att du tog dig tiden att lämna ett fint omdöme.

Håkan A
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Vi hade stora förväntningar på firman vilka infriades. Vi fick ett värdigt och professionellt bemötande i en svår tid.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack Håkan för dina fina ord och för det förtroende ni visat oss!

Rickard S
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Vi blev helt fantastiskt bemötta av Vasa bouppteckning och begravning, ett sådant personligt engagemang och förståelse. Vi känner högsta förtroende och tillit till dem. Dom löste allt med bouppteckning, begravning samt allt runt, samt även musik till begravningen. Vill man ha någon att lita på som fixar allt till det bästa och vackraste på sin egna värsta dag kan jag inte rekommendera någon varmare än Vasa. Samt även otroligt duktig kille på foto och video som gav oss det vackraste minnesalbumet någon någonsin kan önska...

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla för dina fina ord! Tack för alla fina samtal vi fått tillsammans med dig och för ditt förtroende genom hela resan. Tack för att vi fick vara med och fira Hampus liv.

Birgitta E
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Är så nöjd. Allt från vårt första samtal, dokumentförvaring till genomförd begravning, urnsättning och bouppteckning. Har fått all tänkbar hjälp och svar på alla mina frågor. Alltid bemött med respektfullhet, deltagande, lyhördhet och omtanke. Rekommenderar varmt Vasa Bouppteckning & Begravning,

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Tack snälla Birgitta för dina fina ord, och tack för att du låtit oss finnas vid din sida under hela resan.

Kjell Öjvind Johannes H
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Väl genomförd begravning, urnsättning och bouppteckning. Tack.

Anne-Marie H gillar detta
Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Hej Öjvind! Tack för dina fina ord! Det blev en riktigt fin stund, framför allt vid gravsättningen när Mikael spelade och sjöng.

Yvonne A
Skrev om Vasa Bouppteckning & Begravning

Fick fin hjälp med två begravningar inom två månader. Alltid vänligt bemötta och proffsig hjälp. Fick snabbt svar både per telefon och Mail. Kan varmt rekommendera Vasa Bouppteckning & Begravning.

Svar från Vasa Bouppteckning & Begravning

Hej Yvonne! Tack för dina fina ord och tack för att vi fick finnas vid er sida.